Nobody is perfeckt - But who wants to be Nobody? - Vrijwillig Energycoach Fiat LUXus! - Some Insights
Oké, gaan we weer on-topic
De boost-mode kan je in de Heatmeister enkel aan/uit zetten zonder een tijd of timer functie.
Dat doen de meesten ( net als ik) in HA als ze die server bezitten.
Zou leuk zijn als iets soortelijk ook in de web interface van de Heatmeister zou zitten voor één ieder die geen HA heeft.
Maar neem aan dat er wel meer verzoeken zullen zijn voor een aanpassing.
De boost-mode kan je in de Heatmeister enkel aan/uit zetten zonder een tijd of timer functie.
Zou leuk zijn als iets soortelijk ook in de web interface van de Heatmeister zou zitten voor één ieder die geen HA heeft.
Heb je dit gedaan met een timer en aparte knop of laat je dit samen lopen met schemas van je verwarming of iets?petkaij schreef op donderdag 6 november 2025 @ 19:56:
Oké, gaan we weer on-topic![]()
Eén aparte knop gemaakt in HA die de boost functie voor alle Heatmeisters tegelijk in de ochtend activeert tot 12 uur 's middags. Daarna staat hij weer uit.
Ben beginnende gebruiker van HA, de knop die ik heb gemaakt zal vast eenvoudiger kunnen, maar voor mij werkt het prima.
Ben beginnende gebruiker van HA, de knop die ik heb gemaakt zal vast eenvoudiger kunnen, maar voor mij werkt het prima.