Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:13
Inflatable schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 17:51:
[...]

Mede gevolg van het fantastische "progressie" systeem dat in dit soort games zit.. Veel spelers zijn daardoor meer gefoccused op hun eigen scores en/of met bepaalde "challenges" bezig etc dan dat ze gewoon de game spelen in teamverband zoals het hoort.. Ik merk dat namelijk ook aan mezelf, dat het me soms niks intereseert of mijn team wint of verliest zolang ik maar die 1000 grenade damage of x-aantal smoke assist etc haal om b.v. een tracer-dart voor de recon class te unlocken.. Te belachelijk voor woorden dat basis functionaliteit van classes zoals die tracer dart voor recon of de deploy beacon voor assault verstopt zit achter allerlei unlock challenges.. Maar volgens de fans maakt dat juist het spel leuk, dat je het allemaal moet "verdienen".. 8)7
Nou, er is er eentje voor objectives damagen. Mijn tegenstander net deed 14 objective damage in zes minuten. Ik schoot één RPG en we wonnen de pot. Wat een gare modus is dat Sabotage.

Edit: nog drie potjes gedaan. Deze gingen meer gelijk op maar het is alsnog vrij gaar. Al heb ik nu wel mijn eerste EOD kill. De tegenstander was drukker met rapairen dan met door hebben dat hij zelf het slachtoffer was. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 18-11-2025 19:56 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 11:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

turkeyhakan schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 19:06:
Helaas crasht de game bij mij na deze update. Heel vervelend!

Ik kan met moeite in een game komen.
echt irritant idd.. nu de game voor de 5e keer opstarten. nog nergens in gekomen. :'(

iemand een fix.. want nu werkt niks meer dus :F

Edit: nu al 10 keer opnieuw crashes na matchmaking.. niks lukt. Game ''repaired'' en PC opnieuw opgestart. |:(

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 18-11-2025 20:09 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:23
spartacusNLD schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:00:
[...]

echt irritant idd.. nu de game voor de 5e keer opstarten. nog nergens in gekomen. :'(

iemand een fix.. want nu werkt niks meer dus :F

Edit: nu al 10 keer opnieuw crashes na matchmaking.. niks lukt. Game ''repaired'' en PC opnieuw opgestart. |:(
Ik heb gelezen dat het opnieuw installeren van de game mogelijk zou kunnen helpen, maar dat ga ik niet proberen..

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

turkeyhakan schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:25:
[...]

Ik heb gelezen dat het opnieuw installeren van de game mogelijk zou kunnen helpen, maar dat ga ik niet proberen..
heb jij ook issues? Ben zelf wel opnieuw aan het installeren nu. laat zo wel weten of het werkt.

we zijn niet alleen haha: https://www.reddit.com/r/...65-49f2-adfc-d194f44415c3

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:26

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

EA hoe moeilijk is het om dat spotten te fixen!?
Wel begin je nu als engineer met 5 rpg raketten, ipv 3 dat is het enige mooie aan die patch, en is die nieuwe map niet gewoon een gedeelte van RedSec (dont know, nog niet gespeeld?)

Ook het mijnen leggen is (nog) moeilijker gemaakt, ipv ze leggen en richting die andere te lopen, zodat ze toch nog een beetje bij elkaar kwamen te liggen voor de patch, werkt dit niet meer, en legt ie ze niet neer.. |:( 8)7 :X EA/Dice please?! WTF

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:09
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:39:
Wel begin je nu als engineer met 5 rpg raketten, ipv 3 dat is het enige mooie aan die patch, en is die nieuwe map niet gewoon een gedeelte van RedSec (dont know, nog niet gespeeld?)

Ook het mijnen leggen is (nog) moeilijker gemaakt, ipv ze leggen en richting die andere te lopen, zodat ze toch nog een beetje bij elkaar kwamen te liggen voor de patch, werkt dit niet meer, en legt ie ze niet neer.. |:( 8)7 :X EA/Dice please?! WTF
Ik heb gewoon nog steeds 3 raketten? Map is inderdaad een deel uit redsec, leuke map vind ik het

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:19
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:39:

Vóór de patch kon je ook 1 mine en 1 SLAM op elkaar leggen, wellicht kan dat nog steeds ?

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:42:
[...]

Ik heb gewoon nog steeds 3 raketten? Map is inderdaad een deel uit redsec, leuke map vind ik het
je moet dan wrs die andere engineer role aanzetten, die linker van de 2...
Tis net fortnite of COD zo, zoals iemand al aanhaalde BF maps moeten een kille dode oorlogs-sfeer hebben, dit is zó fake, ze zijn echt de weg kwijt bij Dice.. :'(
MEN-O schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:43:
[...]

Vóór de patch kon je ook 1 mine en 1 SLAM op elkaar leggen, wellicht kan dat nog steeds ?
Dan moet je je RPG opgeven lijkt me, of waar vallen die slams onder?

Heb deze slams nog geen een keer gebruikt, mijnen moet je in trosjes van 3 altijd neerleggen, daar heb ik al heeeel wat multikills mee gemaakt, in alle BF versies, maar in BF6 zijn ze wel het onhandigst van alle delen te gebruiken... beetje kansloos zo, ik kom al niet mee als ouwe lul van 52 en nu word ik de hele tijd afgeschoten omdat ik niet eens ff snel wat mijnen neer kan leggen.. en nu wel zo ver uit elkaar dat vaak de 3e buiten de wegen valt... 8)7 :|

In BF5 ging je ergens liggen en even naar de WC, of wat te drinken halen en even je whatsapp checken en je lag er 5min later nog, nu overleef je geen 10sec stil liggen/staan.. |:( :z

[ Voor 14% gewijzigd door SAiN ONeZ op 18-11-2025 20:54 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
spartacusNLD schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:30:
[...]

heb jij ook issues? Ben zelf wel opnieuw aan het installeren nu. laat zo wel weten of het werkt.

voor mij heeft het geholpen, tenminste ik spawn nu net in de nieuwe map

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Quantor schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:58:
[...]

voor mij heeft het geholpen, tenminste ik spawn nu net in de nieuwe map
idem.. reinstall heeft gewerkt :*)

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

lig je daar te sterven, roepend op een medic, helemaal afgeschut in een huisje terwijl er al een 10sec bovenop je ligt zichzelf te resupplyen en niet revived?! hoe dan? |:( 8)7 -O-

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 21:40
dangerpaki schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 12:31:
[...]

Dat is me ook al vaker opgevallen. Maar ik weet niet of dat dan door wall-hacks komt (speel op de PS5 zonder crossplay) of dat sommigen gewoon heel goed anticiperen
Kills door recon laat bijv 5 sec lang de squadmates zien door de muren.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:03

ManiacsHouse

Scheisse!

[...]

Lekker dan... Ook maar verwijderd. En nu wachten op opnieuw installeren :( Geen crashes maar matchmaking telde maar door en ging niet verder na tig pogingen.

• Phydomir
  • Laatst online: 11:07

Phydomir

Dennis

Die keybind reset is wel een beetje kansloos, maar goed, 5 minuten later stond alles wel zo ongeveer weer als ik had staan. Nieuwe map één potje conquest op gedaan, moet er nog even aan wennen. Niet te hard oordelen voordat ik de map een beetje ken. Verder niet heel veel verschillen ten opzichte van hoe het voor de patch speelde. Die 5 RPG's ivp 3 zijn wel lekker.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 22:20
Iemand anders ook last van niet goed werkende defibrillators? Sinds de update sta ik potverdorie te kloten net alsof ik bij de zelfscan kassa van de action sta.

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-11 00:45
Nyazzin schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:21:
Iemand anders ook last van niet goed werkende defibrillators? Sinds de update sta ik potverdorie te kloten net alsof ik bij de zelfscan kassa van de action sta.
Yup niet te doen. Ik sta er gewoon bovenop te kijken en reviven werkt gewoon 3 van de 4 keer niet. Er werd al slecht gerevived in public maar nu kan je het echt al helemaal vergeten. Echt een waardeloze klote update dit.

Idempotent.

• Quantor
  • Niet online
Yup, ook al een paar keer gebeurd dat revive niet lukte... ;(

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:26
Vanavond toch Battlenite 6 nog even opstarten :)

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:08
Dacht dat het aan mij lag. Beetje slechte update deze en de geforceerde game mode om dingen te unlocken, liggen mij ook niet. Snap dat ze het wel proberen om zo mensen langer geïnteresseerd te houden maar ben niet zo tevreden over sabotage.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:23
[...]

Ik heb zeker issues! Hopelijk komt er een hotfix.

Fijn dat de reinstall heeft geholpen.

[ Voor 4% gewijzigd door turkeyhakan op 19-11-2025 06:08 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Zeg het maar eerlijk, wie heeft mijn BF6 shortcut rood geschilderd, gisteren was ie nog zwart...!? :F :N

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-11 15:00
Ik blijf het wel een lekkere game vinden met veel afwisseling qua game modi. Ik had ergens alleen wat meer verwacht van de battlepass, al moet ik zeggen dat ik het ook wel weer aangenaam vind t.o.v. COD. Meer mensen die dit zo ervaren dat de BP eigenlijk weinig meerwaarde geeft?

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:07
crimby schreef op woensdag 19 november 2025 @ 08:17:
Ik blijf het wel een lekkere game vinden met veel afwisseling qua game modi. Ik had ergens alleen wat meer verwacht van de battlepass, al moet ik zeggen dat ik het ook wel weer aangenaam vind t.o.v. COD. Meer mensen die dit zo ervaren dat de BP eigenlijk weinig meerwaarde geeft?
Alles wat in de battlepass zit had wat mij betreft in de base game mogen zitten, het stelt allemaal niet heel veel voor. Er is wel een aantal leuke skins, maar daar mag je dan vrolijk nog eens 2400 battlepoints extra voor betalen. Leuk hoor, dit soort constructies, maar niet bij een game waar je al de volle mep voor betaalt.

#vroegerwasallesbeter :+

YouTube

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-11 10:15
Wel grappig, had gisteravond paar potjes gespeeld met een maat en herken veel van de punten die jullie al noemen:

- defibrillator zat ik ook mee te kutten
- sabotage vind ik wat vreemd, snapte het concept wel maar vond moeilijk hier beetje tactiek op toe te passen
- bug in sabotage na ronde 1 helpt dan ook niet mee
- nieuwe map is wel tof, vond trouwens de verdeling van de objectives leuker met Escalation dan bij Conquest

Leukste moment van de avond was toch wel het neerhalen van een heli die het op mij had gemunt met een RPG. Zag er echt episch uit (en ook qua geluid), je voelt je dan wel echt even een baas 8)

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:09
crimby schreef op woensdag 19 november 2025 @ 08:17:
Ja idem, de cosmetics boeien sowieso niet. Wapens zitten naar mijn gevoel wat verstopt en duren lang om vrij te spelen. Op de sniper na zijn het ook geen guns die je echt wil hebben denk ik?

Wat ik wel goed vind is dat je met challenges meer punten kan vrij spelen. Moedigt toch aan om eens om gevarieerder te spelen.

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-11 15:00
Uffeltje schreef op woensdag 19 november 2025 @ 08:28:
[...]

Alles wat in de battlepass zit had wat mij betreft in de base game mogen zitten, het stelt allemaal niet heel veel voor. Er is wel een aantal leuke skins, maar daar mag je dan vrolijk nog eens 2400 battlepoints extra voor betalen. Leuk hoor, dit soort constructies, maar niet bij een game waar je al de volle mep voor betaalt.

#vroegerwasallesbeter :+
Nja bij COD heb ik dat nog wel eens overwogen, maar de maps van BF6 zijn veel groter het is meer verpreid dus die hele skins zie je eigenlijk niet echt. Zeker niet als het dan ook nog eens realistischere skins zijn en geen beavus en butthead skins

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
MitchellHearth schreef op woensdag 19 november 2025 @ 08:37:
Leukste moment van de avond was toch wel het neerhalen van een heli die het op mij had gemunt met een RPG. Zag er echt episch uit (en ook qua geluid), je voelt je dan wel echt even een baas 8)
Die van mij was een contested objective rushen op een quad (samen met een maatje) richting een tank (berekend risico). Beide een andere kant oplopen en hem volplakken met C4 om hem dan heerlijk in stukken te zien knallen. Intussen kwamen er een full squad vijanden op ons af en die hebben we op één of andere manier kunnen neerleggen met ons tweetjes. Heerlijk :9~ Alles in een tijdspanne van 20 seconden.

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:40
MitchellHearth schreef op woensdag 19 november 2025 @ 08:37:
- sabotage vind ik wat vreemd, snapte het concept wel maar vond moeilijk hier beetje tactiek op toe te passen
Ik vind de sabotage mode geweldig, gisteravond met een paar vrienden gespeeld en dan wordt het wel heel heftig en tactisch. Je zit continu in de actie.

Als tactiek hadden wij 2 assaults en 2 engineers (met 5 rpg's ieder). De assaults zetten spawnpunten verborgen in de buurt van punt A en B, vervolgens met drie man de druk op 1 punt zetten en daar zoveel mogelijk schade aanrichten. Tegelijkertijd richt 1 persoon met zijn rpgs en grenade op het andere punt (waar je dan bijna niemand meer ziet) ook enorme schade aan. Doordat de tegenstander beide punten gigantisch naar beneden ziet gaan krijg je dat ze overal heenrennen. Dat werkte echt elke keer.

Bij verdedigen hadden we 1 assault en drie engineers, 1 spawnpunt zetten bij 1 punt en dan veel repairen zodat ze meer tijd nodig hadden om die punten te vernietigen, dan win je echt elke keer puur op tijd of het lukt ze zelfs helemaal niet om het punt kapot te maken.

Die nieuwe map vind ik overigens geweldig, wat een sfeer en gameplay mogelijkheden op die map.

Wel jammer was dat de keybindings verdwenen waren, het opnieuw moeten instellen van je Aim settings naar smaak en die revive bug voor support is irritant, dus perfect is deze update niet, maar goed, dat zal wel gefixed worden. Die nieuwe Aim Assist mode werkt overigens wel een stuk beter dan de vorige versie.

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 10:38
RobinNL schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:58:
Voor Battle Royale en Gauntlet is de map leuk om te spelen, maar ik vind Eastwood totaal niet bij de Battlefield vibe passen. Waar de andere maps wat donkerder en grauwer zijn, is Eastwood licht en vol met kleur. Ik weet niet of het mijn PC is, maar de map ziet er ook niet echt mooi uit. Buiten een straal van 50-100 meter is alles in lage kwaliteit gerenderd.

Eén potje op Eastwood gespeeld, maar dit is totaal niet m'n map. Geef mij maar een map dat wat donkerder, grauwer is. Ik wil in een oorlog spelen, niet op een golfbaan.
Ik voel de vibe wel in Eastwood map, een heerlijke map in een woonwijk.

Echter vind ik alleen de vlaggen bij Escalation bij de laatste 3 capture points te dicht op elkaar zitten. Ze zouden de capture points meer uit elkaar moeten zetten, het is nu te choatisch of je spwant en je wordt gelijk neergeschoten door vijandlijke team.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nieuwe map is gemaakt voor de COD spelers. Voor mij Battlefield onwaardig. Bah !!!

XBL: MRE Inc

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-11 21:25
Perfect is deze update zeker niet nee...

#Battlefield6 Update 1.1.2.0 - Known Issues
https://x.com/BFBulletin/status/1990794095619436900

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 19-11 16:29
ViNOK16Bit schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:36:

The M1A2 MBT equipped with the Chimera skin currently takes increased damage.

das toch goud? 8)7

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:33:
Nieuwe map is gemaakt voor de COD spelers. Voor mij Battlefield onwaardig. Bah !!!
Ik moest aan counterstrike denken toen ik die huizen zag 8)7

Rapapa...

Buizerd__NL schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:32:
[...]

Ik voel de vibe wel in Eastwood map, een heerlijke map in een woonwijk.

Echter vind ik alleen de vlaggen bij Escalation bij de laatste 3 capture points te dicht op elkaar zitten. Ze zouden de capture points meer uit elkaar moeten zetten, het is nu te choatisch of je spwant en je wordt gelijk neergeschoten door vijandlijke team.
Gister spawnde ik op C met Escalation... in het vizier van een tank op 50 meter afstand. Dan kan je wel raden wat er gebeurt.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Als je gaat liggen dan werkt de defriblilator wel, btw.

[ Voor 4% gewijzigd door Miesjh op 19-11-2025 10:14 ]

• Miesjh
  • Nu online

Miesjh

MRE-Inc schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:33:
Map is wel oke, maar straalt geen Battlefield uit.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:11
Toch wat mixed feelings van de update.

Nieuwe map vind ik weinig aan. Teveel campen op objectives en gedoe met spawn beacons die je niet kunt vinden. Verder lopen overal wel engineers die tanks vrij nutteloos maken en de meeste medics zijn weer lekker met zichzelf bezig.

Qua patch aardig wat fixes, maar ook weer genoeg nieuwe bugs. Defib al paar keer meegemaakt (al is ie gelukkig niet zo common als men deed vermoeden) en ook spotten gaat niet altijd goed (als je down bent is het kans van 1/3 dat ie daadwerkelijk een marker plaatst). Aim assist changes vind ik negatief. Maar het is vooral een paar wapens waar het brak mee gaat. Wissel ik van wapen naar iets anders, dan gaat dat wel weer redelijk, maar nergens gaat het echt lekker mee.

Verder zijn volgens mij nu de rode lasers ook altijd/vaak zichtbaar? Dat was eerst niet, alleen met de groene.

En daarbij zie ik weer een heleboel mensen die niks doen met objectives of teamplay. Heel jammer dit. Al was het te verwachten, nu COD aan het floppen is en men uitgekeken raakt op ARC.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc

MRE-Inc

Miesjh schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:16:
[...]

Map is wel oke, maar straalt geen Battlefield uit.
Idd. Map ziet er verder wel mooi uit, maar dat is het dan ook voor mij. Heeft niks met Battlefield te maken. Je wordt vanuit elk hoekje, boven, onder, neergeknald. Voelt niet als Battlefield.

Firestorm begint ook een beetje een sleur te worden. Van mij mogen ze elk seizoen een oude map uit BF3 er bij stoppen. Damavand Peak met nieuwe graphics of Caspian Border.

Geluid in de nieuwe patch is weer dramatisch. Iedereen loopt weer op fluwelen pantoffeltjes. Dat engineers nu met 5 rpg's spawnen is ook niet echt bevorderlijk voor teamplay. In de oude situatie moest je nog een supply crate zien te vinden. Nu kun je als one man army lekker tanks en Bradleys killen. Die gaan sowieso al snel stuk, nu maak je helemaal geen kans meer.

Goed bezig Dice 8)7

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:57

ScreamGT

joejoe

Mijn mappen welke ik in custom search rouleer zijn:

-Siege of Cairo
-Empire State
-Liberation Peak
-Mirak
-Firestorm

Die nieuwe map kan mij weinig schelen. Veel open terrein en extreem veel campers.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:40
Martinspire schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:17:
Nieuwe map vind ik weinig aan. Teveel campen op objectives en gedoe met spawn beacons die je niet kunt vinden. Verder lopen overal wel engineers die tanks vrij nutteloos maken en de meeste medics zijn weer lekker met zichzelf bezig.

...

En daarbij zie ik weer een heleboel mensen die niks doen met objectives of teamplay. Heel jammer dit. Al was het te verwachten, nu COD aan het floppen is en men uitgekeken raakt op ARC.
mijn game ervaring is echt heel anders, ik speel wel op ps5 met crossplay off, maar in conquest wordt daar echt wel objective based gespeeld en zelfs als ik alleen speel dan kom ik bijna altijd in squads terecht waar iedereen elkaar revived.

Het campen en spawnpunten in die nieuwe map gebeurd inderdaad wel, maar dat is toch vrij simpel op te lossen door een 3X thermal scope op je wapen te zetten, dan zie je die spawn punten zo liggen en die campers lichten op als kerstlichtjes in de kerstboom (ook als ze zich verstoppen in de bosjes in de tuinen). De campers in de huizen is inderdaad irritant, maar daar blijven ze toch vaak zitten, dus dat lost een rpg op dat huis of je sloophamer zo op door die muren even neer te halen.

Maar dat hele solo spelen van mensen kom ik eigenlijk niet zo vaak meer tegen sinds de release van COD.

• Martinspire
robinez schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:27:
[...]

mijn game ervaring is echt heel anders, ik speel wel op ps5 met crossplay off, maar in conquest wordt daar echt wel objective based gespeeld en zelfs als ik alleen speel dan kom ik bijna altijd in squads terecht waar iedereen elkaar revived.

Het campen en spawnpunten in die nieuwe map gebeurd inderdaad wel, maar dat is toch vrij simpel op te lossen door een 3X thermal scope op je wapen te zetten, dan zie je die spawn punten zo liggen en die campers lichten op als kerstlichtjes in de kerstboom (ook als ze zich verstoppen in de bosjes in de tuinen). De campers in de huizen is inderdaad irritant, maar daar blijven ze toch vaak zitten, dus dat lost een rpg op dat huis of je sloophamer zo op door die muren even neer te halen.

Maar dat hele solo spelen van mensen kom ik eigenlijk niet zo vaak meer tegen sinds de release van COD.
Het was de afgelopen dagen een stuk minder, maar gister was het gewoon weer drama. Hier ook crossplay uit op Xbox. Hopelijk neemt het snel af. Al mogen ze die gasten wel gewoon in hun eigen servers zetten. Geen skillbased matchmaking, maar playstyle based matchmaking :P

• MRE-Inc

MRE-Inc

ScreamGT schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:26:
Mijn mappen welke ik in custom search rouleer zijn:

-Siege of Cairo
-Empire State
-Liberation Peak
-Mirak
-Firestorm

Die nieuwe map kan mij weinig schelen. Veel open terrein en extreem veel campers.
Liberation Peak en Siege of Cairo zijn mijn favorieten momenteel. Het enige wat nog aangepast moet worden aan deze (en eigenlijk alle mappen) is dat ze breder mogen worden gemaakt. Je hebt bijna geen mogelijkheid om te flanken/om te lopen. Je wordt door de out of bounds grenzen vaak gedwongen om door het midden te gaan de trechter in. Vooral bij New Sobek City op Breakthrough is dat het geval en Mirak Valley ook wel. Omlopen of flanken heeft nauwelijks zin als er in de eigen spawn van de tegenstander 6 snipers liggen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:30:
[...]

Het was de afgelopen dagen een stuk minder, maar gister was het gewoon weer drama. Hier ook crossplay uit op Xbox. Hopelijk neemt het snel af. Al mogen ze die gasten wel gewoon in hun eigen servers zetten. Geen skillbased matchmaking, maar playstyle based matchmaking :P
Idd. Als je als duo squad op sector 3 van de 4 in Breakthrough binnenkomt in de pot en beide in de top 5 eindigt terwijl de pot toen wij binnenkwamen max 10 minuten nog duurde, zegt dat genoeg over de anderen waar die mee bezig zijn. In iedergeval niet met de objective.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:05
De game crasht regelmatig nu, bij het laden van een game. Meer mensen last van?
partyondude schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:04:
De game crasht regelmatig nu, bij het laden van een game. Meer mensen last van?
Alleen bij sommige portal games gaat hij laden en daarna crasht hij naar de desktop. Heel irritant.

Maar vraag me af of dat aan de specieke settings van die portal servers ligt of daadwerkelijk een bug is.

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 19-11-2025 12:15 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

ViNOK16Bit schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:36:

Krankzinnig lange buglist. :o

Zou fijn zijn als ze wat meer met wekelijkse kleine bugfix patches zouden werken maar ja dat kan volgensmij niet m.n. vanwege console validatie trajecten.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:02
migeye schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 14:06:
[...]

Ja idd, kan ik daar weer eerst mee aan de slag. Vraag me af waarom ze dat nodig vinden.
Tis ook niet dat BF6 een paar keybinds hebben. Nee, bij Dice zijn ze van mening dat je gewoon 4 keybinds voor effectief dezelfde handeling kunt hebben. Waarom zoveel keybind opties 8)7

• JeroenNietDoen
MRE-Inc schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:46:
Idd. Als je als duo squad op sector 3 van de 4 in Breakthrough binnenkomt in de pot en beide in de top 5 eindigt terwijl de pot toen wij binnenkwamen max 10 minuten nog duurde, zegt dat genoeg over de anderen waar die mee bezig zijn. In iedergeval niet met de objective.
Breakthrough en Casual Breakthrough worden vooral misbruikt om kills te farmen voor weapon unlocks.

Die zijn er nog niet erachter dat er gewoon een Portal mode is waar je bot zergs kan farmen om je wapens te levelen.

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 10:38
Heeft iemand een tip hoe je nu het beste damage kan doen met Incendiary Airbust, ze hebben Incendiary Airbust met mines gefixed. Ik doe amper damage op enemies, dus hoe kan ik dan damage behalen?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:45
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:17:
lig je daar te sterven, roepend op een medic, helemaal afgeschut in een huisje terwijl er al een 10sec bovenop je ligt zichzelf te resupplyen en niet revived?! hoe dan? |:( 8)7 -O-
Ik doe als support ook niet meer aan reviven. Meestal loop ik voor niets en als ik zelf om een revive vraag reageert er vrijwel nooit iemand. Wat dat betreft is er weinig veranderd met de vorige BF’s. Ieder voor zich. Uitzonderingen daar gelaten.

quote]Help!!!! schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:10:
[...]

Krankzinnig lange buglist. :o

Zou fijn zijn als ze wat meer met wekelijkse kleine bugfix patches zouden werken maar ja dat kan volgensmij niet m.n. vanwege console validatie trajecten.
[/quote]

Of je zorgt dat de game getest en af is op release, maar vanwege BO7 is de game te vroeg uitgebracht. Bij de bèta was de respawn al ruk en vervolgens moet je tot een maand na release wachten. BO7 krijgt veel kritiek maar in die drie dagen dat ik het gespeeld heb ben ik weinig bugs tegengekomen.

[ Voor 35% gewijzigd door Lekker Ventje op 19-11-2025 11:42 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:37:

Of je zorgt dat de game getest en af is op release, maar vanwege BO7 is de game te vroeg uitgebracht. Bij de bèta was de respawn al ruk en vervolgens moet je tot een maand na release wachten. BO7 krijgt veel kritiek maar in die drie dagen dat ik het gespeeld heb ben ik weinig bugs tegengekomen.
Dat is tegenwoordig sowieso geen optie meer voor de publishers. :'(

Ja, ze stellen launches regelmatig uit maar dat is omdat de game anders echt onspeelbaar zou zijn. :D

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 20:34

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

SAiN ONeZ schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:17:
Als ik support speel, heb ik dit ook wel eens. Ik probeer rond me te kijken, maar soms ligt er iemand achter me te sterven en dat heb ik dan echt niet door.
Ik weet trouwens niet eens of dit als een aparte icon op je mini-map te zien is.

XBL: theArthurrrr

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:29
Martinspire schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:30:
[...]

ja maar je moet het ook in zijn context zien. Het is een nieuwe map, niemand kent het dus iedereen speelt een pak voorzichtiger. Ik had dat gisteren ook. Iedereen zoekt nog ziin plaats en strategie in die map

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 19-11 21:42
SB! schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:00:
Die laatste challenge van support duurt lang zeg. 2000DM halen met die soort van vuur shotgun. Dat gaat echt lang duren.
Van het weekend heel de story gedaan, moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.
Probeer domination op Empire State ( je kan zelf een playlist maken ) of op Iberian Offensive. Daar maak je super snel close range kills. Ik heb mn shotguns daar gemaxed.

C punt op Empire State en B punt op Iberian Offensive, beste spots

• partyondude
Help!!!! schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:06:
[...]

Alleen bij sommige portal games gaat hij laden en daarna crasht hij naar de desktop. Heel irritant.

Maar vraag me af of dat aan de specieke settings van die portal servers ligt of daadwerkelijk een bug is.
Geen idee. Maar het gebeurt hier na het afronden van iedere game. Tamelijk irritant

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:54

charrel

Cortisol4life..

Miesjh schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 19:08:
Ik lees dat meerdere mensen last hebben van een bug in Sabotage dat het spel niet verder gaat na ronde 1. Zelf ook meegemaakt op de xbox.
Op pc duurt het echt een paar minuten voordat het potje verder gaat....

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 21:40
AMDLegion schreef op woensdag 19 november 2025 @ 13:03:
[...]

Probeer domination op Empire State ( je kan zelf een playlist maken ) of op Iberian Offensive. Daar maak je super snel close range kills. Ik heb mn shotguns daar gemaxed.

C punt op Empire State en B punt op Iberian Offensive, beste spots
Ik doe altijd domination dan op Mirak, punt B is in een woning wat aan elkaar gekoppeld is. Easy shotgun kills

• Miesjh
  • Nu online

Miesjh

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

[quote]Lekker Ventje schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:37:
[...]

Ik doe als support ook niet meer aan reviven. Meestal loop ik voor niets en als ik zelf om een revive vraag reageert er vrijwel nooit iemand. Wat dat betreft is er weinig veranderd met de vorige BF’s. Ieder voor zich. Uitzonderingen daar gelaten.

Waarom speel je dan support, om half te cheaten zodat je jezelf kan bijvullen kwa health en ammo?
PTFO is het in battlefield toch.. :? :X

Ik druk juist altijd meteen op E, zodat mijn request zolang mogelijk blijft openstaan, en cancel deze nooit,al zie ik niemand in de buurt..
DeWaanzin schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:22:
[...]

Als ik support speel, heb ik dit ook wel eens. Ik probeer rond me te kijken, maar soms ligt er iemand achter me te sterven en dat heb ik dan echt niet door.
Ik weet trouwens niet eens of dit als een aparte icon op je mini-map te zien is.
zie hierboven, ook als je al 10 sec of langer bovenop me ligt, in een huis afgeschermd en al, ook hier PTFO aub..? Beetje jammer dit...

Je ziet bovendien het icoon in beeld op de minimap maar ook in je gewone view..!?
Is er een medic zelfs in de buurt, of zoals hier bovenop druk ik snel 2x E, zodat het zelfs meteen roept, en weer de timer het traagst laat lopen.. Wat een egoisme allemaal, ik word hier wel wat verdrietig van, en krijg steeds minder zin om te spelen zo.. ;( :? :F

[ Voor 22% gewijzigd door SAiN ONeZ op 19-11-2025 18:02 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:47
Moet zeggen dat ik weinig hebt geleerd van deze video, 't is meer een watch me play vid.

Overigens, hoe moet ik BF6 gamemodes spelen als die nergens te vinden zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tMgp9Lyvm-3cc-B3Qy7f1VYyX4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QGwPysM4jCQUtErb5igqHPpu.png?f=fotoalbum_large

Ik kan alleen een server browser vinden maar geen filters om op mode+maps te zoeken...?

Dat mensen je niet reviven heeft niks met die mensen te maken, maar met het design van de game. De minimap is te klein en mag je niet aanpassen, geluid hoor je bijna niet -zeker niet in Breakthrough en latere fase in Escalation- en de nonstop overwelmende noise en chaos. Dit heeft niks met de gemiddelde gamer te maken, maar meer met het design van BF6 wat eindeloze chaos wil. Denk je dat iemand het woord MEDIIIIC kan horen als je het strand van normandie aan het bestormen bent? Dat is BF6 100% van de tijd. Als DICE wil dat Supports beter op letten dan moeten ze dat zo ontwerpen. Dan nog het feit dat je dichterbij iemand moet zijn om ze te reviven, waardoor heel veel mensen gewoon niet eens merken dat ze het verkeerd doen. Daar bovenop is de game onbetrouwbaar omdat het landschap buggy is en niet altijd mee wil werken, dan krijg je een overweldigend negatief beeld van de gemiddelde Support terwijl het echt even duurt voordat je aan deze game went.

[ Voor 36% gewijzigd door kevz op 19-11-2025 18:06 ]

Mijn YouTube

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

kevz schreef op woensdag 19 november 2025 @ 18:02:
[...]

Moet zeggen dat ik weinig hebt geleerd van deze video, 't is meer een watch me play vid.

[Afbeelding]

Ik kan alleen een server browser vinden maar geen filters om op mode+maps te zoeken...?
Dit zit bij het multiplayer tab, zo heb ik enkel conquest en escalation aanstaan, en dit op de grote mappen met airvehicles, zoals BF bedoeld is..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ViL0WyT1L0PVUYY-R-lS94n8zIM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RfmQReJjXIQFLyZtIU61a2aW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tbBBxjvr23-KJVBI37sgQ2FnSzo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MZ1HlZYb6C0yrAxuRLZ0XjA5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door SAiN ONeZ op 19-11-2025 18:16 . Reden: plaatjes toegevoegd ]

• kevz
SAiN ONeZ schreef op woensdag 19 november 2025 @ 18:04:
[...]

Dit zit bij het multiplayer tab, zo heb ik enkel conquest en liberation aanstaan, en dit op de grote mappen met airvehicles, zoals BF bedoeld is..
Waar denk je dat ik naar kijk op die screenshot? :P
Prachtig toch al die webbased menu's die constant veranderen of niet reageren zoals het hoort 8)7
Opnieuw opstarten heeft het gefixed. Weer 300 oranje stipjes om overal doorheen te gaan omdat het zogenaamd nieuw is terwijl ze alleen maar nonstop alles aan het shuffelen zijn, debiel ontwerp :')
Gamen in 2025 }:| :P

[ Voor 39% gewijzigd door kevz op 19-11-2025 18:15 ]

Mijn YouTube

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

kevz schreef op woensdag 19 november 2025 @ 18:06:
[...]

Waar denk je dat ik naar kijk op die screenshot? :P
apart idd, zie mijn screenshots...

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

kevz schreef op woensdag 19 november 2025 @ 18:02:
[...]

[Afbeelding]

Dat mensen je niet reviven heeft niks met die mensen te maken, maar met het design van de game. De minimap is te klein en mag je niet aanpassen, geluid hoor je bijna niet -zeker niet in Breakthrough en latere fase in Escalation- en de nonstop overwelmende noise en chaos. Dit heeft niks met de gemiddelde gamer te maken, maar meer met het design van BF6 wat eindeloze chaos wil. Denk je dat iemand het woord MEDIIIIC kan horen als je het strand van normandie aan het bestormen bent? Dat is BF6 100% van de tijd. Als DICE wil dat Supports beter op letten dan moeten ze dat zo ontwerpen. Dan nog het feit dat je dichterbij iemand moet zijn om ze te reviven, waardoor heel veel mensen gewoon niet eens merken dat ze het verkeerd doen. Daar bovenop is de game onbetrouwbaar omdat het landschap buggy is en niet altijd mee wil werken, dan krijg je een overweldigend negatief beeld van de gemiddelde Support terwijl het echt even duurt voordat je aan deze game went.
Merk het, iemand die bij ons in de discord server meespeelt sinds kort heeft zijn defib niet eens in zijn inventory zitten, voorheen was de rol ook medic, en niet support, support had enkel ammo, en de medic enkel de defib, maar hopelijk snap je mijn frustratie wel... zie je eindelijk wat support spelers binnen de 50mtr range komen, komen ze steeds dichterbij en lopen ze over je heen en weer verder, dan is het alt+f4 hier, en is mijn zin alweer over, ook hoe vaak in een potje roep I need ammo via Q menu gaat nergens over, als een hondje achter support aanrennen, en ze reageren niet eens.. ze zouden eigenlijk dienstplicht weer in moeten voeren :X O-)

het gaat vaak sneller door lijken af te struinen, in de hoop een support icoon bij een kit te zien, zodat je die snel pakt, via X een crate neerpleurt, en met E weer je eigen engineer kit weer terug pakt, zou toch niet zo moeten zijn?!

[ Voor 5% gewijzigd door SAiN ONeZ op 19-11-2025 18:19 ]

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-11 19:14
JeroenNietDoen schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:14:
[...]

Tis ook niet dat BF6 een paar keybinds hebben. Nee, bij Dice zijn ze van mening dat je gewoon 4 keybinds voor effectief dezelfde handeling kunt hebben. Waarom zoveel keybind opties 8)7
Hahaha, ka idd, ik bv kan echt niet met wasd aan de gang, ten alle tijden azsd, en alles inverted etc.
Maar goed alles draait nu weer.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hebben ze dat no-skill sniping gefixed, dat die range finder op de linker of rechtermuis knop niet meer werkt, of is het verwijderen van je keybinds hun oplossing daarvoor, in de hoop dat mensen het niet meer misbruiken, maar het er evengoed nog in zit? :F :+
JeroenNietDoen schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:14:
[...]

Komt omdat ze er vanuit gaan dat er meer met controllers word gespeeld dan met kb/mouse, hierdoor is bovenstaande bug/cheat er wrs ook ingeslopen, omdat ze het niet testen fatsoenlijk..
changeless/kansloos by Dice

Net als dat die aimassist zoveel aandacht krijgt in deze patch, terwijl er heel wat andere dingen zijn om zich druk om te maken, waarom zit die functie er niet in voor muisgebruikers, ook zo wat, laat me dan op zijn minst als pc gebruiker crossplay ook kunnen disablen ?! :?

[ Voor 81% gewijzigd door SAiN ONeZ op 19-11-2025 19:26 ]

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:36
Ik speel met support en hoor nu de hele tijd een kort piepje als ik speel. Een soort alert. Wordt er stapel gek van. Hoorde het anders ook wel eens. Maar nu is het iedere 10 seconden. Iemand een idee ?

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:55
Here is the full list of changes:
Recon 2: Get headshots beyond 150m as Recon.
• Challenge and Description Updated to: Get head shots hits beyond 75m as Recon.

Recon Expert 3: Get headshot kills beyond 200m as Recon in a match.
• Challenge and Description Updated to: Get headshot kills beyond 125m in a match as Recon.

Deadeye 2: Get headshot kills over 200m with Sniper Rifles
• Challenge and Description Updated to: Get headshot kills beyond 125m with Sniper Rifles

Engineer 3: Deal damage to Laser Designated enemy vehicles using lock-on weapons.
• This has been removed.

Rapid Fire 2: Get kills beyond 50m with Assault Rifles
• Challenge and Description Updated to: Get kills beyond 40m with Assault Rifles

Rapid Fire 3: Inflict damage under 15m while hip-firing with Assault Rifles.
• Challenge and Description Updated to: Inflict damage while in ADS with Assault Rifles.

Bullet Storm 1: Suppress enemies with LMGs
• This has been removed.

Bullet Storm 1: Inflict hip-fire damage with LMGs
• Challenge and Description Updated to: Inflict damage with LMGs

Squad Death Match 5: Enemy Squad Wipes of the whole Squad in a Round
• Adjusted to add squad to the criteria

Rush 4: Destroy M-COMs in Rush
• Challenge and Description Updated to: Destroy or disarm M-COMs in Rush

Battle Royale 3: Call in three strike packages in a match of Battle Royale.
• Added team mates to this criteria

Combat Expert 2: Perform 10 Takedowns in a round
• Challenge and Description Updated to: Perform Takedowns

Protection Expert 3: Destroy a Vehicle with the Power Tool.
• This has been removed.

telaat ingevoerd deze handel.

• Miesjh
  • Nu online

Miesjh

Er zijn al wat dingen server side opgelost:

https://x.com/battlefield...&t=r7xsU3hNExtZDyZ8YjguMA

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:13
Ik heb vanmiddag tussen de bedrijven door één potje gespeeld. Ik had 46 revives waarbij de defib nul keer dienst weigerde.

Hiermee wil ik dus zeggen dat zowel Dice als één support spelende Tweaker vandaag goed bezig waren. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 19-11-2025 20:55 ]

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:46
Geen idee wat er aan de hand is maar heb de hele tijd hele vage FPS drops en een soort van slow motion gevoel als ik speel nu. Nooit last van gehad, vandaag pas begonnen. Kan ook een soort rubber banding lag zijn. Kan het nog niet plaatsen wat het nu is.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 23:10
Weet iemand of er een optie is dat je alleen wilt queue wilt voor startende games?

Ik speel regelmatig alleen. en kom 8/10 in lobby's terecht waarbij de game al op 70% is en ik in een team kom die vernederd worden.

Niet leuk.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• kevz
ikbengoofy schreef op woensdag 19 november 2025 @ 22:54:
Weet iemand of er een optie is dat je alleen wilt queue wilt voor startende games?

Ik speel regelmatig alleen. en kom 8/10 in lobby's terecht waarbij de game al op 70% is en ik in een team kom die vernederd worden.

Niet leuk.
Ze hebben net met deze patch laten weten dat dit minder vaak voor zal komen, of dat werkelijk zo is, joost mag 't weten :P
partyondude schreef op woensdag 19 november 2025 @ 23:24:
Volgens mij hebben ze alle kills gemaakt in servers waar ook bots meespelen, eruit gehaald. M'n k/d ratio is compleet ingestort :O
Klopt, Bot kills zijn weg, maar bot deaths zitten er nog in, tenzij ze dat ook gehotfixed hebben. Volgens mij hadden ze het over stats herintroduceren op een latere datum en dan opgesplits ofzoiets.

[ Voor 32% gewijzigd door kevz op 19-11-2025 23:40 ]

Mijn YouTube

• partyondude
Volgens mij hebben ze alle kills gemaakt in servers waar ook bots meespelen, eruit gehaald. M'n k/d ratio is compleet ingestort :O

• NICKS_AAN
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 23:35
Tr!gger schreef op woensdag 19 november 2025 @ 20:55:
Geen idee wat er aan de hand is maar heb de hele tijd hele vage FPS drops en een soort van slow motion gevoel als ik speel nu. Nooit last van gehad, vandaag pas begonnen. Kan ook een soort rubber banding lag zijn. Kan het nog niet plaatsen wat het nu is.
Hier vandaag ook een aantal keer last van gehad. Geen FPS drops maar wel een delay in registratie van keyboard. Alsof de servers te vol waren ofzo. Stond vandaag ook weer eens heel kort 10 seconde in een queue toen ik opstartte.

• Martinspire
Ik had ook even een John Battlefield momentje:
En deze, met dank aan MRE voor het opnemen:
En hier nog een andere mooie flank van vorige week:

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:32

RawChild

PSN: Rawchild

Lees hier weinig over de nieuwe map, wat vindt iedereen er van?

Ik vind hem wel mooi ogen en aardig spelen. Maar toch voelt het niet helemaal als battlefield en hebben ze het toch weer voor elkaar gekregen dat het veelal close quarters aan voelt.
Ze zijn duidelijk een andere richting in geslagen na de vorige battlefield. Maar lijken 2 kampen te willen pleasen. Het bf kamp maar ook het cod kamp.
Bf 2042 was veel te groot (kaal) qua Maps. Maar dit is weer het andere uiterste.

Na verwend te zijn met bf3 en 4. Toen bf1 was ik zeer sceptisch over bf5. Maar ondertussen realiseer ik mij steeds vaker hoe goed die game (en Maps) eigenlijk waren. Arras en twisted steal waren geweldig vergeleken deze Maps,

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Voor de mensen die een backup nemen van hun computer of specifiek van het PROFSAVE_profile bestand, dan kan je mijn post volgen om je keybinds te herstellen door enkele wijzigingen aan het backup bestand te brengen ;)

https://www.reddit.com/r/...after_last_update_if_you/

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:24
Dat klopt ik ging van 3.0 naar 1.1 maar als ik op tracker.gg kijk is mijn human kills k/d 1.6 dus ergens klopt er nog steeds iets niet.
Want als ik een casual breakthrough speel zie ik de k/d wel iets veranderen. Dus als ze alle bot gamevarianten eruit hebben gehaald horen ze nu ook niet mee te tellen maar dat gebeurd wel met human kills op casual breakthrough.
Maar lekker belangrijk, die k/d vind ik eigenlijk een statistiek die ze überhaupt niet moeten laten zien want daar draait battlefield niet om, misschien dat meer mensen dan wel als team gaan spelen :+
Objective capture zou een meer relevante statistiek zijn.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Haha, was een mooie die C4 van boven af op die tank. Die eerste heb ik ook nog een video van. Nadat ik door de tank die je overigens niet eens aan hoort komen, wordt afgeknald, zie ik je in de killcam nog die 2 enemies die daar lagen afknallen alvorens je de tank opblaast. Waren lekkere potjes gisteravond.

• JeroenNietDoen
Dat klopt. In je profiel staan portal kills nu apart vernoemd.

• partyondude
FidoDido schreef op donderdag 20 november 2025 @ 06:08:
[...]

Dat klopt ik ging van 3.0 naar 1.1 maar als ik op tracker.gg kijk is mijn human kills k/d 1.6 dus ergens klopt er nog steeds iets niet.
Want als ik een casual breakthrough speel zie ik de k/d wel iets veranderen. Dus als ze alle bot gamevarianten eruit hebben gehaald horen ze nu ook niet mee te tellen maar dat gebeurd wel met human kills op casual breakthrough.
Maar lekker belangrijk, die k/d vind ik eigenlijk een statistiek die ze überhaupt niet moeten laten zien want daar draait battlefield niet om, misschien dat meer mensen dan wel als team gaan spelen :+
Objective capture zou een meer relevante statistiek zijn.
Eens hoor. Merk dat ik met name casual breakthrough speel omdat ik het dan in ieder geval nog voor elkaar krijg om iets aan kills te halen _O-

• Ricmaniac
  • Laatst online: 08:58

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hahaha prachtig he als je zo'n flank succesvol volbrengt :D Dat zijn echt die battlefield momenten die je niet vaak in andere shooters kan aantreffen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Phydomir
  • Laatst online: 11:07

Phydomir

Dennis

RawChild schreef op donderdag 20 november 2025 @ 01:28:
Lees hier weinig over de nieuwe map, wat vindt iedereen er van?

Ik vind hem wel mooi ogen en aardig spelen. Maar toch voelt het niet helemaal als battlefield en hebben ze het toch weer voor elkaar gekregen dat het veelal close quarters aan voelt.
Ze zijn duidelijk een andere richting in geslagen na de vorige battlefield. Maar lijken 2 kampen te willen pleasen. Het bf kamp maar ook het cod kamp.
Bf 2042 was veel te groot (kaal) qua Maps. Maar dit is weer het andere uiterste.

Na verwend te zijn met bf3 en 4. Toen bf1 was ik zeer sceptisch over bf5. Maar ondertussen realiseer ik mij steeds vaker hoe goed die game (en Maps) eigenlijk waren. Arras en twisted steal waren geweldig vergeleken deze Maps,
Ik heb exact het tegenovergestelde. Beide nieuwe maps zijn veel te kaal, geen mogelijkheid tot sneaky flanken. Hoe vaak ik wel niet dood ben gegaan door een tank, die voor m'n gevoel aan de andere kant van de map stond. Ook weer veel te veel voertuigen die spawnen, waar ik niet zo'n fan van ben. Heb er nog niet heel veel potjes op gespeeld, maar tot nu toe weet ook deze mij niet te overtuigen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Sballato
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 11:15
1 Breakthrough ronde op de nieuwe map gespeeld en heb me wel geamuseerd.
Met voldoende teamwerk en smokes raak je ver.

Er zijn flank mogelijkheden. Je moet kiezen, of je gaat voor de objective of je beslist om de enemies te harassen achter of naast de objective om af te leiden.

De laatste objective was wel terug een meatgrinder in dat huis. Iedereen op een hoop en grenades naar elkaar gooien.

Eindelijk ook alle assignments / weapons unlocked.

K/D (3,9) is hier hetzelde gebleven, heb zelf nooit Casual breakthrough of met bots gespeeld.
Speel zelf exclusief support en engineer.

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 10:37
Merken jullie ook drift op de map als je weer wil spawnen dat de marker hele tijd opschuift.. of het is mijn controller🤷🏻‍♂️

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:16
llovesoccerx7 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:27:
Merken jullie ook drift op de map als je weer wil spawnen dat de marker hele tijd opschuift.. of het is mijn controller🤷🏻‍♂️
Gelukkig (nog) niet, maar ik merk wel dat als ik een plek selecteer om te spawnen ( bijvoorbeeld zone B ), terwijl deze gewoon onder onze controle is, niet aangevallen wordt etc., ik 25% van de tijd totaal ergens anders neergeplempt word.
Redelijk vervelend als je weer sneller bij de actie wilt zijn, of als engineer wilt spawnen om een tank aan te pakken en je vervolgens eerst vanaf je HQ weer een pest-eind moet lopen 8)7 .

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:38
partyondude schreef op donderdag 20 november 2025 @ 07:04:
[...]

Eens hoor. Merk dat ik met name casual breakthrough speel omdat ik het dan in ieder geval nog voor elkaar krijg om iets aan kills te halen _O-
Moet zeggen dat ik deze ook vaak speel want dan ben je ook wel even lekker met de game bezig, normale games wordt ik zo in afgeslacht dat dit niet meer tof is, meestal begin ik hiermee om weer wat scherp te worden na dagje werk.
Daarna speel ik uitsluitend de close combat. Op deze manier bleef mijn onbelangrijke k/d tenminste op pijl 😎
Vind nog steeds dat die mengelmoes van spelers de gameplezier verpesten.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005

-tom-562

Oliesjeik

merlin1201 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:38:
[...]

Moet zeggen dat ik deze ook vaak speel want dan ben je ook wel even lekker met de game bezig, normale games wordt ik zo in afgeslacht dat dit niet meer tof is, meestal begin ik hiermee om weer wat scherp te worden na dagje werk.
Daarna speel ik uitsluitend de close combat. Op deze manier bleef mijn onbelangrijke k/d tenminste op pijl 😎
Vind nog steeds dat die mengelmoes van spelers de gameplezier verpesten.
Ik moet zeggen dat ik Casual Breaktrough ook wel tof vind, maar dan wel als Attackers. Dan win je eigenlijk bijna altijd wel (die bots zijn echt te dom echt actief een flag te capturen)

Vaak bu'j te bang!

8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 20-11-2025 10:32 ]

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:56
goosche schreef op woensdag 19 november 2025 @ 20:06:
Here is the full list of changes:
Recon 2: Get headshots beyond 150m as Recon.
• Challenge and Description Updated to: Get head shots hits beyond 75m as Recon.

Recon Expert 3: Get headshot kills beyond 200m as Recon in a match.
• Challenge and Description Updated to: Get headshot kills beyond 125m in a match as Recon.

Deadeye 2: Get headshot kills over 200m with Sniper Rifles
• Challenge and Description Updated to: Get headshot kills beyond 125m with Sniper Rifles

Engineer 3: Deal damage to Laser Designated enemy vehicles using lock-on weapons.
• This has been removed.

Rapid Fire 2: Get kills beyond 50m with Assault Rifles
• Challenge and Description Updated to: Get kills beyond 40m with Assault Rifles

Rapid Fire 3: Inflict damage under 15m while hip-firing with Assault Rifles.
• Challenge and Description Updated to: Inflict damage while in ADS with Assault Rifles.

Bullet Storm 1: Suppress enemies with LMGs
• This has been removed.

Bullet Storm 1: Inflict hip-fire damage with LMGs
• Challenge and Description Updated to: Inflict damage with LMGs

Squad Death Match 5: Enemy Squad Wipes of the whole Squad in a Round
• Adjusted to add squad to the criteria

Rush 4: Destroy M-COMs in Rush
• Challenge and Description Updated to: Destroy or disarm M-COMs in Rush

Battle Royale 3: Call in three strike packages in a match of Battle Royale.
• Added team mates to this criteria

Combat Expert 2: Perform 10 Takedowns in a round
• Challenge and Description Updated to: Perform Takedowns

Protection Expert 3: Destroy a Vehicle with the Power Tool.
• This has been removed.

telaat ingevoerd deze handel.
Ik hink toch een beetje op 2 gedachten.

Aan de ene kant gun ik iedereen alle mogelijkheden van het spel.

De andere kant is dat de challenges nu weer niet onhaalbaar zijn. Dus ik snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt. Als je een beetje redelijk kunt spelen kun je alles halen wat je wilt. Die 200m voor sniper. Speel een paar rondes Blackwell Fields en je bent er. Hetzelfde met kills over 50m met een assault rifle.

Vroeger was je dagen aan het grinden. Maar had je wel echt voldoening. Tegenwoordig moet ongeveer alles makkelijk zijn. Zijn we dan allemaal mietjes geworden?

Nickname KasPlantje.

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 10:37
GerGio schreef op donderdag 20 november 2025 @ 10:25:
[...]

De andere kant is dat de challenges nu weer niet onhaalbaar zijn. Dus ik snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt. Als je een beetje redelijk kunt spelen kun je alles halen wat je wilt. Die 200m voor sniper. Speel een paar rondes Blackwell Fields en je bent er. Hetzelfde met kills over 50m met een assault rifle.

Vroeger was je dagen aan het grinden. Maar had je wel echt voldoening. Tegenwoordig moet ongeveer alles makkelijk zijn. Zijn we dan allemaal mietjes geworden?
Ik denk voornamelijk ouder en minder tijd🤣

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:45
SAiN ONeZ schreef op woensdag 19 november 2025 @ 18:00:
[quote]Lekker Ventje schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:37:
[...]

Waarom speel je dan support, om half te cheaten zodat je jezelf kan bijvullen kwa health en ammo?
PTFO is het in battlefield toch.. :? :X

Ik druk juist altijd meteen op E, zodat mijn request zolang mogelijk blijft openstaan, en cancel deze nooit,al zie ik niemand in de buurt..

[...]

zie hierboven, ook als je al 10 sec of langer bovenop me ligt, in een huis afgeschermd en al, ook hier PTFO aub..? Beetje jammer dit...

Je ziet bovendien het icoon in beeld op de minimap maar ook in je gewone view..!?
Is er een medic zelfs in de buurt, of zoals hier bovenop druk ik snel 2x E, zodat het zelfs meteen roept, en weer de timer het traagst laat lopen.. Wat een egoisme allemaal, ik word hier wel wat verdrietig van, en krijg steeds minder zin om te spelen zo.. ;( :? :F
Het is voor mij heel simpel, als een ander mij niet helpt dan ga ik een ander ook niet meer helpen. Ligt er een naast me bij een post veroveren dan help ik die. Maar ben al te vaak neergeschoten doordat ik iemand wil helpen die neer gegaan is door bv een sniper. Of ik ga zelf neer terwijl ik naar iemand toe ren die vervolgens voor respawn kiest. Speel ik als assault of scout dan vind ik het prettig als mijn munitie aangevuld wordt maar ik kom maar zelden supports tegen die regelmatig supplybags achterlaten terwijl ik zelf die dingen loop te spammen.
Ik speel voor mijn plezier en als anderen mij helpen, help ik hun. En als ik conquest speel en de rest boeit het niet om posten te veroveren, waarom zou ik dan achter hun aanrennen voor revives en ammo?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

GerGio schreef op donderdag 20 november 2025 @ 10:25:
[...]

Het punt is niet of het makkelijker is geworden maar de grind itself.

Het is al zovaak voorbijgekomen. Vroeger speelden mensen eindeloos (fps) games en gingen daar helemaal in op. Die games hadden geen of vrijwel geen progressie, challenges of unlocks.
Die games waren blijkbaar intrinsiek goed genoeg en hadden dit dus niet nodig om grijsgespeeld te worden.

Tegenwoordig lijken deze game elementen bijna de hoofdmoot.

Ik denk dat het:
  • kostbare ontwikkeltijd kost
  • flink afleidt van core game- en mapdesign
  • meer dan ooit leidt tot gamegedrag dat solistisch is
  • meer dan ooit leidt tot gamegedrag dat de athithese van PTO is
  • zorgt voor een bepaalde mate van GTW
En vooral dat we eigenlijk (een stuk) slechter af zijn dan voorheen, pre multiplayer fps grind.

Maar mensen halen er blijkbaar (heel) veel voldoening uit dus ja het zal dan wel.🤷‍♂️

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

Ik heb nu de weekly challenges eigenlijk allemaal al compleet, maar voor een bepaalde reden heb ik enkel een vinkje (11/11) bij week 1.

De andere weken blijven op 10/11 staan, terwijl ik wel alle challenges complete heb.
I know, is niet gamebreaking oid maar past niet echt in men hoofd 8)
Nog mensen met dit 'probleem' ?

De nieuwe Sabotage mod is eigenlijk een verbloemde deathmatch imo.
Wel leuk voor even maar je hebt het wel snel gezien, eens de challenges klaar zijn ga ik deze niet al te veel meer opstarten lijkt mij.
Die revive/supply teammates at the objective challenge (0/300) gaat wel tergend langzaam zeg |:(

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Sballato
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 11:15
KipCurreh schreef op donderdag 20 november 2025 @ 11:10:
Ik heb nu de weekly challenges eigenlijk allemaal al compleet, maar voor een bepaalde reden heb ik enkel een vinkje (11/11) bij week 1.

De andere weken blijven op 10/11 staan, terwijl ik wel alle challenges complete heb.
I know, is niet gamebreaking oid maar past niet echt in men hoofd 8)
Nog mensen met dit 'probleem' ?

De nieuwe Sabotage mod is eigenlijk een verbloemde deathmatch imo.
Wel leuk voor even maar je hebt het wel snel gezien, eens de challenges klaar zijn ga ik deze niet al te veel meer opstarten lijkt mij.
Die revive/supply teammates at the objective challenge (0/300) gaat wel tergend langzaam zeg |:(
1 weekly challenge moet je binnen die week afhandelen als ik me niet vergis. Misschien mis je deze?
Pagina: 1 ... 69 70 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.