Ik heb inmiddels ook de tweede PCIE slot (gen 3 x16) getest, en daarop is de geluidskwaliteit mogelijk nog slechter en dan krijg ik dezelfde problemen ook op audio via mijn moederbord. Raar genoeg is latency niet bijzonder hoog.
Na het terugswitchen van PCIE slots is het probleem met vastlopende graphics ook misschien opgelost. Slechte verbinding wellicht? Als het nog eens optreedt zal ik het onderzoeken met Windows performance monitor.
Na het terugswitchen van PCIE slots is het probleem met vastlopende graphics ook misschien opgelost. Slechte verbinding wellicht? Als het nog eens optreedt zal ik het onderzoeken met Windows performance monitor.
Mijn PC start dan opnieuw op, maar na het opstarten werkt alles zoals verwacht. Terwijl ik aan het zoeken was, zag ik wel veel posts over "black screen" problemen bij de 9000 kaarten. [1] [2] [3] Mijn problemen waren meer van "screen off" aardNanne118 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 02:04:
[...]
Hey, verrek, ik heb met mijn ASUS TUF 9070 XT ook vergelijkbare problemen. Nu ik dat van jou zo lees komt, realiseer ik me dat mijn issues ook vooral (of alleen maar?) optreden als ik wat aan het YT'en of browsen ben.
Als hij crasht, valt je PC dan helemaal uit, of knalt het scherm op zwart? Doe je dan de PC uit met de aanknop? Als je hem dan terug opstart, werkt het dan direct weer of heb je een "afkoelperiode" nodig voordat alles weer werkt?
Heb jij misschien meer info hierover? Topics op Reddit of andere fora?
Bedoel je Custom Resolution Utility of iets anders? Ik ben er niet bekend mee.Bad Brains schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:21:
Als je driver lagged dan kun je CRU gebruiken om hem te resetten.
Is nu versie 1.5.1 aihgh.
[ Voor 11% gewijzigd door daksie op 14-06-2025 14:37 ]