Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:14
KipCurreh schreef op donderdag 20 november 2025 @ 11:10:
Ik heb nu de weekly challenges eigenlijk allemaal al compleet, maar voor een bepaalde reden heb ik enkel een vinkje (11/11) bij week 1.

De andere weken blijven op 10/11 staan, terwijl ik wel alle challenges complete heb.
I know, is niet gamebreaking oid maar past niet echt in men hoofd 8)
Nog mensen met dit 'probleem' ?

De nieuwe Sabotage mod is eigenlijk een verbloemde deathmatch imo.
Wel leuk voor even maar je hebt het wel snel gezien, eens de challenges klaar zijn ga ik deze niet al te veel meer opstarten lijkt mij.
Die revive/supply teammates at the objective challenge (0/300) gaat wel tergend langzaam zeg |:(
charrel schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:06:
[...]

Hier heb ik hetzelfde, was vorige week ook zo. Ging toen van 11 naar 10.
SB! schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:24:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Heb ze ook allemaal gehaald maar staat alleen in week 2 een vink. Zal wel weer bugged zijn.
Dat komt door deze aanpassing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w2WLwJppcKlNo4UkuHRD9DWbVjI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MMGmyryQFYos1UJDU2NgzUDb.png?f=user_large

https://x.com/Battlefield.../1991199081645969677?s=20
Sballato schreef op donderdag 20 november 2025 @ 11:11:
[...]

1 weekly challenge moet je binnen die week afhandelen als ik me niet vergis. Misschien mis je deze?
Nee, je kunt de vorige weken nog steeds afronden.

Dice heeft een update doorgevoerd voor Conquest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0tBzNlfcOyRYa8-SBanalvZDOw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/GfVpiobja3ibrpURg6O987mQ.png?f=user_large

https://x.com/Battlefield.../1991482335527657827?s=20

[ Voor 7% gewijzigd door Buizerd__NL op 20-11-2025 13:34 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:25
Komen ze met een update die al je control instellingen reset waardoor je weer door de talloze menu's kan gaan om alles opnieuw in te stellen zoalsd je het wilt hebben, maar de Recon Drone controls voor mensen die niet met WASD spelen fixen ho maar, niet belangrijk genoeg kennelijk.. Ik speel (als linkshandige PC gamer) met de pijltjes toetsen als mijn movement keys en als ik daarmee die drone bestuur (je kan dat nergens anders instellen) dan vliegt de camera ook alle kanten op, wat dus gewoon onspeelbaar is.. Helaas kan ik dat ding dus nog steeds niet gebruiken zolang EA het vertikt dat probleem op te lossen in deze game..

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-11 18:57
SAiN ONeZ schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:08:
[...]

Dan hoop ik Help!!!! ipv jou tegen te komen in mijn potje vanavond, fok die k/d rate je hebt voorheen altijd COD gespeeld ofzo? Ik ga Dice mailen of ze support weer enkel ammo crates en LMGs geven met een hoop recoil..
Ik speel nog steeds CoD, maar heb ook vanaf dag 1 Battlefield gespeeld.
Ik snap jouw punt niet zo, waarom moet een support altijd maar klaar staan voor een ander terwijl de andere klassen hun eigen gang mogen gaan? Vanmiddag zat ik als engineer bij drie supports in een squad. Ik kreeg 0,0 nada zero niks aan ammo van hun. Ze renden alleen maar rond, dus heb ik een aantal keren redeploy gedaan om zo weer ammo te krijgen. Ik heb ruim 300 uur in BF6 zitten maar het houdt een keer op, waarom moet ik adhd types helpen wanneer ze het verrekken om een post te pakken? Niet zo moeilijk te begrijpen hoor, speel zelf eens een tijd support, wellicht dat je het dan wel snapt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:59
Leaks for season 2.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:27

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Lekker Ventje schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:45:
[...]

Ik speel nog steeds CoD, maar heb ook vanaf dag 1 Battlefield gespeeld.
Ik snap jouw punt niet zo, waarom moet een support altijd maar klaar staan voor een ander terwijl de andere klassen hun eigen gang mogen gaan? Vanmiddag zat ik als engineer bij drie supports in een squad. Ik kreeg 0,0 nada zero niks aan ammo van hun. Ze renden alleen maar rond, dus heb ik een aantal keren redeploy gedaan om zo weer ammo te krijgen. Ik heb ruim 300 uur in BF6 zitten maar het houdt een keer op, waarom moet ik adhd types helpen wanneer ze het verrekken om een post te pakken? Niet zo moeilijk te begrijpen hoor, speel zelf eens een tijd support, wellicht dat je het dan wel snapt.
Val je ook niet persoonlijk aan, tis meer de frustratie die wat aan t dollen is, maar die ervaar je zelf ook blijkbaar..

Heel de wereld word steeds egocentrischer, maar een medic in zijn role kan met een negatieve k/d ratio nog bovenaan eindigen, en dat moet toch wel voldoening geven?

Ik word te oud wrs, en verwacht teveel van me medespelers, maar die sinergy maakt deze game juist zo mooi..

Kusje erop en weer verder O+ *; :9B

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Hopla en weer kan er minder stuk gemaakt worden in de map.
Eerder kon je de brug niet meer met de hamer compleet slopen.
*Enkel 3 stukken van de middenvloer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UanPQEZejS9rLjNNH4R5Xg_GECg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q6v8OmWQgIkLSbpcXl7jFAD4.jpg?f=fotoalbum_large
*Deze kunnen nog wel moeilijk stuk met veel rockets..

Vervolgens nu kan je niet meer de masten slopen.
Zowel hamer als rocket doet het niet meer slopen... (King of the hill / sdm)
+Vele bomen kunnen ineens ook niet meer tegen de grond met hamer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tVCk9aoOnRLSeL1bmCWDc_IWWQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dTdsV8NuSSnuUuAoIzaN7kCT.jpg?f=fotoalbum_large

**

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 20:31
llovesoccerx7 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:27:
Merken jullie ook drift op de map als je weer wil spawnen dat de marker hele tijd opschuift.. of het is mijn controller🤷🏻‍♂️
Ik had precies hetzelfde met 3 verschillende controllers. Dit heeft het voor mij opgelost.

YouTube: Battlefield 6 | How to fix stick drift easily!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:11
Quido schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:11:
[...]

Ik had precies hetzelfde met 3 verschillende controllers. Dit heeft het voor mij opgelost.

Toch maar eens proberen,thx.
Hopelijk verhelpt dit ook het vanzelf wegrijden van de tank als ik inzoom. 🤐

Weet iemand hoe het zit met de damage van de tanks met een RPG, er moeten blijkbaar plekken zijn die meer damage doen dan 25 maar maakt niet uit waar ik ze raak het blijft 25?

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:23
DoubleDutch schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:24:
[...]
Weet iemand hoe het zit met de damage van de tanks met een RPG, er moeten blijkbaar plekken zijn die meer damage doen dan 25 maar maakt niet uit waar ik ze raak het blijft 25?
YouTube: BATTLEFIELD 6: Making every Engineer and MBT shot count & Final Fare...

TLDR; De hoek van raketten/tank shells is best belangrijk, beter schiet je recht tegen een tank aan en niet dat je hem heel schuin raakt. En de achterkant is altijd zwak van een tank. Er zijn ook bepaalde superzwakke punten op een tank maar ik vraag me af of dat bugs zijn of niet.

Mijn YouTube

• DoubleDutch
kevz schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:40:
[...]

YouTube: BATTLEFIELD 6: Making every Engineer and MBT shot count & Final Fare...

TLDR; De hoek van raketten/tank shells is best belangrijk, beter schiet je recht tegen een tank aan en niet dat je hem heel schuin raakt. En de achterkant is altijd zwak van een tank. Er zijn ook bepaalde superzwakke punten op een tank maar ik vraag me af of dat bugs zijn of niet.
Heb alles geprobeerd wat er op YT te vinden was,maar een RPG recht op de achterkant heeft bij mij 25dmg 🤐

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
DoubleDutch schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:57:
[...]

Heb alles geprobeerd wat er op YT te vinden was,maar een RPG recht op de achterkant heeft bij mij 25dmg 🤐
Die 25 zijn volgens mij de punten, niet de damage?

• DoubleDutch
Okasha schreef op donderdag 20 november 2025 @ 21:44:
[...]

Die 25 zijn volgens mij de punten, niet de damage?
Nee want er staat vehicle damage 25,of zijn dat de punten die ik krijg,zie verder geen getal wat de damage aangeeft?

[ Voor 15% gewijzigd door DoubleDutch op 21-11-2025 01:10 ]

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:25
Help!!!! schreef op donderdag 20 november 2025 @ 10:49:
[...]

Het punt is niet of het makkelijker is geworden maar de grind itself.

Het is al zovaak voorbijgekomen. Vroeger speelden mensen eindeloos (fps) games en gingen daar helemaal in op. Die games hadden geen of vrijwel geen progressie, challenges of unlocks.
Die games waren blijkbaar intrinsiek goed genoeg en hadden dit dus niet nodig om grijsgespeeld te worden.

Tegenwoordig lijken deze game elementen bijna de hoofdmoot.

Ik denk dat het:
  • kostbare ontwikkeltijd kost
  • flink afleidt van core game- en mapdesign
  • meer dan ooit leidt tot gamegedrag dat solistisch is
  • meer dan ooit leidt tot gamegedrag dat de antithese van PTO is
  • zorgt voor een bepaalde mate van GTW
En vooral dat we eigenlijk (een stuk) slechter af zijn dan voorheen, pre multiplayer fps grind.

Maar mensen halen er blijkbaar (heel) veel voldoening uit dus ja het zal dan wel.🤷‍♂️
Precies.. Kijk naar Counterstrike.. Na ruim 25 jaar nog steeds veruit de meest populaire shooter, zonder al die unlock en challenge onzin etc.. Gewoon omdat het een relatief simpele maar zeer goede competitieve FPS is.. Games als CoD en BF zijn ooit ook zo begonnen maar inmiddeels allang niet meer serieus te nemen als competitieve shooters, dat zijn meer unlock grind games geworden.. Waar je na elk potjes een soort fruitmachine aan unlocks voorbij ziet komen.. Ik merk ook aan mezelf dat ik meer met bepaalde challenges bezig ben dan gewoon de game te spelen.. Ik riep het 20 jaar geleden al toen EA al die progressie onzin en stats in BF2 introduceerde, dit gaat de game grotendeels verkloten, en dat heeft het dus ook gedaan.. Men is tegenwoordig bijna alleen maar met unlocks en K/D stats bezig..

Desondanks speel ik BF6 etc nog wel omdat het gewoon grafische etc een heel mooie shooter is en veel van mijn gamevrienden het ook spelen.. Maar wat mij betreft mag die zogenaamde progressie er meteen weer uit, net als al die onzin stats.. Gewoon weer lekker terug naar hoe het was in de orginele Battlefield game, BF1942.. Ik ben wat dat betreft ook wel blij dat ze de K/D stats etc van de Casual Breakthrough mode nu eruit gehaald hebben, want dan vertrekken hopelijk veel van de K/D tryhards weer uit die gamemode, zodat het voor de echte causal spelers weer wat meer echt casual wordt (de hint zit in de naam van de gamemode).. Wel moeten ze de maprotatie van die mode weer fixen want ik zie weer alleen maar Cairo en Empire State voorbij komen.. Beste zou zijn dat ze die mode ook gewoon toevoegde aan de custom search, zodat iedereen zelf de maps die ze willen spelen kan kiezen, net als met alle pure PvP modes..

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
DoubleDutch schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 00:46:
[...]

Nee want er staat vehicle damage 25,of zijn dat de punten die ik krijg,zie verder geen getal wat de damage aangeeft?
Ja je krijgt 25 punten voor vehicle damage, het is niet de hoeveelheid damage

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:27

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Idd, de damage die je doet word in het klein weergegeven, die is 1000 en achterop doe je veel meer als voorop, maar met 1 of zelfs 2 repair guys is daar met 2 man niet tegen op te vechten..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:18
Quido schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:11:
[...]

Dank hiervoor! Ik kan nu navigeren door weekly challenges zonder een soort minigame te spelen. :) Straks even testen in een tank. Zou wat zijn als je kon schieten zonder rondjes om eigen as te draaien.

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 09:28
@Inflatable
Komen ze met een update die al je control instellingen reset waardoor je weer door de talloze menu's kan gaan om alles opnieuw in te stellen?
Ik weet niet of het volgende ook te maken heeft met de control instellingen, maar ik ervaar steeds (voor het eerst sinds de update),dat als ik ergens stil wil liggen, er een soort voortgaande beweging inzit , zonder de controller te gebruiken. (PS5 )

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:14
stroopwafel57 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:19:
@Inflatable
Komen ze met een update die al je control instellingen reset waardoor je weer door de talloze menu's kan gaan om alles opnieuw in te stellen?
Ik weet niet of het volgende ook te maken heeft met de control instellingen, maar ik ervaar steeds (voor het eerst sinds de update),dat als ik ergens stil wil liggen, er een soort voortgaande beweging inzit , zonder de controller te gebruiken. (PS5 )
Dit heeft waarschijnlijk te maken met je "Deadzone" die zal je hoger moet instellen om de voortgaande beweging te stoppen.

[ Voor 6% gewijzigd door Buizerd__NL op 21-11-2025 09:25 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• stroopwafel57
..........................Te weining ingelezen.....
Heb het gevonden: Controller Rightstick op 14.5 zetten.
Left stick:
8
6
100
Left stick
14.5
6
100

• stroopwafel57
Dank je Buizerd!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:30
@Inflatable
Da's de nieuwe anti-camp-module die ze erin gezet hebben. PTFO, gang is alles, stilstaan is achteruit gaan. :+

(niet serieus uiteraard)

• stroopwafel57
hahahahahahahahaa.

(Ssssst)

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:29
@Inflatable
Ik merk dit ook met vrienden, als je in hoekje ligt of tegen iets aan met supply bag dat je weggedrukt wordt

• Sballato
  • Registratie: April 2024
  • Nu online
SAiN ONeZ schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:59:
[...]

Val je ook niet persoonlijk aan, tis meer de frustratie die wat aan t dollen is, maar die ervaar je zelf ook blijkbaar..

Heel de wereld word steeds egocentrischer, maar een medic in zijn role kan met een negatieve k/d ratio nog bovenaan eindigen, en dat moet toch wel voldoening geven?

Ik word te oud wrs, en verwacht teveel van me medespelers, maar die sinergy maakt deze game juist zo mooi..

Kusje erop en weer verder O+ *; :9B
Dan ben ik een beetje een unieke support speler want ik drop altijd suppy packs als ik groepjes friendlies zie of als engineers aan de slag zijn. Het zijn "gratis" punten dus waarom zou ik het niet doen?
Nu heb ik recent de supply pouch, heel handig want die kan je "gooien" naar friendlies.
Ik heb eigenlijk quasi constant een oog op de minimap om in de gaten te houden wie ik kan reviven of enemies neerknallen als ze van om de hoek komen. Om een goeie speler te zijn is het IMHO heel belangrijk om constant de minimap in de gaten te houden. Zo heb ik bijvoorbeeld al heel wat enemies uitgeschakeld met hail mary grenades omdat ik ze op de minimap zag.

[ Voor 12% gewijzigd door Sballato op 21-11-2025 09:41 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

stroopwafel57 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:26:
..........................Te weining ingelezen.....
Heb het gevonden: Controller Rightstick op 14.5 zetten.
Left stick:
8
6
100
Right stick
14.5
6
100
Gefixt ;)

Wat doet bovenstaande overigens in-game als je op iemand schiet ? Maakt dat nog erg veel uit. Ik merkte wel dat wanneer ik als Recon speelde ik door dat beetje stick drift moeilijker mijn crosshair on target kon houden. Maar omdat ik nauwelijks recon speel met een sniper rifle en er met mijn huidige instellingen op de menu navigatie na, nauwelijks last van heb, vraag ik me af wat deze instellingen doen als je met een assault rifle op iemand schiet. Ik ben wel van het strafen tijdens het ADS schieten.

Ik neem die filmpjes over de beste controller instellingen met een grote korrel zout. Het is puur de voorkeur van iemand. Wat ik lekker vind spelen, kan iemand anders bagger vinden. Je moet het dus ook als richtlijn gebruiken en niet als absolute waarheid.

Over frustraties gesproken: wanneer gaan ze de nauwkeurigheid van smg's eens aanpassen. Een loop de half zo lang is als van een assault rifle, maar wel 10x nauwkeuriger schieten. In het filmpje van mijn drone die ik hier eerder had geplaatst, zie je in het begin dat 2 van mijn teamleden door een smg worden afgeschoten. Beide doorgewinterde BF veteranen die wel weten hoe het spelletje gespeeld moet worden, maar tegen smg's op korte afstand en ook lange afstand maak je geen schijn van kans zo lijkt het.

XBL: MRE Inc

Pagina: 1 ... 70 71 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.