Blijven natuurlijk geruchten e. Maar laten we hopen. Ik zeg er allersinds geen nee tegenJumpman schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 23:42:
Er gaan steeds meer geruchten dat er nog een Beta komt.
Niet vreemd, want dit is bij Battlefield 1 ook gedaan: De eerste publieke beta-weekenden waren 9-10 augustus en 14-17 augustus 2016 (open beta weekend). Daarnaast was er vanaf 31 augustus 2016 een Open Beta die ongeveer een week duurde voor Xbox One, PS4 en PC.
Waar heb je het gelezen als ik vragen mag? (Een linkje graagJumpman schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 23:42:
Niet vreemd, want dit is bij Battlefield 1 ook gedaan: De eerste publieke beta-weekenden waren 9-10 augustus en 14-17 augustus 2016 (open beta weekend). Daarnaast was er vanaf 31 augustus 2016 een Open Beta die ongeveer een week duurde voor Xbox One, PS4 en PC.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Drone zat wel in de alpha als sniper gadget. Komt vast weer terug.Bassbounce schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 21:49:
[...]
Klopt, ik mis ook drones voor verkenning en aanval.
Wellicht komt dit nog.
www.oldskoolnl.nl
Helaas valt de game tegen voor mij. Cod is altijd mijn shooter geweest en BF speelde ik nooit echt graag. Deze keek ik enorm naar uit omdat het er visueel goed uitziet en de cod franchise al jaren in een negatieve spiraal zit.
Jammer genoeg pakt de gameplay me niet in deze beta, en denk dat er niet veel meer gaat veranderen bij release. Kijk nog even de kat uit de boom of ik deze wel ga halen.
In cod knal ik veel gemakkelijker en is het veel eenvoudiger, de hele leercurve heb ik ook niet zo veel zin in.
Jammer genoeg pakt de gameplay me niet in deze beta, en denk dat er niet veel meer gaat veranderen bij release. Kijk nog even de kat uit de boom of ik deze wel ga halen.
In cod knal ik veel gemakkelijker en is het veel eenvoudiger, de hele leercurve heb ik ook niet zo veel zin in.
Voor mij persoonlijk hoeft het niet. Doe maar een maand van te voren zo dat we beter kunnen zien wat ze nog fixen voor dat de game uit komt.Jumpman schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 23:42:
Zoals het nu is speel ik liever BF4 of 1. Deze game is het niet iig niet voor mij (kan ook aan het type spelers liggen dat een beta aantrekt)
Er gaan geruchten dat DICE werkt aan een nieuwe update voor 2042, een port van de Iwo Jima map uit Battlefield V.
Rare keuze…? Ik snap dat verschillende teams aan verschillende games werken. Maar waarom een nieuwe map toevoegen aan 2042 als BF6 over minder dan 2 maanden uitkomt. Ook nog eens een grote open map die BF6 goed zou kunnen gebruiken.
https://gamerant.com/battlefield-2042-update-leak-iwo-jima/
Rare keuze…? Ik snap dat verschillende teams aan verschillende games werken. Maar waarom een nieuwe map toevoegen aan 2042 als BF6 over minder dan 2 maanden uitkomt. Ook nog eens een grote open map die BF6 goed zou kunnen gebruiken.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
RobinNL in "[PC] Battlefield 2042"raiders schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 04:29:
Er gaan geruchten dat DICE werkt aan een nieuwe update voor 2042, een port van de Iwo Jima map uit Battlefield V.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Hebben meer mensen bij de beta gehad dat als een match afgelopen is en je zit te wachten op de volgende match. Dat ze hun wapens en class wilde bewerken? Want nu zit ik een paar minuten nutteloos naar een scherm te staren. Die tijd had ik graag gehad om mijn wapens aan te passen. Maar dat kan dan niet dan moet ik wachten tot de volgende match begint
Nickname KasPlantje.
Je kan gewoon terug naar het hoofdmenu. Ondertussen gaat de matchmaking gewoon door.GerGio schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:06:
Hebben meer mensen bij de beta gehad dat als een match afgelopen is en je zit te wachten op de volgende match. Dat ze hun wapens en class wilde bewerken? Want nu zit ik een paar minuten nutteloos naar een scherm te staren. Die tijd had ik graag gehad om mijn wapens aan te passen. Maar dat kan dan niet dan moet ik wachten tot de volgende match begint
ja bij mij werkte dat ook voor geen meter.GerGio schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:06:
Ik ging na een match gewoon naar de main menu en zocht vanuit daar wel weer een nieuwe match en kon meteen m'n loadout daar ook aanpassen.
Ik heb dit weekend voor het eerst wat tijd gehad om de Beta te spelen, als sporadisch casual gamer.
Valt mij ook op dat de maps erg klein en hectisch zijn, omdat de vijand continu van alle kanten komt.
Ik ga (als totale noob) aan 1 stuk door dood. Via de scoop schieten levert ook geen voordeel op ivm de recoil vind ik.
Game ziet er wel goed uit op m'n xbox series x (heb een full hd tv).. Zullen ze in de toekomst wat meer op niveau gaan indelen op de servers? Ik ben bang dat ik weer net zoals de vorige edities door mijn gebrek aan tijd wat ik er in kan steken (want leven met kids e.d) ik alleen onderaan de scorelijsten ga eindigen, en ik weet niet of ik daar 70 euro voor over heb.
Nou ben ik geen game noob, vroeger in UT nog in clans gegamed e,d maar de laatse 15 jaar is alles erg casual..
Valt mij ook op dat de maps erg klein en hectisch zijn, omdat de vijand continu van alle kanten komt.
Ik ga (als totale noob) aan 1 stuk door dood. Via de scoop schieten levert ook geen voordeel op ivm de recoil vind ik.
Game ziet er wel goed uit op m'n xbox series x (heb een full hd tv).. Zullen ze in de toekomst wat meer op niveau gaan indelen op de servers? Ik ben bang dat ik weer net zoals de vorige edities door mijn gebrek aan tijd wat ik er in kan steken (want leven met kids e.d) ik alleen onderaan de scorelijsten ga eindigen, en ik weet niet of ik daar 70 euro voor over heb.
Nou ben ik geen game noob, vroeger in UT nog in clans gegamed e,d maar de laatse 15 jaar is alles erg casual..
[ Voor 7% gewijzigd door lvhuis op 18-08-2025 08:48 ]
Het gaat er toch om of je het leuk hebt en niet of je steeds onderaan op het scoreboard komt te staan? Zolang je je team maar helpt.lvhuis schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:46:
Ik heb dit weekend voor het eerst wat tijd gehad om de Beta te spelen, als sporadisch casual gamer.
Algemeen vind ik jammer dat dit erin is gebleven. Vroeger bleef je gewoon op dezelfde server door gaan. Ja ik snap dat je zo teams weer compleet omgooit, en je minder hebt dat één team dominant blijft drie potjes achter elkaar. Tegelijk als je lekker met een team aan het spelen was, ben je dat ook dus kwijt elke keer weer.GerGio schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:06:
@lvhuis Als je maar gein hebt toch? Ik ben zelf inmiddels ook 53 en de tijden dat ik bovenaan ergens in een scorelijst stond waren altijd al heel sporadisch maar komt al heel wat jaren nooit meer voor 
Maar wat de beta betreft, ik vond het zelf ook behoorlijk hectisch en ben zelf ook meer fan van de grotere mappen.
Wat betreft van alle kanten neergeschoten te worden, daarom speel ik zelf het liefst altijd Breakthrough of Rush omdat je daar toch iets meer van een soort 'front' hebt waar iedereen uithangt.
Conquest loopt iedereen van vlag naar vlag en dan pak je er één en spawnen ze weer een vlag achter je.
Zo begon de BF reeks maar ik vind Conquest echt het minst leuk, buiten die andere modes trouwens die in de beta zaten daar kijk ik helemaal niet naar om, ik ben sowieso van zoveel mogelijk spelers in een server en een zo lang mogelijk potje.
Maar wat de beta betreft, ik vond het zelf ook behoorlijk hectisch en ben zelf ook meer fan van de grotere mappen.
Wat betreft van alle kanten neergeschoten te worden, daarom speel ik zelf het liefst altijd Breakthrough of Rush omdat je daar toch iets meer van een soort 'front' hebt waar iedereen uithangt.
Conquest loopt iedereen van vlag naar vlag en dan pak je er één en spawnen ze weer een vlag achter je.
Zo begon de BF reeks maar ik vind Conquest echt het minst leuk, buiten die andere modes trouwens die in de beta zaten daar kijk ik helemaal niet naar om, ik ben sowieso van zoveel mogelijk spelers in een server en een zo lang mogelijk potje.
Wellicht zodat men nu dat de beta klaar is, iets heeft om de 'Battlefield honger' te stillen.raiders schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 04:29:
Die game is echt super goedkoop op te pakken, of gratis als je EA Play hebt geloof ik.
Een extra beta met grotere maps is ook iets wat veel gevraagd wordt in de BF community.
beste review 10/10Donstil schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 06:48:
[YouTube: Battlefield 6 in a Nutshell]
Mooie gast dit altijd.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja ik zat juist op conquest omdat ik de andere spelvormen niet kende (en zo snel het verschil ook niet kon achterhalen) Maar bedankt voor de tip, dat klinkt wel beter inderdaad. Grote maps heb je vaak ook wat meer rust imo (battlefield 1 vond ik toen wel gaaf door die grotere en meer open maps)Sipio schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:27:
@lvhuis Als je maar gein hebt toch? Ik ben zelf inmiddels ook 53 en de tijden dat ik bovenaan ergens in een scorelijst stond waren altijd al heel sporadisch maar komt al heel wat jaren nooit meer voor
Had even een run als medic gespeeld, dit trappenhuis was bizar
Ik heb me ook wel vermaakt met de defibrillator. Ging iets minder goed dan bij jou, maar geeft toch wel voldoening als je met klein verschil toch net wint van de tegenstander
Conquest: Punten veroveren en een meerderheid behouden om te kunnen winnen.lvhuis schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:39:
[...]
Ja ik zat juist op conquest omdat ik de andere spelvormen niet kende (en zo snel het verschil ook niet kon achterhalen) Maar bedankt voor de tip, dat klinkt wel beter inderdaad. Grote maps heb je vaak ook wat meer rust imo (battlefield 1 vond ik toen wel gaaf door die grotere en meer open maps)
Rush: Een of meerdere MCOMS per section planten en destroyen om verder te kunnen naar de volgende section.
Breakthrough: Vergelijkbaar met Rush, maar dan 1-2 gebieden veroveren om naar de volgende section te kunnen gaan.
Squad Deathmatch: Infantry only. 4 teams van 4 spelers. De squad met de meeste kills wint.
Domination: Infantry only, soort Conquest, maar op een kleiner gebied.
King of the Hill: Het punt op de map zo lang mogelijk bezitten. Na een minuut het volgende punt in bezit krijgen.
Ik heb ook de beta geprobeerd met vrienden. Vrienden waarmee ik al jaren Pubg mee speel.
Wij zijn dus ook geen fast pace spelers en hoopten dat we wat meer tactics konden toepassen. Maar het was 1 grote chaos, je joint en je wordt zonder dat je weer waarvandaan meteen afgeschoten.
Nee ons kon het niet overtuigen, of laat ik voor mezelf spreken, mij kon het niet overtuigen...
Een combi tussen BF6 en Pubg zou bijna perfect zijn, grote maps, maar wel gewoon overzicht kunnen houden ipv dat elke enemy van elke kant kan komen omdat ze daar toevallig spawnen...
Wij zijn dus ook geen fast pace spelers en hoopten dat we wat meer tactics konden toepassen. Maar het was 1 grote chaos, je joint en je wordt zonder dat je weer waarvandaan meteen afgeschoten.
Nee ons kon het niet overtuigen, of laat ik voor mezelf spreken, mij kon het niet overtuigen...
Een combi tussen BF6 en Pubg zou bijna perfect zijn, grote maps, maar wel gewoon overzicht kunnen houden ipv dat elke enemy van elke kant kan komen omdat ze daar toevallig spawnen...
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Nu wacht ik links of rechtsom toch de launch reviews af voordat ik de knoop doorhak of ik 'em direct op dag 1 of pas later koop, maar het gebrek aan gameplay van een grote map is voor mij de hoofdreden om nog te twijfelen.kevlar01 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:33:
Een extra beta met grotere maps is ook iets wat veel gevraagd wordt in de BF community.
Liberation Peak is het gewoon net niet. Ik mis de klassieke Battlefield map met veel infantry gevechten in het midden, en veel vehicle gevechten langs de buitenranden en in de lucht.
Alleen van Operation Firestorm weet ik zeker dat dit het geval gaat zijn, New Sobek City lijkt dit ook te gaan bieden gebaseerd op de beschrijving. Verder rest alleen Mirak Valley als 'grootste launch map', maar hoe de layout daar van gaat zijn is nog maar de vraag.
Onder de streep ben ik iig positief, de basis is sterk, de hoeveelheid bugs en issues tijdens de beta waren aan de lage kant (lager dan veel AAA titels tegenwoordig op launch hebben..), en veel zaken waar de community nu over klaagt zijn of worden nog aangepakt. Portal lijkt daarnaast genoeg vrijheid te gaan bieden voor veteranen welke nog dichter op de ouderwetse ervaring willen zitten.
De beta gisteravond iig goed afgesloten; een killstreak van ruim 20 (+ zeker datzelfde van de gunner) met een tank, inclusief het neerhalen van een heli. Het gaat hard als je vijanden niet in de buurt kunnen komen, je een goede gunner hebt, en ook nog een squadgenoot welke lekker repair XP zit te farmen.
[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 18-08-2025 11:02 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ondanks ik het een heel tof spel vind merk ik wel dat ik amper kills maak in conquest, zal wel leeftijd zijn
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat kon je in de settings aanzetten, dan krijg je wel de ping/ms van jou en andere spelers te zien in het scoreboard tijdens de match.
Gebied is alleen kleiner, maar de layout is hetzelfde.Wolverine9000 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 14:15:
Bkijkbaar hebben de mappen vb op domination en squath deathmatch een andere lay out. Of ben en zie ik verkeerd?
Je gaat geen domination doen op de hele map.
Dat noemen ze een Skill issueRobkazoe schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:32:
[...]
Ik ben precies andersom met Liberation Peak qua mening. Ik vind het echt een rot map. Als je geen goede sniper skills hebt (zoals ik) of niet in een voertuig rondrijdt, dan doe je voor mijn gevoel echt mee voor kanonvoer.
Dan spawn je op een checkpoint, dan loop je daar net buiten en als je dan 5 witte bolletjes op de berg ziet dan weet je al voldoende. Vaak eindig ik nog wel randje top10 van het spel maar dat is dan puur op assists. Er zat zelfs een pot bij dat ik 3:31 liep qua K:D.
In Conquest kan je tussen vlaggen B,C,D,E best leuk schieten.
Ja er zitten fouten in de map, zodat snipers op de middelste berg kunnen zitten en redelijk kunnen spawn killen. Probleem is soms wel, dat mensen een sniper duel aangaan en dan komt er een tank of heli en vinden ze het gek dat ze gaan verliezen.
De snipers pakken geen vlaggen over, dus WIN.
Behalve als jouw team zo slecht is en ze zelfs vlag F gaan verliezen.
Dan verlaat ik de server en begin ik een nieuw potje.
Dit probleem hebben veel mensen niet doorgehad als ze veel aan het glijden zijn als CoD noobs.Toonen1988 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:51:
[...]
Klopt, het lijkt ook alleen maar erger te worden. Niet alleen hit registratie is bij mij gigantisch bagger, heb nu sinds vandaag het merendeel dat ik speel, 1 tot 1,5 seconde vertraging.
Ik heb gisteren al extra overgeslagen voor alle frustratie die ik had afgelopen donderdag. Maar vandaag is het nog erger geworden. De enige dag dat ik echt heb genoten van Battlefield 6, was de allereerste dag van de beta. Daarna gaat het alleen maar verder berg af.
YouTube: This ADS Spread/Bloom Bug is a Big Problem... (& How to Fix it)
Verder moet ik zeggen dat ik dit weekend juist beter ging dan vorig weekend.
Dat kwam voornamelijk door mijn settings van Ultra naar LOW te zetten voor de beste input.
mijn Fov van 90 naar 110 te zetten en natuurlijk meer map kennis, waardoor je gewoon aanvoelt hoe de flow/verloop van de game gaat zijn. Ben benieuwd of we een stats update krijgen te zien van Week2, dan kan ik het even vergelijken of mijn gevoel klopt.
Na de eerste beta dag, ging het niveau ook een beetje hoger moet ik zeggen.
De eerste dag was het soms erg easy wins pakken en daarna begonnen mensen weer beter te worden in voertuigen.
Het probleem is voornamelijk dat er heeeel veel kleine objecten geplaats zijn.lvhuis schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:46:
Ik noem maar even een trap, Generatoren, Stoelen, tafels, lampen, zeilen, kabelhaspels, blokken stenen etc. Dan nog het probleem met het licht als je van buiten naar binnenkijkt of andersom.
Hierdoor moet je echt even wat tweaken in je settings om dit beter te krijgen.
op Empire state had ik zelfs mijn Brightness 15% hoger gezet om binnen net iets meer te zien.
Ik speel vanaf 2019 al bijna geen shooters meer en speel vaak alleen maar Simulators zoals Farming Simulator 25, Euro Trucks Simulator 2 en zo nu en dan racen op Assetto corsa of Le Mans Ultimate.
De laatste Battlefield die ik veel heb gespeeld is Battlefield 5 uit 2018, maar denk ik ook maar voor paar maanden
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zou gewoon BF1 eens oppikken in zo'n 3 euro sale (of gamepass) als je dat nog niet gedaan hebt. Ik ervaar namelijk precies wat jij zegt in de BF6 beta behalve als ik met de shotgun rondliep, want dat voelde als MOHAA Stalingrad en dan zit je gewoon vijanden af te tikkenlvhuis schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:46:
Elke keer als ik BF1 opstarte na deze beta kwam ik helemaal tot rust. Overzicht, meer een idee waar de vianden zitten en ook vandaan kunnen komen en zeker meer teamwork.
Om te beginnen: Ja er was chaos bij deze mappen, dat zal ik zeer zeker niet ontkennen.Ewivis schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:01:
Ik heb ook de beta geprobeerd met vrienden. Vrienden waarmee ik al jaren Pubg mee speel.
Dat gezegd hebbende, zoals een eerdere reactie al noemde, bijvoorbeeld een Rush zal je dit minder hebben omdat het meer is van één kant af komen en is het overzichtelijker. En het volgende punt is dat maps nog onbekend zijn. Als je ze meer kent, blijkt dat er toch meer logica in zit waar mensen vandaan komen. Met als laatste: Tot op zekere hoogte is het ook de bedoeling. Immers gebeurd het nooit dat je ineens onverwacht van achteren wordt neergeschoten, dan betekend het dat je eigenlijk niet kan flanken.
Dat klopt want mensen die veel glijden hebben er denk ik juist minder last van omdat een slide de bug reset. Dus glijdende 'CoD noobs' zullen het idd minder doorgehad hebben. Maar volgensmij bedoelde je dat nietPykow schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:04:
Dit probleem hebben veel mensen niet doorgehad als ze veel aan het glijden zijn als CoD noobs.
YouTube: This ADS Spread/Bloom Bug is a Big Problem... (& How to Fix it)
Doe je 1 mislukte slide die de bug triggered en daarna niet meer dan blijf je er dus last van houden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Meerendeel van mijn score is ook de objective spelen en niet van de kills. Speel voornamelijk support en met het reviven, kills en cappen van de punten in conquest kom ik toch nog vaak in de top 10 tot top 5 uit, met enkele keren ook MVP.G_Dragon schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:02:
Ondanks ik het een heel tof spel vind merk ik wel dat ik amper kills maak in conquest, zal wel leeftijd zijn
Dat vind ik wel het leuke hieraan dat als je de objective speelt je nog steeds ook punten kan scoren.
Momenteel nog steeds aan het spelen op de PS5, wanneer stopt de Beta? Ik dacht 10:00 uur.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb me best goed vermaakt met de beta, uiteindelijk blij met die custom search want behalve Cairo, vind ik die kleine infantery maps niet interessant genoeg. Op die grotere map is ook best wat aan te merken, maar daar kan je tenminste nog iets meer met voertuigen uit de voeten en kun je wat meer op een Battlefield-achtige manier spelen zeg maar. Daardoor kon ik als ouwe zak ook hoog scoren; toch een paar keer top 5 in de ranking geëindigd en dat kan als teamspeler de objectives te spelen, te assisteren en te zorgen dat het team wint. Benieuwd naar de final versie.
Zit daarnaast nog even naar wat andere mensen te kijken maar gun customizing is toch ook wel een dingetje. Als ik zie hoe "strak" sommige streamers/Youtubers schieten en hoeveel recoil mijn gun heeft

Ja dat vraag ik mij ook af hoe ze dit doen.Robkazoe schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:46:
Zit daarnaast nog even naar wat andere mensen te kijken maar gun customizing is toch ook wel een dingetje. Als ik zie hoe "strak" sommige streamers/Youtubers schieten en hoeveel recoil mijn gun heeft
Waarschijnlijk spelen ze met de AK en een controller. Dan heb je bijna geen recoilRobkazoe schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:46:
AK-205 heeft zelfs op pc weinig recoil met de juiste mods. Het was ook mijn go-to wapen.Beakzz schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:54:
[...]
Waarschijnlijk spelen ze met de AK en een controller. Dan heb je bijna geen recoil
Ik speel ook op.ps5 met controller en heb ook recoil hoor. Ofwel moet ik beter mikken. Dat kan ook natuurlijkBeakzz schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:54:
[...]
Waarschijnlijk spelen ze met de AK en een controller. Dan heb je bijna geen recoil
ik ben misschien wat oldschool, maar ik mis de battlefield 4 feeling van de grote maps waar je echt het idee had dat je ergens kon lopen waar niemand anders was op dat moment. voor de rest leuke beta
Tot hoelaat is de BETA vandaag? Dacht 10uur maar kan nog steeds spelen.
Ga hem zeker kopen daar ben ik wel uit, hooop wel op wat grotere maps vind dit wel leuk maar niet constant. Beetje meer ruimte en rust af en toe is ook wel leuk en natuurlijk wat Battlefield ook Battlefield maakte......
Ga hem zeker kopen daar ben ik wel uit, hooop wel op wat grotere maps vind dit wel leuk maar niet constant. Beetje meer ruimte en rust af en toe is ook wel leuk en natuurlijk wat Battlefield ook Battlefield maakte......
[ Voor 60% gewijzigd door JWFpeters op 18-08-2025 11:00 ]
Ja zeker, maar controller is een extra attachment zegt maar. Geen idee of ze gewoon minder recoil hebben gedaan of dat het de autoaim is die dat doet.Senaxx schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:56:
[...]
AK-205 heeft zelfs op pc weinig recoil met de juiste mods. Het was ook mijn go-to wapen.
Is het nog geen 10 oktober.😀
Heb ondertussrn bf 5 gedownload. Gratis met ps plus.
2042 vind ik maar niets.
2042 vind ik maar niets.
[ Voor 60% gewijzigd door Wolverine9000 op 18-08-2025 11:43 ]
Meeste streamers spelen PC. Je moet gewoon leren hoe het spray patroon van de specifieke gun maakt en dit in tegengestelde richting uitvoeren met je muis.Beakzz schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:54:
[...]
AKA, tijdens de spray je muis naar beneden bewegen in een vloeiende beweging.
Attachments helpen hier natuurlijk wel bij.
Delta Force komt morgen uit voor console en is gratisWolverine9000 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 11:34:
2042 vind ik maar niets.
Nog nooit van gehoord. Wat is dat.. noob questionsChelseamarre123 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 11:53:
[...]
Delta Force komt vandaag uit voor console en is gratis
https://gathering.tweaker...ist_messages/2238768/lastWolverine9000 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 11:55:
[...]
Nog nooit van gehoord. Wat is dat.. noob questions
Hehe bedoel inderdaad wat anders.Help!!!! schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:19:
[...]
Dat klopt want mensen die veel glijden hebben er denk ik juist minder last van omdat een slide de bug reset. Dus glijdende 'CoD noobs' zullen het idd minder doorgehad hebben. Maar volgensmij bedoelde je dat niet![]()
Doe je 1 mislukte slide die de bug triggered en daarna niet meer dan blijf je er dus last van houden.
Ik ben niet zo fan van het glijden en vliegen door de map.
Het Dolfijn duiken in Call of Duty 2 heeft zijn tijd ook wel gehad.
Een maatje van mij stond 2:27 , stond op de 2e plek en ik stond met 50:3 op de eerste plek.Senaxx schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:21:
[...]
Meerendeel van mijn score is ook de objective spelen en niet van de kills. Speel voornamelijk support en met het reviven, kills en cappen van de punten in conquest kom ik toch nog vaak in de top 10 tot top 5 uit, met enkele keren ook MVP.
Dat vind ik wel het leuke hieraan dat als je de objective speelt je nog steeds ook punten kan scoren.
Nee we zaten niet in een heli en was gewoon op Cairo Conquest.
Maar hij stond heel vaak op een vlag en ik maakte de kills.
Blijkbaar had de AK de minste recoil, hoewel ik liever de M4A1 gebruikte.Robkazoe schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:46:
Tja sommige zijn gewoon heel goed in het beheren van hun wapens.
Als ik strak wil schieten, dan ga ik eerst naar de shooting range en point klikken van poppetje A naar poppetje B. Daarna 1 potje rustig aan spelen en daarna gaat mijn tempo omhoog.
Ik dacht na de eerste Open beta weekend eventjes Battlefield 5 te starten of Battlefield 2042.Wolverine9000 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 11:34:
2042 vind ik maar niets.
Kom ik erachter dat ik in deze tijd met EA Play Pro abonnement heb zitten spelen.
Dus mijn laatste Battlefield die ik zelf nog heb is Battlefield 3,4, hardline en 1.
Angelo NL / Global Cargo VTC
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hij liep super op de PC. Muis en toetsenbord werkt toch een stuk fijner dan een controler. Dus ik ga hem mooi op de PC kopen.Thomas schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 10:06:
[...]
Dan zou ik komend weekend lekker op de PC gaan spelen. Lijkt me dat je als je wat water bij de wijn kunt doen met een 3060 12GB en 5600 nog wel beter zit dan een PS5.
Hmm, ik zit nog steeds in de beta. Geen idee hoe lang het nog is..
Over een goede 3 uur zit de werkdag er weer op. Dat zou toch een aangename verrassing zijn deze maandagavondDamianW schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 13:37:
Hmm, ik zit nog steeds in de beta. Geen idee hoe lang het nog is..
Mooi, ik vond hem zelf de vorige keer nog beter presteren omdat er nu nogal wat issues waren rondom DLSS... Dus het wordt waarschijnlijk alleen maar beterT7D_Sneezy schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 13:35:
[...]
Hij liep super op de PC. Muis en toetsenbord werkt toch een stuk fijner dan een controler. Dus ik ga hem mooi op de PC kopen.
Ik kan deze wel begrijpen ja. Ik vind de maps van BF6 op zich prima hoor, maar bij BF4 kon je behoorlijke stukken lopen zonder iemand tegen te komen. Zo kon je een beetje Lone Wolf spelen, mooie sniperplekjes uitzoeken en dan zo lang mogelijk kills maken tot je ontdekt werd. Bij BF6 zit je nagenoeg altijd binnen 15 seconden wel weer in een gevecht. Dat heeft voor de actie natuurlijk ook wel wat, maar maakt "anders" spelen wel wat lastiger.doebbalapoent11 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:58:
ik ben misschien wat oldschool, maar ik mis de battlefield 4 feeling van de grote maps waar je echt het idee had dat je ergens kon lopen waar niemand anders was op dat moment. voor de rest leuke beta
Desalniettemin vind ik BF6 wel heerlijk weg spelen en loopt ie rete soepel op PC.
Ik heb Delta Force vorige maand op PC geprobeerd, maar ik kon er toch niet lekker inkomen ofzo. De gunplay voelde niet heel soepel aan en de potjes verliepen chaotisch. Hij staat er nog steeds op dus misschien nog maar eens een kans geven tot BF6 uit komt.Chelseamarre123 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 11:53:
[...]
Delta Force komt morgen uit voor console en is gratis
ja ik vind het daarom ook jammer dat die sniper glint zo gigantisch is, je wordt ALTIJD ontdekt op het moment, hoe goed je ook zit hahaDenman schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 13:46:
[...]
Zo kon je een beetje Lone Wolf spelen, mooie sniperplekjes uitzoeken en dan zo lang mogelijk kills maken tot je ontdekt werd.
[...]
Ben wel bang dat die er dan uit ligt. Denk dat ze hem nu ff door laten lopen vanwege de issues in het begin. Beta weekend 1 liep het tot ongeveer 11.40 , nu al 4 uur langer.BartStaal98 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 13:38:
[...]
Over een goede 3 uur zit de werkdag er weer op. Dat zou toch een aangename verrassing zijn deze maandagavond
Dan moet ik je helaas teleurstellenBartStaal98 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 13:38:
[...]
Over een goede 3 uur zit de werkdag er weer op. Dat zou toch een aangename verrassing zijn deze maandagavond
:strip_exif()/f/image/1KM985mPejoPtAv6zQCvwQKW.png?f=user_large)
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Het was ook wel te mooi om waard te zijn... Denk dat ik voor een paar euro BF1 of BF5 er maar bij pak om de honger te stillen. De player count ging daar ook al mooi omhoog zag ik.Buizerd__NL schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 13:54:
[...]
Dan moet ik je helaas teleurstellen
[Afbeelding]
Vorige week woensdag BF V opgestart en zat erg snel in een match, nog genoeg spelers aanwezig zolang je geen TDM wilt spelen.BartStaal98 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 13:56:
[...]
Het was ook wel te mooi om waard te zijn... Denk dat ik voor een paar euro BF1 of BF5 er maar bij pak om de honger te stillen. De player count ging daar ook al mooi omhoog zag ik.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ah, dat is jammer! Ik dacht ook misschien nog even snel na het werk te kunnen spelen.Buizerd__NL schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 13:54:
[...]
Dan moet ik je helaas teleurstellen
[Afbeelding]
Gisteren redelijk wat gespeeld en begin er nu toch aardig in te komen. Hahaha, ik was gisteren bezig en dacht bij mezelf, ik ben echt goed bezig, even de scorelijst bekijken want ik sta vast ergens bovenaan. Stond dus op plek 25 hahaha, nog aardig wat werk aan de winkel blijkbaar
niet iedereen heeft een bierbuikje
Op de valreep level 20 geworden, nu maar weer eens aan het werk na de pauze.
BF3BF1 heb ik gespeeld, BFV niet, is dat de moeite waard?BartStaal98 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 13:56:
[...]
Het was ook wel te mooi om waard te zijn... Denk dat ik voor een paar euro BF1 of BF5 er maar bij pak om de honger te stillen. De player count ging daar ook al mooi omhoog zag ik.
Om eerlijk te zijn weet ik dat niet meer. Ik heb BF1 en daarna BF5 veel rond de release gespeeld op de Xbox. Weet nog wel dat het fantastische games waren. Inmiddels al ruim 6 jaar geleden. Volgens mij is beide een prima keuze nu, helemaal voor die prijs. Ga het nu op PC spelen, weet niet of dat nog anders is. Voorkeur gaat uit naar BF1 denk ik, had ik toch wat meer uren inzitten destijds.lvhuis schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 14:10:
[...]
BF3BF1 heb ik gespeeld, BFV niet, is dat de moeite waard?
BFV is zeker de moeite waard, tenzij je niets met WWII wapens hebt.lvhuis schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 14:10:
[...]
BF3BF1 heb ik gespeeld, BFV niet, is dat de moeite waard?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Net niet al mijn wapens op lvl20 kunnen krijgen. Sniper en pistol bleven hangen op lvl19 😢. Mijn OCD heeft daar problemen mee
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Geen zorgen, straks op launch staat alles weer mooi op 0.BlaTieBla schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 14:17:
Net niet al mijn wapens op lvl20 kunnen krijgen. Sniper en pistol bleven hangen op lvl19 😢. Mijn OCD heeft daar problemen mee
En zijn het er veel meer.
Kan je nu nog ergens je total stats zien?
Deze link laat alleen alles van het eerste Beta weekend zien: battlefield.com/player-stats.
Maar twee keer Empire State gehad, alleen gisteren en vandaag.
Deze link laat alleen alles van het eerste Beta weekend zien: battlefield.com/player-stats.
[ Voor 72% gewijzigd door Jumpman op 18-08-2025 14:31 ]
Moet wel zeggen (old time BF speler maar ook echt lang lang geleden). Vondt het wel leuk om te spelen, hier en daar kon ik meeste potjes toch wel 20/25+ kills krijgen, alleen werd stront ziek van dat niemand wilt reviven, of objective speelt. Het is maar dat ik sinds papa me verveel en eigenlijk me PC niet meer aanraak, maar ik had wel zin om me PC aan te doen en 3/4 potjes te spelen. Moet ik wel zeggen dat het misschien kan komen omdat ik niks nieuws had om te spelen, dus ben benieuwd naar de reviews.
Thanks voor de link, wist niet dat stats gecheckt konden worden!Jumpman schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 14:28:
Zeer geslaagde beta moet ik zeggen. Geen enkele crash gehad, 1 keer een disconnect.
Ik ben wel wat bang voor de snelheid van de game. De maps moeten wat groter/meer gestroomlijnd worden. Nu is het toch veel run en gun gameplay. En alhoewel ik veel battlefield en cod heb gespeeld gaat het run and gun element wel sneller vervelen dan tactisch als team samenwerken om objectives te halen.
Ik zal de game wel kopen want de beta smaakte erg goed. Ik hoop alleen niet dat ik verveelt word omdat de gungameplay toch veel van cod weg heeft...we shall see...
Ik ben wel wat bang voor de snelheid van de game. De maps moeten wat groter/meer gestroomlijnd worden. Nu is het toch veel run en gun gameplay. En alhoewel ik veel battlefield en cod heb gespeeld gaat het run and gun element wel sneller vervelen dan tactisch als team samenwerken om objectives te halen.
Ik zal de game wel kopen want de beta smaakte erg goed. Ik hoop alleen niet dat ik verveelt word omdat de gungameplay toch veel van cod weg heeft...we shall see...
Een gewone PS5 speelt prima, de PS5 Pro is zonde van je geld als je die alleen voor Battlefield 6 koopt (ik heb ze beide). Het verschil tussen de PS5 en de PS5 Pro zit in de GPU, en juist Battlefield 6 moet het hebben van de CPU.Henvar schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 14:48:
Nu ik dit allemaal zo lees. Misschien toch maar eens een ps5 pro kopen incl BF6
[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 18-08-2025 15:13 ]
En genoeg streamers die op PC spelen met controller. Zeker pro's in andere games. Geen idee of het voordeel bij BF6 genoeg is om dat te doen. Ik zal er nooit meer aan kunnen wennen iig.Jobius schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 11:51:
[...]
Meeste streamers spelen PC. Je moet gewoon leren hoe het spray patroon van de specifieke gun maakt en dit in tegengestelde richting uitvoeren met je muis.
AKA, tijdens de spray je muis naar beneden bewegen in een vloeiende beweging.
Attachments helpen hier natuurlijk wel bij.
Zal later deze week komen denk ik. Die stats page was toch ook niet direct op de maandag na weekend 1 beschikbaar?Jumpman schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 14:28:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Omstreeks woensdag waren ze van week 1 beschikbaar. Nog even braaf wachten dus.Rivanov schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:16:
[...]
Zal later deze week komen denk ik. Die stats page was toch ook niet direct op de maandag na weekend 1 beschikbaar?
Het is geen gerucht...net een update gehad en map zit er al in.raiders schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 04:29:
Edit: conquest en breakthrough.
Pff wel even wennen, je kan hier niemand wegslepen bij het reviven 🤣.
Deze zag ik ook niet aankomen maar volgens mij speelt niemand 2042 hier
Ook nog Delta Force morgen dus, weer wat te doen tot 10 oktober.
[ Voor 11% gewijzigd door Marc3l op 18-08-2025 16:37 ]
Chronus controller ertussen zetten en je hebt geen recoild meer, of movement macro's, mkb simulaties met aim assists etc. Wordt vooral kei ende keihard mee gecheat.Beakzz schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:14:
[...]
En genoeg streamers die op PC spelen met controller. Zeker pro's in andere games. Geen idee of het voordeel bij BF6 genoeg is om dat te doen. Ik zal er nooit meer aan kunnen wennen iig.
Ja, ik speel wel 2042. Kan mij er prima mee vermaken. Maar ik heb het nooit gespeeld bij de launch en toen was het blijkbaar nog niet erg goed (understatement).Marc3l schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:32:
[...]
Het is geen gerucht...net een update gehad en map zit er al in.
Deze zag ik ook niet aankomen maar volgens mij speelt niemand 2042 hier
Ook nog Delta Force morgen dus, weer wat te doen tot 10 oktober.
Maar een nieuwe map is zeer welkom, vanavond even kijken!
niet iedereen heeft een bierbuikje
Ik speel sinds kort weer BF2042 en het is flink verbeterd maar die lege maps blijven.
Net weer een poging 2042 gedaan maar ik vind dat echt een bout game vergeleken met BF6.. gelijk weer eraf gedonderd haha..
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
In Battlefield kun je als squad goed presteren, mits je de juiste combinatie van klasses gebruikt. Het vraagt wel wat kennis van gadgets en map awareness, maar dat maakt het juist interessant. Daarbij hebben we nog maar een aantal mappen gezien en ik verwacht dat er grotere mappen tussen gaan zitten waardoor je mogelijk iets minder chaos gaat tegenkomen.Ewivis schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:01:
Wat momenteel opvalt is de support-klasse: je kunt nu zowel health als ammo meenemen. Dat is een flinke verbetering ten opzichte van BF3, BF4 en BF1, waar je moest kiezen tussen die twee. Ideaal dus voor squads die goed samenwerken.
Zodra je de maps beter leert kennen en weet waar je effectief kunt flanken, wordt het nog krachtiger. Zeker als je op strategische plekken een spawn beacon plaatst voor het geval je wordt neergeschoten.
Met een goed afgestemde squad en wat mapkennis kun je een verschil maken plus heel veel plezier beleven. YouTube staat vol met Battlefield tips en tricks waar toch wel bij elke video een aantal goede tips terugkomen.
https://images.app.goo.gl/dQh4Gc6YWH1fA34j8Qualixo schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 16:49:
Net weer een poging 2142 gedaan maar ik vind dat echt een bout game vergeleken met BF6.. gelijk weer eraf gedonderd haha..
Die was wel bruut, maar best al lang geleden..
Daar draaien geen servers van meer toch..!?[
[ Voor 6% gewijzigd door SAiN ONeZ op 18-08-2025 17:27 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
goty?
vooral het einde
vooral het einde
Battlefield 6 = Game of the Year
— Battlefield Wire (@TheBFWire) 17 augustus 2025
pic.twitter.com/BceSih0kTe
nothing stops this train
beter van niet
[ Voor 95% gewijzigd door BM op 18-08-2025 18:38 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Eens maar koop hem dan ook meteen voor anno 117 en GTA 6. Denk dat met de laatste game Pro wel kan helpenJumpman schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:04:
[...]
Een gewone PS5 speelt prima, de PS5 Pro is zonde van je geld als je die alleen voor Battlefield 6 koopt (ik heb ze beide). Het verschil tussen de PS5 en de PS5 Pro zit in de GPU, en juist Battlefield 6 moet het hebben van de CPU.
Kijk eens aan. Het hele weekend keurig netjes doorgewerkt zie ik net in de PlayStation app, precies 16 uurtjes Battlefield beta. Eerste online shooter sinds MAG op PS3, ben er trots op.
Denk ik ook, maar je zult zien dat GTA VI op de PS6 (en uiteraard PC) pas zo draait als ze het bedoeld hadden, als je begrijpt, wat ik bedoel. 😉Henvar schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:33:
[...]
Eens maar koop hem dan ook meteen voor anno 117 en GTA 6. Denk dat met de laatste game Pro wel kan helpen
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
In veel dingen kan ik wel inkomen.
Ik hoop echt dat er naast PC en console matchmaking ook controller-based matchmaking komt. Dus iedereen met een controller of iedereen met mouse and keyboard.
Waarschijnlijk krijgen ze hulp met een Cronus Zen. Laatst op Reddit veel van die geruchten van streamers voorbij zien komen met hele bijzondere manier van locken van tegenstanders.Wolverine9000 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 10:47:
[...]
Ja dat vraag ik mij ook af hoe ze dit doen.
Anderzijds als jij 40 uur per week aan het gamen bent mag ik hopen dat je op een gegeven moment aardig kan aimen.
Amen to that. Ik game op een 65 inch oled tv en pc met controller en zou dat toejuichen.Jumpman schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 21:29:
[...]
In veel dingen kan ik wel inkomen.
Ik hoop echt dat er naast PC en console matchmaking ook controller-based matchmaking komt. Dus iedereen met een controller of iedereen met mouse and keyboard.
Cronus wordt toch geband. Niet dat ik wil cheaten hoorAramiss schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:25:
[...]
Waarschijnlijk krijgen ze hulp met een Cronus Zen. Laatst op Reddit veel van die geruchten van streamers voorbij zien komen met hele bijzondere manier van locken van tegenstanders.
Anderzijds als jij 40 uur per week aan het gamen bent mag ik hopen dat je op een gegeven moment aardig kan aimen.
Zo'n Cronus kan toch nooit 'locken'? Het krijgt geen input vanuit de game, het enige wat het kan doen is input van jouw controller manipuleren, waardoor je bv recoil kan tegengaan.Aramiss schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:25:
[...]
Waarschijnlijk krijgen ze hulp met een Cronus Zen. Laatst op Reddit veel van die geruchten van streamers voorbij zien komen met hele bijzondere manier van locken van tegenstanders.
Terug on topic, ik heb me goed vermaakt met de beta. Er zijn hier en daar wel wat dingen aan te merken, bijvoorbeeld de controller settings zijn echt niet te begrijpen zonder een video te volgen. Heb wat kleine bugs gezien in-game, maar dat zijn dingen die je tot op zekere hoogte altijd wel houdt bij een game als deze. De kans is groot dat ik hem bij release koop.
[ Voor 23% gewijzigd door SD5k op 19-08-2025 09:15 ]
Jij doelt op een aimbot? Ik doel op 'aim assist'. Het gebrek aan recoil en rapid fire etc maakt dat men een voordeel heeft.SD5k schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:13:
[...]
Zo'n Cronus kan toch nooit 'locken'? Het krijgt geen input vanuit de game, het enige wat het kan doen is input van jouw controller manipuleren, waardoor je bv recoil kan tegengaan.
Terug on topic, ik heb me goed vermaakt met de beta. Er zijn hier en daar wel wat dingen aan te merken, bijvoorbeeld de controller settings zijn echt niet te begrijpen zonder een video te volgen. Heb wat kleine bugs gezien in-game, maar dat zijn dingen die je tot op zekere hoogte altijd wel houdt bij een game als deze. De kans is groot dat ik hem bij release koop.
Ik speel zowel op een PS5 als op PC. Bij een PC is er ten alle tijden een verschil in hardware waarbij andere spelers aardige voordelen kunnen behalen m.b.t. hogere stabiele FPS / hoge FOV's en stabielere voorwaarden.
Lang verhaal kort: er zullen zowel op consoles als PC mensen zijn die een gebrek aan talent proberen op te vangen met cheats software dan wel hardware matig.
Ik hoop dat op de PC er meer aan gedaan wordt aan cheaters dan in BF1 en BFV want na verloop van tijd deed Dice er niks meer aan.
PC Specs
Ik ben dit eigenlijk vergeten te testen -> Overheat de luchtafweer minder snel als je als engineer speelt?
Scope glints schieten met de luchtafweer vanaf punt D op Liberty peaks vond ik toch wel weer grappig.
Scope glints schieten met de luchtafweer vanaf punt D op Liberty peaks vond ik toch wel weer grappig.
XBL: theArthurrrr
Blijkbaar kan je heel veel rewards krijgen met de nieuwe update in bf 2042. Die gelden voor bf6. Vraag me niet hoe of wat. Maar moet het eens bekijken.
Klopt, dit kan je unlocken in BF2042 en dus in BF6 gebruiken. Het gaat puur om cosmetische skins:Wolverine9000 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:36:
Blijkbaar kan je heel veel rewards krijgen met de nieuwe update in bf 2042. Die gelden voor bf6. Vraag me niet hoe of wat. Maar moet het eens bekijken.
- Tier 8 - Western Front Weapon Skin + more (Battlefield 1)
- Tier 19 - Muller Weapon Skin + more (Battlefield V)
- Tier 30 - Aurora Vehicle Skin + more (Bad Company 2)
- Tier 40 - Blackburn Vehicle Skin + more (Battlefield 3)
- Tier 49 - Commander Soldier Skin + more (Battlefield 4)
- Tier 60 - Sovereign Soldier Skin + more (Battlefield 2042)

[ Voor 7% gewijzigd door Maichel op 19-08-2025 10:08 ]
PSN: Maichel
Puur alleen voor dat spelen we af en toe nog 2042. Ging juist beginnen met bf5 tot decrelesse van bf6.Maichel schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 10:07:
[...]
Klopt, dit kan je unlocken in BF2042 en dus in BF6 gebruiken. Het gaat puur om cosmetische skins:[Afbeelding]
- Tier 8 - Western Front Weapon Skin + more (Battlefield 1)
- Tier 19 - Muller Weapon Skin + more (Battlefield V)
- Tier 30 - Aurora Vehicle Skin + more (Bad Company 2)
- Tier 40 - Blackburn Vehicle Skin + more (Battlefield 3)
- Tier 49 - Commander Soldier Skin + more (Battlefield 4)
- Tier 60 - Sovereign Soldier Skin + more (Battlefield 2042)
Iets waar ik trouwens verassend weinig klachten over zie, waarschijnlijk omdat de meerderheid er niet mee gespeeld heeft; de MAA (Anti air tank).
Wat is de primary daarvan waardeloos geworden zeg.. Een inaccurate shotgun burst van shells met best wel veel delay tussen schoten, het is onmogelijk om daardoor op wat langere afstand jets te leaden.
Kunnen ze de turret van die stationary AA dingen niet op die van de mobile AA gooien? Niet alsof die zo geweldig waren op range, maar in ieder geval meer bruikbaar.
Wat is de primary daarvan waardeloos geworden zeg.. Een inaccurate shotgun burst van shells met best wel veel delay tussen schoten, het is onmogelijk om daardoor op wat langere afstand jets te leaden.
Kunnen ze de turret van die stationary AA dingen niet op die van de mobile AA gooien? Niet alsof die zo geweldig waren op range, maar in ieder geval meer bruikbaar.
Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers