Ik zag dat je nieuwe thermal pads had geïnstalleerd. Maakt dat veel verschil?Maartor schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:19:
[...]
Ik zelf heb in eerste instantie het gedaan met 2 pcie kabes inc daisychain. Inmiddels heb ik een derde er bij besteld en merk ik 0 verschil. Had geen last van coilwhine en nu nogsteeds niet. Ook tevens geen extra performance of iets dergelijks meegemaakt.
edit: tevens, ik heb gewoon seasonic gemaild om te vragen welke kabell t betreft, ze hebben me netjes in contact gebracht met hun distributiecentrum die me tegen betaling van 20 piek een extra PCIE kabel toestuurde. Maar goed, zoalls ik al meldde, geen extra prestatie winst. En jjjjjjaaaaaaaa, ik heb de hoogste scores van NL met mijn GPU+CPU foor timespy en steelnomad. en die had ik ook al voor mn derde pcie kabel. Dus je kan gerust los met 2 pcie kabels voor zover ik heb gemerkt. Ook heb ik in t verleden met MPT mn 6900xt met 400W gedraaid terwijl de kaart maar 2 pcie aansluitingen had.
Aangezien de memory temps aardig hoog zijn bij mij. Ik zag 88c, en hot spot 82c.
Maar naar een undervolt zakte dat naar 76c en 68c voor de hot spot.
Misschien moet ik een paar fans eronder plaatsen, voor extra koeling.