Eergisteren ben ik voor het eerst begonnen met Redsec.
Mijn eerdere/enige ervaring met BF6 is verder de BETA.
Best wel een leuke game, jammer dat er veel spelers lijken af te haken als ze zien dat je een "noob" bent en daardoor kom je met een onvolledig team in de game.
Ik heb alleen 4 speler teams gespeeld.
Mijn beste potje tot nu toe is mijn 8 kills en het team derde.
Wat constateringen:
-Het draait echt super goed en zonder framedrops op auto "performance" 1440p met:
X570
3700x
32gb 3200
3060 12gb
Op auto "balanced" 1440p voelde het alsof de fps constant/regelmatig onder de 60 fps zit en dan is er dus, denk ik, een videokaart beperking.
-Redsec voelt voor mij wel als een schaamteloze COD Warzone kopie.
@
Help!!!!
-Als dit speelbaar is op zo'n ontzettend grote map dan zou ik concluderen dat ze voor BF6 ook meer en grotere maps (hadden) kunnen maken.
Geen idee hoe de redsec map in de (dank hiervoor!) schaal toelichting past maar dit voelt voor mij wel als een enorme map.
Dit is voor mij een reden om BF6 niet te kopen.
Dan blijf ik voor w.b.t. de normale Battlefield multiplayer (Conquest Large) gewoon BF4 spelen.
-Ik lees hier regelmatig dat men klaagt over hitreg en damage doen en dat SMG's goed zijn;
Hipfire is echt hopeloos drama in dit spel omdat het gewoon niet accuraat lijkt.
Shotguns lijken mij daar nog het beste voor/in.
SMG's lijken bijna geen recoil te hebben en zijn echt geschikt voor full auto.
Ookal heb je een wapen wat veel meer damage doet dan trek je vaak aan het kortste einde omdat full auto daarmee gewoon niet werkt.
-Het viel mij ook regelmatig op dat je veel eerder op een tegenstander schiet dan de tegenstander en dat je alsnog veel sneller dood bent.
Maar andersom gebeurd dit ook
-Ik heb een keer meegemaakt dat ik ineens, zonder volledige audio, in de map rond kon lopen terwijl ik eigenlijk nog in het vliegtuig hoorde te zijn.
[
Voor 7% gewijzigd door
HugoBoss1985 op 05-11-2025 17:26
]