Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaan88
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 12:37
Marc3l schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 07:50:
[...]

Waar zie jij 69,95? Ik zie in de store 79,99 namelijk.
Bij diverse winkels, bijv GameResource, nedgame etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:57
Sebastiaan88 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:32:
[...]

Console versie is vgns mij €10 duurder dan pc, geen idee waarom

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:58
Sebastiaan88 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:32:
[...]

ah ja haha helemaal niet aan gedacht, heb een digital dus heb maar 1 winkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16:40
Kan iemand mij een tl;dr versie review van de beta geven? Ben op vakantie sinds half juli en kom eind augustus pas terug. Heb hem wel gepreordered, maar kan al die (open) beta’s niet spelen, helaasch. Is er een mogelijkheid dat er in september nog een playtest komt? Dank!

Mijn laatste battlefield was 1942, maar de moderne mod (ben de naam ff kwijt) speelde ik destijds ook veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
rekeewt schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:58:
Mijn laatste battlefield was 1942, maar de moderne mod (ben de naam ff kwijt) speelde ik destijds ook veel.
Desert Combat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16:40
Correct, goede oude tijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rekeewt schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:58:
Kan iemand mij een tl;dr versie review van de beta geven? Ben op vakantie sinds half juli en kom eind augustus pas terug. Heb hem wel gepreordered, maar kan al die (open) beta’s niet spelen, helaasch. Is er een mogelijkheid dat er in september nog een playtest komt? Dank!

Ga er maar niet vanuit. De komende weken gaan ze gebruiken om de beta feedback te verwerken voor de final release / eerste patch na release.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan88
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 12:37
Marc3l schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:48:
[...]

ah ja haha helemaal niet aan gedacht, heb een digital dus heb maar 1 winkel :P
Ik koop ze liever fysiek (tenzij het echt een goede aanbieding is op PSN), zo kan je hem altijd uitlenen of weer verkopen ooit…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Qn4vrG5fiWNDgjTeimfqmlHgTk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LN1HNtKywCRLxXgCRQ45EtYq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hahahaha, noemen ze zoiets niet een self-own? 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:29
modern warfare (COD4) was na de voorgaande COD games geweldig, maar alles daarna is toch eigenlijk brandhout? of ben ik een zeikende zak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ProfoundValue schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 19:28:
[...]

Hahahaha, noemen ze zoiets niet een self-own? 🤣
het was ook een grapje van ze :P ze hadden zelf een comment gepost met zo'n grijns 8)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:33:
[...]

De settings die jij wilt instellen of zodat je weet waar je de instellingen kunt vinden?
Zodat ik weet waar ik ze kan vinden maar ook omdat ik het overzichtelijk vind.
Dus naam setting + default instelling + wat ik zelf veranderd heb.

Alleen controller heb ik (nog) niet gedaan omdat ik met MKB op PC speel.

Ik maak ook backups vd setting files maar bij een reinstall verander ik eigenlijk liever de settings even ingame dan dat ik die files terugzet. Dan helpt zo'n sheet, zeker als ik een tijdje niet gespeeld heb.
D4NG3R schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:34:
[...]

Houd je alles zoals het was, trek je weinig nieuw volk aan. Verander je te veel, verlies je je bestaande spelers. Dat is en blijft een lastige balans om op te maken.
Zeker alleen vind ik de balans dus duidelijk doorslaan naar de wens om heel veel mensen te trekken. Dat mag natuurlijk en is logisch voor een bedrijf als EA. Ik zie alleen vooral veranderingen die het makkelijker maken om in te stappen en die het BF gedachtegoed verwateren.
Ik durf als fervent BF3/4 speler in ieder geval te stellen dat het totaalplaatje van BF6 meer goed doet dan slecht t.o.v. vooral de vorige 2 titels.
BF5 was uiteindelijk nog niet zo verkeerd en de hele UI en grafische look and feel vind ik veel beter dan BF6.
BF2042 was echt een treinramp dus dan is letterlijk alles al snel beter.
De signature gadgets zijn bijvoorbeeld een gigantische verbetering aan de classes, genoeg volk wat eerder helemaal geen health/ammo pack of repair tool mee nam. Nu weet je zeker dat een support speler altijd supply bags kan droppen, en een engineer in principe altijd in staat moet zijn om je te helpen je tank te fixen. :)

Of ze dat ook daadwerkelijk doen is een 2e. :+
Vind ik dus zeker niet. In bijv. BF5 krijg ik genoeg ammo en health toegegooid en bovendien zijn er over de hele map voldoende health en ammo stations. Tanks kun je daar meestal zelf repareren en anders bij de repairstations. Andere grondvoertuigen kun je zelf repairen.

Ik ben voorstander van:
Assault - Medic - Support - Recon met
RPG - Revive - Ammo - Spawn beacon
Pykow schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:46:
[...]

Je kan in de settings de markering op de grond uitzetten als je dat liever hebt.
Ik vindt het juist weer heel handig om dit te zien.
Staat dus letterlijk in de post waar je op reageert dat ik dat weet en ook waarom ik dat dus geen goed idee vind. :>
sdk1985 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:34:
[...]

Lijkt mij een enorme verbetering. Het oude systeem is ook niet bepaald realistisch met arbitraire en onzichtbare grenzen. Waarom zou je die onzichtbaar willen houden? Het zijn toch geen daadwerkelijke grezen? Het wordt bovenop de map geplakt en er volgt een arbitraire straal. Wil je het uitdagender en realistischer laat dan iemand fysiek een vlag hijsen. Helldivers 2 doet dit deels door de de speler een start sequence onderaan de mast te laten invoeren. Voordeel van de afgebeelde grenzen is dat je andere vormen kunt gebruiken. Met een straal kun je nog weleens tegen onbedoelde rariteiten aanlopen.
Ik heb niet gezegd dat ik het oude systeem realistischer vind. In het oude systeem is het ook geen straal en zijn er verschillende vormen.
Het zijn verder ook geen abitraire grenzen en je hoort aan het geluid dat je goed zit. Dus je moet wat beter opletten, luisteren en op je minimap kijken en dus wat moeite doen.

Deze game moet niet te moeilijk zijn, en vooral zoveel mogelijk mensen over de streep strekken. Prima doelstelling en niet onlogisch voor EA maar dat kan niet echt zonder e.e.a. te verwateren. Ik vind dat dus niet zo fijn. :)
D4NG3R schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:53:
[...]

Ik wil niet zeggen dat ik het helemaal eens ben met de weergave van de lijnen in BF6, dat moet zeker wel wat subtieler kunnen zonder dat het er uit ziet alsof iemand met een bus kleurrijke graffiti langs de randen heeft gelopen. Maar ja, puntje-paaltje precies dit.

In vorige games had je soms vreemde/onduidelijke hoekjes waar je een punt kon cappen. Even goed waren er ook plekken vol in het open waar je zou denken dat je kon cappen, maar dat vervolgens niet kon.
Je kunt de capzone op de minimap zien en vooral ook horen aan het geluid. Verder zijn de vormen denk ik gewoon aangepast aan wat voor een specifieke map werkt. Dus een plek die logisch lijkt om te cappen hoeft dat misschien niet te zijn om het spel leuk/interessant te houden. Dat zal in BF6 denk ik niet anders zijn. Er wordt zeker over nagedacht door EA waar je wel en niet kunt cappen maar goed, hun keuzes zal niet iedereen het mee eens zijn.

-----

De hype is ongekend maar ik zie toch wel heel wat punten, die ook in reviews genoemd worden, die nog best wel eens wat roet in het eten kunnen gaan gooien.

Dus ik ben heel benieuwd of de final release de hype in stand kan houden. We zullen zien als de vlinders een beejte verdwenen zijn. Ik voorzie eigenlijk nog wel heel wat werk aan de winkel na release. Zoals altijd bij Dice.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:54
Help!!!! schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:03:
[...]

Zodat ik weet waar ik ze kan vinden maar ook omdat ik het overzichtelijk vind.
Dus naam setting + default instelling + wat ik zelf veranderd heb.

Ik maak ook backups vd setting files maar bij een reinstall verander ik eigenlijk liever de settings even ingame dan dat ik die files terugzet. Dan helpt zo'n sheet, zeker als ik een tijdje niet gespeeld heb.
Handig! kan je die sheet misschien delen? Lijkt mij ook handig wanneer de orignele spel uitkomen en bij eventuele deinstallatie van het spel.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinotgrigio1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:16
Ricmaniac schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:48:
[...]

het was ook een grapje van ze :P ze hadden zelf een comment gepost met zo'n grijns 8)
en ze noemden players en users verschillend and the math is off

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:08:
[...]

Handig! kan je die sheet misschien delen? Lijkt mij ook handig wanneer de orignele spel uitkomen en bij eventuele deinstallatie van het spel.
Ja hoor, maar ik heb zelf geen mogelijkheid om het te hosten. Als je me DM'd met je email dan stuur ik de excel sheet wel door.

ps: Alleen controller heb ik niet gedaan omdat ik met MKB op PC speel.

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 13-08-2025 21:13 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2ydx-Ojz61bCRzgqHfvOoe-p3Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b5vHXGgzA1Q2WSN0cs7FQhiX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:27
Ik dacht dat ik met mijn revives toch wel hoger zou zitten :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4Bz4Vrlo2m7iPGyaQwsqDjLeqE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DwNTHtTc3JSLeSjxgaP6yIpE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:32
vinom schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:21:
Ik dacht dat ik met mijn revives toch wel hoger zou zitten :P
[Afbeelding]
Those are rookie numbers :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HUaVua_dCfKyPV1kJJNXuiWLRM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lf0ijoASn7CYtoN5ayHkE6KZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38_ZZNNHKvDXiT34AjkidnKr5NQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YJtlqHjWYsKi8EDBgchL54pn.jpg?f=fotoalbum_large

Whahah die accuracy van mij .. oh die staat niet in het plaatje. 14% accuracy XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16:37
Ik ben geen cod player
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZ8xGAfLVljt_a1cCHttyC59E6g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3SpCG4Cj4wPqZ6DvRh2gTyrA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shwan
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 23:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RK0etOxIToEw68cWpLV6dh17RHg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xx0kZn1uGyhvBHBjSky8E64J.jpg?f=fotoalbum_large

Top game 8)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_JpkYj8P3Abs8wfHE4CFWoMdIU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xwlBeu4v8AEeZG2aToeVqI8j.jpg?f=fotoalbum_large
Ging paar keer wel aardig met kills streaks van 21-0 zonder te tankgunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-08-2025 00:15 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Mijn kill/death ratio is nog in beta status.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
K/D ratio zou niet eens zichtbaar moeten zijn in deze game imo. Gewoon winnen of verliezen

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:31
Valt me alles nog mee, die K/D is meestal wel mijn gemiddelde.
Komende dagen toch maar eens anders proberen te spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HbTENRQBOvdbSAE3StjGh5A5zw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CfmWzLVweYA3NLjwhfimSZd7.jpg?f=fotoalbum_large

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/roqgiL2etmi8UM0X8vxMnnpDxeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uQ9ui6VgTb9bnwWfL3ve1EUC.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 12:04
K/D Ratio is toch meer een COD dingetje :D
Inderdaad. Je pikt hiermee wel de COD players eruit die zich op de K/D focussen. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 14-08-2025 06:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:00
Iets meer gespeeld dan ik dacht :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vHW0jqnpWEF0OlaWu46QFiJru7c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kHQvxFpXacZ56GrWb5UHG5O0.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RX8_3Vsa91ynOKpZUJPYLgXrpD4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SWJO75gmNIIMrFC46c6Skctz.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZjBYkBuF_dG3PaOTn47fDLvZTo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aBaLfaXiXYUONsosmox8J2If.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R7nfCQPnDZ1GoQ48kxj1nRnpyaY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uj2jwiQX3evtA7XxpXdz4QQD.webp?f=fotoalbum_large

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:13
Mensen hebben hier flink gespeeld zeg. Kom ik aan met m’n 10 potjes :+ Eens kijken of we dat aankomend weekend wat kunnen uitbreiden :)

PSN: xMaurice93

Most played mode: Classic Conquest

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MTVVrSVtWBienc1y8U_zguUPHtk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MSDXdkl73nV5EZsBMIuR16f2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 14-08-2025 07:22 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008

Oxigeon

En zo is dat!

Maurice079 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 07:03:
Mensen hebben hier flink gespeeld zeg. Kom ik aan met m’n 10 potjes :+ Eens kijken of we dat aankomend weekend wat kunnen uitbreiden :)
Hier idem. Heb er 7 gespeeld. In een uurtje of 2-4 bij elkaar. Wil altijd wel een beta spelen om te kijken hoe een game is. Maar wil dan ook weer niet te lang spelen aangezien ik nooit hoop dat ik de game "moe" ben voor hij uit komt.

Ik heb via de recap meer kills gemaakt dan assist. Echter als ik de stats in-game checkte na de match had ik volgens mij meer assist dan kills haha. Nouja. Recap zou wel goed zijn haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Ricmaniac schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:56:
[Afbeelding]

Whahah die accuracy van mij .. oh die staat niet in het plaatje. 14% accuracy XD
13% hier 😅 Ik had het idee dat het wel hoger lag. Ook al heb ik het een en ander in de maps kapot geschoten 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:03
Maurice079 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 07:03:
10 is nog veel.. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQuJRFD1mwsFE8GdJxN_mHO-WGs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2gPFA2qfRZL6bYbuTRcTNgBx.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk wat meer tijd komend weekend, maar vrees van niet..

Wat de game betreft zover ik dat kan beoordelen na slechts iets meer dan 4 uurtjes spelen, niet veel veranderd met hoe ik me BF herinner.. Het is eigenlijk alleen echt leuk als je met een groepje vrienden kan spelen in een squad.. Solo ben je al vrij snel kansloos tegen een team met samenwerkende quads.. De netcode lijkt ook een beetje vreemd in die zien dat die je vaak een gevoel geeft zelf vijanden ontelbare keren te moeten raken terwijl je zelf wel in slechts een paar kogels neergaat steeds.. Nogal frustrerend afentoe.. Kan ook gewoon aan de wapens liggen ofzo omdat ik amper wat heb geupgrade.. ik blijf het niks vinden dat je upgrades moet vrijspelen om betere wapens te krijgen etc, dat zorgt ook gewoon voor onbalans tussen spelers en teams.. Maar misschien moet ik gewoon stoppen met waarde hechten aan winnen of verliezen in dit soort games, maar te vaak doodgaan blijft sowieso frustrerend.. Wat dat betreft vind ik co-op PvE games zoals Helldivers 2 tegenwoordig sowieso een stuk relaxter om te spelen, aangezien daar geen competitie element inzit tegen andere mensen, maar puur gewoon lekker samen knallen.. Of ik BF6 zal spelen zal dus ook grotendeels afhangen of er genoeg game-vrienden van mij het gaan en blijven spelen want solo haak ik weer af..

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vY10r1UkgtyZ_eKTJDECuzmo4l0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v9AV40M2t4xg7ivejbUR6d3a.jpg?f=fotoalbum_large

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QlpGbl9Hj1aiX-jGsWrrEY1S26c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/08eTpPSfmyEaPsZWfWkY6568.jpg?f=fotoalbum_large

Jammer dat de statussen van objecties veroverd en verdedigd er niet in staat. Al met al mooie stats...
Is er al een queue 🫣😋

PC Specs

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-3yxjJPMt9nnMmO3J2084QKhxs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pirsQr5oGVqsjQ28C66dLAzG.jpg?f=fotoalbum_large

zo maar weer eens verder.. kan niet wachten op Rush..

en dan vanaf maandag in de withdrawl tot oktober :|

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

En ik maar denken dat ik met half het aantal matches, en 20u aan speeltijd aldus Steam m'n weekend wel redelijk goed gevuld had. _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPe-l5FcQQFzHvPg0t6rlU7PP9I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/S2h6TPTkv2axqqRS9YhlRJWu.png?f=user_large
Wel jammer dat objective score hier niet bij staat, meer stats is meer beter. :)

Ik vind de accuracy (18%) wel wat vreemd, komt ook niet echt overeen met wat ik afgelopen weekend ervaarde noch hoe ik presteer in andere shooters (34-39%). Al lijkt deze voor vrijwel iedereen aan de lage kant te zijn.

De afgelopen paar dagen wat BF4 met maten gespeeld om de tijd te overbruggen, maar vanaf vanavond weer lekker druk met BF6.

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 14-08-2025 08:36 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Ga er zo al wel in, in ieder geval. Kon vorige week ook direct om 10:00 spelen toen ik om 9:30 in de queue stond.

Maar misschien hebben ze de servers nu al op voorhand opgeschaald.

• BomBer_BeN
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SrZJtn1a5fFx_KBkbHsWr7y5R68=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/krcKx0vdBKo4g2LgxmYZ1zsI.jpg?f=fotoalbum_large

krijg geen K/D te zien dus zal wel heel slecht zijn xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Voor wie niet kan vinden waar je de stats kan opzoeken: https://www.ea.com/games/...attlefield-6/player-stats

Er zit ergens een downloadknop dat je een bestand kan downloaden met je stats.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Kwam er meteen in, dus nee. :)

Goed opgeschaald. Of ik ben gewoon heel vroeg al.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 14-08-2025 08:29 ]

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:52
Het start toch ook pas weer om 10 uur?

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 14-09 12:46

Opscheppers!

Nee,grapje, gewoon jaloers met mijn KDR van 64 : > )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
Mijn k/d ratio laat vooral zien hoe ik me richt op een objective en me er mijn leven voor wil geven haha

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Vind mijn 327 revives waardevoller dan m’n K/D. ;)
Compenseert ook weer mijn deaths.

[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 14-08-2025 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17:54
109 revives in 9 games, gewoon rondrennen met die dingen en iedereen reviven. Ook maar kort gespeeld, dit weekend nog paar potjes en dan mijn hype bewaren voor oktober. Anders ben ik al BF moe voordat ik überhaupt begin straks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OdPcStjYLA9hp003wGY6u4Gwzew=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GE3dld9HAw7yrav3IffPN260.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik mis eigenlijk hoeveel objects je hebt overgenomen of hebt verdedigd, vind ik veel meer waardervoller dan die K/D waar COD spelers op g*ilen. Aangezien Battlefield een teamplay is ipv solo.

• Zure mat
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:00
Ik kijk er vast overheen, maar ik mis de win/loss ratio in de stat. Voor mij vrij belangrijk in een game als BF :/
Buizerd__NL schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 08:51:
Ik mis eigenlijk hoeveel objects je hebt overgenomen of hebt verdedigd, vind ik veel meer waardervoller dan die K/D waar COD spelers op g*ilen. Aangezien Battlefield een teamplay is ipv solo.
Ik ook wel. Komend weekend draait vooral om gebieden te veroveren met Conquest, Breakthrough en Rush.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SPM (Score Per Minute) moet er bij. Die is eigenlijk het belangrijkste in heel Battlefield.
Jammer dat Rush enkel in Open Weapons zit en niet in Closed Weapons.

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 14-08-2025 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 12:46

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OZXUpXFjzw27NSPGSbjYwEf9GjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bz8oaLvBRuEVTEBUoxFxfp25.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had me helm niet altijd op, was het te warm voor, mss wat te vaak dood gegaan ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AEfsrDopYMEOQIX8iTCFsTTH2SE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tFYysHXjJQj11e85YPQ0pYrc.jpg?f=fotoalbum_large

Dat was inderdaad een lekker eerste weekend, ben benieuwd naar de komende dagen :)

iracing profiel

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 23:14
Nou mijn stats zijn nog om te huilen, hopelijk wordt dat komend weekend iets beter. Ik moest weer een beetje wennen aan de BF speelstijl

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
Ik kom overigens al prima in een potje... Zou tien uur zijn toch?

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNlAnOzFMz8PMTqWV-hsudjpqeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F4og4UnCisepnmxTl6ekuZ7y.jpg?f=fotoalbum_large

• Running-Genius
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 06:41
Ik moet toch nog even oefen 🤣

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-DSIWVniwOkxXp8V6qPW1StCf4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qITQeh0bdudS9qSReb4n7dEo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q7qlWzlOaqWy5yoBQ4Podbx_yNM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M2ecJfy3wyrHFoDAi0u7xIy6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wU5PWL2i5RH8vgPv7pj3evpRFH8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/45pI55EIPPdGF5gr9duXLd9H.png?f=fotoalbum_large

Huh.. DLSS en DLAA zijn verdwenen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je K/D is wellicht onder de 1, maar je maakt dat flink goed qua revives. :Y)

Een maat van mij heeft 400 kills op 22 revives, als support main. _O-

Ach ja, zolang men maar lol heeft toch? :)

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 14-08-2025 09:25 ]

• vinom
Net even snel 1 potje Rush gespeeld. Ging lekker, maar in de grafische opties was DLSS niet meer terug te vinden... Alleen Xess. Straks eens goed opnieuw kijken of mijn config weggooien.
vinom schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 09:27:
Net even snel 1 potje Rush gespeeld. Ging lekker, maar in de grafische opties was DLSS niet meer terug te vinden... Alleen Xess. Straks eens goed opnieuw kijken of mijn config weggooien.
Heb ik al gemeld hierboven. ;)
Iedereen heeft hier last van lees ik o.a. op ResetEra.

Twitch Drops zijn overigens ook weer live. Zelfde skins als vorig weekend.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jAMplyY.png

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 14-08-2025 09:31 ]

Huh? De game is al live? Ik zit nu in een match.

• Buizerd__NL
Rivanov schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 09:36:
Huh? De game is al live? Ik zit nu in een match.
Klopt EA heeft de beta om 09:30 uur live gezet.

• CerandoX.nl
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

Oldschool BF rubberbanding is er gelukkig weer.

• crimby
Off we go! En ik zie dat sowieso Rush en Close Quarters zijn toegevoegd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
EA is op de hoogte betreft DLSS en DLAA

The team is aware of reports regarding DLSS / DLAA being unavailable in the Open Beta. We'll follow up with additional updates as soon as possible.

Thanks for your patience!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Buizerd__NL schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 10:08:
EA is op de hoogte betreft DLSS en DLAA

The team is aware of reports regarding DLSS / DLAA being unavailable in the Open Beta. We'll follow up with additional updates as soon as possible.

Thanks for your patience!
Hmmm..

Ben ik de enigste of is nvidia DLSS niet meer toegankelijk in BF6 ?

Dankje wou dit net posten idd...

**

• stroopwafel57
Server browser (nog) leeg op PS5. Zie alleen grijs schermpje bij START.
( CONNECTION FAILED)

[ Voor 21% gewijzigd door stroopwafel57 op 14-08-2025 10:29 ]

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:30
Vanavond maar weer even proberen. Vorig weekend nog geen 10 potjes gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/43FPhV4IVLG8x_TXKOcbxXAmuT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bCjQm9jzrxrrmehM7jnI7eS8.jpg?f=fotoalbum_large

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Hier ook nog geen tien potjes kunnen spelen, ik verwacht dit weekend ook niet veel meer. Onhandig moment, een beta in de kindervakantie. Gewoon in normale werkweken, meer tijd in de avond. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 14-08-2025 10:43 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik had gespeeld totdat alle challenges gedaan waren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGuImw1wRIwa8M3Pz3Fl3SWFaH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZzFfICS9jVDqLShKjo7JOHec.jpg?f=fotoalbum_large

De revives zijn heel wat moeilijker dan in Delta Force warfare mode waar de spelers langer blijven liggen en medics kunnen met smokes de line of sight beter breken om de revives uit te voeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Empire State is zoals verwacht complete chaos. LOL.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:35

Patriot

Fulltime #whatpulsert

spartacusNLD schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 08:24:
Voor wie niet kan vinden waar je de stats kan opzoeken: https://www.ea.com/games/...attlefield-6/player-stats

Er zit ergens een downloadknop dat je een bestand kan downloaden met je stats.
Werkt dat niet voor Steam-spelerss ofzo? Wat ik ook invul, ik krijg dat die account niet bestaat. Heb mijn EA ID al opgezocht, en dat werkt ook niet. Jammer :(

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:29
iemand tips voor beste FPS settings?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:38
crimby schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 08:34:
Mijn k/d ratio laat vooral zien hoe ik me richt op een objective en me er mijn leven voor wil geven haha
In mijn optiek zouden ze k/d ook lekker weg moeten laten van het scoreboard.
Dan hoeven de streamers ook niet elke 5 seconden het scoreboard op te roepen om te zien of hun k/d nog wel goed gaat :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

fib3rlight schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 10:53:
iemand tips voor beste FPS settings?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
ik had de beta vorige week gemist, maar ik ga hem dit keer wel spelen :)
gisteren heb ik battlefield 1 gespeeld voor het eerst, een geweldige game!
ik had al heel lang geen battlefield game gespeeld: de enige die ik gespeeld had waren Bad Company 2 en battlefield 4.

geen idee of mijn pc BF6 goed kan afspelen, maar we gaan het zien

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 14-08-2025 10:58 ]

nothing stops this train

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Rivanov schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 09:23:
Huh.. DLSS en DLAA zijn verdwenen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QColZlv86e226FfudIYEe3tFBh0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xS8iV67uOLcqkCajh9CWmqp9.png?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 14-08-2025 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Gaat iig wel je FPS omhoog :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Mijn matchmaking werkt idd ook niet meer / niet goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZz17-Fm930Lxy4-xFcABxnC-6A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mgc6PMYwFe1boazaegf5SI2e.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Net nog gekeken maar zonder shotgun heb ik nog steeds maar 93 kogels als assault, hopelijk verandert dat nog.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Lekker Ventje schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:02:
Net nog gekeken maar zonder shotgun heb ik nog steeds maar 93 kogels als assault, hopelijk verandert dat nog.
Dit is denk ik zodat je als assault soortvan gedwongen wordt samen te spelen met een support.. anders gaat iedereen gewoon weer als lone wolf rondrennen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het hele idee is juist dat je ook je 2e wapen gebruikt. De ammo daarvan kan en mag je niet negeren.

Maar ja, ondanks dat ik groot voorstander ben van samenwerking tussen classes (en even belangrijk; dat mensen wisselen naar een andere class als dat nodig is..) - mag assault van mij best wel een extra mag op z'n main weapon krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 14-08-2025 11:14 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

New beta challenge, search for a ammobox before killing someone, wrs heb je dan het dubbele, daar gaat je SPM ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ze hebben in ieder geval niets gefixt afgelopen week, want je kunt in Cairo nog steeds bovenop de gebouwen klimmen. Dus het lijkt 1 op 1 dezelfde build + Rush en Empire State.

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 14-08-2025 11:29 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Als ze die tank weggehaald hadden of dat muurtje, hield t al op.. beetje jammer dit, zal wellicht het startpunt zijn van ergens zo een dikke haai unlocken :D

[ Voor 30% gewijzigd door SAiN ONeZ op 14-08-2025 11:36 ]

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:33
Ongeveer 2 uurtjes RUSH... pfff is idd RUSH hectisch zoals het altijd al was.

Na afloop van een match, werkt quit match nog steeds niet. Steeds wachten op de volgende game en dan quit werkt wel...

• stroopwafel57
Uurtje gespeeld nu.

Enorme vertraging (zeker vergeleken met vorig weekend) in hit markers. Mijn Ping is volgens mij prima (50) maar een vertraging van minstens een seconde is onspeelbaar. Meer mensen last van?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:35:
Als ze die tank weggehaald hadden of dat muurtje, hield t al op.. beetje jammer dit, zal wellicht het startpunt zijn van ergens zo een dikke haai unlocken :D
Er zijn (helaas) wel meer plekken waar je de daken op kan komen dan enkel bij E.

Ik gok dat ze voor de release de bovenkant van het level wel gaan voorzien van een player clip brush (onzichtbare muur) om het in z'n totaliteit te voorkomen.

En/of ze gaan (een aantal) daken 'gewoon' toegankelijk maken zonder obscure jumps.

Ik heb in principe nog niet eens zo'n probleem met het feit dat mensen op de daken kunnen komen, het grootste probleem is dat als ze daar eenmaal zitten - je weinig tot geen mogelijkheid hebt om ze er weg te krijgen. :')

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 14-08-2025 11:42 ]

• Buizerd__NL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjGSNIhHmb9I4eAo7p86URmrccs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/FepFO97VTw3PM7qhT2j0kVDo.png?f=user_large

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:17
Rivanov schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:28:
Ze hebben in ieder geval niets gefixt afgelopen week, want je kunt in Cairo nog steeds bovenop de gebouwen klimmen. Dus het lijkt 1 op 1 dezelfde build + Rush en Empire State.
Ik heb nu al medelijden met het dev team dat straks aan de gang kan zodra die ladder gadget in het spel komt :+ >:)
Pagina: 1 ... 23 ... 31 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers