Vraagje aan de HA experts hier... Ik heb op iedere Jaga nu fans liggen aangestuurd door heatmeisters. Alles werkt perfect. Ze draaien middels hun eigen waarden in de software, maar ik heb ze ook geintegreerd in HA zodat ik handmatig wat harder/zachter/uit kan zetten. Dit werkt uitstekend.
Echter, mijn vrouw wil graag dat de fans uitgaan als we gaan slapen. Om dit te automatiseren heb ik een scriptje gemaakt dat om 22:00 automatisch de fans uitzet. Ik heb dit alleen werkend gekregen middels "Stel waarde in voor Slaapkamer" en dan waarde '0'. "Zet Slaapkamer Uit" deed helaas niets.
Maar het werkt wel en om 22:00 gaan de fans automatisch uit. Echter, nu wil ik ze in de ochtend om 09:00 automatisch aan laten gaan, maar dat werkt niet. Ik kan wel een waarde zetten (ipv 0 een andere) maar dan loopt hij niet mee met instellingen van de heatmeister. Hoe kan ik deze nu weer op automatisch zetten? Normaal doe ik het door het vinkje "manual control" te tikken, zodat het niet meer manual controlled is en dat werkt. Maar nu nog in een script!
Wie o wie weet dit? Alvast enorm bedankt,
Jelle..
EDIT - net gevonden!! "Zet Slaapkamer Uit" zet juist de manual control uit...Gefixed!
[
Voor 3% gewijzigd door
jelleeelco op 07-01-2026 17:27
]