Het grote Smart #5 topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• HeWie
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 17:35
Voor Auto van het Jaar 2026 in Noorwegen is de smart #5 verkozen door gerenommeerde media, een volledig elektrische familie-SUV die het opnam tegen zo'n 30 concurrenten en naast de Europese titel ook designprijzen won, terwijl de Mercedes-Benz CLA de bredere Europese titel kreeg.

• HeWie
Reden: Deze all-electric SUV werd door Noorse media als de beste gekozen en is ook twee keer bekroond met een Red Dot Design award en kreeg de hoogste Euro NCAP score.

• Gemeni
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:16

Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep

• HeWie
Het design staat fors ter discussie. Mijn echtgenote vindt hem foeilelijk maar ik vind het design een soort doorbraak. Het is weer eens wat anders dan al die hoekige en scherpe designs die je op de weg ziet.

• HeWie
Ik heb niet overwogen een andere auto te kopen en ook niet om mijn echtgenote in te ruilen.

• Gemeni
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:16
HeWie schreef op maandag 12 januari 2026 @ 11:20:
Het design staat fors ter discussie. Mijn echtgenote vindt hem foeilelijk maar ik vind het design een soort doorbraak. Het is weer eens wat anders dan al die hoekige en scherpe designs die je op de weg ziet.
Is meestal met auto's die wat anders zijn dan de rest, de helft vindt ze foeilelijk, de andere helft vindt ze mooi.

Is ook maar net wat je wilt, veel mensen hebben graag een auto die niet echt opvalt. Ik vind het juist wel leuk om wat anders te rijden dan de rest..

Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep

• Frie2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:07
Auto's vergelijkbaar met de #5 zijn vaak 'lomp' om te zien.
Je moet er van houden en plaats voor hebben.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste