✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De FIA heeft een van de drie DRS-zones voor de Grand Prix van Miami van dit weekend verlengd. Het doel is om het inhalen op het circuit te bevorderen. Er is besloten om de zone op het rechte stuk naar bocht 11 met 75 meter te verlengen, waarbij het activeringspunt 30 meter na bocht 9 komt te liggen.
Vorig jaar konden coureurs het DRS-systeem pas later activeren. Toen bevond het activeringspunt zich nog 105 meter na bocht 9. Daardoor kunnen de coureurs dus langer gebruik maken van DRS als ze binnen één seconde van hun voorganger zitten. Het detectiepunt voor DRS, dat zich 90 meter na bocht 8 bevindt, is hetzelfde gebleven.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mooi toch, we zullen zien of het veel scheelt in de race.stefanass schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:52:
75m eerder/extra DRS dat is wel flink zeg!
Het weer kan ook nog wel wat gekkigheid veroorzaken. Ze voorspellen onweersbuien.

Zo, door de hoek waarin de foto genomen is zie je pas hoe bizar de vormen zijn. Super benieuwd hoe ze er bijstaan dit weekend.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
must be the waterplizz schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:43:
Lol, tire water.

Het is dat hun coureurs veel sympathie opwekken alhier.
Mijn boefje is liev!
+1EHA1337 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:48:
Andere die ook het normale commentaar hebben inclusief zachtjes commentaar op de achtergrond er doorheen? Super irritant
Verder lijkt me dit circuit niet erg leuk, wel heel krap allemaal. Kan mij er niet meer zo van herinneringen, is dit deze met die golf wagens?
Kijk je ook via de F1 app zelf?EHA1337 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:48:
Andere die ook het normale commentaar hebben inclusief zachtjes commentaar op de achtergrond er doorheen? Super irritant
Daar heb ik het namelijk ook.
Wordt al hier besproken [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4EHA1337 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:48:
Ja, zowel mobiel, als naar google tv casten beide het probleem.HollowGamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:52:
[...]
Kijk je ook via de F1 app zelf?
Daar heb ik het namelijk ook.
Je hoort het commentaar zachtjes beginnen, en daarna pas op normaal volume er door/over heen…
vorig jaar vt1 1.28.5
Bandje zachter, 0.5, snellere auto's 0.6. meer pushen vanwege sprint quali straks 0.4 ?
1,26.9 haalbaar ?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Lees wat posts door hierboven..caspervc schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:19:
Horen jullie ook continue het commentaar eerst heel zacht en 2 sec erna op normaal volume? Gek genoeg matcht het beeld met het normale volume commentaar…
Gaat de kwalificatie een verrassing worden, velen hebben nog niet hun beste ronde gereden.
Wat ik zo zie, vind ik dit circuit echt helemaal niets. Ook nu met sprint denk ik dat iedereen als een trein straks achter elkaar gaat rijden.
De rest van de 'gave shows' sla ik over. Ik ben al geen feestbeest, maar Amerikanen kunnen overdrijven zeg.
Het is enkel voor de sprint toch?Charles Hill schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:30:
[...]
Gaat de kwalificatie een verrassing worden, velen hebben nog niet hun beste ronde gereden.
Denk dat de Q heel saai gaat worden. Je kunt hier niet veel, dus gok echt op enkel dat muurtje waar ze kort langs gaan, wat interessant is.
Half 11 al naar bed?, dat lukt mij niet.... Tis wel een aardig baantje als je de rijders mag geloven,HollowGamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 21:00:
Tablet straks maar op, terwijl ik op bed lig. De tijden dat ik nog in de nacht ging opstaan voor sport, zijn wel voorbij.
Wat ik zo zie, vind ik dit circuit echt helemaal niets. Ook nu met sprint denk ik dat iedereen als een trein straks achter elkaar gaat rijden.
De rest van de 'gave shows' sla ik over. Ik ben al geen feestbeest, maar Amerikanen kunnen overdrijven zeg.
Cogitationis poenam nemo patitur

Waarschuwing voor Norris voor unsafe release.

Waarschuwing voor Ocone en boete voor Haas voor het hinderen van Norris.

[ Voor 49% gewijzigd door Chocoball op 02-05-2025 22:10 ]
Edit
Dank voor de update. Schema in de app zei toch echt 22.00 en front page gaf aan “live” te kunnen volgen. 😮💨
[ Voor 35% gewijzigd door Lynx op 02-05-2025 22:29 ]
22:30 staat is de TS.Lynx schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:14:
Gaat iets niet goed? We hadden toch al begonnen moeten zijn? Mijn app is nog met de melding dat we zo gaan beginnen.
Daar hebben we een mooi topic voor [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4Lynx schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:14:
Gaat iets niet goed? We hadden toch al begonnen moeten zijn? Mijn app is nog met de melding dat we zo gaan beginnen.
Monteur was Lando zijn zelfvertrouwen aan het zoeken
Standaard de International/NL stream? F1Live heeft voorbeschouwingLynx schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:14:
Mijn boefje is liev!
Misschien kijk ik er verkeerd naar, zal proberen morgen er meer opener naar te kijken.Bullet NL schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 21:21:
[...]
Half 11 al naar bed?, dat lukt mij niet.... Tis wel een aardig baantje als je de rijders mag geloven,
Half 11, dat is opblijven voor mijBullet NL schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 21:21:
[...]
Half 11 al naar bed?, dat lukt mij niet.... Tis wel een aardig baantje als je de rijders mag geloven,

Iets met kinderen en vroeg wakker.
Dit is de afstand van onze 32inch tvHollowGamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:35:
[...]
Dat is slecht voor je ogen.. ook als er te kort opzitten.

:strip_exif()/f/image/nSYA6E5BsDLcvWatDsUPZ5k3.jpg?f=fotoalbum_large)
Top 4 Q1 zit toch heel dichtbij.G_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:38:
Netjes van Antonelli
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qqJmWmg8pu7RraQ7xoGdXZ6m.jpg?f=user_large)
[ Voor 63% gewijzigd door Chocoball op 02-05-2025 22:45 ]
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tsunoda te laat naar buiten
Hoop het niet, het was wel erg druk op de baansly___ schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:45:
Max 3 plaatsen straf straks?
Gelukkig is dit gewoon ‘s avonds en niet ‘s nachtsHollowGamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 21:00:
Tablet straks maar op, terwijl ik op bed lig. De tijden dat ik nog in de nacht ging opstaan voor sport, zijn wel voorbij.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat betekent, stam + t .
Mijn boefje is liev!
Net het einde van Q1 mee kunnen pikken, dus geen idee wat er gebeurd is behalve dat het blijkbaar chaos was
Norris vond ik twijfel geval. Stroll wel inderdaad.Apache4u schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:47:
Ik denk dat VER wel een penalty gaat krijgen. Stroll en Norris gehinderd in hun snelle ronde?
Paar dagen na het krijgen van een kind en een intercontinentale vlucht zou ik zelfs een rental-car in de banden rijden...NotSoSteady schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:48:
Het vaderschap heeft hem zwak gemaakt.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Mijn boefje is liev!
Zat in een treintje van auto'sApache4u schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:47:
Ik denk dat VER wel een penalty gaat krijgen. Stroll en Norris gehinderd in hun snelle ronde?
en uitwijken kon gevaarlijker zijn dan op zijn plek blijven rijden.
Dat was andere BottasJB schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:52:
Poh dan komt zo’n Bottas in beeld inclusief het commentaar 10-time grand prix winner
Denkt dat zo'n privéjet wel helpt.hoevenpe schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:51:
[...]
Paar dagen na het krijgen van een kind en een intercontinentale vlucht zou ik zelfs een rental-car in de banden rijden...
Welk treintje? Hij reed daar alleen in de weg voor Stroll.D-dark schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:53:
Zat in een treintje van auto's
en uitwijken kon gevaarlijker zijn dan op zijn plek blijven rijden.
Testing, one, two ...
Ja bizar dat hij maar tien races gewonnen heeft in die raketJB schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:52:
Poh dan komt zo’n Bottas in beeld inclusief het commentaar 10-time grand prix winner
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PSN: Sluuz
Yup, muurtje raken is meer actie dan fast lap Max en Norris.Sluuz schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:59:
Weer onzettende zaadregie zeg
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Perez 6 overwinningen met een auto waar Verstappen 4x wereldkampioen mee is geworden 😏TinusXIII schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:56:
[...]
Ja bizar dat hij maar tien races gewonnen heeft in die raket
Als een teamgenoot sneller is, dan eindigt de ander hooguit 2de.
Was er weer een herhaling van Stroll?Sluuz schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 22:59:
Weer onzettende zaadregie zeg
Had ie m niet moeten hinderendawg schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 23:01:
Max weer eens in zijn eentje zonder teammaat.
PSN: Sluuz
Beste redbull rijder na Max dit hele seizoen al
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ze kijken er niet eens naar...Chevy454 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 23:06:
Als Max straf zou krijgen dan stond het al lang en breed in beeld. We zijn nu in SQ3, de stewards zijn langzaam maar zo langzaam nu ook weer niet....
Gewoon weer veel geroep van de FOM regie en presentatoren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 28% gewijzigd door LAD93 op 02-05-2025 23:08 ]
per aspera ad astra
Het is een kwestie noted om na de Q data te verkrijgen en Max en het team te spreken en de straf te bepalenChevy454 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 23:06:
Als Max straf zou krijgen dan stond het al lang en breed in beeld. We zijn nu in SQ3, de stewards zijn langzaam maar zo langzaam nu ook weer niet....
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 02-05-2025 23:09 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Het halve grid is zowat elke kwalificatie daarvoor onder onderzoek Komt nooit een straf voor.LAD93 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 23:07:
VER UI voor iets in SQ2…
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kan ook gewoon nog na de race.Chevy454 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 23:06:
:no_upscale():strip_exif()/f/image/9EYEJ5DHUzr69HoPWBscyvot.avif?f=user_large)
Was al gepost.
Als er een straf komt voor Verstappen, kan er één worden afgestreept 😑
EDIT: Onee, is post race, niet na kwalificatie.
[ Voor 8% gewijzigd door Charles Hill op 02-05-2025 23:15 ]
Nee, dezelfde banden.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |