merlin1201 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:08:
Vraagje aan de pro’s :-;
In hoeverre gebruiken jullie de demper en de laser, en welke.
Met name voor assault en smg.
Ik merk met de laser dat ze me te vaak zien en met een demper kom ik in die 1/1 net ff te kort en leg ik het loodje.
En ik ben eigenlijk wel van de no-scope maar tov cod zijn de poppetjes kleiner lijkt en misschien is het beter een scope te gebruiken en welke.
Gister die thermal eens gedaan maar dat gaat ook wel lekker.
Overigens nog eens die auto-aim vergelijken met blackops 6. Maar das toch een groot verschil want je merkt dat met iedere bullet het kruisje richting poppetje kruipt. Dat heb ik totaal niet in bf.
Ik met ben die controler niet zo precies en zonder correctie schiet je toch veel net ernaast, dan vraag ik me af of je dan beter iets meer bullet spread kan hebben, dus minder atachments op recoil, wat vinden jullie
Als er ruimte is om punten uit te geven aan een Suppressor dan doe ik dat altijd. Zichtbaarheid in BF6 is wat lastig in het algemeen, dus als je aan het schieten bent zonder een Flash Hider/Suppressor dan ben je een oranje kerstboom voor je tegenstanders. Met een Suppressor word je niet gespot als je buiten de 15meter op iemand schiet, eigenlijk een vereiste als je veel flanked. Sommige wapens zijn wat te wild en wil je eigenlijk geen punten stoppen in een Suppressor maar dan moet je dat dus afwegen.
Lasers zijn ook zeer goed, alleen even onthouden dat alleen de rode lasers niet te zien zijn voor de tegenstanders (Als je naar hun kijkt, en om de hoek). De groene/blauwe zijn een stuk beter voor hipfire builds, maar als je naar iemand kijkt ben je net een recon met sniper rifle. Dan zou ik de blauwe pakken ipv groen, aangezien groen door het menselijk oog het snelst word gezien, blauw minder. Niet alleen dat, maar als je om een hoekje wacht kunnen mensen de eerste paar meter van je laser zien, daar moet je je bewust van zijn. Je zou dus kunnen stellen dat een laser handiger is als je aggressief overal op af sprint want dan hoef je daar wat minder over na te denken