merlin1201 schreef op zondag 23 november 2025 @ 16:05:
Vraag me af hoe het komt dat ik wel heel vaak in een slechte CQB pot terecht komt werkelijk zo vaak voor dat mijn partij verlies.
Ik speel heel veel solo en denk dat ik te vaak tegen teams speel en dan maak je gewoon weinig kans of kom ik in een groep waar spelers uitsluitend redbull drinken en speed snuift ;-)
Gek genoeg is na de laatste update het veel slechter geworden en lijkt de TTK zelf nog kleiner behalve wat ik schiet.
YouTube: How Much Did Spread/Bloom REALLY Change in Battlefield 6?
Ze hebben dan ook de recoil/bloom ietsje verbeterd wat met sommige wapens goed te merken is. Ik zie ook sinds de laatste patch dat ik veeel vaker een battle verlies waarin ik 2-4 headshots krijg, vaak van een super accuraat wapen. Ook de spelers zelf zijn beter geworden zo lijkt het, ik merk ook dat ik wat gevoel aan het opbouwen ben en dat ik zelf ook meer headshots uitdeel. Ook merk ik dat je best veel bloom krijgt als je blijft bewegen, ook daar in kies ik beter mijn momenten waarin ik juist wel wil sprinten/sliden/schieten en wanneer je juist beter even kan stilstaan om snel een kill te krijgen en dan weer wegduiken. Denk een beetje aan Counterstrike als je dat ooit gespeeld hebt; Je wil daar voornamelijk schieten als je stilstaat, en ook als je bukt en in BF6 prone gaat verbeterd je accuracy, alleen tijdens de animatie naar prone kan je niet schieten, maar van staan naar bukken gaan is wel een directe accuracy winst meen ik.
De laatste paar dagen de QBZ192 gepakt op elke klasse dus dan hamer ik het gevoel er goed in en dat is te merken, best goede jack of all trades carbine...
Ik vermoed dat de game performance ook verbeterd is want ik merk minder '100% cpu load slowdown' bugs waardoor ik minder vaak of helemaal niet de game opnieuw hoef op te starten. Al moet ik wel zeggen dat ik exclusief Eastwood hebt gespeeld dus andere maps laden is niet van toepassing... Veel dingen worden niet genoemd in de patchnotes, alles is behoorlijk oppervlakkig dus het is moeilijk te bepalen wat DICE allemaal doet op de achtergrond. Ik crash in ieder geval niet meer zoals sommige mensen hadden op Eastwood, performance is ook beter. Nog steeds diezelfde vertraagde servers rond de drukste periodes op de dag (rond 2100u). Ik heb er een hard hoofd in dat dat ooit beter zal gaan, want dan zou ome EA meer moeten betalen voor beter servers, of het gemiddelde server park is overal overbeladen en dan houd t ook op.
Ik heb nog wel een bizarre bug waarin ik artifacts krijg bij elke match die ik start en die ik snel weg kan halen door even naar het options menu te gaan en dan te escapen, echt 100% van de tijd, sinds de laatste grote patch die Eastwood introduceerde. Soms gebeurd het alleen als ik ADS met een wapen en is het normaal zonder ADS, of andersom, lijkt willekeurig te zijn. Voor zover ik het weet gebeurd dit alleen in BF6 dus ik ga er van uit dat mijn rtx3080 niet kapot aan het gaan is
YouTube: Replay 2025 11 22 00 43 50
edit; Moest nog steeds game opnieuw opstarten, nadat ik alle mappen had toegevoegd in de playlist. 't Kakte uiteindelijk toch in en word het onspeelbaar. Nothings changed.
[
Voor 12% gewijzigd door
kevz op 23-11-2025 22:27
]