merlin1201 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:41:
Ik ben zelf eens goed gaan bekijken waarom ik zo belabberd speel en dan spelen er toch een aantal zaken, zo ga ik te vaak mee met het groepje en probeer ik mee te rushen alsof het COD is, maar ook merk ik dat het matchmaking systeem voor mij niet lekker werkt omdat ik dan te veel tegen pro's gaat spelen die al op flinke afstand eigenlijk alles raakt vooral mijn kop ;-)
Mijn k/d ratio is ook niet best. Speel daarom liever een support rol. Dan blijft je ook meer achter de vuurlinie, minder chaos en iets overzichtelijker.
Wel leuke potjes gehad als engineer om een tank in 'leven' te houden. Je merkt wel wie er BF ervaring heeft. Sommige pakken een tank en racen net zoals Max Verstappen meteen naar de vijand
Ga de game zeker wel halen. Wel even wennen, ook doordat het veel gedetailleerder is vergeleken met bf20242.
Misschien daarom ook wat chaotisch, meer details dus ook meer verwerken(?). Als ik ook terugkijk naar bf2 haha, zo lekker simpel.
- Mis de serverbrowser (ze hadden toch geleerd van de vorige versie)
- kunnen in/uitzoomen in de minimap
- Sniper class is niet nieuw maar mag er van mij wel uit (of eerst x tegenstanders spotten en daarna pas ammo krijgt)
- En mis nog de grotere maps in de beta maar Squid G (streamer) gaf aan dat dit wellicht is om cod spelers over te halen, op zich snap ik het dan wel. Ik ben meer van de grotere maps maar Cairo vind ik wel leuker dan die bergmap.
- Edit: en een capture the flag mode zou ik wel weer willen