Roniin94 schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:37:
[...]
In een tank speel niet te agressief spelen, je bent vrij kwetsbaar in dat logge apparaat. Equip ook een LMG voor de gunner, een goede gunner kan veel engineers voor je neer maaien. Eigenlijk ben je zonder je gunner en een engineer vrij kansloos.
Ik mag toch wel hopen dat er binnenkort een server browser met dedicated servers komt. Ben wel redelijk klaar met telkens in een potje komen waarin het team finaal gesloopt wordt... Dan wachten we maar iets langer.
Nog steeds erg irritant dat de meeste mensen de grenade launcher hebben voor de gunner, je kan echt helemaal niks daar mee, kunnen ze beter uit de game halen. Ik spring ook gewoon een tank uit als ik als gunner met een grenade launcher moet spelen, iemand anders mag nutteloos zijn in die rol

Raar vind ik het wel, dat heet FOMO, maar is helaas gestandaardiseerd tegenwoordig. Normaal zou zijn dat je een Battlepass kan activeren wanneer je wil en kan voltooien op je eigen tijd, maar dan zit er geen druk/stress achter dat je steeds de game op 'moet' starten

Als je evengoed nog de belangrijkste items vrij kan spelen, zoals de wapens, dan is dat in ieder geval redelijk te noemen.
In ieder geval voor iedereen die het niet doorheeft, de 2 wapens die je kan krijgen in de Battlepass zitten in groep 1 en 3, dus speel die eerst maar vrij.
Sinds gisteren uitgevonden dat ik al deze tijd heb gespeeld zonder Gsync aan, geen wonder dat de game altijd zo brak aanvoelt voor mij. Alles opnieuw doorgelopen, weer gegoogled of dit op te lossen is, een willekeurige redditor gaf aan dat je Gsync alleen op je hoofd-monitor aan wou hebben en niet op anderen... Gsync uitgezet op een 2e monitor, en plots werkt het. Kreeg alleen wel rare artifacts in de game die weggingen zodra ik ging ADS'en, maar de switch van Borderless naar Fullscreen is wellicht de fix daar voor. Ik voel me net een masochist door tot level 150 ofzo te spelen zonder Gsync
't Blijft een technisch vreemde game met instellingen die anders dan anders moeten voordat het soepeltjes loopt.
edit; Moet wel zeggen dat de performance geloof ik beter is dan bij launch. Gebruik nu DLAA ipv DLSS. Had voorheen 85% GPU load met DLSS en dat is recentelijk eerder 65%, dus naar DLAA gegaan en zit de 3080 (met OC) op de 85-90%, even een tijdje aankijken of dat blijft werken.
[
Voor 8% gewijzigd door
kevz op 16-11-2025 14:26
]