Ja ik volgende een Groene Kikker en werd hier flink de grond ingeboord en hij wil geen grond warmte pomp.
Ik twijfelde over jou keuze, mooie Made in China en door DHL geholpen.
Mijn Dynamische en ik wacht nog winter op eerste resultaten.
Van de 50 verkochte vele uit 2024 die hier blijkbaar niet langs kwamen, straks april 2026 eens kijken en
subsidie bleef zelfde.
Ik kocht een verwaarloosde 1973 klus woning, mooie keuken maar spouw (nog wel) Leeg.
Dak maar 5 cm glaswol en vloer komt Ton Zon op... blijft Riool na herstel lekkage wel bereikbaar mee.
Dak gaat van 5 naar +18=23 glaswol...
Spouw gaat 12 cm erin + waterafstotend maken na net gereinigd.
Na de Slaapkamer met Kunststof ook kamer raam van dubbel naar HR+++ want die schuifpui + vaste kan dat best hebben.
Ook Kurk op muur gelijmd + tapijt, vreselijke klus en na vorstvrij houden in April / Mei wonen en dan mag de ook Horizontale boiler als alles bij jou goed ging zelfde als jou foto daar...
Ik begreep dat horizontale restruimte vulling geen meerprijs had.
En de matige oude radiatoren, zo lelijk, deel Vloerverwarming + nieuwe lage temperatuur ophangen.
Maar ik las: Groen Kikker heeft Stads Verarming, meestal is verplicht aangesloten en weghalen lukte zelden.
Wel die vaste kosten nog, bij Gas kun je kraan dicht doen en stoppen, hier niet helaas.
Ik weigerde in Purmerend de Stads Verarming en bij storingen steeg 't houtgebruik in gehele wijk daar.
Tijdelijk 2 woningen en dan hoekje met Garage... en smeerkuil erin!
Mooie hobby ruimte en als 't gas verbruik van vorige bewoner 1685 kuub kostende naar €1000,- gaat ben ik tevreden, vermoedelijk veel minder zal dat worden, denk €750,- maar dat kan ik pas voorjaar 2027 bevestigen.
Hoewel ik van toen E label naar A++ zal gaan, misschien A++++ maar dat weet ik pas bij verkoop.
Gekocht met waardeloze E Label dat nog 2 weken geldig is.
Green Frog, Ik blijf je Groene Kikkertje noemen.
Murphy, ik doe alles fout zodat Ambtenaren boos worden, en ik heb de wet aan mijn zijde.