Nou, er is er eentje voor objectives damagen. Mijn tegenstander net deed 14 objective damage in zes minuten. Ik schoot één RPG en we wonnen de pot. Wat een gare modus is dat Sabotage.Inflatable schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 17:51:
[...]
Mede gevolg van het fantastische "progressie" systeem dat in dit soort games zit.. Veel spelers zijn daardoor meer gefoccused op hun eigen scores en/of met bepaalde "challenges" bezig etc dan dat ze gewoon de game spelen in teamverband zoals het hoort.. Ik merk dat namelijk ook aan mezelf, dat het me soms niks intereseert of mijn team wint of verliest zolang ik maar die 1000 grenade damage of x-aantal smoke assist etc haal om b.v. een tracer-dart voor de recon class te unlocken.. Te belachelijk voor woorden dat basis functionaliteit van classes zoals die tracer dart voor recon of de deploy beacon voor assault verstopt zit achter allerlei unlock challenges.. Maar volgens de fans maakt dat juist het spel leuk, dat je het allemaal moet "verdienen"..
Edit: nog drie potjes gedaan. Deze gingen meer gelijk op maar het is alsnog vrij gaar. Al heb ik nu wel mijn eerste EOD kill. De tegenstander was drukker met rapairen dan met door hebben dat hij zelf het slachtoffer was.
[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 18-11-2025 19:56 ]
/f/image/QGwPysM4jCQUtErb5igqHPpu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RfmQReJjXIQFLyZtIU61a2aW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MZ1HlZYb6C0yrAxuRLZ0XjA5.png?f=fotoalbum_large)