✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
edit: Het heeft toch geholpen
[ Voor 18% gewijzigd door tuinïnen op 04-05-2025 23:05 ]
YinxG_Dragon schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:04:
Haha heerlijk dat Hamilton een keer zijn zin niet krijgt!
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/wd6Ahhuj8Zer7un2xpXcp6CE.png?f=user_large)
Oh man waarom nou gelijk weer zo?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Daar vertel je volgens mij niet de waarheid! Je lijkt behoorlijk anti Nederland.Miki schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:00:
[...]
Nee, zeker niet. Ik ben alleen geen specifieke fan van een team. Ik hou gewoon van de sport en kan dus gewoon genieten van ieder team.
Dus ja, ik word persoonlijk moe van zoeken naar fouten bij anderen als RBR zelf een heleboel op te lossen heeft.
mwoah: Oh, as soon as I push everything gets to hell.Quad schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:04:
Banden beginnen te werken bij Max.
Omdat hij gelijk heeft.
⏩ PVOutput☀️
En wat klets jij nou? Alsof het mij alleen te doen zou zijn om Verstappen. Blijkbaar raak ik opnieuw een open zenuw als ik maar iets negatiefs zegLAD93 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:04:
[...]
Wat kléts je nou? Letterlijk elke coureur doet dit, ze zijn continu op zoek naar fouten van anderen. Evenals de opmerkingen ‘he pushed me off’ en ‘he didn’t leave me any space’. Tuurlijk ziet de wedstrijdleiding genoeg en zijn er beelden, maar ze doen het allemaal.
Haha heerlijk dat jij dat zegt en ze toch posities wisselen!G_Dragon schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:04:
Haha heerlijk dat Hamilton een keer zijn zin niet krijgt!
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat zeg je?Heijmenberg99 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:05:
Gasten kap eens ff met het gekanker gekloot op elkaar hier!
Ze hebben 1 keer een motorwisseling in de reglementen goed gehad. Daarvoor jarenlang niet meegedaan toch.DaniëlWW2 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:04:
[...]
Hij had echt wel moeten weten waaraan hij begon hoor.
Dat hij nu juist Mercedes verlaten heeft, toen ze weer een idee hadden wat ze aan het doen waren, tja.
Zeker met oog op volgend jaar, want sinds wanneer is Mercedes niet goed met nieuwe motorreglementen? Dat is al decennia steeds zo.
En jij met het rondstrooien van die ziekte. Dank!Heijmenberg99 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:05:
Gasten kap eens ff met het gekanker op elkaar hier!
Omdat het waar is? Zijn banden zijn nu sneller. Als hij er achter blijft komt hij aan het eind van de race in de problemen. Als zijn banden straks slechter zijn kan hij altijd weer wisselen met LEC
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Waarom?
Volgens mij is hij gewoon sneller op de Mediums.
Behalve als je vind dat LEC als driver #1 er ten alle tijden meer punten moet halen?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
En toch heeft Lewis een punt. Ferrari is gewoon slecht in snel beslissingen nemen.
"When you grow up your heart dies"
Albon P5
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
We weten dat de FER vaak besluiteloos is of de verkeerde beslissingen neemt, maar we weten ook dat HAM vrij makkelijk z’n team onder de bus gooit. Dat deed hij bij MERC.
per aspera ad astra
Nu moet 'Plan Y' worden bedachtsjaool schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:07:
[...]
En toch heeft Lewis een punt. Ferrari is gewoon slecht in snel beslissingen nemen.
Let`s add that one to the book of wisdom.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
⏩ PVOutput☀️
Niet, check mijn geschiedenis zou ik zeggen en dan niet alleen van deze race. Idem geldt ook voor voetbalclubs, daar doe ik ook niet aan specifieke voorkeuren.Charles Hill schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:05:
[...]
Daar vertel je volgens mij niet de waarheid! Je lijkt behoorlijk anti Nederland.
[ Voor 21% gewijzigd door Dentist op 04-05-2025 23:09 ]
| 1 | PIA | 1:30.236 |
| 2 | NOR | 1:30.117 |
| 3 | RUS | 1:30.903 |
| 4 | VER | 1:30.743 |
| 5 | ALB | 1:31.181 |
| 6 | ANT | 1:31.288 |
Hopen dat ie het volhoudt ja.HollowGamer schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:08:
ALB doet het erg goed zeg.
Ik dat helaas niet merken in je posts. Want over andere teams kan je weinig negatief zeggen.Miki schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:00:
[...]
Nee, zeker niet. Ik ben alleen geen specifieke fan van een team. Ik hou gewoon van de sport en kan dus gewoon genieten van ieder team.
Dus ja, ik word persoonlijk moe van zoeken naar fouten bij anderen als RBR zelf een heleboel op te lossen heeft.
Max zit vaak goed voor iemand die met 300km/h aan het rondrijden is. Elke coureur zit wel fout.
Heb je ook de onterechte opmerkingen van Norris gemeld? Of de opmerkingen van Piastri over een straf? Die waren ook fout. Maar ik vind het logische dat ze dat aangeven.
Elke coureur doet dat, alleen de slechte niet, want die hebben daar te weinig capaciteiten voor. Daarnaast hoor je ook niet alles.
4 May 2025, 23:08:40, Lap 42
INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
4 May 2025, 23:08:31, Lap 42
INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
Misschien moet Albon eens teammate worden van Verstappen!
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Je bent Brits of niet he
www.google.nl
Mijn boefje is liev!
Tea: it must be the water
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Rondetijden voor ronde 41AvAars schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:09:
Verstappen kruipt toch wel richting Russel
| 1 | PIA | 1:30.370 |
| 2 | NOR | 1:30.168 |
| 3 | RUS | 1:30.848 |
| 4 | VER | 1:30.466 |
| 5 | ALB | 1:30.975 |
| 6 | ANT | 1:31.725 |
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-05-2025 23:13 ]
per aspera ad astra
Viel me eerder in de race ook al op met Piastri jaSideSwipe schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:10:
Ligt het aan mij of stuitert de McLaren nogal?
Alex was toen echt lekker bezig. Maar ik denk dat hij bij Williams nu beter af is.Beerkeeper schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:09:
Verstappen komt wel op den duur terug bij Russel, maar Albon gaat ook lekker!
Laat Albon maar lekker bij Williams,die gaan straks de RedBull nog voorbij. 😋Beerkeeper schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:09:
Verstappen komt wel op den duur terug bij Russel, maar Albon gaat ook lekker!
En Lewis? Lijkt niks sneller dan Leclerc.StefanVerkerk schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:10:
[...]
Rondetijden voor ronde 41
1 PIA 1:30.370 2 NOR 1:30.168 3 RUS 1:30.848 4 VER 1:30.466 5 ALB 1:30.975 6 ANT 1:31.725
McLaren-Mercedes.TinusXIII schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:06:
[...]
Ze hebben 1 keer een motorwisseling in de reglementen goed gehad. Daarvoor jarenlang niet meegedaan toch.
Mercedes had waarschijnlijk de krachtigste V8 en ook altijd goede V10. Dit is al langer iets dat je niet moet onderschatten. Want Mercedes stapt geen racecategorieën in om mee te doen voor de knikkers. Daar spenderen ze het geld om te winnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daar zijn velen t niet mee eens denk ik zo.LAD93 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:10:
[...]
offtopic:
Kankeren is een normaal werkwoord, heeft niks te maken met de ziekte
Maar dit wist hij toch?
Hij wist toch dat Ferrari niet erg goed is daarin, en LEC is toch echt het belangrijkste.
Bij Mercedes hebben ze dit toch echt stukken beter voor elkaar.
Rondetijden voor ronde 42
| 1 | PIA | 1:30.307 |
| 2 | NOR | 1:30.163 |
| 3 | RUS | 1:30.755 |
| 4 | VER | 1:30.685 |
| 5 | ALB | 1:31.389 |
| 6 | ANT | 1:31.580 |
| 7 | HAM | 1:31.209 |
| 8 | LEC | 1:31.097 |
Ja, het is bijzonder. Niet alleen een seconde op RBR maar op alle teams. Het valt helemaal niet als een kaartenhuis in elkaar, kwalificaties gaan nog steeds goed, maar kunnen McLaren niet bijhouden in de race, waar ze zoveel sneller zijn. En ze rijden met een Mercedes motor. De leverancier is langzamer.MJHH93 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:04:
[...]
Een seconde vinden in etappes op een team wat als een kaartenhuis uit elkaar aan het vallen is. Is dat zo bijzonder? Ook andere teams zijn Red Bull voorbij. En goedkoop scoren? Check het sentiment hier eens. Hamilton/Norris/Mclaren worden hier vaak uitgekotst. Laat ik niet beginnen over ‘britten’.
En waarom haal je dat erbij terwijl het helemaal niet over Hamilton, Norris, etc gaat. Ook heel goedkoop dat jijbakken.
Heeft te lang geduurd, is zijn banden voordeel kwijtTinusXIII schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:11:
Hamilton rijdt niet echt lekker weg bij Leclerc.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Rondetijden voor ronde 43
| 1 | PIA | 1:30.413 |
| 2 | NOR | 1:30.144 |
| 3 | RUS | 1:30.960 |
| 4 | VER | 1:30.775 |
| 5 | ALB | 1:31.172 |
| 6 | ANT | 1:31.616 |
| 7 | HAM | 1:31.522 |
| 8 | LEC | 1:31.258 |
| 9 | SAI | 1:31.248 |
Ja had verwacht dat HAM wel zou wegrijden....StefanVerkerk schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:13:
Ik snap de frustratie van LEC wel ja haha...
Rondetijden voor ronde 43
1 PIA 1:30.413 2 NOR 1:30.144 3 RUS 1:30.960 4 VER 1:30.775 5 ALB 1:31.172 6 ANT 1:31.616 7 HAM 1:31.522 8 LEC 1:31.258 9 SAI 1:31.248
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 15% gewijzigd door dglavimans op 04-05-2025 23:15 ]
Rechtsdragend, te weinig ruimte?
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
4 May 2025, 23:14:27, Lap 45
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
4 May 2025, 23:14:23, Lap 45
Mijn boefje is liev!
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
| 1 | PIA | 1:30.589 |
| 2 | NOR | 1:30.095 |
| 3 | RUS | 1:30.837 |
| 4 | VER | 1:30.643 |
| 5 | ALB | 1:31.122 |
| 6 | ANT | 1:31.426 |
| 7 | HAM | 1:31.046 |
| 8 | LEC | 1:31.167 |
| 9 | SAI | 1:31.288 |
Codetaal dat hij vast zit achter HAM.
Het zijn meer rookies die uitvallen.sjaool schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:16:
4 uitvallers is best wel veel.
Lol, jij hebt meer synoniemen gevonden dan ik er zo snel bij elkaar had geharkt.DaniëlWW2 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:15:
[modbreak] Kan het nu eindelijk eens ophouden met het eindeloze gezeur, gehak, gescheld, de verwijten, het gesneer etc. [/]
Klopt, daarom staat dat uitroeptekentje er ook naast. Die gaat weg als de straf uitgezeten is.LAD93 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:16:
TSU had zn straf nog niet uitgezeten toch? Vooralsnog dus nog veilig t.o.v. HAD
Het is best treurig gesteld, alle hype vlak voor het seizoen rond de komst van Hamilton en dan op die ene sprint race winst geheel niets klaar spelen.StefanVerkerk schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:14:
Ondertussen valt de Ferrari van binnen ook uit elkaar... Spannend!
Terwijl ik afgelopen seizoen nog het gevoel had dat ze een nieuwe sprong zouden maken.
Hopelijk is Verstappen bezig zijn banden te sparen, om er zometeen langs te kunnen gaan en voor Russell te blijven tot het einde van de race.Exocet schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:15:
Max komt niet dichterbij nu
Hmm, weird toch?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Die hadden ze dit weekendVerwijderd schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:16:
Aston Martin mag ook eens met updates komen zeg. Niet vooruit te branden.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik hoop niet dat dit ook een papaya rule is dat Norris nu alsnog op de eerste plek gezet moet worden.TheBrut3 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:16:
Piastri verliest even een hele bak tijd.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |