Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:25
spartacusNLD schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:52:
Heel blij met mijn RX 9070 XT:

[YouTube: Radeon RX 9070 XT vs. GeForce RTX 5080: Battlefield 6 Open Beta, Nvidia Overhead]

Nvidia moet echt aan de slag ondertussen.. een budget 5080 is alsnog ruim 300 euro duurder dan een premium RX 9070XT voor ongeveer dezelfde FPS.

(ik bekijk dit vanuit een online shooter bril, waar CPU ook heel belangrijk is. Ik ben er van op de hoogte dat er ook games zijn waar de 5080 wat sneller is. En dat ze bij Nvidia nog op RT vooruit lopen)
Hmm met 313W voor de 9070 XT vs 186W voor de 5080 voor dezelfde scene, dat scheelt nogal wat. Terwijl de 5080 eigenlijk een tdp van 360W heeft. Lijkt mij dat er nog veel potentie in de 5080 zit want die wordt blijkbaar niet volledig benut.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Bonswah schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 14:23:
[...]

Op console vind ik het menu ook een gedrocht hoor :)
Troost je met de gedachte dat het nog veel erger kan (looking at you, CoD...)

Wat is er mis met dit?:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Alles moet op netflix lijken tegenwoordig :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:10
Martinez- schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:12:
[...]

Ik heb vanmorgen mijn eerste potjes gespeeld (vorige week was ik weg), maar dit is toch gewoon een CoD maar dan met een BF-labeltje erop?
Wat zeg jij nou? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Bonswah schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 14:23:
[...]

Op console vind ik het menu ook een gedrocht hoor :)
Troost je met de gedachte dat het nog veel erger kan (looking at you, CoD...)

Wat is er mis met dit?:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat is er niet mis met dit ?
Wij hadden gewoon Battlelog.net website ernaast op de PC en alle vrijheid van filters ;)
sdk1985 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 14:27:
Wat zijn eigenlijk die mp/s bij de fps stats? Die zijn bij mij weleens rood/geel.
MP/s is megapixels per seconde.
Wat heel makkelijk uit te leggen is, hoe hoger dit getal, hoe meer pixels/kleurtjes er aangestuurd wordt.
Is dit getal rood, dan wilt dat zeggen dat je pc moeite heeft om alles te verwerken.
Soms kan je met Upscaling technologie wel eens meer frames eruit proppen, maar wilt niet zeggen dat je ook alles ziet en dus pixels mist.

SIM zal altijd op 60fps moeten staan, als deze lager uitkomt, wilt dat zeggen dat de server niet optimaal draait of jouw verbinding naar de server is niet optimaal.
Kan je zelf niet zo heel veel aandoen, behalve ervoor zorgen dat je PC soepel blijft lopen.

GPU is de kracht van je videokaart, op jouw settings kan videokaart misschien wel 100FPS pushen, maar je CPU moet ook alle beelden weer verwerken van je GPU.

en daarom is CPU getal je daadwerkelijke FPS wat je haalt.
Je kan met ` toets (links naast 1) ook een console commande perfoverlay.drawfps 1 aanzetten.
Ik heb wat commando's in een user.cfg gezet om ervoor te zorgen dat ik 1 FPS getal terugkrijg en een stukje groter.

op New york gaat mijn FPS regelmatig naar de 55 (gele waarde)
maar op alle andere maps blijft alles (locked) 75 fps eruit spugen.
Als ik op Ultra settings speel, haal ik dezelfde FPS, maar is mijn MP/s lager.
Ik draai nu alles op vrijwel LOW, behalve MESH quality op Ultra en andere textures op HIGH.

Zo speelde wij ook BF3 vroeger.
Game blijft vrijwel hetzelfde eruit te zien

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zure mat
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06:49
Ik heb per game last van zeker 3 à 4 momenten dat ik freeze. Aan fps kan het niet liggen want die is stabiel rond de 160. Ik twijfel of het aan mijn draadloze toetsenbord ligt (Logitech MX S Keys) of dat het een ander issue is.

Zijn er anderen die hier last van hebben toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:37

rapture

Zelfs daar netwerken?

spartacusNLD schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:52:
Heel blij met mijn RX 9070 XT:

[YouTube: Radeon RX 9070 XT vs. GeForce RTX 5080: Battlefield 6 Open Beta, Nvidia Overhead]

Nvidia moet echt aan de slag ondertussen.. een budget 5080 is alsnog ruim 300 euro duurder dan een premium RX 9070XT voor ongeveer dezelfde FPS.

(ik bekijk dit vanuit een online shooter bril, waar CPU ook heel belangrijk is. Ik ben er van op de hoogte dat er ook games zijn waar de 5080 wat sneller is. En dat ze bij Nvidia nog op RT vooruit lopen)
Het is een fundamentele beperking van Nvidia doet de scheduling op de CPU en AMD doet het in hardware.

Elke keer dat een game 6 of 8 cores vol blaast, wordt het verschil duidelijk. Naast Call of Duty heeft een dikke Radeon bias, in BF6 Open Beta is er nu ook een Radeon bias.

Nvidia doet graag aan brute forcing met de grootst mogelijke monolithische chips zoals RTX 5090 is een verdubbelde RTX 5080, maar het schaalt niet goed mee. AMD werkt slimmer om GPU Occupancy te maximaliseren.

De bovengrens van wat een GeForce kan presteren is meer afhankelijk van de AMD CPU-afdeling of welke CPU dat je hebt dan de bovengrens van een Radeon.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

rapture schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:27:
[...]

Het is een fundamentele beperking van Nvidia doet de scheduling op de CPU en AMD doet het in hardware.

Elke keer dat een game 6 of 8 cores vol blaast, wordt het verschil duidelijk. Naast Call of Duty heeft een dikke Radeon bias, in BF6 Open Beta is er nu ook een Radeon bias.

Nvidia doet graag aan brute forcing met de grootst mogelijke monolithische chips zoals RTX 5090 is een verdubbelde RTX 5080, maar het schaalt niet goed mee. AMD werkt slimmer om GPU Occupancy te maximaliseren.

De bovengrens van wat een GeForce kan presteren is meer afhankelijk van de AMD CPU-afdeling of welke CPU dat je hebt dan de bovengrens van een Radeon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HDlWTWFZW3_IB9PsHfnHGrjDnwA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bjlhk68bNS1cJWvnWFP2HBGx.gif?f=user_large

:+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:11
Oja, hitreg is idd niet al te best. Vond al veel sniper shots missen maar stond letterlijk 1 meter achter iemand, hij stond stil, ik zoomde in op zn hoofd en schoot. Geen headshot maar op lichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonswah
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 12-09 15:21
Pykow schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:08:
[...]

Wat is er niet mis met dit ?
Wij hadden gewoon Battlelog.net website ernaast op de PC en alle vrijheid van filters ;)
Ik heb BF3 zowel op PC als PS3 gespeeld maar ik vond de server browser op console fijner werken dan dat UI/UX gedrocht dat Battlelog heet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Dat menu is echt drama idd, zo onlogisch.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 17:27
Bonswah schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:08:
[...]

Ik heb BF3 zowel op PC als PS3 gespeeld maar ik vond de server browser op console fijner werken dan dat UI/UX gedrocht dat Battlelog heet :)
Qua filtering en lijstweergave was het juist vrij sterk, de rest was inderdaad ehm... niet geweldig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqnJiZ3M8_eWdUfLA-uvfDgb7A0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t4cAXcegbNs8zdn7usF4GnYR.png?f=fotoalbum_large

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
D4NG3R schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:29:
[...]

Qua filtering en lijstweergave was het juist vrij sterk, de rest was inderdaad ehm... niet geweldig.

[Afbeelding]
Gewoon precies dit!
Perfecte filters en een quick match knoppen voor mensen die gewoon direct in een game willen komen!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3TGALVyDs7H5azMlymtmiHO3_Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wWyR645R4IZLSxKMrSSMPOjk.png?f=fotoalbum_large
:+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7xTCHoVAc2BUnDmvoR3_pbKKJY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/etc99tFdvww5xxU3kGfx0b2h.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Match vinden via custom search werkt bjj mij niet altijd vlot. Ene keer rap en andere keer traag. Is dit nog bij mensen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Speelt geinig weg, BF3,4 en 5 mix feel.

Verder geen serverbrowser, graphics vergelijkbaar met BF3, kleine maps.

Over 2 jaar koop ik het vast wel als het net als BF5 en 2042 voor 3 euro als kerstaanbieding verkrijgbaar is op Steam..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20
mijn battlefield verleden was grotendeels alleen battlefield bc2 en BF3, nu deel 6 mij wakker gemaakt heeft speel ik op dit moment BF1, heerlijke game een echt pareltje die ik eigenlijk gemist heb. ook deel 4 spreekt mij aan nu ik wat gameplay beelden gezien heb.
oftewel, werk aan de winkel :p

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Dan krijg je na lang zoeken eindelijk breakthrough attacking.blijven de random team maten gewoon allemaal in hun spawn. Concllusie 1. Niemand pakt a of b. Ik ga dood. Staat zeker 10 man naast mij. Niemand revive. Sommige randoms e ..0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Wolverine9000 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:46:
Dan krijg je na lang zoeken eindelijk breakthrough attacking.blijven de random team maten gewoon allemaal in hun spawn. Concllusie 1. Niemand pakt a of b. Ik ga dood. Staat zeker 10 man naast mij. Niemand revive. Sommige randoms e ..0
Gewoon stoppen en een ander moment weer oppakken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Jumpman schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:48:
[...]

Gewoon stoppen en een ander moment weer oppakken.
Ik geef niet rap op hoor. Moet nog 1 capture hebben en zijn alle challenges voltooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 19:09
Nog even over reviven, soms is het beter om te respawnen i.p.v. een medic te roepen. Ja je verliest een ticket maar verwacht als medic dat het wel redelijk safe is om te kunnen reviven. Vaak zat dat het redelijk kansloos was, resultaat 2 tickets weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:01
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:22:
mijn battlefield verleden was grotendeels alleen battlefield bc2 en BF3, nu deel 6 mij wakker gemaakt heeft speel ik op dit moment BF1, heerlijke game een echt pareltje die ik eigenlijk gemist heb. ook deel 4 spreekt mij aan nu ik wat gameplay beelden gezien heb.
oftewel, werk aan de winkel :p
Ik zou BF4 willen aanraden. Nog genoeg servers te vinden en een pracht van een game.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Marc3l schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 18:40:
Nog even over reviven, soms is het beter om te respawnen i.p.v. een medic te roepen. Ja je verliest een ticket maar verwacht als medic dat het wel redelijk safe is om te kunnen reviven. Vaak zat dat het redelijk kansloos was, resultaat 2 tickets weg.
Ja dat heb ik al heel veel voor gehad. Ze liggen gewoon naast de lijken te wachten tot ze reviven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Maar is gewoon frustrerend dat 3 kwart van je team zelf geen moeite doet om a te pakken en gewoon blijven staan etc. Dan moet je met 3 a 4 man a pakken tegen een full team. Dat is onmogelijk vind ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Ik heb het echt geprobeerd maar vind dit echt een mindere BF. Kwa gfx en sound geweldig, kwa gameplay vind ik het behoorlijk minder dan de andere serie (metname deel 1, 3, 4 en 5) - ik denk dat het probleem echt zit in capturepoints die veel te dicht bij elkaar liggen. Je krijgt geen ‘flow’ van punt naar punt. Waardoor je geen aanvals waves krijgt. De enemy’s komen echt uit elke hoek, elk gat en elke richting. Alles en iedereen krioelt door elkaar. Ik wacht het af of er een echte grote map uitkomt bij release. Anders blijf ik bij 4 en 5 voorlopig.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:37

rapture

Zelfs daar netwerken?

Toonen1988 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:15:
[...]
Conquest is hetzelfde gezeik, te kleine mappen en de objecten liggen allemaal te kort op elkaar. Ik vind het persoonlijk maar allemaal rare keuzes die ze hebben gemaakt en dan zou terug moeten gaan naar Battlefield 3 en 4.

Ik merk er persoonlijk helemaal niks van. Ik heb meer het gevoel dat ik een Call of Duty game aan het spelen ben.

Dan vind ik Delta Force toch iets beter aanvoelen, maar dat spel wordt weer zwaar verziekt door de hardnekkige SBMM gezeik. En sommige mappen zijn ook te chaotisch in dat spel.

De kwaliteit van de oudere games, zullen we echt niet meer terug krijgen, helaas.
Na teveel Rattenkrieg in Rush en Empire State was ik gisteren met de open beta gestopt en terug naar Delta Force Warfare mode was zoals thuis komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Comunity BF6 Menu concept:

https://www.reddit.com/r/...q38o7/menu_concept_by_me/

[ Voor 17% gewijzigd door Help!!!! op 15-08-2025 19:33 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bij mij werkt DLSS wel, als in het toont in het menu, maar de performance is echt veel slechter dan vorige week, en Reflex lijkt ook niet te werken. Maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59
moet ik nog wat doen om te spelen? Na laden game kom ik op het hoofdscherm maar daar kan ik enkel play loadout en challenges kiezen. Play doet verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Performane op ps5 is ook veel slechter dan op weekend 1. Ale bij mij toch...😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPKRX2OsRHZSlAtPPhekuD8Pdfs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/TNecMJP2iMBJ34ZMzjKyu9XB.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6T3Mbo1fKb5T9DBqNO2XTb8ukAA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gSaidhJ4huGwhA3eTbUGgdF1.png?f=user_large

Goed om te zien dat ze actief monitoren en tweaken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wel jammer dat je in potjes gesmeten wordt die bijna gedaan zijn. Daarjuist conquest met nog maar 15 levens.
Weet je wat ik ook ni gemakkelijk vind. Je hebt gedaan. Gewonnen of verloren. Maakt niet uit. Kom je in een menu waar je niets van wapens kan aanpassen of zie ik iets over het hoofd.

[ Voor 46% gewijzigd door Wolverine9000 op 15-08-2025 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rapture schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:25:
[...]

Na teveel Rattenkrieg in Rush en Empire State was ik gisteren met de open beta gestopt en terug naar Delta Force Warfare mode was zoals thuis komen.
Je kunt zeggen wat je wilt, ondanks dat het een chinese product is en SBMM gezeik, speelt Delta Force best wel lekker weg.

Ben er ondertussen ook weer mee begonnen. Natuurlijk is het spel heftig gefocused op microtransacties, maar het is alleen cosmetisch. Maar 1 map is ook chaotisch, namelijk die dam map. Maar het voelt toch minder chaotisch aan dan Battlefield 6.

[ Voor 23% gewijzigd door Toonen1988 op 15-08-2025 20:07 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Blijf nog zeker het hele weekeinde spelen maar het blijft toch een wannabee cod deze bf6. het speelt gewoon niet lekker door die netcode en je bewegingsvrijheid alsook de snelheid als persoon.
Ik ga zo godgruwelijk vaak dood door knakkers die je op grote afstand headshots geven.
Alles geprobeerd mar ik verlies 99% van ieder 1/1 duel en snap daar niets van, rushen, of juist afwachtend spelen allemaal klote.
Tis leuk dat jullie deze hypen en voor veel spelers is het prima maar als je niet 1000% meer meekan qua aim snelheid en weet ik veel wat dan is het niet speelbaar meer.
Prachtige graphics en al dan niet maar als je niet meekan met de rest een altijd onderaan staat qua punten of hits dan is de lol er snel vanaf.
Gaat dit dan een best of the best game worden? dan is het snel klaar. Er zal echt een Skill based match making in moeten want ik wil en kan het niet opnemen met de elite.
Benieuwd wat Delta Force zal zijn op de ps5 want ik ben toch wel teleurgesteld dat ik niet meer mee kan.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20
dit soort momenten maakt de game wel mooi

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 06:54
Ik baal dan wel weer dat ze Breaktrough en Rush challenges geven maar ze die niet aanbieden als modi. Enkel in all out warfare waar je alleen conquesr krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:11
merlin1201 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:18:
Blijf nog zeker het hele weekeinde spelen maar het blijft toch een wannabee cod deze bf6. het speelt gewoon niet lekker door die netcode en je bewegingsvrijheid alsook de snelheid als persoon.
Ik ga zo godgruwelijk vaak dood door knakkers die je op grote afstand headshots geven.
Alles geprobeerd mar ik verlies 99% van ieder 1/1 duel en snap daar niets van, rushen, of juist afwachtend spelen allemaal klote.
Wat je zou kunnen proberen is om ook zo'n 'meta' wapen te kiezen met 900+ fire rate (er staan genoeg guides al online voor die wapen setups). Rushen zoals in cod is sowieso kansloos, vanuit rennen naar aim duurt simpelweg te lang om ook maar enige kans te maken als er al op je geschoten wordt. Daarnaast, kun je aan de glint herkennen of het een one shot kill is (dan zie je een soort van regenboog in de glint), dus als je dat op afstand al ziet dan direct naar de grond diven.

Ook kun je zelf je wapen upgraden naar zeer weinig recoil en een wat betere zoom. Als laaste tip, zet je kompas aan in de hud, als je dit doet dan zie je gespotte vijanden bovenin je kompas en is het veel simpeler om te weten hoeveel tegenstanders waar zitten. Zeker als je in een squad zit met een spotter, dan is het gewoon prijs schieten.

Het meest simpel is om met een squad mee te lopen als medic, en dan flink mee te helpen met het veroveren en reviven, dan eindig je wel hoog in de lijst, zodra je echt meer object gefocused gaat spelen.

Ik ben er overigens van overtuigd dat zodra de game uitkomt er wel weer genoeg squad based gespeeld gaat worden, nu is het gratis en zijn er veel cod spelers die het ook proberen en die spelen het zoals cod, dus die reviven, of supplyen of spotten niet, wat op zich niet slim is, want elke death is bijvoorbeeld een ticket, bij een revive is dat niet en heb je als team een veel grotere kans om de game te winnen. Maar dat gaat wel goed komen zodra de game uitkomt, dan zijn de cod spelers toch voor een groot gedeelte weg.

Wat ook wel een goede tip is (tenminste als je nog onder level 15 bent) is om de trainingsground playlist te kiezen, dan zitten er minder human spelers in en wordt de rest opgevuld met bots om het een beetje onder de knie te krijgen.

Het is echt de moeite waard vind ik om de gameplay te leren, zeker in een goedlopende squad die elkaar echt helpt is het echt een geweldige game,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:41:

[X]
Haha vliegende tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
crimby schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:45:
Ik baal dan wel weer dat ze Breaktrough en Rush challenges geven maar ze die niet aanbieden als modi. Enkel in all out warfare waar je alleen conquesr krijgt
Gelukkig ben ik daar vanaf. Tijdje mee bezig geweest..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
robinez schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:47:
[...]

Wat je zou kunnen proberen is om ook zo'n 'meta' wapen te kiezen met 900+ fire rate (er staan genoeg guides al online voor die wapen setups). Rushen zoals in cod is sowieso kansloos, vanuit rennen naar aim duurt simpelweg te lang om ook maar enige kans te maken als er al op je geschoten wordt. Daarnaast, kun je aan de glint herkennen of het een one shot kill is (dan zie je een soort van regenboog in de glint), dus als je dat op afstand al ziet dan direct naar de grond diven.

Ook kun je zelf je wapen upgraden naar zeer weinig recoil en een wat betere zoom. Als laaste tip, zet je kompas aan in de hud, als je dit doet dan zie je gespotte vijanden bovenin je kompas en is het veel simpeler om te weten hoeveel tegenstanders waar zitten. Zeker als je in een squad zit met een spotter, dan is het gewoon prijs schieten.

Het meest simpel is om met een squad mee te lopen als medic, en dan flink mee te helpen met het veroveren en reviven, dan eindig je wel hoog in de lijst, zodra je echt meer object gefocused gaat spelen.

Ik ben er overigens van overtuigd dat zodra de game uitkomt er wel weer genoeg squad based gespeeld gaat worden, nu is het gratis en zijn er veel cod spelers die het ook proberen en die spelen het zoals cod, dus die reviven, of supplyen of spotten niet, wat op zich niet slim is, want elke death is bijvoorbeeld een ticket, bij een revive is dat niet en heb je als team een veel grotere kans om de game te winnen. Maar dat gaat wel goed komen zodra de game uitkomt, dan zijn de cod spelers toch voor een groot gedeelte weg.

Wat ook wel een goede tip is (tenminste als je nog onder level 15 bent) is om de trainingsground playlist te kiezen, dan zitten er minder human spelers in en wordt de rest opgevuld met bots om het een beetje onder de knie te krijgen.

Het is echt de moeite waard vind ik om de gameplay te leren, zeker in een goedlopende squad die elkaar echt helpt is het echt een geweldige game,
Ik ben ook een oud cod speler. Wou eens iets anders qua shooter.
Heb alles gespeeld. Zowel de small like cod game modes. Als medic in rush. Etc. Alle modes gespeeld. Hou van alle game modes. Maar ben wel van mening zoals zoveel dat de mappen soms wat groter mogen zijn. Deze game speelt gewoon lekker. Mijj kd boeit mij toraal niet. Als we de potjes maar winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Heb wel de indruk dat je potjes zoekt via customs. Dat hij bijna nooit iets vind. Als je vb naar close quarters gaat sebiet een match. Als je close quartes kiest krijg je alleen maar squad deathmatch. Domination nog ni gezien.

[ Voor 25% gewijzigd door Wolverine9000 op 15-08-2025 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Haha ik heb me net echt wel vermaakt met die L10 lmg ofzo, ff een grip erop en maaien maar god wat wat kun je daar mee huishouden zeg..

Het ziet er allemaal een beetje grauw en bleek uit maar ik vind de kleinere maps echt wel leuk met veel flank routes en heel veel slimme kleine doorgangetjes..

De M41 carbine is ook echt niet normaal meer wat een gehaktmolen zeg die firefights win je altijd...

En ik moet zeggen, op een i5 12400 32gb ddr3 en een rtx 3060 12gb, met AA uit alles medium balanced upscaling dxr ofzo toch gemiddeld 90fps..

165hz monitor dus misschien tijd voor een rtx 5060ti 16gb ofzo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
b.o.n.s schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:51:
[...]

Ik denk zomaar dat je de control settings nog even flink moet tweaken. Ik speel zelf op pc met de dualsense en dat speelt echt top! kijk goed of je de deadzones zo goed als weggehaald hebt en ook de axial deadzones op 0 zet.
Je had inderdaad gelijk. Net potje of 5 gedaan en ging gewoon lekker. Kon prima meekomen.
Caïro is wel echt volledig verziekt. Wat een volk op die daken joh :F

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Wolverine9000 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:26:
Heb wel de indruk dat je potjes zoekt via customs. Dat hij bijna nooit iets vind. Als je vb naar close quarters gaat sebiet een match. Als je close quartes kiest krijg je alleen maar squad deathmatch. Domination nog ni gezien.
Toevallig ging dit vanavond bijzonder goed en heb ik de hele avond breakthrough en rush kunne spelen. Alle gewenste challenges nu klaar.

Mbt tot eenieder die “normaal altijd super goed is en nu miserabel faalt”; gewoon beter je best doen. Ik speel elke class door elkaar en heb met geen enkel wapen moeite om een battle te winnen ook al verlies ik soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
crimby schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:09:
[...]

Toevallig ging dit vanavond bijzonder goed en heb ik de hele avond breakthrough en rush kunne spelen. Alle gewenste challenges nu klaar.

Mbt tot eenieder die “normaal altijd super goed is en nu miserabel faalt”; gewoon beter je best doen. Ik speel elke class door elkaar en heb met geen enkel wapen moeite om een battle te winnen ook al verlies ik soms.
Gebruik een surpressor als je wilt flanken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Wolverine9000 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:11:
[...]

Gebruik een surpressor als je wilt flanken.
Ja ook altijd handig. Het is allemaal niet zo moeilijk hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De AK-205 heeft gewoon 0 recoil.

Net een aantal potjes Rush gespeeld. Spelers waren niet echt van het rennen en schieten, maar gewoon van het tactisch spelen. Waren echt heerlijke potjes, BF3 vibes!!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
RobinNL schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:36:

Net een aantal potjes Rush gespeeld. Spelers waren niet echt van het rennen en schieten, maar gewoon van het tactisch spelen. Waren echt heerlijke potjes, BF3 vibes!!
De lmg ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:29
kunnen jullie nog potjes joinen?

*NVM... maar duurt flink lang

[ Voor 34% gewijzigd door b.o.n.s op 15-08-2025 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
b.o.n.s schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:40:
Is al de hele dag soms bagger bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
b.o.n.s schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:40:

*NVM... maar duurt flink lang
Yes, maar Custom Search kan best lang duren.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oeh eerste squad deathmatch gedaan en gewonnen :) was super close hele tijd met 1 ander team.
Wel geinige gamemode.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTrXbCZhmIZhKogsMPIqvWuVfQI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P4IMHkX3XziaAuWm2voHPSTF.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Naamgenoot gedood en hij mij 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NtrUAn4Zoo6u5Izg5s45YNmLvQo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/aXVMNWz8o8i8sYSXLvRUkw7R.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
RobinNL schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:44:
[...]

Yes, maar Custom Search kan best lang duren.
Da werkt voor geen meter de custom search bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:46:
Oeh eerste squad deathmatch gedaan en gewonnen :) was super close hele tijd met 1 ander team.
Wel geinige gamemode.

[Afbeelding]
Als je een goed team hebt. Die van mij gingen slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wolverine9000 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:52:
[...]

Als je een goed team hebt. Die van mij gingen slecht.
2e ook gewonnen :P met andere 3 randoms. miss ben ik wel zo goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TovTzWT_2UU3RqTzrpBb0TmkywA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q2gEX6AAAkU2olENHGwm3k8J.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nee haha was inderdaad gewoon mazzel... ik stond beide keren laatste van de squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:50:
[...]

Da werkt voor geen meter de custom search bij mij.
De gekozen opties geeft ie als prio. Als dat niet kan worden gevonden word je ergens anders in gezet. Kies bijvoorbeeld voor 1 mode op alle maps of 1 map en alle modes.

[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 15-08-2025 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
RobinNL schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 23:03:
[...]

De gekozen opties geeft ie als prio. Als dat niet kan worden gevonden word je ergens anders in gezet. Kies bijvoorbeeld voor 1 mode op alle maps of 1 map en alle modes.
Heb da geprobeerd met breakthrough. Soms 5 min en dan niets . Mijn crashes zijn wel gedaan nu. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59
RobinNL schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:36:

Zit net JAck zijn vid te kijken over het verschil in recoil tussen controller en muis en het is zeker deze AK? (timestamp)

Het viel hem ook al op dat die met beide opties niet veel recoil gaf terwijl voor de rest de verschillen groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 23:18:
[...]

Zit net JAck zijn vid te kijken over het verschil in recoil tussen controller en muis en het is zeker deze AK? (timestamp)

[YouTube: Battlefield 6 has a HUGE Secret...]

Het viel hem ook al op dat die met beide opties niet veel recoil gaf terwijl voor de rest de verschillen groter zijn.
Ja, pauzeer de video op 6:21 en je ziet op het wapen AK-205 staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RobinNL schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 23:21:
[...]

Ja, pauzeer de video op 6:21 en je ziet op het wapen AK-205 staan ;)
Hmm ik zat al te twijfelen of niet te moe was om BF6 op te starten en dit bewijst het wel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
https://www.gamesradar.co...rry-large-maps-exist-too/

Zag niet zo snel dat dit al gedeeld was.

Devs over de kleine en grote mappen(en het geklaag erover)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nu krijg ik alleen maar die weekend 1 stats telkens te zien, zijn je actual stats ook ergens in te zien, wat het gaat steeds makkelijker, steeper learningcurve als je wat ouder word O-)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:41:

[X]
https://x.com/_Tom_Henderson_/status/1956498564613603752 😂

Wat me wel opviel... Je kan de loadout aanpassen van de classes, maar niet van de voertuigen. Dat was altijd een dingetje bij Battlefield, nu niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

RobinNL schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 01:34:
[...]

https://x.com/_Tom_Henderson_/status/1956498564613603752 😂

Wat me wel opviel... Je kan de loadout aanpassen van de classes, maar niet van de voertuigen. Dat was altijd een dingetje bij Battlefield, nu niet meer?
Dat zal wel een gevalletje beta zijn. Want met de beta speel je skins voor de tanks vrij als ik me niet vergis.

Ow wacht je bedoeld de loadout. Andere kanonnen etc. Die optie heb ik ook nog niet gevonden. Tevens kun je van wapens ook nog geen skins wisselen

[ Voor 14% gewijzigd door Oxigeon op 16-08-2025 08:31 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Fog of war zou wel helpen om de maps wat open te breken en echt tactisch te kunnen spelen al la battlefield 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Veertien14 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 23:28:
https://www.gamesradar.co...rry-large-maps-exist-too/

Zag niet zo snel dat dit al gedeeld was.

Devs over de kleine en grote mappen(en het geklaag erover)
Waarom zouden we dit geloven? Als ze ons dit wilden laten zien, dan hadden ze dat in de bèta prima kunnen doen. Dat hebben ze niet gedaan, en daar zullen wel een aantal goede redenen voor zijn. Dit is gewoon standaard marketing praat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merlin1201
  • Nu online
Wat me echt opvalt is dat je zoveel headshots te verwerken krijg, echt bizar van de 5 hits vaak 2 tot 3x in het hoofd. Daarom ben je ook zo snel dood en maak je geen kans, dus TTK is te kort en dan ook nog die headshot en daarom maak je geen kans. of mijn hoofd is te groot.
Zal zeker met die recoil te maken hebben die gewoon te weinig is, ik ben zelf niet de meest begaafde speler en ben al blij als ik iemand kan raken laat staan het koppie raken.

Ahja ik krijg bijna geen lobby meer als ik xplay uitzet en dat is jammer alsof de ps5 spelers het al gezien hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door merlin1201 op 16-08-2025 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
merlin1201 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:08:
Wat me echt opvalt is dat je zoveel headshots te verwerken krijg, echt bizar van de 5 hits vaak 2 tot 3x in het hoofd. Daarom ben je ook zo snel dood en maak je geen kans, dus TTK is te kort en dan ook nog die headshot en daarom maak je geen kans. of mijn hoofd is te groot.
Zal zeker met die recoil te maken hebben die gewoon te weinig is, ik ben zelf niet de meest begaafde speler en ben al blij als ik iemand kan raken laat staan het koppie raken.

Ahja ik krijg bijna geen lobby meer als ik xplay uitzet en dat is jammer alsof de ps5 spelers het al gezien hebben.
Dacht dat ze gezegd hadden ivm de ttk en ttd. Dat ze die gingen aanpassen of heb het verkeerd gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:30:
[...]

Dacht dat ze gezegd hadden ivm de ttk en ttd. Dat ze die gingen aanpassen of heb het verkeerd gelezen..
Tja in de final denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Daarvoor is de beta er opk hoor. Kijken wat ze eventueel kunnen aanpassem etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Volledig mee eens. Ben soms ook ver achter een hoek en toch nog gedood worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Custom search werkt mog niet goed. Heb gewoon vb domination en 4 mappen. 5 minuten voor een game. Niets. En dan krijg je king of the hill.
En de crashes op ps5 zijn ook terug.😃
Weekend 1 niets. Veel mensen klagen erover. Maar is en blijft een beta.

[ Voor 47% gewijzigd door Wolverine9000 op 16-08-2025 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Nu online
Ik heb vaak dat ik in een verliezend potje wordt gegooid maar dat daarna geen nieuwe start en ik weer zelf moet zoeken, das niet handig, allemaal halve verliezende potjes

[ Voor 11% gewijzigd door merlin1201 op 16-08-2025 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
merlin1201 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:37:
Ik heb vaak dat ik in een verliezend potje wordt gegooid maar dat daarna geen nieuwe start en ik weer zelf moet zoeken, das niet handig, allemaal halve verliezende potjes
Heb ik ook vaak last van. Dat ze verliezen en na 1 minuut al gedaan is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Nu online
Nou mocht iemand interesse hebben voeg me toe PS5, (Merlin1201) denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken want solo gaat het em niet worden. denk dat ik toch te oud word ;-( want volgens mij doe ik gewoon alles fout. speel pas ruim 30 jaar shooters maar deze is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:49
ervaren jullie ook vage FPS? en met vaag bedoel ik, de enge game is het 100+ fps en super smooth, en de volgende is het 100+ fps en mega sluggish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vorige week ineens de beta gedownload, kon ik niet spelen. Denk doordat ik geen key had. Kan dat inmiddels wel zonder key? Om nu weer het hele pakket klaar te zetten en oppas te regelen om erachter te komen dat het spelen niet wat gaat worden is jammer, dus ik denk ik vraag het hier even :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wolverine9000 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:21:
Custom search werkt mog niet goed. Heb gewoon vb domination en 4 mappen. 5 minuten voor een game. Niets. En dan krijg je king of the hill.
En de crashes op ps5 zijn ook terug.😃
Weekend 1 niets. Veel mensen klagen erover. Maar is en blijft een beta.
Custom search werkte donderdag perfect en gisteren totaal niet. Ik heb alles aan staan behalve team deatmatch en conquest en daar door kreeg ik een leuke afwisseling, maar gisteren was die aan het zoeken alsof de playerbase verdwenen was. Als je de search een paar keer opnieuw start dan zit je wel weer zo in een game, maar dat kan niet als de game de volgende match zoekt vanuit de net gespeelde game.

Ook ik heb erg vaak dat ik nog geraakt wordt na dat ik al achter cover ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Kecin schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:42:
Vorige week ineens de beta gedownload, kon ik niet spelen. Denk doordat ik geen key had. Kan dat inmiddels wel zonder key? Om nu weer het hele pakket klaar te zetten en oppas te regelen om erachter te komen dat het spelen niet wat gaat worden is jammer, dus ik denk ik vraag het hier even :).
Vorig weekend kon je ook zonder key spelen op za en zo en nu idd vanaf donderdag t/m zondag zonder key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
fib3rlight schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:14:
ervaren jullie ook vage FPS? en met vaag bedoel ik, de enge game is het 100+ fps en super smooth, en de volgende is het 100+ fps en mega sluggish.
Speel je toevallig met framegen aan? Want dan is alles onder de 120fps sluggish gezien je base fps onder de 60 duikt (ik heb dat met conquest in Cairo bv als ik framegen aan zet)

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 16-08-2025 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonslayer
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 13-09 17:45
Is het gebeurt met de cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We have been monitoring unusual wait times when using the Custom Search feature to find matches.

Our ongoing investigations reveal that some users experience wait times of 4-5 minutes, depending on the mode and map selected.

Custom Search prioritizes filling matches to near capacity. Due to the record numbers during Open Beta, matches are filling quickly.

If Custom Search cannot match you within a certain time, it will attempt to create a new match. This process takes 4-5 minutes to maximize the chance of finding the most suitable scenarios first.

Players that are grouping up, may also experience this more as that search becomes tighter due to having to fit more people into a match.

Open Beta, and Battlefield Labs allows us to validate and improve the backend processes that take place around our features and this amount of players has helped us with this for Custom Search.

We're working towards improving this experience and trying to get wait times down from 5 minutes within the Open Beta. With an outlook towards fully resolving this for launch and bringing reliability of the experience to the Custom Search function.

Thank you for your continued patience as we consistently work throughout the Open Beta at improving that experience!
Die info heeft EA enkel. Maar het zal vast een eindeloze strijd worden. Ik heb nog geen cheaters gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

merlin1201 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:08:

Ik wilde gisteren ook crossplay uitschakelen. Ik was de PC spelers een beetje beu. Want aan het rennen en draaien merk ik dat die veel sneller zijn dan ik op mijn ps5. Helaas was het vakje crossplay "greyed out" waardoor ik hem niet kon uitschakelen.

Dan gaat me de zin om te spelen wel een beetje over.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Ik vind die nieuwe map in tegenstelling tot veel andere wel erg leuk. Ik vond met bf3 metro ook leuk, geen moeite met close quarters.
Sterker nog. Die grote Maps zoals operation firestorm had ik vaak dat ik lang liep om vervolgens door een sniper uitgeschakeld te worden. Daarnaast ben ik slechte piloot en tank rijder.
Al genoot ik ook echt wel van de grote Maps zolang ik met vrienden speelde en wat samenwerkten.
Ik snap de vergelijking met cod, maar dit is door reviven en dergelijke toch echt veel leuker. Het is mooier, en het speelt heerlijk.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Oxigeon schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:58:
[...]

Ik wilde gisteren ook crossplay uitschakelen. Ik was de PC spelers een beetje beu. Want aan het rennen en draaien merk ik dat die veel sneller zijn dan ik op mijn ps5. Helaas was het vakje crossplay "greyed out" waardoor ik hem niet kon uitschakelen.

Je krijgt er minder recoil en autoaim voor terug dus zou er niet teveel mee zitten. Staat je sensitivity wel hoog genoeg? Geen idee hoe het in BF pro mode gaat, maar in Apex spelen veel pro's zelfs met een controller op PC voor de voordelen die het geeft ook als ze in de basis K+M waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonslayer
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 13-09 17:45
Ik kan geen servers meer vinden, of is het einde beta, dacht de 17e maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Demonslayer schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:24:
Is tot maandag 10 uur ochtend dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Demonslayer schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:24:
Alle info staat in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
Oxigeon schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:58:
[...]

Is dit een bug of iets tijdelijks? Als je crossplay niet kan uitschakelen is het voor mij een serieuze reden om BF6 in ieder geval voorlopig te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Op de info pagina staat op tot 17 augustus. Maar is tot maandag 10 uur in de ochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Granaat smijten gaat ook niet ver vind ii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:22
Nol_NL schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:43:
[...]

Is dit een bug of iets tijdelijks? Als je crossplay niet kan uitschakelen is het voor mij een serieuze reden om BF6 in ieder geval voorlopig te laten liggen.
Je kan het alleen uitschakelen als je het menu zit, niet tijdens het spelen. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 10:24

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

merlin1201 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:55:
Nou mocht iemand interesse hebben voeg me toe PS5, (Merlin1201) denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken want solo gaat het em niet worden. denk dat ik toch te oud word ;-( want volgens mij doe ik gewoon alles fout. speel pas ruim 30 jaar shooters maar deze is lastig.
nog een ouwe zak hier; friend request gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ook maar gedownload. En dan de Secure Boot error. Was redelijk goed te fixen, maar ik hoop dat het daadwerkelijk helpt tegen cheaters, je bios in moeten gaan om een spelletje te kunnen spelen is een hindernis.

Toen nog een keer starten, deed niks. Gekilled, nog een keer starten, en toen werkte het wel. Twee potjes Conquest gespeeld. Het speelde lekker weg, al vind ik wapens wel een beetje 'slap' aanvoelen. Ik snap de klachten op de maps ook, hoewel ze prima in elkaar lijken te zitten (als in, genoeg dekking, alternatieve routes, etc), zijn het natuurlijk niet de grote "Battlefield" maps. Tegelijkertijd laten we wel wezen wat heel populair ook was: "Metro 24/7" servers bijvoorbeeld. Dus als hiernaast ook gewoon grotere mappen komen, vind ik dat prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Nu online
gratis_vodka schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:58:
[...]

nog een ouwe zak hier; friend request gedaan :)
toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
Uffeltje schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:47:
[...]

Je kan het alleen uitschakelen als je het menu zit, niet tijdens het spelen. :)
Oh… Ik schrok al. Maar dat klinkt vrij logisch. Vanavond eindelijk eens tijd om de beta zelf te proberen. Altijd leuk als je de maps nog niet kent en je tegenstanders al blind de weg lijken te kunnen vinden :')
Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers