• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:16
Ricmaniac schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 09:26:
Sowieso merk je echt met alle guns gewoon dat ze beter worden naar mate de mastery hoger wordt en je meer attachments unlocked. Vooral bij snipers merk je dit heel erg. Dan krijg je steeds vaker die 1 shot kills op de upper body.
Klopt, dat heb ik bij veel wapens zo. Het nadeel is, dat je bij nieuwe wapens weer overnieuw moet beginnen met een lange grind.

Nickname KasPlantje.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:44
Ik ben nogal een autist als het gaat om wisselen van wapens, vooral omdat ik geen unlocks heb bij de overige wapens dus deze vanaf begin slechter zijn :D. Heb mijn SGX nu op level 70, zijn er betere SMG wapens? En dan niet alleen naar de stats kijken.

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:47
nickdew schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:56:
Ik ben nogal een autist als het gaat om wisselen van wapens, vooral omdat ik geen unlocks heb bij de overige wapens dus deze vanaf begin slechter zijn :D. Heb mijn SGX nu op level 70, zijn er betere SMG wapens? En dan niet alleen naar de stats kijken.
Die heb ik ook vrij veel gebruikt, maar tegenwoordig toch meer de MP5, die bevalt mij nog net iets beter.

• PizzaFunghi
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:27
Robsel_NL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 13:10:
[...]

Die heb ik ook vrij veel gebruikt, maar tegenwoordig toch meer de MP5, die bevalt mij nog net iets beter.
Kan deze ook van harte aanraden!

Ik heb zelf ook af en toe moeite om mijn goed geupgrade wapens links te laten liggen, maar gister speelde ik (voor het eerst) 1,5u met de M417 en was al op level 15. Zeker de eerste levels gaan heel snel, ff doorheen bijten ;).

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
merlin1201 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:08:
Vraagje aan de pro’s :-;
In hoeverre gebruiken jullie de demper en de laser, en welke.
Met name voor assault en smg.
Ik merk met de laser dat ze me te vaak zien en met een demper kom ik in die 1/1 net ff te kort en leg ik het loodje.
En ik ben eigenlijk wel van de no-scope maar tov cod zijn de poppetjes kleiner lijkt en misschien is het beter een scope te gebruiken en welke.
Gister die thermal eens gedaan maar dat gaat ook wel lekker.
Overigens nog eens die auto-aim vergelijken met blackops 6. Maar das toch een groot verschil want je merkt dat met iedere bullet het kruisje richting poppetje kruipt. Dat heb ik totaal niet in bf.
Ik met ben die controler niet zo precies en zonder correctie schiet je toch veel net ernaast, dan vraag ik me af of je dan beter iets meer bullet spread kan hebben, dus minder atachments op recoil, wat vinden jullie
Als er ruimte is om punten uit te geven aan een Suppressor dan doe ik dat altijd. Zichtbaarheid in BF6 is wat lastig in het algemeen, dus als je aan het schieten bent zonder een Flash Hider/Suppressor dan ben je een oranje kerstboom voor je tegenstanders. Met een Suppressor word je niet gespot als je buiten de 15meter op iemand schiet, eigenlijk een vereiste als je veel flanked. Sommige wapens zijn wat te wild en wil je eigenlijk geen punten stoppen in een Suppressor maar dan moet je dat dus afwegen.
Lasers zijn ook zeer goed, alleen even onthouden dat alleen de rode lasers niet te zien zijn voor de tegenstanders (Als je naar hun kijkt, en om de hoek). De groene/blauwe zijn een stuk beter voor hipfire builds, maar als je naar iemand kijkt ben je net een recon met sniper rifle. Dan zou ik de blauwe pakken ipv groen, aangezien groen door het menselijk oog het snelst word gezien, blauw minder. Niet alleen dat, maar als je om een hoekje wacht kunnen mensen de eerste paar meter van je laser zien, daar moet je je bewust van zijn. Je zou dus kunnen stellen dat een laser handiger is als je aggressief overal op af sprint want dan hoef je daar wat minder over na te denken :P

Mijn YouTube

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:21

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Warzone hackers made it to Battlefield!
https://x.com/JKuccii/status/1985602152077668477

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:28

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

In de beta van BF6 waren ze er helaas al. Zelf gelukkig niet vaak tegen gekomen maar je ziet online al genoeg video's op alle platformen dat ze er al vanaf het begin zijn

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Miesjh

Miesjh

Ricmaniac schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 15:11:
[...]

In de beta van BF6 waren ze er helaas al. Zelf gelukkig niet vaak tegen gekomen maar je ziet online al genoeg video's op alle platformen dat ze er al vanaf het begin zijn
Zelf ook nog niet tegengekomen, maar ik speel tegenwoording met Crossplay uit op de Xbox.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:57
Miesjh schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 15:34:
[...]

Zelf ook nog niet tegengekomen, maar ik speel tegenwoording met Crossplay uit op de Xbox.
Hoe gaat dat met het 'vullen' qua servers dan met crossplay uit bij jou op de Xbox? Valt bij mij tegen op de één of andere manier.. |:(

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:57
Bassbounce schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 22:45:
[...]

Helaas heeft het niet geholpen, het lijkt wel of de crashes steeds vaker voorkomen.
Ook de nieuwe gpu update heeft het niet verholpen.

Blijk een grootschalig probleem te zijn.

https://forums.ea.com/dis...rror-device-hung/12737991
Ik heb het ook nog. Gekke is, soms een sessie van 5 uur zonder crash. Dan al weer meteen na 15 minuten. Heb ongeveer alles geprobeerd denk ik

• Miesjh

Miesjh

Jeroenvde89 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 15:56:
[...]

Hoe gaat dat met het 'vullen' qua servers dan met crossplay uit bij jou op de Xbox? Valt bij mij tegen op de één of andere manier.. |:(
Af en toe een potje met wat bots, maar over het algemeen gaat het prima.

• kevz
  • Nu online
Miesjh schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:14:
[...]

Af en toe een potje met wat bots, maar over het algemeen gaat het prima.
Dit is trouwens wel iets wat ze beter kunnen doen. Ik snap dat EA bang is om mensen wat langer in de queue te houden want 'dead game' memes kunnen snel verspreiden, maar in BF6 bestaat een queue eigenlijk niet eens meer. Je word gewoon in een nieuwe server gegooid als enig persoon en dan gaat de timer lopen van zo'n 2 minuten en als er niet genoeg mensen zijn worden het bots. Wat is er mis met een minuutje in het menu blijven, dat verhoogd de kans dat een andere server match net klaar is en zit je beter in sync met mensen. Battlefield blijft dan wel een game waar matches wat langer duren dus soms pis je naast de pot als je asynchroon loopt :+

Mijn YouTube

Helaas zal nooit een game 100% cheater vrij zijn. Wel kunnen ontwikkelaars ervoor zorgen dat het tot een minimale blijft.

Blijf de druk uitoefenen op de cheat providers. Wanneer vandaag een nieuwe cheat uitkomt, zou die binnen 48 uur alweer detecteerbaar moeten zijn. Dit is hoe je cheating tot een minimale weet te brengen.

Wanneer cheats verkopen minder tot niet meer rendabel is, of wanneer cheat providers klanten verliezen door flinke druk dan stoppen ze of gaan ze "underground", wat betekent dat nog maar een selectief aantal mensen nog maar toegang hebben. En zelfs dan nog kan je de druk verder uitoefenen.

Gewoon zorgen dat cheat providers geen heil meer zien en gewoon hun winst en inkomsten de nek omdraaien.

Mooie winst toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 04-11-2025 17:02 ]

• kevz
  • Nu online
Huh, dit is een nieuwe. Zit in het midden van een gunfight met iemand en word ik de server uit gegooid voor inactivity. Spaghetti programming, ken boven op de lijst met bugs :P

edit; Nevermind, alle servers down?
edit2; Nevernevermind, zal wel 5 sec verbinding weggevallen zijn ofzo. Wel apart dat het een kick voor inactivity initieel was :D

[ Voor 32% gewijzigd door kevz op 04-11-2025 17:33 ]

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.