Goed gevonden idd. Dit product lijkt een grote rode vlag te zijn, Gewoon een rebranded Chinees product in de markt zetten alsof ze iets compleet revolutionairs hebben uitgevonden. Zeker met die 3x3 boosters, dat wil je eigenlijk helemaal niet.
https://www.warmte365.nl/...de-gasketel-66A6B5B1.html
"Een van de gebruikers van de EGO warmtepomp, Gerard Elema, laat weten: “Als Senior Application Engineer bij Siemens Digital Industry Software kijk ik met een technisch oog naar alles wat ik in huis haal. De EGO warmtepomp sprak me direct aan – innovatief, slim en van Nederlandse bodem. Ik wist dat de ontwikkeling gestart is bij VDL, wat voor mij als tech-liefhebber extra interessant is. De installatie bij mij thuis is vakkundig uitgevoerd, zelfs op een andere wand dan waar het oude systeem zat. Sindsdien draait alles perfect. Een mooi staaltje Nederlandse techniek.”"
https://www.warmte365.nl/...de-gasketel-66A6B5B1.html
"Een van de gebruikers van de EGO warmtepomp, Gerard Elema, laat weten: “Als Senior Application Engineer bij Siemens Digital Industry Software kijk ik met een technisch oog naar alles wat ik in huis haal. De EGO warmtepomp sprak me direct aan – innovatief, slim en van Nederlandse bodem. Ik wist dat de ontwikkeling gestart is bij VDL, wat voor mij als tech-liefhebber extra interessant is. De installatie bij mij thuis is vakkundig uitgevoerd, zelfs op een andere wand dan waar het oude systeem zat. Sindsdien draait alles perfect. Een mooi staaltje Nederlandse techniek.”"
:strip_exif()/f/image/QMfXm2lwQRGvmDnJyYGLjhA0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/zucMoMEG7bj3Pxode5a9e6nH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/J3vVEj1iAFMGIhuWbQfDfUvW.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/gwSzYO9atGn8WsFTEBkesMu9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vZb1Fbybs0Mja5AoeqQlvCWb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WrzcR2A9yzehyzW3iqLbE9OA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kg4hBg37l2CbJ5Fll9goX3jI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vez5c28xurwbHEtowThZU1e8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4Za5nkJAtZFbboIiB4nSOux0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5YkqBTSYFT9MQiOjdyQKe4H8.jpg?f=fotoalbum_large)