Net terug van de proefrit met de #5 bij Hedin in Amersfoort. Komende van een BMW iX3 was ik erg benieuwd naar het afwerkniveau en de rijervaring. Ik heb dit heel positief ervaren en het is dan ook zeker een kandidaat voor de volgende auto.
- Ik heb tegelijk S-pedal aangezet, op de parkeerplaats werkte dit nog niet goed, maar gelukkig na wat harder gereden te hebben gaat deze netjes tot stoppen. De mate van regeneratie is hoog, vergelijkbaar met de iX3 en hij komt netjes tot stilstand. Top; erg tevreden mee
- Het rijden met lane assist is even wennen, t.o.v. de iX3 geeft hij niet aan of hij de lijnen volgt, maar hij doet het wel. Kwestie van wennen, en ik vond dat hij netjes tussen de lijnen bleef. Op de spitsstrook ging hij wel erg ver naar rechts, dus daar heb ik maar even handmatig gestuurd.
- Vermogen! Ik reed de Summit, nou die is echt al bloedjesnel. Niet nodig om voor de brabus te gaan
- Ruimte: in de auto zelf significant veel ruimte, kan echt heel ruim achter mezelf zitten. Meer ruimte dan de iX3.
- Kofferbakruimte: wat smaller (100 cm) itt 110cm bij de iX3. Als je het luik eruit haalt is de inhoud wel redelijk te vergelijken. En dan ook nog wat ruimte in de frunk. Prima
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qwfSdNmmwmIVPwDdGkOz5ouh.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Mqk5NJdDXzRiaoNJFUIE7xg6.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/RaYpabLgcgmY9JyBkzNXNMWh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lozGFGUwAZPDMe38egdEkLnm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/blodvPXBUJZpeUwRQOx60TA1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q71KGS3QuRMEVkCeQj8GvjBJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y4Te7LFYwpcSe17d29QFysa8.jpg?f=fotoalbum_large)