Evengoed jammer. Ik snap heus dat er een verschil in types en landen zit, maar een adapter een kabel noemen is toch wel een beetje vreemd. Daarnaast zou er als het goed is standaard een Type 2 kabel moeten worden meegeleverd tot 22Kw, maar nu ben ik echt benieuwd wat daar het antwoord op gaat zijn.HeWie schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 19:07:
[...]
Verkopers verkopen maar weten niet veel. De verkoper van mijn Smart #5 Pro+ wist ook niet dat er mechanische deuropeners in de auto zitten. Een V2L adapter wordt volgens mij in Nederland niet meegeleverd. De YouTube film gaat over Maleisië.
Daarnaast heeft Tesla, of all merken, gewoon matrassen beschikbaar en zelfs een koelbox die speciaal voor Tesla is gemaakt. Zo'n vreemde vraag is dat ook niet, vind ik, als ze er zelf mee promoten. Maar niet dan toch.
Zelf geniet ik overigens wel aan de overvloed aan smart #5 filmpjes op YouTube. Ik vind ze echt geweldig al zijn de meeste filmpjes over de Brabus. De nachtfilmpjes vind ik eigenlijk nog wel de grappigste en leukste. Ik heb zeker 3 filmpjes gezien van nacht opnamen in de #5.
Deze Engelstalige nachtopname in de Brabus vind ik de mooiste, vanwege de dieren langs de weg:Deze is zonder gesproken tekst, ook een Brabus:En wederom een nachtopname met een Brabus, en is uit Duitsland (gesproken) en vind ik de leukste:Van de nachtvideo's heb ik helaas geen andere type auto's van Smart #5 gevonden.
/f/image/Vh1wzkqLYkx03hBaHNiz4lZs.png?f=fotoalbum_large)