WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• busscherski
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 18:15
Ik vind het juist een erg vermakelijk topic.

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)

• Elac
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01:27
Ik ook, daarom lees ik mee maar deze gaat er bij mij nooit komen. Ding heeft mij te veel rode vlaggen.

8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW; homey pro2019

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 16:21
Elac schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 10:19:
Ik ook, daarom lees ik mee maar deze gaat er bij mij nooit komen. Ding heeft mij te veel rode vlaggen.
Ja dat heb ik dus ook. Wel jammer want misschien is het technisch niet eens zo'n verkeerd product voor de prijs. Maar zoveel rode vlaggen dat ik me hier niet aan ga branden.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

• Elac
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01:27
Inderdaad lijkt heel mooi maar……..

8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW; homey pro2019

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:35

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Martin7182 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 23:14:
Over liegen en informatie achterhouden gesproken, wie stookte er ook alweer een kuub hout bij om de cijfertjes op te krikken? Ik ben wel een beetje klaar met dit topic :Y)
Precies wat ik dacht. Ik dacht nog ik reageer niet. Maar wat een verhaal. Allemaal laag verbruik en weet ik het wat. En vervolgens staat de houtkachel te fikken. Slechtste voorbeeld ooit

• Remco_1981
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 28-04 12:23
Andersom speelt helaas precies hetzelfde, alles wat gedeeld wordt wordt in twijfel getrokken... Ik merk dat ik inhoudelijke vragen aan mede EGO eigenaren maar via PB's ben gaan vragen vanwege de negatieve sfeer die hier gecreëerd wordt waardoor ik geen ruimte voel voor open gesprek

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:35

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Remco_1981 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:53:
Andersom speelt helaas precies hetzelfde, alles wat gedeeld wordt wordt in twijfel getrokken... Ik merk dat ik inhoudelijke vragen aan mede EGO eigenaren maar via PB's ben gaan vragen vanwege de negatieve sfeer die hier gecreëerd wordt waardoor ik geen ruimte voel voor open gesprek
Dat is inderdaad jammer dat het zo moet. Als je zo’n ding hebt staan wil je ook gewoon kunnen kletsen en vragen erover publiekelijk. Dat is ook niet de bedoeling.

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:35

Redwood

The Truth Is In Here

Heeft er nu daadwerkelijk iemand zo’n ding die z’n huis ermee warm krijgt, zonder bijverwarming? Een familielid leek het wel wat en vroeg mij of ik het kende. Niet dus.

Ik heb Ego een paar mails gestuurd met vragen, maar geen reactie. Dat ze een 06 nummer gebruiken vind ik altijd een beetje een red-flag, overigens nemen ze deze niet op. Dus ik dacht: ‘misschien hebben ze een showroom’. Die hebben ze dus, maar bij het zoeken op Google komt deze ruimte naar voren als een beschikbare bedrijfsruimte op de site van een makelaar. https://www.voorma-walch.nl/bedrijven/object/eemmeerlaan-2e-weesp/

Het tweede adres in Den Ilp is dan hetzelfde adres van het inmiddels failliete ‘ineendagvanhetgas’, HeatronX en TI-Green. Die lui van die inductieketels.

Het zal wellicht allemaal berusten op toeval, maar het lijkt allemaal behoorlijk onbetrouwbaar. Of ben ik nu te negatief?

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 16:21
Je bent niet de enige iig. Wel jammer want kan verder voor sommige huizen best een mooie optie zijn. Maar komt allemaal niet top over. En op vragen reageren ze inderdaad niet.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

• Technician-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06 18:37
ice-T106 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:45:
Je bent niet de enige iig. Wel jammer want kan verder voor sommige huizen best een mooie optie zijn. Maar komt allemaal niet top over. En op vragen reageren ze inderdaad niet.
Er zijn gewoon ventilatie WP van gerenomeerde merken hoor. Niks jammers aan.

• Thoru
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 02-06 12:49
Ik heb een Ego en krijg daadwerkelijke mijn huis warm met alleen de pomp…

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:52
Het kan ook wel gewoon met dit ding, je moet alleen niet teveel warmteverlies hebben en je moet vooral de temperatuur stabiel houden.

Zelfde straatje als bij nieuwbouwhuizen die met een ventilatiewarmtepomp worden opgeleverd, ga je dan aan nachtverlaging doen, moet elke ochtend het COP=1 element meestoken om de nacht weer in te halen.

Het is geen slecht apparaat maar vooral heel erg de markt op gepusht met claims die niet waargemaakt kunnen worden. Tel daarbij dat de cascade setup sinds dit jaar niet meer volledig onder de subsidie valt... en zeg nou zelf, wie wil z'n hele zolder volbouwen met meerdere Ego's? Ze hadden ook prima een 6KW model kunnen ontwikkelen, wordt ie wat groter, en dan wel de juiste diameter buizen door het dak.

• Rwik
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-06 20:38
Ego warmtepomp lost problemen uiteindelijk wel op

[ Voor 89% gewijzigd door Rwik op 02-06-2026 17:36 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste