• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:52
ik heb het idee dat de hitregistration wel iets beter werkt. Net een potje rush gespeeld en daar had ik het gevoel dat ik reactietijd had om weg te duiken ipv direct dood te gaan aan een smg. Daar tegenover stond wel dat ik met een lmg het idee had dat registraties onbetrouwbaar was. Vooral op de langere afstand kan je een lmg op iemand schieten die de weg oversteekt en dat ie dan ook nog levend de overkant haalt om daar in dekking te gaan liggen tot zn health weer opgetopt is.

Ben er nog niet over uit of het netto een vooruitgang is.

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Rush is 12V12, kleiner dan verwacht maar beter dan te groot moet ik zeggen. Eerste paar potjes speelde best wel prima. Ook niet zoveel snipers op Liberation Peak deze keer.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:37
Patriot schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 10:52:
[...]

Werkt dat niet voor Steam-spelerss ofzo? Wat ik ook invul, ik krijg dat die account niet bestaat. Heb mijn EA ID al opgezocht, en dat werkt ook niet. Jammer :(
Ik had ook mijn Steam playernaam ingevuld maar dat werkte niet. Op EA heb ik andere playernaam en daarmee kreeg ik wel mijn statistieken te zien.

niet iedereen heeft een bierbuikje

[...]

Werkt dat niet voor Steam-spelerss ofzo? Wat ik ook invul, ik krijg dat die account niet bestaat. Heb mijn EA ID al opgezocht, en dat werkt ook niet. Jammer :(
Jawel hoor. Je moet je EA gamertag invullen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zou ook raar zijn toch, als je bij EA je stats opvraagt, om dan dat via een andere ID te doen, dan die van EA zelf? Steam is enkel het doorgeefluik..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

[...]

https://myaccount.ea.com/am/ui/account-information

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQbSv40kqlE64GIQ4Pw87sTvXCs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/J1BmDsg5yWiA64S6nr1rOLhn.png?f=user_large

Het EA ID van het gekoppelde account moet je gebruiken.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:57

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Dat werkt bij mij niet. Dit is mijn EA ID volgens de site van EA:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xvfqqod.png

Dit zie ik als ik dat invul:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E2CJNjS.png
@Patriot En dat is ook daadwerkelijk het EA account welke aan je Steam account gekoppeld zit?

https://myaccount.ea.com/am/ui/connected-accounts

Ik heb namelijk al wat verwarring langs zien komen van mensen met meerdere EA en/of Steam accounts en een koppeling welke ze jaren geleden gemaakt hadden. :P

[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 14-08-2025 13:16 ]

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

Patriot schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:13:
[...]

Dat werkt bij mij niet. Dit is mijn EA ID volgens de site van EA:

[Afbeelding]

Dit zie ik als ik dat invul:

[Afbeelding]
Ik heb hier hetzelfde en ik speel via de EA app, niet via Steam. Het stomme is dat ik via de mail wel gewoon stats heb ontvangen, maar via de website opvragen resulteert ook hier in die error.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

D4NG3R schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:14:
@Patriot En dat is ook daadwerkelijk het EA account welke aan je Steam account gekoppeld zit?

https://myaccount.ea.com/am/ui/connected-accounts

Ik heb namelijk al wat verwarring langs zien komen van mensen met meerdere EA en/of Steam accounts en een koppeling welke ze jaren geleden gemaakt hadden. :P
Jep, die is gekoppeld aan mijn Steam idd. Ik heb ook nog nooit een andere EA account gehad, deze heb ik al heel lang. Maar goed, het is sowieso niet Steam-eigen blijkbaar, getuige het feit dat @SomerenV het ook heeft.

Helaas pindakaas!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

https://www.ea.com/games/...layer-stats/PhilosopherNL bestaat ook niet..

Start de EA app op en dan herken je je ingame naam toch?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:22:
https://www.ea.com/games/...layer-stats/PhilosopherNL bestaat ook niet..

Start de EA app op en dan herken je je ingame naam toch?
Mijn ingame naam is volgens mij gebaseerd op mijn display naam op Steam, en dat is gewoon net als hier Patriot. Maar als ik dat invul in die URL doet hij het ook niet. Ik ga ook af op de instructies van EA, en dat is dat ik dat EA ID zou moeten invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
raiders schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 12:47:
Rush is 12V12, kleiner dan verwacht maar beter dan te groot moet ik zeggen. Eerste paar potjes speelde best wel prima. Ook niet zoveel snipers op Liberation Peak deze keer.
Goed om te horen dat Rush 12 vs 12 is! Ik denk dat dat al druk zat is. Daarnaast draait het daar ook meer om teamwork en tactisch spelen. Dat werkt niet met 32 vs 32.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gezien de reactie van @SomerenV zal er wel meer fout gaan dan. Ik heb het bijvoorbeeld andersom; nooit een mail met stats ontvangen, maar het werkt op de website wel.

Wellicht iets van privacy instellingen?

Edit: Nee ik heb echt alles op hidden/friends only staan, maar m'n stats zijn publiekelijk. E-mailcommunicatie staat ook niet uit. Weird.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 14-08-2025 13:36 ]

Patriot schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:22:
[...]

Jep, die is gekoppeld aan mijn Steam idd. Ik heb ook nog nooit een andere EA account gehad, deze heb ik al heel lang. Maar goed, het is sowieso niet Steam-eigen blijkbaar, getuige het feit dat @SomerenV het ook heeft.

Helaas pindakaas!
Ik speel via Steam en kan gewoon mijn stats ophalen. Dus bij jou staat er iets niet goed.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Rivanov schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:33:
[...]

Ik speel via Steam en kan gewoon mijn stats ophalen. Dus bij jou staat er iets niet goed.
Naja niet zozeer bij mij, ik ben dus niet de enige. Gaat iets mis bij EA dus, maar goed het maakt verder niet zoveel uit. Komt vast wel goed voor de release.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik haal die van mij zo op, dus die server is gewoon online..
Maar als je nu PTFO gaat spelen, dan vallen die na het weekend alleen maar mee ;)

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
RobinNL schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:28:
[...]

Goed om te horen dat Rush 12 vs 12 is! Ik denk dat dat al druk zat is. Daarnaast draait het daar ook meer om teamwork en tactisch spelen. Dat werkt niet met 32 vs 32.
Eens, Rush was het beste in Bad Company 2 waar het ook lekker klein was. _/-\o_

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

In BF5 had je als squadleader al je squadpunten waarin je artillery/tanks/V1s kon laten droppen, wat erg goed werkte, zit hier iets dergelijks in, of in BF2042?
die heb ik maar paar uurtjes gespeeld..!?

Best een leuke toevoeging wat teamplay bevorderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dan denk je "Mooi Rush, 12 vs 12, minder chaotisch" maar helaas. De mappen zijn nu zo klein geworden en de objecten zo kort op elkaar, dat het ook constant chaotisch is.

Ik kan me in geen enkele Battlefield herinneren dat objecten zo kort op elkaar liggen en het speelveld zo klein is. Na een halve potje, ben ik er eigenlijk wel klaar mee.

Heb van de week nog eens oudere Battlefields gespeeld en wat een verschil man. Veel minder chaotisch als ik eerlijk mag zijn. Ze richten zich veel te veel op CoD gameplay.

[ Voor 19% gewijzigd door Toonen1988 op 14-08-2025 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:18
Toonen1988 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 15:06:
Dan denk je "Mooi Rush, 12 vs 12, minder chaotisch" maar helaas. De mappen zijn nu zo klein geworden en de objecten zo kort op elkaar, dat het ook constant chaotisch is.

Ik kan me in geen enkele Battlefield herinneren dat objecten zo kort op elkaar liggen en het speelveld zo klein is. Na een halve potje, ben ik er eigenlijk wel klaar mee.

Heb van de week nog eens oudere Battlefields gespeeld en wat een verschil man. Veel minder chaotisch en fijnere gameplay. Ze richten zich veel te veel op CoD gameplay.
Eens, ik was blij te zien dat het 12vs12 was, totdat je de Rush mappen speelt.

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:08
Leuk die challenge voor captures.... 85% van de potjes aan het verdedigen :-( 8)7
12v12 rush is een aparte beslissing, dit is veels te weinig.

Eén squad op discord trekt die hele server aan stukken, randoms hebben echt geen enkele schijn van kans. Ben nog niet onder een K/D van 5 geweest in die paar potjes, doe er een paar maatjes bij en dit worden walkovers.

De Rush maps bevallen me wel, doet een beetje aan de close quarters denken. Er zijn zat lanes naar de objectives, de meute loopt zoals altijd dwars door het midden.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

siege of cairo is ondertussen echt een roof camper feest.. die glitch is nu goed viral gegaan. niet normaal.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:26
SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 14:40:
In BF5 had je als squadleader al je squadpunten waarin je artillery/tanks/V1s kon laten droppen, wat erg goed werkte, zit hier iets dergelijks in, of in BF2042?
die heb ik maar paar uurtjes gespeeld..!?

Best een leuke toevoeging wat teamplay bevorderd
In BF2042 iig wel 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Als iemand de physics van de engine kent, is het die inktvissenkop wel...

alleen zijn wingsuit capriolen gingen me wat te ver, wrs waarom ik die game ook niet trok, net iets te futuristisch allemaal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q0BgiMC.png

Ik had mijn stats slechter verwacht... :$

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2025 16:45 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

My kind of Medic.. hoewel dat nu dus assault is, lijkt me dat dit het reviven en supplyen niet ten goede komt, tenzij je Kapitein CH4A0S in je squad hebt zitten natuurlijk O+ :henk O+

• Marc3l
SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 16:37:
Als iemand de physics van de engine kent, is het die inktvissenkop wel...

alleen zijn wingsuit capriolen gingen me wat te ver, wrs waarom ik die game ook niet trok, net iets te futuristisch allemaal...
Ja, hij is echt heel goed.
Ach ja wellicht wat over de top maar heb mij er zeker wel mee vermaakt doordat er juist zoveel mogelijk is.

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
Is level 20 nog steeds het max of is dit verhoogd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 16:58:
Is level 20 nog steeds het max of is dit verhoogd.
Level 20 is max

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
Wel nieuwe challenges.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
Ik vind die custom search optie eigenlijk wel fijn, en een server browser zou daarmee niet nodig zijn voor mij. Ik geef aan welke mode en welke map en gaan met die banaan. Wat zou je nog meer willen? Zo kom je ieder geval terrecht in volle servers en hoef je zelf niet te zoeken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ep8f1rL5GxQiVaojJeFW4PeE1fg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S4ruagdofVtgJ4sn8Y6UfBsZ.png?f=fotoalbum_large
_O-

nothing stops this train

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Een beetje helidriver en 2e man erin, blaast ze in paar strafes weg, en je kunt ook rookgranaten gebruiken!? team up, pussies

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
Kun je ingame ook ergens je stats zien?

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 15:54
Lizardz schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 17:46:
Kun je ingame ook ergens je stats zien?
Normaal niet met Battlefield games meestal externe trackers.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

In bf5 anders wel, vanuit de settings meen ik...

Weer even zitten spelen op die veel te kleine maps. Maar in feite zit ik vanwege de slechte zichtbaarheid en de sterke autospotting feitelijk gewoon de hele tijd alleen maar op die oranje dorito's te schieten.....

[ Voor 23% gewijzigd door Help!!!! op 14-08-2025 18:05 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Op dit moment heb ik gewoon geen animo meer in Battlefield 6. Ik zal het morgen of zaterdag nog een kans geven, anders mogen ze die beta 2 rewards ergens steken waar de zon niet schijnt, en dan laat ik het voor wat het allemaal is en dan is het voor mij gewoon gedaan met Battlefield.

Het klinkt raar, maar één van de weinige PvP games waar ik nu plezier in heb is Star Citizen. Voor de rest van de PvP games, heb ik geen zin meer in. Behalve single-player of co-op games, die vind ik de laatste tijd wel weer leuk om te spelen.

Maar PvP games? Allemaal gezeik, gedonder, drama, cheaters/hackers en slechte game mechanics keuzes. Ook al gestopt met Escape From Tarkov, Call of Duty en allerlei andere games. De enige die ik soms nu speel is Hunt: Showdown en Squad. De rest is gewoon bagger en zwaar kut geworden.

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 14-08-2025 18:14 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Heb je al eens conquest gespeeld, of ben je alleen maar die hectische close combat zooi aan het doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:14:
Heb je al eens conquest gespeeld, of ben je alleen maar die hectische close combat zooi aan het doen?
Conquest is hetzelfde gezeik, te kleine mappen en de objecten liggen allemaal te kort op elkaar. Ik vind het persoonlijk maar allemaal rare keuzes die ze hebben gemaakt en dan zou terug moeten gaan naar Battlefield 3 en 4.

Ik merk er persoonlijk helemaal niks van. Ik heb meer het gevoel dat ik een Call of Duty game aan het spelen ben.

Dan vind ik Delta Force toch iets beter aanvoelen, maar dat spel wordt weer zwaar verziekt door de hardnekkige SBMM gezeik. En sommige mappen zijn ook te chaotisch in dat spel.

De kwaliteit van de oudere games, zullen we echt niet meer terug krijgen, helaas.

[ Voor 46% gewijzigd door Toonen1988 op 14-08-2025 18:18 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Jammer, maar daar moet je net in de juiste server terecht komen, of met paar man via discord spelen, dan moet er toch wel wat lol uit te halen zijn, hiermee moeten we het doen de komende jaren..

Ik ben wrs 15jr ouder als je, van je gebruikersnaam uitgaande, ik ben nóg trager geworden tov die snotneuzen ;)

Dat moet je compenseren met tactiek en strategie :> >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:19:
Jammer, maar daar moet je net in de juiste server terecht komen, of met paar man via discord spelen, dan moet er toch wel wat lol uit te halen zijn, hiermee moeten we het doen de komende jaren..

Ik ben wrs 15jr ouder als je, van je gebruikersnaam uitgaande, ik ben nóg trager geworden tov die snotneuzen ;)

Dat moet je compenseren met tactiek en strategie :> >:)
Dat is juist het probleem, het hele tactiek en strategie is er niet, wegens de gameplay keuzes die ze hebben gemaakt. Pak bijv. Siege of Cairo, ik was Breakthrough aan het spelen en als aanvallende team liep ik helemaal rechts om. Via een bus dat midden op de weg staat, val ik objective B aan. Maar terwijl ik op die straat loop (wat vlak bij onze spawn is), zie ik gewoon vijanden voor mijn neus spawnen. Bij de bus is schijnbaar een spawn plek voor de verdedigende team. En die is gewoon zichbaar vanaf de anderkant, waar de aanvallende team spawned. Het is gewoon allemaal te klein en te smal. Conquest heeft een probleem dat de mappen ook te klein zijn en objecten te kort bij elkaar liggen.

Heb nog eens de oudere Battlefields opgestart, Battlefield 3 en Battlefield 1 en wat een groot verschil man. Veel minder chaotisch, mappen voelen beter aan, objectives liggen niet zo kort op elkaar. Wereld van verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
vinom schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 17:38:
Ik vind die custom search optie eigenlijk wel fijn, en een server browser zou daarmee niet nodig zijn voor mij. Ik geef aan welke mode en welke map en gaan met die banaan. Wat zou je nog meer willen? Zo kom je ieder geval terrecht in volle servers en hoef je zelf niet te zoeken.
Ten eerste geeft het huidige systeem geen garantie dat je in die map en gamemode komt. Je hebt ook geen flauw idee wat voor map erna komt. Als het algo dat bepaalt, speel je rustig een aantal keer dezelfde map.

Een serverbrowser geeft veel meer info, o.a. regels/settings/ping/hoe vol zit ie/filter (presets) etc maar belangrijk: ook de maprotatie uitgaande van persistent servers.

Een goede uitgebreide serverbrowser tezamen met een quickjoin optie kunnen prima naast elkaar bestaan. This is The Way.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Marc3l
SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:19:
Hiermee moeten we het doen de komende jaren..
Er komen toch ook grote mappen als hij uitkomt op 10 oktober?
Dus denk juist dat het bf gevoel nog moet komen (voor mij dan).
Maar vreemd dat ze niet een grote map in de beta hebben gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Marc3l op 14-08-2025 18:28 ]

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
@Toonen1988 ik vind het echt allemaal wel meevallen. Ik heb oprecht nog niemand voor mijn neus zien spawnen, tenzij ik in de spawn van de tegenstander was.

De maps zijn voor conquest wel klein, maar dat komt denk ik wel goed in de full release. Waarom ze geen grote map hebben toegevoegd, geen idee.

Ik vind het totaal geen COD gevoel geven. Qua gameplay niet, qua maps niet en qua snelheid zeer zeker niet.

Maargoed jouw ervaring is de jouwe en dat respecteer ik natuurlijk, maar vooral voor jou jammer dat je het niet zo ziet. Zeker gezien er maar weinig keuze is in MP Shooters

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:29
DLSS zit om een of andere reden niet in weekend 2. DICE is bewust en wordt aan gewerkt. Gek genoeg ging mijn framerate wel omhoog toen ik blijkbaar de scaling techniek van Intel gebruikte.....

Nieuwe Map ben ik niet echt fan van. Het geeft me serieus COD Vibes en deels CS_vertigo vibes. Te gecompliceerd met mensen die van verdiepingen afspringen etc...

Er zullen vast wel grote mappen komen in de final release. Firestorm sowieso natuurlijk al was ik daar nooit zo'n fan van.

• Kevin92
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 08:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XphNYE-caSmWxiN5pc5ojPKPAyE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KUwqzbWuTVQNnIQWF7jym7h1.jpg?f=fotoalbum_large

Leuk eerste beta weekend gehad en op naar de tweede!😁

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-09 18:37
Heb nu 7600x met 9070xt en speel op 1440p. Cpu is vaak 100procent belast en gpu wordt nidt tenvolle benut.

Op zich draait het wel goed, geen haperingen.

Wil een upgrade maar twijfel tss 9800xrd of 4k scherm...wat zouden jullie doen?

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Sjonniebwoi schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:54:
Heb nu 7600x met 9070xt en speel op 1440p. Cpu is vaak 100procent belast en gpu wordt nidt tenvolle benut.

Ik speel met een 5800x3D en een 9070XT (undervolted). Ik draai 3840x1600 @ 144, met soms wat drops. FSR aan, alles high+. Dus misschien bottleneck je een beetje, al vind ik dat wel gek. Zo slecht is die 7600x nou ook weer niet.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb 2 potjes die al in progress waren gejoined, maar ik snap wel waarom dat was... Een was Rush op Cairo, waar we als attackingteam gewoon de spawn niet uit kwamen. Daarna een 'attack & defend' geprobeerd op de New York map... Waar eigenlijk hetzelfde gebeurde. Daarna kwam een Rush op Ridge 13 (of hoe heet de sniper map...) en daar was ook snel hetzelfde verhaal. Voor mij is het tweede weekend voor de Rush mode dus gauw klaar.

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Enthousiasme is inmiddels ook behoorlijk aan het dalen. Alles voelt als domination, en als je een beetje slecht team hebt TDM. De new york map geeft me weinig vertrouwen dat het spel zelf heel veel anders gaat worden.
Gewoon weer evem wachten op een goedkope key vrees ik.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wodkabuikje
Marc3l schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:26:
[...]

Er komen toch ook grote mappen als hij uitkomt op 10 oktober?
Dus denk juist dat het bf gevoel nog moet komen (voor mij dan).
Maar vreemd dat ze niet een grote map in de beta hebben gedaan.
Mee eens! BF betekent voor mij grote maps. Als die niet gaan komen dan haak ik af. Hoop wel dat ze gaan komen 😉
De kleine maps die we nu kunnen/mogen spelen is niet mijn ding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oeeh we back baby! lets goo :D weer lekker avondje knallen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Al die klagen hier hebben ze allang overgehaald want die hebben al alle delen, en wrs al gepreordered,dus deze is speciaal om de COD fanatics over te halen, dat kun je EA toch niet kwalijk nemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 19:57:
Al die klagen hier hebben ze allang overgehaald want die hebben al alle delen, en wrs al gepreordered,dus deze is speciaal om de COD fanatics over te halen, dat kun je EA toch niet kwalijk nemen?
Als je je vaste klanten geen eens 1 grote map geeft dan doe je iets verkeerd.

PC Specs

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Iemand een idee waarom ik niets zie in BF ? Ik zie wel play staan maar geen gamemodus of iets. Vorige week kon ik naar beneden scrollen

* Laat maar, moest het spel repairen blijkbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door mike30 op 14-08-2025 20:42 ]

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 17:50
Ik ben even nieuwsgierig of er meer mensen zijn met dezelfde ervaring als ik.
Als ik in een party zit en de game is afgelopen, wordt er automatisch naar een nieuwe game gezocht. Ik heb regelmatig dat ik niet meega met mijn party de nieuwe game in. Ik blijf dan in het menu hangen. Het lijkt wel alsof ik de enige van mijn vrienden ben die dit probleem heeft. Na wat zoeken kom ik dit nog niet veel tegen online. Heeft een van jullie dit ook al ervaren?

Edit: zie toch wat soortgelijke berichten online… Vlekje op verder een enorm tof spel!

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas312 op 14-08-2025 20:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 19:57:
Omdat jij niet dezelfde mening deelt, is het meteen geklaag? Het is kritiek over keuzes die EA games met DICE hebben gemaakt. Mogen we daar geen negatieve mening over hebben? Ze hebben letterlijk gezegd dat ze terug willen gaan naar Battlefield 3 & 4, dat helaas niet waar blijkt te zijn. Daar mogen wij toch een negatieve mening over hebben?

En ik begrijp niet waarom EA Games CoD fanatics moeten overhalen, het zijn twee verschillende games. Omdat het beide een FPS shooters zijn, hoef het nog niet te betekenen dat het precies dezelfde games zijn.

En wat heeft pre-orderen er nou hier mee te maken? Je kunt een pre-order ook weer snel annuleren, dus ik snap niet precies waar je naartoe wilt?

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 14-08-2025 20:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo sneu dat mensen in Siege of Cairo op de daken gaan zitten bij modes als Breakthrough. Als attacker maak je geen kans als een capture point tussen gebouwen staat.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Toonen1988 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 20:49:
[...]

Omdat jij niet dezelfde mening deelt, is het meteen geklaag? Het is kritiek over keuzes die EA games met DICE hebben gemaakt. Mogen we daar geen negatieve mening over hebben? Ze hebben letterlijk gezegd dat ze terug willen gaan naar Battlefield 3 & 4, dat helaas niet waar blijkt te zijn. Daar mogen wij toch een negatieve mening over hebben?

En ik begrijp niet waarom EA Games CoD fanatics moeten overhalen, het zijn twee verschillende games. Omdat het beide een FPS shooters zijn, hoef het nog niet te betekenen dat het precies dezelfde games zijn.

En wat heeft pre-orderen er nou hier mee te maken? Je kunt een pre-order ook weer snel annuleren, dus ik snap niet precies waar je naartoe wilt?
Dat alles om geld draait, en ze gewoon zoveel mogelijk verkopen willen realiseren, en dit is hun tactiek hierin, en het lijkt ze aardig te lukken..

Ten tijde van BF3 close combat was er ook niets wat er in de buurt kwam kwa snelheid en één grote clusterfuck in beeld, dat lijkt er nu weer erg op, als je het mij vraagt :+

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:34
RobinNL schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 20:51:
Zo sneu dat mensen in Siege of Cairo op de daken gaan zitten bij modes als Breakthrough. Als attacker maak je geen kans als een capture point tussen gebouwen staat.
Jup.. Sinds mensen weten dat je dit kan doen is het idd minder leuk geworden.. :')

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 20:56:
[...]

Dat alles om geld draait, en ze gewoon zoveel mogelijk verkopen willen realiseren, en dit is hun tactiek hierin, en het lijkt ze aardig te lukken..

Ten tijde van BF3 close combat was er ook niets wat er in de buurt kwam kwa snelheid en één grote clusterfuck in beeld, dat lijkt er nu weer erg op, als je het mij vraagt :+
Je vergeet wel even erbij te vermelden dat BF3 Close Combat toen een aparte gamemode/DLC was. :+ Veel servers hadden deze DLC ook helemaal niet ingeschakeld, alleen servers die op "close combat" deden richten.

Nu is inderdaad hetzelfde effect, maar nu heb je geen keuze en komt het voor in elke gamemode.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Snap je punt best, en ik vind conquest ook veel te hectisch tov vorige delen, maar na genoeg mapkennis en alle maps beschikbaar, kunnen we daar onze draai ook vast wel vinden

Ik start niet veel anders dan conquest om eerlijk te zijn, dus voor mij kunnen de mappen ook niet groot genoeg zijn..

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Door een corrupte SSD (geheel toevallig net nadat ik secure boot geactiveerd had) kon ik vorig weekend helaas niet aan de slag. Ik had wel al een beta key gekocht en verzilverd.

Nu wil ik spelen (spel gestart via EA app) en zie ik geen mogelijkheid in het menu om een match te starten? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KCyLoRJJ5qQMT0r0uoVvxGCdypk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/jTM0nBpsc5ZvXfNeVrGw7qB0.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 6% gewijzigd door MaZo op 14-08-2025 21:22 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Die grote maps zijn er ongetwijfeld maar ze hebben er in de beta waarschijnlijk voor gekozen om die nog niet beschikbaar te maken. Zo kun je in de beta een beperkt deel spelen en niet meteen de volledige ervaring.

Wellicht niet de beste keuze voor iedereen die de oude BF met juist de grote maps gewend is, de kleinere kwamen pas later.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Mooi spel, maar mij iets te chaotisch en druk op Conquest. Het zou IMHO beter zijn om sommige mappen met 48 spelers te hebben ipv 64... Zou dat erin komen, als optie?

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Zal eerder 32vs64 zijn, komt er ook 128player variant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wodkabuikje
MaZo schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 21:21:
Door een corrupte SSD (geheel toevallig net nadat ik secure boot geactiveerd had) kon ik vorig weekend helaas niet aan de slag. Ik had wel al een beta key gekocht en verzilverd.

Nu wil ik spelen (spel gestart via EA app) en zie ik geen mogelijkheid in het menu om een match te starten? 8)7

[Afbeelding]
Ik heb nooit iets gedaan met secureboot en kan gewoon spelen.

Het is ook free to play now zonder codes. Heb je het ook al geprobeerd via Steam? Anders wellicht een reparatie in EA?

Edit: je had al wel door dat je naar beneden moet scrollen om de maps te zien?

[ Voor 5% gewijzigd door wodkabuikje op 14-08-2025 22:00 ]

• Wolverine9000
Nog mensen op ps5 met constant crashes. Eerste weerkend niets en nu constant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 21:36:
Zal eerder 32vs64 zijn, komt er ook 128player variant?
Nee, 64 spelers is de max. Het 128 experiment met 2042 is gefaald.

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:56
RobinNL schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 22:17:
[...]

Nee, 64 spelers is de max. Het 128 experiment met 2042 is gefaald.
Goddank. Op z'n tijd best leuk, maar 32 vs 32 blijft voor mij de sweet spot.

Vandaag voor eerste keer beta gespeeld, toffe vibe in de game. Voelt als een klassieke battlefield. Sfeervolle maps ook👌🏻

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Zojuist een paar potjes gespeeld, ik snapte er geen reet van dat ik elke gunfight verloor terwijl het voor mijn gevoel 20 shots op hem was en 5 terug en toch was ik elke keer degene die het loodje legde.

Ik ging 15/20 en maarliefst 30 assists.

Tot ik eens ging kijken waar ik elke keer aan doodging. De M4A1, deze dus direct ingesteld en dat is gewoon een laser met een ziek hoge firerate. Zeer OP op het moment, daarna nog wat potjes gespeeld met 30 om 15 met de M4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net iemand in de chat: "Kijk hoe slecht mijn team het heeft gedaan. X moet het spel verwijderen"
Die gozer die het riep had 4 punten veroverd in de hele match, de speler die hij noemde had er 8.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
Sjonniebwoi schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:54:

EA Overlay? Als je dat niet hebt, is dat je bottleneck waarschijnlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 14-08-2025 23:08 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jumpman
Twee potten kunnen spelen vanavond, ging wel lekker. Behoorlijk defensief tussen twee vlaggen rennen, veroveren en vast houden of terug veroveren. Voelde weer als vanouds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

MaZo schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 21:21:

[Afbeelding]
Even je game repairen en je kan aan de slag!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

R.G

kunnen we wel gamen? kan geen play doen?

• R.G
  • Nu online

R.G

Jumpman schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 23:04:
[...]

EA Overlay? Als je dat niet hebt, is dat je bottleneck waarschijnlijk.
ea overlay aandoen?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vind rush wel lekker spelen hoor. die ene nieuwe map vind ik wel echt TE klein hoor. niet echt leuk.

Maar vind Rush toch leuker dan Breaktrough :)
Favoriete mode blijft toch wel conquest en rush

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RobinNL schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 22:56:
Net iemand in de chat: "Kijk hoe slecht mijn team het heeft gedaan. X moet het spel verwijderen"
Die gozer die het riep had 4 punten veroverd in de hele match, de speler die hij noemde had er 8.
Vele spelers kijken alleen naar K/D ratio, zijn teveel CoD gewend. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2025 23:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CH4OS schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 23:27:
[...]

Vele spelers kijken alleen naar K/D ratio, zijn teveel CoD gewend. ;)
Dan mogen ze van mij gewoon teruggaan naar CoD.

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Kan iedereen vanaf morgen spelen? Of weer eerst alleen de early dudes een dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Turfschipper schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 23:29:
Kan iedereen vanaf morgen spelen? Of weer eerst alleen de early dudes een dag?
Is vanochtend om 09:30u begonnen voor iedereen. Lees TS :)

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Huh? Ok….. nice. 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Yep, anders wordt je game gecapped (zie het topic).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Nou ik vermaak me er wel weer mee. Ook met Rush. Heerlijke game gaat dit worden.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Touwkop
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-08 23:49
Vanavond een paar uurtjes gespeeld. Het is mij allemaal te snel en te chaotisch. Ik ben een half jaar geleden al definitief gestopt met COD en ik had de hoop dat de snelheid in BF6 wat minder zou zijn. Maar helaas..... Ik ben 50+ en deze ADHD-chaos trek ik gewoon niet meer. Ik hou het bij PUBG en ARMA 3.

Meten = Weten = Denken = Doen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jumpman
Touwkop schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 23:47:
Vanavond een paar uurtjes gespeeld. Het is mij allemaal te snel en te chaotisch. Ik ben een half jaar geleden al definitief gestopt met COD en ik had de hoop dat de snelheid in BF6 wat minder zou zijn. Maar helaas..... Ik ben 50+ en deze ADHD-chaos trek ik gewoon niet meer. Ik hou het bij PUBG en ARMA 3.
Anders gaan spelen. Ik ben zelf ook niet de jongste meer. Ga als support of sniper net achter de linies te werk. Voorzie mensen van munitie en of health, spawn beacons. Genoeg te doen en minder hectisch.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 23:47:
Nou ik vermaak me er wel weer mee. Ook met Rush. Heerlijke game gaat dit worden.
Ik hoor het wel als je weer een nieuwe map hebt gemaakt, om te testen.. damned, dat is lang geleden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 23:55:
[...]

Ik hoor het wel als je weer een nieuwe map hebt gemaakt, om te testen.. damned, dat is lang geleden :+
Haha.... nou inderdaad. Jaartje of 20 gok ik :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Zijn er mensen die het idee hebben dat de game plots minder mooi is? Alles is zo fuzzy en heb geen dlss of iets aan, ook geen taa, alles native. Zodra ik een stap zet zijn alle textures blurry. Met snipen kijken met me scope en alles lijkt low ress in de verte.

Zeer vreemd aangezien vorige week nergens last van had.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Met of zonder surpressor op de wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Hmmm, weinig drive om te spelen dit weekend, de kleine maps komen mn neus uit. Fingers crossed voor de release voor genoeg grote(re).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Nu online

R.G

valt mij wat op kan ook een pc of discord issue zijn maar zodra ik in bf6 zit:

Lekker aan knallen ben dan discord aanzet en dan naar voice channel ga bam bsod

DPC_watchdog_violation.

Maar zodra ik discord al aan had en al in een chat zit en dan in bf6 ga niks aan de hand.

Erg vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Heb mij er nogmaals aan gewaagd vandaag en gewoon via de custom search alles behalve conquest aangezet. In die mode heeft mijn 12600K het gewoon zwaar met of zonder framegen. Als ik die mode skip kan ik alles op max zetten met 150% sharpness.

De game blijft chaotisch en er is zeker geen holding the line mentaliteit. Er zijn gewoon teveel gaten en hoekjes waar een vijand zich kan verstoppen en ze kunnen ook te makkelijk flanken. Het lijkt wel of elke keer als ik iemand in het vizier hebt er 90 graden links of rechts een andere vijand klaar staat om mij van de aardbodem weg te vagen. Bij open mappen kan je dit vervangen met een sniper die mij aftikt na een mini shootout.

En dan zijn er echt ongelofelijk veel spelers die hun taak niet snappen dan wel niet uitvoeren. Medics die je voorbij lopen of op je staan, veel spelers die alleen maar rondrennen voor K/D, instant respawns ook al kost dat tickets en bijna niemand die ammo dropt.

Ik heb het nu over 60-70% van de potjes in mijn geval. Ook wel een paar hele mooie potten gespeeld, maar de kans dat 2 teams gelijk op gaan is zeldzaam. Minder erg als je in het winnende team zit, maar toch :+

Ik zal de beta echt nog wel spelen dit weekend, maar ik heb eerder deze week meer plezier gehad in BF1 wat teamplay en chaos betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
RobinNL schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 22:56:
K/D strebertjes waarschijnlijk, beta gedownload want gratis, kopen de game toch niet want CoD.
Lost zichzelf dus op dat probleem.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:31
Wolverine9000 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 22:01:
Nog mensen op ps5 met constant crashes. Eerste weerkend niets en nu constant.
Heb ik geen last van gehad, maat van me klaagt over warmlopers ps5

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:31
Moet zeggen gister weer wat leuke potjes gehad en ben wel wat rustiger gaan spelen, beter opletten minder rushen en 2e lijn spelen ipv voorop.
Ik merk dat ik wel lekker gaat met een LMG en behoorlijk wat kils maak zeker als ze in een groepje staan maar op korte afstand is het dan wel weer lastig.
Mij valt vooral op dat ik heel veel headshots krijg te verwerken en dat van gasten die op grote afstand staan, echt die hebben minder dan 0,5 sec nodig om mijn neer te leggen.
Rusch vind ik het leuks maar al heel wat potjes gehad waarbij je bij de HQ al afgeknalt word en dat is niet leuk. Conquest vind ik helemaal niks maar dat is altijd al zo geweest, dat is echt chaotisch ik ga het lieft een richting op met een duidelijke aanval en opdracht.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers