Bkijkbaar hebben de mappen vb op domination en squath deathmatch een andere lay out. Of ben en zie ik verkeerd?
de optie FRAMEGEN staat bij mij UIT.Beakzz schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:49:
[...]
Speel je toevallig met framegen aan? Want dan is alles onder de 120fps sluggish gezien je base fps onder de 60 duikt (ik heb dat met conquest in Cairo bv als ik framegen aan zet)
DLSS staat wel aan, ik dacht dat ik het gefixt had door op performance te spelen en settings op auto (dan zettie alles op low).
toen was het 2 a 3 maps echt super smooth, maar op de een of andere manier sluipt het er weer in ofzo.
Het irriteert me enorm dat ik niet toch kan kiezen te spawnen op n squad mate die onder vuur ligt
Menu ook vervelend, je kunt niet direct spelen, eerst scrollen naar de modi en dan pas kun je iets, vreemde design keuze. Verder vermaak ik me wel

Blijven dubbelklikken op die squad mate en je spawnt er vanzelf op.Cartman! schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 14:52:
Het irriteert me enorm dat ik niet toch kan kiezen te spawnen op n squad mate die onder vuur ligtMenu ook vervelend, je kunt niet direct spelen, eerst scrollen naar de modi en dan pas kun je iets, vreemde design keuze. Verder vermaak ik me wel
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Zal wel door DLSS komen dan dat die MP/s laag zijn. Ik bleef eigenlijk altijd rond de 90-100 fps hangen (9800X3D, RTX 4070, 3440x1440).Pykow schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:08:
[...]
Wat is er niet mis met dit ?
Wij hadden gewoon Battlelog.net website ernaast op de PC en alle vrijheid van filters
[...]
MP/s is megapixels per seconde.
Wat heel makkelijk uit te leggen is, hoe hoger dit getal, hoe meer pixels/kleurtjes er aangestuurd wordt.
Is dit getal rood, dan wilt dat zeggen dat je pc moeite heeft om alles te verwerken.
Soms kan je met Upscaling technologie wel eens meer frames eruit proppen, maar wilt niet zeggen dat je ook alles ziet en dus pixels mist.
SIM zal altijd op 60fps moeten staan, als deze lager uitkomt, wilt dat zeggen dat de server niet optimaal draait of jouw verbinding naar de server is niet optimaal.
Kan je zelf niet zo heel veel aandoen, behalve ervoor zorgen dat je PC soepel blijft lopen.
GPU is de kracht van je videokaart, op jouw settings kan videokaart misschien wel 100FPS pushen, maar je CPU moet ook alle beelden weer verwerken van je GPU.
en daarom is CPU getal je daadwerkelijke FPS wat je haalt.
Je kan met ` toets (links naast 1) ook een console commande perfoverlay.drawfps 1 aanzetten.
Ik heb wat commando's in een user.cfg gezet om ervoor te zorgen dat ik 1 FPS getal terugkrijg en een stukje groter.
op New york gaat mijn FPS regelmatig naar de 55 (gele waarde)
maar op alle andere maps blijft alles (locked) 75 fps eruit spugen.
Als ik op Ultra settings speel, haal ik dezelfde FPS, maar is mijn MP/s lager.
Ik draai nu alles op vrijwel LOW, behalve MESH quality op Ultra en andere textures op HIGH.
Zo speelde wij ook BF3 vroeger.
Game blijft vrijwel hetzelfde eruit te zien
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Net een heerlijk potje Conquest gespeeld op Liberation Peak. Regelmatig punten overgenomen met een tank. 2x een heli uit de lucht kunnen krijgen met m'n tank
We hebben de vijand steeds proberen in te sluiten, met succes. Uiteindelijk hadden ze alleen nog F over.
:strip_exif()/f/image/fvD00AxkgGVXmS7xJpMSNhYX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door RobinNL op 16-08-2025 15:52 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Geen pingtijden in ms? Of is dat alleen als de game nog loopt?!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Nee, ook niet als de match gaande is.SAiN ONeZ schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 16:22:
Geen pingtijden in ms? Of is dat alleen als de game nog loopt?!
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat probeer ik maar dat lukt nooit... pas als ie weer groen isjagermeister schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:13:
[...]
Blijven dubbelklikken op die squad mate en je spawnt er vanzelf op.

Als ie groen is kan je ook pas op die persoon spawnenCartman! schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:08:
[...]
Dat probeer ik maar dat lukt nooit... pas als ie weer groen is
Ik ben precies andersom met Liberation Peak qua mening. Ik vind het echt een rot map. Als je geen goede sniper skills hebt (zoals ik) of niet in een voertuig rondrijdt, dan doe je voor mijn gevoel echt mee voor kanonvoer.RobinNL schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:51:
Net een heerlijk potje Conquest gespeeld op Liberation Peak. Regelmatig punten overgenomen met een tank. 2x een heli uit de lucht kunnen krijgen met m'n tankWe hebben de vijand steeds proberen in te sluiten, met succes. Uiteindelijk hadden ze alleen nog F over.
[Afbeelding]
Dan spawn je op een checkpoint, dan loop je daar net buiten en als je dan 5 witte bolletjes op de berg ziet dan weet je al voldoende. Vaak eindig ik nog wel randje top10 van het spel maar dat is dan puur op assists. Er zat zelfs een pot bij dat ik 3:31 liep qua K:D.
Precies maar jagermeister zei dat het wel kan met dubbelklikken.RobinNL schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:26:
Als ie groen is kan je ook pas op die persoon spawnen
Klopt.. maar vaak is ie heel kort groen. Dus klikken als een malle.RobinNL schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:26:
[...]
Als ie groen is kan je ook pas op die persoon spawnen
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Na twee dagen toch weer de beta geprobeerd. Mijn god, wat is dit weekend slechter als vorige week. Er loopt een vijand letterlijk tegen me aan, ik schiet meerdere keren met de shotgun en geen enkele keer heb ik een hit. Hij staat letterlijk nog geen meter van me vandaan.
Vandaag heb ik ook een flinke input delay. Wanneer ik de linker muisknop indruk, duurt het ongeveer 1 tot 1,5 seconde voordat mijn wapen pas schiet. Zojuist schoot ik ook iemand neer, maar ik kreeg geen kill. Dus ik dacht "dan heeft iemand anders hem neergeschoten" maar ik kreeg ook geen assist. Ik herlaad mijn wapen en toen ik klaar was met herladen, kreeg ik pas de kill te zien.
Wat een vertragingen en desync dit weekend, niet normaal.
Daarnaast gaat er informatie rond dat de eerste dag vorige week 44.000 bans waren uitgedeeld en de tweede dag 66.000. Sinds vorige week heeft EA schijnbaar al tegen de 520,000 splers gebannen. De aantal unieke spelers is 5 miljoen.
Vandaag heb ik ook een flinke input delay. Wanneer ik de linker muisknop indruk, duurt het ongeveer 1 tot 1,5 seconde voordat mijn wapen pas schiet. Zojuist schoot ik ook iemand neer, maar ik kreeg geen kill. Dus ik dacht "dan heeft iemand anders hem neergeschoten" maar ik kreeg ook geen assist. Ik herlaad mijn wapen en toen ik klaar was met herladen, kreeg ik pas de kill te zien.
Daarnaast gaat er informatie rond dat de eerste dag vorige week 44.000 bans waren uitgedeeld en de tweede dag 66.000. Sinds vorige week heeft EA schijnbaar al tegen de 520,000 splers gebannen. De aantal unieke spelers is 5 miljoen.
[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 16-08-2025 17:49 ]
Ben ik mee eens. Het ea team heeft ook al aangegeven dat ze problemen hebben met hit registratie en net code issue ivg met weekend 1..Toonen1988 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:44:
Na twee dagen toch weer de beta geprobeerd. Mijn god, wat is dit weekend slechter als vorige week. Er loopt een vijand letterlijk tegen me aan, ik schiet meerdere keren met de shotgun en geen enkele keer heb ik een hit. Hij staat letterlijk nog geen meter van me vandaan.
Vandaag heb ik ook een flinke input delay. Wanneer ik de linker muisknop indruk, duurt het ongeveer 1 tot 1,5 seconde voordat mijn wapen pas schiet. Heb ook gehad dat iemand neerviel die ik schoot, maar kreeg geen kill. Dus ik denk "oh, dan heeft iemand anders deze, maar ook geen assist gekregen". Ik herlaad de wapen en uit het niets kreeg ik toch nog de kill.
Daarnaast gaat er informatie rond de eerste dag vorige week 44.000 bans waren uitgedeeld en de tweede dag 66.000. Sinds vorige week heeft EA schijnbaar al tegen de 520,000 splers gebannen. De aantal unieke spelers is 5 miljoen.
Anders vb op weekend heb ik 0 crashes gegad op ps5. Nu constant
Klopt, het lijkt ook alleen maar erger te worden. Niet alleen hit registratie is bij mij gigantisch bagger, heb nu sinds vandaag het merendeel dat ik speel, 1 tot 1,5 seconde vertraging.Wolverine9000 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:49:
[...]
Ben ik mee eens. Het ea team heeft ook al aangegeven dat ze problemen hebben met hit registratie en net code issue ivg met weekend 1..
Ik heb gisteren al extra overgeslagen voor alle frustratie die ik had afgelopen donderdag. Maar vandaag is het nog erger geworden. De enige dag dat ik echt heb genoten van Battlefield 6, was de allereerste dag van de beta. Daarna gaat het alleen maar verder berg af.
[ Voor 22% gewijzigd door Toonen1988 op 16-08-2025 17:53 ]
is dan ook een beta. Liever nu wat problemen dan een beta die soepel draait en die bij launch op niets trektToonen1988 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:51:
[...]
Klopt, het lijkt ook alleen maar erger te worden. Niet alleen hit registratie is bij mij gigantisch bagger, heb nu sinds vandaag het merendeel dat ik speel, 1 tot 1,5 seconde vertraging.
Ik heb gisteren al extra overgeslagen voor alle frustratie die ik had afgelopen donderdag. Maar vandaag is het nog erger geworden. De enige dag dat ik echt heb genoten van Battlefield 6, was de allereerste dag van de beta. Daarna gaat het alleen maar verder berg af.
Wolverine9000 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:56:
[...]
is dan ook een beta. Liever nu wat problemen dan een beta die soepel draait en die bij launch op niets trekt.
1 ding is zeker . Mijn crossplay staat uit vanaf nu.
Heb soms gehad dat we met 2 op iemand schieten en niet dood. Hij drie vier kogels en prijsToonen1988 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:51:
[...]
Klopt, het lijkt ook alleen maar erger te worden. Niet alleen hit registratie is bij mij gigantisch bagger, heb nu sinds vandaag het merendeel dat ik speel, 1 tot 1,5 seconde vertraging.
Die maps helpen ook niet echt mee, zo veel deuren, gangen en camp plekken, werkelijk mooi gemaakt maar voor deze jongen onspeelbaar en te chaotisch.
Start ik BO6 dan merk ik dat het toch wel heel goed en soepel werkt en ik natuurlijk ook slechte potjes speel maar vergelijken met BF6 een enorm verschil.
Ze zullen het niet snel zeggen maar ben toch bang voor Dice dat veel spelers de kat uit de boom gaan kijken, deze kat in ieder geval wel. a.s Dinsdag ga ik eens zien of Delta Force beter speelt of dat mijn manier van spelen te COD is.
Eigelijk zouden ze dingen gefixt moeten hebben dit weekeinde maar nu moet je maar afwachten hoe de final speelt.
Ik verwijt ook veel aan het gemis van goede match making, per slot wil je als F'je ook niet tegen Jong Oranje voetballen.
Valt ook op hoeveel spelers echt dik verliezen, gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen want ik zie toch vaak dat meer als de helft van de spelers echt dik in de min staan en tja dan kun je zeggen k/d is niet interessant maar iedere dag een pakslaag gaat je toch vervelen.
Start ik BO6 dan merk ik dat het toch wel heel goed en soepel werkt en ik natuurlijk ook slechte potjes speel maar vergelijken met BF6 een enorm verschil.
Ze zullen het niet snel zeggen maar ben toch bang voor Dice dat veel spelers de kat uit de boom gaan kijken, deze kat in ieder geval wel. a.s Dinsdag ga ik eens zien of Delta Force beter speelt of dat mijn manier van spelen te COD is.
Eigelijk zouden ze dingen gefixt moeten hebben dit weekeinde maar nu moet je maar afwachten hoe de final speelt.
Ik verwijt ook veel aan het gemis van goede match making, per slot wil je als F'je ook niet tegen Jong Oranje voetballen.
Valt ook op hoeveel spelers echt dik verliezen, gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen want ik zie toch vaak dat meer als de helft van de spelers echt dik in de min staan en tja dan kun je zeggen k/d is niet interessant maar iedere dag een pakslaag gaat je toch vervelen.
[ Voor 17% gewijzigd door merlin1201 op 16-08-2025 18:28 ]
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Wat is dit raar dat er verschillende recoil patronen zijn. Is dit bij andere shooters ook?
Zonder sniper of voertuig ben je nog steeds veel waard. Het gaat om de capture points he. Probeer nooit in een rechte lijn te lopen en kijk of je van tevoren al enemies kan spotten.Robkazoe schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:32:
[...]
Ik ben precies andersom met Liberation Peak qua mening. Ik vind het echt een rot map. Als je geen goede sniper skills hebt (zoals ik) of niet in een voertuig rondrijdt, dan doe je voor mijn gevoel echt mee voor kanonvoer.
Dan spawn je op een checkpoint, dan loop je daar net buiten en als je dan 5 witte bolletjes op de berg ziet dan weet je al voldoende. Vaak eindig ik nog wel randje top10 van het spel maar dat is dan puur op assists. Er zat zelfs een pot bij dat ik 3:31 liep qua K:D.
Is heel gebruikelijk in shooters. Counterstrike is hier heer en meester inChelseamarre123 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 18:45:
[...]
Wat is dit raar dat er verschillende recoil patronen zijn. Is dit bij andere shooters ook?
Een echte gun heeft ook niet altijd dezelfde recoil, muggenzifterij over marginale verschilletjes.
Het enige waar het goed voor is, is dat pc-spelers weer een excuus hebben als ze niet winnen. Eerst was dat auto-aim, nu kan dat dan mooi het “recoil-patroon” zijn
Het enige waar het goed voor is, is dat pc-spelers weer een excuus hebben als ze niet winnen. Eerst was dat auto-aim, nu kan dat dan mooi het “recoil-patroon” zijn
[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 16-08-2025 19:29 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kan je ook als niet Recon class spotten? Dus met support ofzo en zo ja hoe doe je dat op PS5?
Vandaag nog een paar potten kunnen spelen op PS5 en PC. Moet zeggen dat ik het op de PS5 wel een stuk beter vind spelen, dat komt denk ik ook dat ik 17 jaar uit het PC FPS gamen ben. Echter ook net mijn PS5 Plus opgezegd, want ik gebuikte het niet meer, maar voor de beta gelukkig niet nodig, maar wel als ik een keuze maak voor de uiteindelijke game. Net voor het eerst ook weer de queue gezien sinds de eerste ochtend dat het open was.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
hier een tip om 1 ding aan te passen als je met controller speelt:
wissel de granaat knop met de spot knop L1 en R1 dus, zoveel logischer en makkelijker te gebruiken.
tenminste ik heb grote moeite als ik zoom (L2) om dan ook L1 te klikken.
als je die 2 knoppen omwisseld heb je eigenlijk Battlefield 1 settings
ik zou zeggen probeer het, is echt fijner
wissel de granaat knop met de spot knop L1 en R1 dus, zoveel logischer en makkelijker te gebruiken.
tenminste ik heb grote moeite als ik zoom (L2) om dan ook L1 te klikken.
als je die 2 knoppen omwisseld heb je eigenlijk Battlefield 1 settings
ik zou zeggen probeer het, is echt fijner
nothing stops this train
Absolutely...definitely...100% on purpose. #Battlefield6
— Battlefield (@Battlefield) 16 augustus 2025
🎥 : u/Few-Pomelo569 pic.twitter.com/GCsp8YSa9q
Helaas crasht mij pc steeds vaker tijdens bf6:
Er is een onherstelbare hardwarefout opgetreden.
Gerapporteerd door onderdeel: Processorcore
Foutbron: Machine Check Exception
Fouttype: Cache Hierarchy Error
Processor-APIC-id: 1
Als ik erop zoek blijkbaar een bekend probleem van de amd's en vooral de Ryzen 5 3600.
Misschien toch maar een upgrade doen
Als iemand een tip heeft om dit te fixen graag.
Er is een onherstelbare hardwarefout opgetreden.
Gerapporteerd door onderdeel: Processorcore
Foutbron: Machine Check Exception
Fouttype: Cache Hierarchy Error
Processor-APIC-id: 1
Als ik erop zoek blijkbaar een bekend probleem van de amd's en vooral de Ryzen 5 3600.
Misschien toch maar een upgrade doen
Als iemand een tip heeft om dit te fixen graag.
ik heb hem op performance gezet op PC en settings op medium en DLSS op quality, nu draait hij echt als een trein op mn 3070 RTX op QHD
Pffff ik heb echt moeite met die challenge van rush of breaktrough punten cappen zeg...
Echt al vanaf half 9 aan het spelen maar heb er pas 5
Ohja, ik zie het. Is een optie bij System > Network > Scoreboard pingSAiN ONeZ schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 22:53:
[...]
[Afbeelding]
Is blijkbaar wel ergens aan te zetten, of komt het doordat ik die netgraph op full heb staan ipv enkel die fps counter rechtsboven..!?
Vinden jullie deze BF6 ook zo ziek. Deze game speelt echt lekker.
Enigste wat echt geklooi was dat gezeik over secure boot
Ik ben sowieso van mening dat games een dynamische recoil moeten hebben en geen fixed of vaste patroon. Het probleem dat je ziet is dat mensen een macro in hun muis profiel laden die automatisch een tegen beweging maakt, waarbij het wapen totaal geen recoil heeft.Donstil schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:26:
Een echte gun heeft ook niet altijd dezelfde recoil, muggenzifterij over marginale verschilletjes.
En ja, dit wordt op grote schaal gebruikt, sterker nog, de Bloody Muis merk kwam zelfs "out of the box" met deze functies. Daar hoefde je maar een profiel te laden, en als je de macro activeerde, maakt de crosshair een exacte tegenbeweging, waarbij je wapen dus geen recoil meer heeft.
In Rust is dit ondertussen al bannable, de Bloody Mouse wordt door sommige ontwikkelaars ook al geweerd. Ook wordt er vaker moeilijk gedaan over muis software die macro's ondersteunen, waaronder ook de Logitech en Razer software. Logitech en Razer komen niet "out of the box" met deze macro's, maar je kunt ze wel custom importeren.
[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 16-08-2025 23:53 ]
Ja helemaal eens, en los daarvan snap ik helemaal dat battlefield6 geen realisme shooter is natuurlijk maar dynamische recoil zou ik zelf ook toffer vinden.Toonen1988 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 23:41:
[...]
Ik ben sowieso van mening dat games een dynamische recoil moeten hebben en geen fixed of vaste patroon. Het probleem dat je ziet is dat mensen een macro in hun muis profiel laden die automatisch een tegen beweging maakt, waarbij het wapen totaal geen recoil heeft.
En ja, dit wordt op grote schaal gebruikt, sterker nog, de Bloody Muis merk kwam zelfs "out of the box" met deze functies. Daar hoefde je maar een profiel te laten, en als je de macro activeerde, maakt de crosshair een exacte tegenbeweging, waarbij je wapen dus geen recoil meer heeft.
In Rust is dit ondertussen al bannable, de Bloody Mouse wordt door sommige ontwikkelaars ook al geweerd. Ook wordt er vaker moeilijk gedaan over muis software die macro's ondersteunen, waaronder ook de Logitech en Razer software. Logitech en Razer komen niet "out of the box" met deze macro's, maar je kunt ze wel custom importeren.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ben daar ook een tijdje mee bezig geweest. Pain in the ass. Maar opeens ging het vlot.Ricmaniac schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 22:56:
Pffff ik heb echt moeite met die challenge van rush of breaktrough punten cappen zeg...
Speelt wel lekker weg.
De enige punten waar ik me aan erger zijn echt de scheve Hit registration waar je een kill maakt met 3-4 kogels en als er soms iemand voor je neus staat gaat miraculeus een hele clip erdoorheen/langs en lig je zelf dood neer.
Verder val ik geregeld dood neer als ik al 1-2 seconde achter cover sta (beton blok bijvoorbeeld of gebouw) en ontsnapt ben aan een burst kogels.
Spawnen van enemies achter je etc mogelijk ze ook wel aanpakken. Zo extreem heb ik het nog niet meegemaakt in andere BFs
Voor de rest wel een geslaagde Beta.
De enige punten waar ik me aan erger zijn echt de scheve Hit registration waar je een kill maakt met 3-4 kogels en als er soms iemand voor je neus staat gaat miraculeus een hele clip erdoorheen/langs en lig je zelf dood neer.
Verder val ik geregeld dood neer als ik al 1-2 seconde achter cover sta (beton blok bijvoorbeeld of gebouw) en ontsnapt ben aan een burst kogels.
Spawnen van enemies achter je etc mogelijk ze ook wel aanpakken. Zo extreem heb ik het nog niet meegemaakt in andere BFs
Voor de rest wel een geslaagde Beta.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ook maar even gaan spelen. Valt me op dat er ten opzichte van vorige week ineens een paar hele vingervlugge gasten online zijn. Je pompt ze vol met lood, meneer draait om en bam headshot met shotgun. Kwam er ook 1 tegen die met sprongen van denk 2 meter tevoorschijn kwam om de hoek en je dan bam overhoop schiet. Soort van bunnyhop...
Speelt verrassend fijn op mijn wat oudere 1650 Super met 10e gen i5, dus grafisch valt het me echt mee zeker ook qua details vergeleken met BF2042.
Iets grotere afwisseling qua maps zou fijner zijn, vooral in een carrousel gezeten met allemaal die stoffige stadjes. Leuk, maar zou iets meer afwisseling wilen zien.
Game play doet me wel nog aarzelen om de aankoop door te zetten. Sommige spelers zijn wel heel trefzeker (nu al). En je bent soms wel heel snel dood terwijl je dezelfde hoeveelheid hitregistraties lijkt te hebben op je tegenstander en die wel wegloopt. Dat is wel super frustrerend. Tanks lijken wel iets makkelijker te raken. Dus wel wel even zien hoe dit uitpakt.
Of morgen dus nog even een paar rondjes pakken, vind de menu structuur wel overdreven ingewikkeld vergeleken met de andere versies. Maar dat zal wellicht kwestie van wennen zijn, voorals nog ben ik zoekende
.
Iets grotere afwisseling qua maps zou fijner zijn, vooral in een carrousel gezeten met allemaal die stoffige stadjes. Leuk, maar zou iets meer afwisseling wilen zien.
Game play doet me wel nog aarzelen om de aankoop door te zetten. Sommige spelers zijn wel heel trefzeker (nu al). En je bent soms wel heel snel dood terwijl je dezelfde hoeveelheid hitregistraties lijkt te hebben op je tegenstander en die wel wegloopt. Dat is wel super frustrerend. Tanks lijken wel iets makkelijker te raken. Dus wel wel even zien hoe dit uitpakt.
Of morgen dus nog even een paar rondjes pakken, vind de menu structuur wel overdreven ingewikkeld vergeleken met de andere versies. Maar dat zal wellicht kwestie van wennen zijn, voorals nog ben ik zoekende
Ik dacht serieus dat mijn muis kapot was. Meerdere keren gehad dat ik klikte na wisselen van wapen en dat er niks gebeurde. Het is dat ik 2 muizen heb liggen ze beide af en toe geen thuis gaven in deze gameToonen1988 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:44:
Ja, ik heb dat onder mn RB gezet, standaard zit dat onder LBbiertje79 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:54:
Kan je ook als niet Recon class spotten? Dus met support ofzo en zo ja hoe doe je dat op PS5?
XBL: theArthurrrr
jaaaaa, eerst enorme FPS problemen, maar nu de juiste settings speelt hij echt super smooth. heerlijk.Soulizer schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 23:37:
Vinden jullie deze BF6 ook zo ziek. Deze game speelt echt lekker.
Wat is jullie mening. Met of zonder surpressor.
Als die hard Battlefield speler ben ik oprecht blij met de weg die ze zijn ingeslagen. Battlefield 2042 vond ik echt om te huilen en heb ik amper aangeraakt. Ik miste echt een ouderwetse shooter. Een Battlefield back in the days. En daar komen ze zeker in de buurt.
Alleen.. de maps zijn leuk maar het valt mij oprecht tegen? Zoveel kleine maps. En ook als ik zie wat zij hebben aangekondigd. Waar zijn die oude grotere Battlefield maps!? Daar laten ze echt wel steken vallen.. Snap oprecht de keuze niet. Willen zij meer COD spelers lokken met de kleinere maps?
Ik ben benieuwd of ze in de toekomst grotere maps gaan toevoegen. Daar waar Battlefield voor staat en groot mee is geworden.
Alleen.. de maps zijn leuk maar het valt mij oprecht tegen? Zoveel kleine maps. En ook als ik zie wat zij hebben aangekondigd. Waar zijn die oude grotere Battlefield maps!? Daar laten ze echt wel steken vallen.. Snap oprecht de keuze niet. Willen zij meer COD spelers lokken met de kleinere maps?
Ik ben benieuwd of ze in de toekomst grotere maps gaan toevoegen. Daar waar Battlefield voor staat en groot mee is geworden.
Ik vind het echt tof om te spelen, maar je wordt wel weer overladen met van alles. Games voelen soms als een studie om te leren, haha. Zal ook met ouder worden te maken hebben.
Menu structuur is ook best vaag, sommige settings is het echt zoeken. Zo kwam ik er dus ook achter dat je het kompas kan aanzetten, best fijn en ik zou die standaard aanzetten?
Ook wel paar keer gekke glitches gehad, maar de algemene ervaring qua fps en stabiliteit is super (7800X3D en 4090). Meer afwisseling qua maps ben ik het ook wel mee eens, maar komt vast wel als die uit is.
Voor mij persoonlijk nog geen reden om hier heel veel tijd in te investeren, maar vind het wel leuk dat de korte potjes al wat opleveren aan plezier. en dat het in ieder geval best stabiel draait. Ik kijk de kat nog even uit de boom verder.
Menu structuur is ook best vaag, sommige settings is het echt zoeken. Zo kwam ik er dus ook achter dat je het kompas kan aanzetten, best fijn en ik zou die standaard aanzetten?
Ook wel paar keer gekke glitches gehad, maar de algemene ervaring qua fps en stabiliteit is super (7800X3D en 4090). Meer afwisseling qua maps ben ik het ook wel mee eens, maar komt vast wel als die uit is.
Voor mij persoonlijk nog geen reden om hier heel veel tijd in te investeren, maar vind het wel leuk dat de korte potjes al wat opleveren aan plezier. en dat het in ieder geval best stabiel draait. Ik kijk de kat nog even uit de boom verder.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
ja ik ervaar dit exact zo, het lijkt wel alsof je een rebus moet oplossen in het latijns een na potje, zoveel informatie.Snippertje schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:15:
Ik vind het echt tof om te spelen, maar je wordt wel weer overladen met van alles. Games voelen soms als een studie om te leren, haha. Zal ook met ouder woroden te maken hebben.
en het mooiste? je kunt je wapen niet eens aanpassen na de game haha.
Dat vond ik ook vervelend. Je moet idd quiten om je wapen te kunnen aanpassen.fib3rlight schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:27:
[...]
ja ik ervaar dit exact zo, het lijkt wel alsof je een rebus moet oplossen in het latijns een potje, zoveel informatie.
Je kan tijdens een potje je wapen gewoon aanpassen. al meerdere keren gedaan. Je kan wapens wisselen en gewoon editen met attachments enzo. als je het wapen wilt selecteren kan je met rechtermuisknop op het wapen de customization openen.Wolverine9000 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:31:
[...]
Dat vond ik ook vervelend. Je moet idd quiten om je wapen te kunnen aanpassen.
Haha wapens aanpassen was ik nog eens op gekomen, ik ben meer van het doen waarmee ik spawn. Tijd is een dingetje met een klein kindjefib3rlight schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:27:
[...]
ja ik ervaar dit exact zo, het lijkt wel alsof je een rebus moet oplossen in het latijns een potje, zoveel informatie.

Edit: Ah, wapens wisselen deed ik wel. Aanpassen tijdens een potje kan dus ook? Goed om te weten!
[ Voor 9% gewijzigd door Snippertje op 17-08-2025 09:40 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Bedoel na het potje. Dan moet je quit game doen dacht ik.Ricmaniac schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:39:
[...]
Je kan tijdens een potje je wapen gewoon aanpassen. al meerdere keren gedaan. Je kan wapens wisselen en gewoon editen met attachments enzo. als je het wapen wilt selecteren kan je met rechtermuisknop op het wapen de customization openen.
ah sorry.. lees weer te snel. denk dat je dat daar niet kan doen inderdaad.Wolverine9000 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:40:
[...]
Bedoel na het potje. Dan moet je quit game doen dacht ik.
Oef het tweede weekend valt me eerlijk gezegd toch behoorlijk tegen. Ik begrijp dat de devs willen laten zien ook het COD-publiek aan te kunnen spreken, maar daarmee is wat mij betreft de kans gemist om te laten zien dat een echte Battlefield game is.
De core gameplay: beweging en gun play zijn vertrouwd Battlefield (met weliswaar hier ook wat gekke dingen), maar mijn grootste bezwaren zijn toch wel de maps en playlists/custom browser: buiten Liberation Peak hebben we simpelweg geen map gezien die ruim genoeg is om met voertuigen uit de voeten te kunnen en Empire State vind ik wat dat betreft echt een gekkenhuis en heb ik al snel uit de playlist willen houden. Dat is lastig, want die map krijg ik continue voorgeschoteld en andere modes en maps in de custom browser blijken schaars (dat is kennelijk ook lastig voor het halen van de challenge Breakthrough Rush).
Ik krijg bij deze Open Beta dezelfde frustraties als bij COD en als ik iets verschrikkelijk vind aan COD is het de geforceerde playlists die met een nieuw seizoen of update wijzigt waardoor je favoriete maps of modes ineens niet meer beschikbaar zijn. Ik hoop dat Battlefield niet die kant op gaat.
Na de alfa's en bèta's van de afgelopen games was ik eigenlijk altijd enthousiast en viel de release soms tegen, dus laten we hopen dat het nu andersom is.
De core gameplay: beweging en gun play zijn vertrouwd Battlefield (met weliswaar hier ook wat gekke dingen), maar mijn grootste bezwaren zijn toch wel de maps en playlists/custom browser: buiten Liberation Peak hebben we simpelweg geen map gezien die ruim genoeg is om met voertuigen uit de voeten te kunnen en Empire State vind ik wat dat betreft echt een gekkenhuis en heb ik al snel uit de playlist willen houden. Dat is lastig, want die map krijg ik continue voorgeschoteld en andere modes en maps in de custom browser blijken schaars (dat is kennelijk ook lastig voor het halen van de challenge Breakthrough Rush).
Ik krijg bij deze Open Beta dezelfde frustraties als bij COD en als ik iets verschrikkelijk vind aan COD is het de geforceerde playlists die met een nieuw seizoen of update wijzigt waardoor je favoriete maps of modes ineens niet meer beschikbaar zijn. Ik hoop dat Battlefield niet die kant op gaat.
Na de alfa's en bèta's van de afgelopen games was ik eigenlijk altijd enthousiast en viel de release soms tegen, dus laten we hopen dat het nu andersom is.
Heel dit weekend stottert en hapert het spel op mijn pc.
Ik heb tov het vorige weekend de grafische instellingen flink omlaag gegooid, maar het lijkt echt aan het netwerkdeel te liggen. Of ze hebben iets met de netcode gedaan.
Het speelt zoveel minder smooth als afgelopen weekend, dat was echt genieten.
Dit voelt als stroop. Het lijkt bijna een beetje op de eerste weken van BF4 en BF5.
Ik heb tov het vorige weekend de grafische instellingen flink omlaag gegooid, maar het lijkt echt aan het netwerkdeel te liggen. Of ze hebben iets met de netcode gedaan.
Het speelt zoveel minder smooth als afgelopen weekend, dat was echt genieten.
Dit voelt als stroop. Het lijkt bijna een beetje op de eerste weken van BF4 en BF5.
Nou is wel mooi geweest nu de beta. Is te beperkt om echt leuk te blijven qua maps en wapens. Paar challenges gehaald, 3 nog niet ofzo maarja het zijn maar wat matige cosmetics.
Over 2 weekenden een uurtje of 11 gespeeld en das lang zat. Goed mee vermaakt, ook al is weekend 2 aanzienlijk minder door alle problemen. Nu wachten tot oktober en hopen dat ze nog een hoop kunnen fixen in 2 maanden.
Over 2 weekenden een uurtje of 11 gespeeld en das lang zat. Goed mee vermaakt, ook al is weekend 2 aanzienlijk minder door alle problemen. Nu wachten tot oktober en hopen dat ze nog een hoop kunnen fixen in 2 maanden.
Grotere maps zijn grotere render belasting. Al door de grotere draw distance. Ik zit niet te wachten op 30fps BF6 waarbij hit reg wegvallen en stroperig loop bij destructie events. Cod 60fps is geweldig. Dat mis ik in BF.Granaatappel schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:12:
Als die hard Battlefield speler ben ik oprecht blij met de weg die ze zijn ingeslagen. Battlefield 2042 vond ik echt om te huilen en heb ik amper aangeraakt. Ik miste echt een ouderwetse shooter. Een Battlefield back in the days. En daar komen ze zeker in de buurt.
Maar dat was nog PS3 en PS4 tijd perk. Liever stap je terug en zo groot als 60fps aankan.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Lijkt mij dat het doel van de open beta is om de maximale load te testen. De zwaarste load is veel spelers op een klein oppervlakte. Dus logisch dan toch? Het is geen demo.Aardappelzakje schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 10:37:
Oef het tweede weekend valt me eerlijk gezegd toch behoorlijk tegen. Ik begrijp dat de devs willen laten zien ook het COD-publiek aan te kunnen spreken, maar daarmee is wat mij betreft de kans gemist om te laten zien dat een echte Battlefield game is.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Load zal vast wel een onderdeel zijn van de open beta. Daarnaast heb je uiteraard zoveel verschillende configuraties met computers wat je waarschijnlijk ook wel wil testen. En het lijkt me ook wel dat ze feedback willen krijgen over hoe spelers het spel vinden. Ook bugs/exploits kan je rapporterensdk1985 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:35:
[...]
Lijkt mij dat het doel van de open beta is om de maximale load te testen. De zwaarste load is veel spelers op een klein oppervlakte. Dus logisch dan toch? Het is geen demo.
Heb je de beta gespeeld en heb je een bepaalde mening of ben je iets tegen gekomen? Meldt het via de links hieronder.
Beta discussie en feedback: https://forums.ea.com/cat...efield-6-beta-feedback-en
Technische problemen en bugs: https://forums.ea.com/cat...-beta-technical-issues-en
Je kunt het wapen ook aanpassen onder het spelen, maar om de nieuwe toepassingen te krijgen, moet je wel even opnieuw spawnen.Wolverine9000 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:31:
[...]
Dat vond ik ook vervelend. Je moet idd quiten om je wapen te kunnen aanpassen.
EDIT: @Ricmaniac was me al voor.
[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 17-08-2025 13:46 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja ik kreeg hem ook op mijn feed. Mooi dat het bewezen is dat dit een bug is. Ik dacht hele tijd dat de hitreg slecht was maar lijkt dus een bug te zijn.
Het is nu iig duidelijk wat je er ook aan kan doen om het weer te resetten.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Die bug is dat voor alle platformen of enkel op pc en consolesTr!gger schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:57:
[...]
Ja ik kreeg hem ook op mijn feed. Mooi dat het bewezen is dat dit een bug is. Ik dacht hele tijd dat de hitreg slecht was maar lijkt dus een bug te zijn.
Wanneer ik weer een nieuwe CPU koop, dan ga ik toch echt weer voor een AMD. Ik heb echt veel spijt van mijn I9 14900kf aankoop. Ik heb vorig jaar ook de microcode BIOS update geïnstalleerd, maar sinds twee maanden crashen spellen regelmatig weer of ik krijg een BSOD.
Ik ben verplicht om de Performance Core Ratio en Efficient Core ratio omlaag te zetten in Intel Extreme Tuning Utiliy, anders crash ik gewoon regelmatig. Ik wil graag mijn CPU terug sturen naar Intel, omdat ik nog eens twee en half jaar garantie extra heb gekregen, maar ik lees op internet dat het weken kan duren voordat ik een CPU terug heb.

Ok mooi. Dacht ook dat het te maken had met hit registratie.Tr!gger schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:57:
[...]
Nu weer ik waarom ik een gans magazijn leeg schiet. En de enemy ni dood gaat. 😃
Heb een test gedaan met een vriend die bij enemy team zat. Op hem richten en een muur er achter. Je ziet de kogels effectief naast het lichaam. Hopelijk is dit voor launch gefixt.
[ Voor 21% gewijzigd door Wolverine9000 op 17-08-2025 14:38 ]
Erg genoten van de Bèta, aan het begin kom je nog prima weg als ‘lone wolf’ dat wordt nu al hard minder. Toch twijfel ik, om hem te kopen. Te weinig tijd meer om genoeg uren te draaien en in een (vast) team te spelen i.vm. kinderen, familie, werk en andere verplichtingen. In de studententijd, zou dit prachtig geweest zijn.
Of is er ergens een PS5 groep 30/40/50’ers die in hetzelfde schuitje zitten? Ik ben al lid van de Tweakers Battlefield Discord.
Of is er ergens een PS5 groep 30/40/50’ers die in hetzelfde schuitje zitten? Ik ben al lid van de Tweakers Battlefield Discord.
[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 17-08-2025 17:10 ]
Nopecrimby schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 15:45:
Is er nog iets anders tov donderdag/vrijdag?
Heb sindsdien niet meer gespeeld…
Ik heb geen idee wat er veranderd is maar vanmiddag crash ik elke keer uit de game. Vorig weekend en vrijdagavond nergens last van gehad.
Siege of Cairo.....
Net een match gehad wat alleen maar op de daken afspeelde.
Pure fun...
Battlefield 6 = Bug vrij toch ^^ Goed getest in battlefield Labs...
Maar serieus.. 12 plekken momenteel in Siege of Cairo waar je snel het dak op komt.
Waarvan 5 stuks in 15seconden...
Iberian Offensive - 4 stuks dat ik weet (je ziet je squad mates het doen, tijdens spawn)
Empire State - 5 stuks dat ik weet (je ziet je squad mates het doen, tijdens spawn)
Wel 1 voordeel je Squad speelt wel samen, en snel reviven en ammo geven
Pure fun...
Maar serieus.. 12 plekken momenteel in Siege of Cairo waar je snel het dak op komt.
Iberian Offensive - 4 stuks dat ik weet (je ziet je squad mates het doen, tijdens spawn)
Empire State - 5 stuks dat ik weet (je ziet je squad mates het doen, tijdens spawn)
Op ps5? Ik al elke dag gehad wrekend 2Rayzman schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 16:31:
Ik heb geen idee wat er veranderd is maar vanmiddag crash ik elke keer uit de game. Vorig weekend en vrijdagavond nergens last van gehad.
Kleiner maps zonder tanks loopt zo veel beter als in de grote maps met tanks.
Die laatste is echt een lag-allore. De kleinere maps spelen echt prima.
Nu weet ik nergens de ping van de andere spelers te achterhalen. Weet van de andere BF spellen dat als je met dikke lag dood geschoten wordt het meestal de spelers zijn die op 140 ms zitten of zo. Tegen die spelers ben je kansloos. Hoop dat in BF6 ze hier wel een cap op zetten.
Nu weet ik nergens de ping van de andere spelers te achterhalen. Weet van de andere BF spellen dat als je met dikke lag dood geschoten wordt het meestal de spelers zijn die op 140 ms zitten of zo. Tegen die spelers ben je kansloos. Hoop dat in BF6 ze hier wel een cap op zetten.
Ze weten in ieder geval van een deel van deze problemen. Ik heb gewoon een AK-205 in m'n handen en ik schiet ze van het dak af. Maar in Iberian Offensive heb ik ze zelf nog niet gezien.PatRamon schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 16:32:
Siege of Cairo.....
Pure fun...
#Battlefield6 Open Beta Weekend 2 - REPORT
— Battlefield Bulletin (@BFBulletin) 16 augustus 2025
Bug fixes and known issues 🐛
🔹 Siege of Cairo and Iberian Offensive rooftop exploits have been fixed internally for launch.
🔹 DICE plans to increase the effective range of the defibrillator. It will also receive some improvements,… pic.twitter.com/hv4ONNWbUW
Instellingen van BF6 > System > Network > Scoreboard pingBarrycade schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 16:51:
Wel leuk dat rush terug is. Al mis ik er wel vehicles in
Bij de instellingen kan je de ping van iedereen zien via scorebord.Barrycade schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 16:51:
Je zou zeggen dat iemand met een veel hogere ping kansloos is tegen iemand met een veel lagere ping?Barrycade schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 16:51:
Liberation peak is echt 1 grote sniper ellende.
Meh..
Meh..
psn: HertogJack
Heb da ook al eens gedaan op die berg. Moest mijn sniper eems testen.HertogJack schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 17:16:
Liberation peak is echt 1 grote sniper ellende.
Meh..
Meer nieuws over de Battlefield serie in het geheel... Ik hoop zo dat ze deze plannen niet doorzetten. Battlefield is Aiming to Become an Annual Release Within 5-6 Years, It’s Claimed
De demo heb ik niet gespeeld maar komende van BF3/4 is er toch weer zin om nog eens te beginnen met BF6.
Iemand wat méér toelichting wat ik nog kan verwachten qua fps op een I5- 8600K-2080TI op 1440p ?
Spectaculair zal het niet zijn maar ik lees dat het qua performance nogal meevalt op oudere systemen....
Iemand wat méér toelichting wat ik nog kan verwachten qua fps op een I5- 8600K-2080TI op 1440p ?
Spectaculair zal het niet zijn maar ik lees dat het qua performance nogal meevalt op oudere systemen....
Ik heb een vriend met een vrij oude PC met een GTX 1070 en daar lijkt het vrij soepel te draaien. Waarschijnlijk wel alles op low. Ik weet niet wat voor resolutie, maar dat is 1080 (of 1440p).internaut schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 19:01:
De demo heb ik niet gespeeld maar komende van BF3/4 is er toch weer zin om nog eens te beginnen met BF6.
Zo slecht is een 2080ti niet toch? Op mn 3070 met 5700X3D is het smooth sailing met de settings op auto, en op 1440p. Heb nog niet echt zin gehad in de settings te duiken, maar het ziet er heel goed uit.internaut schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 19:01:
De game doet mij denken aan de peak dagen van BF3 en BF4. Dat waren echt gouden tijden. Hopelijk kan deze game dat evenarenfib3rlight schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:00:
[...]
jaaaaa, eerst enorme FPS problemen, maar nu de juiste settings speelt hij echt super smooth. heerlijk.
BF is (vanoudsher) vooral ook zwaar voor de CPU. Een 8600K is denk ik wel echt richting de ondergrens. Maar proberen kan altijd natuurlijk.SomerenV schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 19:17:
[...]
Zo slecht is een 2080ti niet toch? Op mn 3070 met 5700X3D is het smooth sailing met de settings op auto, en op 1440p. Heb nog niet echt zin gehad in de settings te duiken, maar het ziet er heel goed uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 17-08-2025 19:21 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nee, op de pc.Wolverine9000 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 16:37:
[...]
Op ps5? Ik al elke dag gehad wrekend 2
Het speelde soepel 120+fps op WQHD ultra settings, maar vanmiddag elke keer crash naar desktop.
Inderdaad, maar BF3 en 4 hadden betere maps, betere classes en een veel beter menu en serverbrowser.Soulizer schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 19:18:
[...]
De game doet mij denken aan de peak dagen van BF3 en BF4. Dat waren echt gouden tijden. Hopelijk kan deze game dat evenaren
Zoals ik hier al eerder gepost heb, ik koop BF6 wel als het over 2 jaar voor drie euro in de aanbieding is.
Het was verder wel leuk om de beta te spelen weer wat nieuws en iedereen is natuurlijk hyped online en actief maar het voelt eigenlijk gewoon als een goedkope console port aan. Niks baanbrekends en het is zeker geen 60 euro waard. Graphics zijn ook niet echt beter geworden eerder slechter en grauw..
Ik vind het wel een goede Battlefield. Ja, de mappen zijn wat klein, maar ze hebben grotere mappen beloofd. Dit is de eerste keer sinds Battlefield 1 dat het weer het echte Battlefield gevoel geeft. Mijn 5600X zal ik waarschijnlijk moeten vervangen door een 5700X3D of 5800X3D.
De 5600X bottleneckt mijn 6700 XT enorm met FSR aan.
De basis is veel beter dan wat 2042 ooit was.
De 5600X bottleneckt mijn 6700 XT enorm met FSR aan.
De basis is veel beter dan wat 2042 ooit was.
[ Voor 8% gewijzigd door Bassbounce op 17-08-2025 21:59 ]
Same hier! deze beide beta's hebben mij besloten dat ik de game zeker ga spelenBassbounce schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 21:47:
Ik vind het wel een goede Battlefield. Ja, de mappen zijn wat klein, maar ze hebben grotere mappen beloofd. Dit is de eerste keer sinds Battlefield 1 dat het weer het echte Battlefield gevoel geeft. Mijn 5600X zal ik waarschijnlijk moeten vervangen door een 5700x3d of 5800X3D.
De basis is veel beter dan 2042 ooit was.
Had alleen wat mij betreft wel iets meer vibrant mogen zijn zoals 2042. verder in alle opzichten een verbetering. Mis wel de recon drone
Klopt, ik mis ook drones voor verkenning en aanval.Ricmaniac schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 21:48:
[...]
Same hier! deze beide beta's hebben mij besloten dat ik de game zeker ga spelen![]()
Had alleen wat mij betreft wel iets meer vibrant mogen zijn zoals 2042. verder in alle opzichten een verbetering. Mis wel de recon drone
Wellicht komt dit nog.
Mooi spel, een of twee verbeteringen die ik zou doen zijn een hogere TTK danwel meer recoil op eigenlijk alle wapens. Wapendiversiteit is belabberd als de meesten lasers zijn.. Niks mis met een beetje skill en burst fire introduceren. Maar goed, cateren voor de COD players is wel een goede business.
Er zit een drone stukje in de trailer. Met explosieven erop. Neem aan dat die drone ook kan verkennen.
We hebben vast ook een groot gedeelte nog niet gezien.,
Lees aardig wat berichten over cancelen pre orders. Omdat het te cod is, kleine Maps, geen server browsers.
Of Dice heeft echt een slechte keuze gemaakt om in weekend 2 een nog kleinere map toe te voegen.
Of ze hebben de verkeerde bf veteranen/communitie leden gekozen om de game mee te testen/ontwikkelen. En dit is wat er uit is gekomen.
We hebben vast ook een groot gedeelte nog niet gezien.,
Lees aardig wat berichten over cancelen pre orders. Omdat het te cod is, kleine Maps, geen server browsers.
Of Dice heeft echt een slechte keuze gemaakt om in weekend 2 een nog kleinere map toe te voegen.
Of ze hebben de verkeerde bf veteranen/communitie leden gekozen om de game mee te testen/ontwikkelen. En dit is wat er uit is gekomen.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik vond het een heerlijke paar dagen met de beta. Ja er zit nog wel wat werk aan maar gameplay doet mij denken weer aan BF2. Puur op hoe het spel speelt is dit voor mij een must buy geworden in oktober.
Draait perfect op ps5 pro met 144hrtz tv op 4k. Performance mode.
Heb me suf gespeeld met de AK. Dat ding is een beest met de juiste attachments.
Mn afsluit rondje van net was ook een lekkere infantry beuker. 55-16 als engineer lekker rpg rammen🤣
Jammer dat de beta bijna afgelopen is. Heb zoveel mogelijk feedback gedropt.
Mn afsluit rondje van net was ook een lekkere infantry beuker. 55-16 als engineer lekker rpg rammen🤣
:strip_exif()/f/image/X2Y6j2ro5f5Tse06TDp77wPy.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Qualixo op 17-08-2025 22:55 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Hier net ook m'n laatste potje gespeeld van de Open Beta. Uiteindelijk vooral gefocust op het neerhalen van jets en heli's van de tegenstander met m'n Stinger. Zo'n 17,5k aan damage gedaan aan voertuigen dat potje. Heerlijk hoe je die jets en heli's naar beneden ziet vallen nadat je ze hebt gesloopt, vervolgens de grond in boren om nog een mooie explosie te verzoorzaken
Uiteindelijk 57,8 uur op de teller met de BF6 beta (weekend 1 & 2).
Met 2042 als main game op dit moment wordt BF6 een goede vervanger. Op 10 oktober ga ik heerlijk genieten van BF6
Uiteindelijk 57,8 uur op de teller met de BF6 beta (weekend 1 & 2).
Met 2042 als main game op dit moment wordt BF6 een goede vervanger. Op 10 oktober ga ik heerlijk genieten van BF6
[ Voor 6% gewijzigd door RobinNL op 17-08-2025 23:05 ]
Je hebt wel wat Nederlanders in je potje gehad zo te zien.... Koennieboy2905, Willhelm210, SnelleScooby, Geile_Potgrond (uhm... jaQualixo schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 22:50:
Ik vond het een heerlijke paar dagen met de beta. Ja er zit nog wel wat werk aan maar gameplay doet mij denken weer aan BF2. Puur op hoe het spel speelt is dit voor mij een must buy geworden in oktober.
[Afbeelding]

Ik vraag me soms af hoe mensen aan hun nickname komen
Er gaan steeds meer geruchten dat er nog een Beta komt.
Niet vreemd, want dit is bij Battlefield 1 ook gedaan: De eerste publieke beta-weekenden waren 9-10 augustus en 14-17 augustus 2016 (open beta weekend). Daarnaast was er vanaf 31 augustus 2016 een Open Beta die ongeveer een week duurde voor Xbox One, PS4 en PC.
Niet vreemd, want dit is bij Battlefield 1 ook gedaan: De eerste publieke beta-weekenden waren 9-10 augustus en 14-17 augustus 2016 (open beta weekend). Daarnaast was er vanaf 31 augustus 2016 een Open Beta die ongeveer een week duurde voor Xbox One, PS4 en PC.
Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers