Batterij geïnstalleerd? Meld ze eenvoudig aan!
Beste klant,
Uit de verbruiksgegevens die we van jouw meter binnenkregen, lijkt het erop dat je een batterij installeerde op bovenstaand verbruiksadres. Wist je dat het verplicht is om deze aan te melden, net zoals zonnepanelen en een laadpaal?
Mijn Fluvius
Klopt het dat je een batterij aansloot en dat je deze vergat aan te melden, of wist je niet van de verplichting? Geen nood, je kan je batterij vandaag nog eenvoudig aanmelden in Mijn Fluvius.
Is je batterij ondertussen aangemeld? Dan kan je dit bericht negeren.
Waarom aanmelden?
Bij Fluvius zijn we voortdurend bezig met het versterken en moderniseren van onze netwerken om klaar te zijn voor de toekomst. Door jouw batterij, zonnepanelen of laadpaal aan te melden, help je ons om de nodige aanpassingen en verbeteringen door te voeren. Zo kunnen we samen bouwen aan een duurzaam en betrouwbaar energienetwerk. Meer hierover vind je op onze website.
Geen batterij?
Installeerde je toch geen batterij? Meld dit dan even via mijnbatterij@fluvius.be, dan hoeven we je hierover niet meer aan te spreken. Mocht je in de toekomst toch kiezen voor groene energie of een laadpaal, dan kan je ze op dat moment aanmelden via Mijn Fluvius.
Met vriendelijke groeten,
Fluvius - Team Groene energie