Vandaag mijn eerste heat
boostermeister in gebruik genomen als probeersel om te kijken of dit lekker werkt na het lezen van alle gebruikers ervaringen hier. Mijn T33 radiator in mijn (eigenlijk wat slecht geïsoleerde) keuken met 5x Arctic P14 Pro op een 3A voeding (want waarom niet).
Ik zit er met de bank recht voor. Op 15% kan ik het geluid niet onderscheiden van het achtergrond geluid als de koelkast compressor draait. Op 20% lichtelijk hoorbaar, maar kwam nog ruimschoots door de WAF factor heen. 100% is echt stofvlokken blazen haha. Is de radiator ook nog maar eens schoon.
Mijn andere radiatoren zijn allemaal T11, T21 en T22, dus daar passen de P14 en P12 eigenlijk niet onder. Dat zullen dus P8s worden denk ik.
@
Bazz0847 ik had twee vragen over de heatmeister.
Wat is de reden van het 15 fans in serie limiet? Gaat het om hoeveel stroom / wat voor flanken je kunt maken op de PWM pin oid? Want qua PSU power valt het mee (90mA per P8, 180cm radiator is 22x P8's = 2A). Ik zou liever niet twee units bij 1 CV willen hangen, plus dat dat een ge-eikel word met de temp probe kabels, etc.
Tweede vraag: heeft de heatmeister een manier om eigen vermogen en opgenomen elektrische energie (kWh) te meten? Ik probeer alle significante stroomverbruikers in mijn huis te bemeteren en wilde voorkomen hier nog een losse powermeter tussen te moeten hangen (eg Ikea inspelning) per radiator.