Het gaat me om de condensatie op de jaga en de temperatuur waarbij dat gebeurd. De WP bepaalt uiteraard de watertemperatuur.True schreef op maandag 15 juni 2026 @ 15:03:
[...]
Die vraagt heeft toch niets met de HM/HB te maken?
Wat je HM doet bij koelen, is je CV-water verwarmen. Een condensprobleem komt door je WP die je niet goed hebt ingesteld waardoor die te koud gaat aanvoeren.
Ik kan me voorstellen dat de HM een rol kan spelen in wanneer/hoe hard hij aanstuurt obv metingen die hij doet op de in/uit/omgeving om condensatie ter plekke te voorkomen.