Ik doel hier op:Finraziel schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 14:09:
[...]
Volgens mij trek ik het niet in het belachelijke?
”Je doet net alsof je leven eindigt als je geen BR zonder nieuwe paragraaf kunt geven...”
Je leest niet goed of je wilt het bewust niet goed begrijpen.En volgens mij heb ik Crisp al meermaals zien zeggen dat het erg lastig is om dit aan te passen in de editor die ze gebruiken.
De enter = alinea zit standaard in het basis product wat ze afnemen en daarvan enter = line break maken is heel erg lastig.
Maar dat is dus niet waar ik het over heb, het gaat mij om een alternatief om die alinea toch te kunnen weghalen na een enter en een zin op nieuwe regel te krijgen binnen een alinea.
Dat is nu in de visuele editor met één hand onmogelijk te doen maar mensen op Android hebben nog shift-enter met gebruik van twee handen als alternatief, maar op Apple devices kan je zelfs met twee handen dit niet voor elkaar krijgen. Daar is het nu dus totaal onmogelijk.
/f/image/U75tgNbm7Hbd9bL1NT5TrDKI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ga6w0npQDsPLVInfI667IHXC.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mDBSx2O9Fr6wFiYDcAzXsxvr.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MG7P3TjcX0nSl38NDwkOi3ex.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Xqe1glTyzQ0MjDlOjf3E82vG.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Inm6iZctpXTyPKLFXhvDJ2AR.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/5mfgt5GwZV1Kmdp9ogKsF22P.jpg?f=fotoalbum_large)