Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-10 00:21
Ja... we zullen inderdaad moeten zien met de maps. Volgende week krijgen we een extra map... ook een kleine en zelfs helemaal infantry only als ik het goed heb. Veel van de influencers vonden dat de beste map, we zullen zien.

Moet wel zeggen dat Operation Metro de Battlefield 3 beta was, dat is denk ik ook een van de slechtste maps van de game. Operation Firestorm is sowieso een grote, die map die we hebben in de bergen vind ik een prima formaat en deze uit de trailer doet me denken aan Gulf of Oman. Al is het lastig inschatten of dat stuk helemaal links ook nog bij de map hoort.

Ben benieuwd of de TTK minder een probleem is op grotere maps. Het wisselt voor mij, vooral die Iberian Offensive (de enige map die ik mag spelen...) voelt alsof je elke seconde in een gevecht zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZVYCl8D_fteDyIUfwarFWlk9JKc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CrdaCHyIlUNAzpFOcZBJcRpr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door raiders op 10-08-2025 13:31 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:15

RawChild

PSN: Rawchild

Metro slechte map? Die map heeft mij over gehaald de full game te kopen.
Denk ook veel Cod spelers. Denk zelfs dat het 1 van de populairste Maps was.

We weten ook dat firestorm in de base game zal zitten. En die is wel groot. zullen wel meerdere zijn. Daarnaast nog 2 maanden. Maar ze zijn al zo lang bezig om met bf spelers te testen. Mag aannemen dat ze de te kleine Maps feedback wel hebben.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het probleem dat je creëert met kleinere mappen is teveel man per vierkante meter, waardoor je chaotische gameplay creëert. Dan niet alleen, regelmatig zie je vijanden gewoon voor je spawnen, omdat nergens een "veilige" spawn is, omdat het allemaal zo smal en klein is.

Het geeft inderdaad erg de CoD vibe.

Ik ben een persoon die graag flank en een aanval wil inzetten uit een hoek dat de vijand niet verwacht. Hierdoor gebeurt het regelmatig dat ik opeens tussen de spawnende vijand bevind.

En als je ze dan meteen killed, zie je berichten verschijnen dat je een spawn camper bent. Wat moet ik anders? Mij laten afschieten? Dan heeft flanken ook totaal geen zin meer, dus je wordt dan weer verplicht om een frontale aanval in te zetten zonder tactiek.

Ook worden engineers en support te weinig aangespoort om hun rol te spelen. Mededankzij de sneller respawns, te kort op combat respawns, magische zelf repair van voertuigen etc. Gelukkig hebben ze main battle tank geen zelf repair meer gegeven, althans niet kunnen vinden. Als het inderdaad geen zelf repair heeft, dan is het een goede stap in de richting.

[ Voor 37% gewijzigd door Toonen1988 op 10-08-2025 14:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
raiders schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:30:

Moet wel zeggen dat Operation Metro de Battlefield 3 beta was, dat is denk ik ook een van de slechtste maps van de game. Operation Firestorm is sowieso een grote, die map die we hebben in de bergen vind ik een prima formaat en deze uit de trailer doet me denken aan Gulf of Oman. Al is het lastig inschatten of dat stuk helemaal links ook nog bij de map hoort.
BF3 beta had ook Caspian Border. En dat is precies het type map wat erg mist in BF6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tk55 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:03:
[...]

BF3 beta had ook Caspian Border. En dat is precies het type map wat erg mist in BF6.
Die map was toen ter tijd héél erg populair. De meeste servers draaide die map meer dan Metro.

Al moet ik wel zeggen dat Metro wel een goede balans had, voor zover ik kan herinneren.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 10-08-2025 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:27
G_Dragon schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 10:30:
@Geronimous @RobinNL Als jullie hulp willen met de TS, voeg me gerust toe :).
Wel verfrissend wat andere mensen, anders overal dezelfde TS’ers.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DamianW
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 17:11
Ik heb nu ongeveer 30 uur in de beta zitten. Speelt fantastisch weg, heel vloeiend met amd X3D cpu. Steady boven 165 fps. Ik vermoed dat er wel issues zijn met intel en core scheduling op efficiency cored, op laptop draait het een stuk minder hierdoor.

Qua gameplay: mappen mogen inderdaad iets groter voor echte conquest gameplay. Breakthrough vind ik de mappen de juiste grote hebben. Ik hoop nog wel op iets meer gevarieerde game modi.

TTK ligt voor een battlefield 20-25% te hoog. Dat mag wel iets minder en de wapens hebben te weinig recoil. Als ze dit wat meer fixen en de snelheid er iets uithalen dan bevordert dit ook meer teamplay. Nu voelt het toch iets te veel run and gun gameplay.

Shotgun is te sterk, sniper is goed, meer variatie in assault rifles mag wel.

Al met al ben ik zeer positief over de game en zal hem ook kopen. Niet voor niets al kapot gespeeld met vrienden. Nu alleen nog even wat COD eruit tunen en je hebt een zeer goede game. Mochten ze COD er niet uithalen en de nieuwe cod flopt dan bekoren ze hiermee wel ruim 75% van alle shooterliefhebbers. Immers beter dan 30% wat denk ik de core battlefield spelers zijn dus ik kan het wel begrijpen als ze dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik ben ook wel overtuigd. Niet voor €80, daarvoor wacht ik wel ff een maandje tot black friday.
Zijn ook de kinderziektes eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je een granaat smijt. Zou deze toch beetje verder mogen gooien. Mujn mrning natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raiders schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:30:
Ja... we zullen inderdaad moeten zien met de maps. Volgende week krijgen we een extra map... ook een kleine en zelfs helemaal infantry only als ik het goed heb. Veel van de influencers vonden dat de beste map, we zullen zien.

Ben benieuwd of de TTK minder een probleem is op grotere maps. Het wisselt voor mij, vooral die Iberian Offensive (de enige map die ik mag spelen...) voelt alsof je elke seconde in een gevecht zit.

[Afbeelding]
Jep. Empire State. Kijk ook enórm uit naar deze map.
New York. <3

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:40
Wolverine9000 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:48:
Als je een granaat smijt. Zou deze toch beetje verder mogen gooien. Mujn mrning natuurlijk
Ik mis die gooi beweging, lijkt alsof je hem wegschiet ;-)
Moet zeggen dat de beta vandaag weer wat beter speelt maar ik merk wel dat de speelwijze die je gewend bent in BF niet echt werkt, je speelt in BF vaak wat rustig, terughoudend en achter cover waarna je steeds verder opruk naar de objective.
Wat nu gebeurt is dat heel veel spelers als een kip zonder kop CODtje lopen te rushen zeker in die city maps en dat past niet bij battlefield en moet je in domination houden niet in breaktrue.
Ik denk dat die gemengde speelwijze mij vooral nekt.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +2 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:04
greatgonzo schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:27:
Ik ben ook wel overtuigd. Niet voor €80, daarvoor wacht ik wel ff een maandje tot black friday.
Zijn ook de kinderziektes eruit
Verwacht maar niet dat hij snel in prijs zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

kromhout77 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:45:
[...]

dankje ;) waar haal je deze info vandaan? kheb echt lopen zoeken en kan het niet vinden.
Van een EA forum:

https://forums.ea.com/dis...-graphics-on-bf6/12423396

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De TS heeft inmiddels een update gekregen :)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Toonen1988 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:20:
[...]

Veel van deze dingen die ik aanhaalde, zullen ze echt niet oplossen in de volledige release.

En kwa mappen, eerst zien en dan pas geloven. Als er grotere mappen zijn, waar zijn deze dan in de beta? Is een beta juist niet bedoeld om te testen? Maar dan laten ze wel weer een grote map eruit... Moeten deze dan ook niet getest worden?

Ga er maar niet vanuit tot de mappen groter zijn.

Daarnaast bevat deze game matchmaking en kun je de mappen niet selecteren. Met andere worden, ik wordt dan nog altijd verplicht om op deze ongebalanceerde kleinere mappen te spelen.

Siege of Cairo is in breakthrough een NATO map. Nog nooit de NATO zien verliezen. Liberation peak is weer een echte PAX Armata map in zowel Breakthrough als Conquest. Nog nooit PAX Armata op zien verliezen.

Designs van de mappen zijn gewoon prut.
Er is juist beschreven dat ze met de kleinste mappen beginnen. Er komen grotere aan, kijk maar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_38zsrvBTnWwffEXQvbSDsNaJys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o84TbI0DoqmF6UWya1w3QfuA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

stroopwafel57 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:13:
@ cleasar 88.

'Hahahaha..inderdaad.' Herkenbaar. :>)

Ik speel al sinds 2004 shooters maar was slecht (te langzaam) en nu ik als echte senior speel kan de tegenstander bij wijze van spreken nog even de krant lezen terwijl ik richt en mis................................:>%%%%
Het is zelfs al zo slecht geworden dat ik gisteren niet eens voorkwam in de eind rangschikking na een potje.
(Ik had er wel een paar gedood maar was waarschijnlijk van te weinig waarde).
Volgensmij moet je ergens op een knop drukken zodat het hele scoreboard verschijnt, dan zie je jezelf wel staan Je stond waarschijnlijk in het onderste gedeelte dat verborgen is.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Toch lijkt de game niet helemaal goed geoptimaliseerd. Het kan erger, frametimes zijn bij mij uitstekend. RTSS laat bij mij op ultra met DLSS Balanced (zie inmiddels geen verschil meer met quality) ~40% cpu usage zien en het grootste deel van de tijd zit de GPU rond de 80. Af en toe bij heel veel drukte gaat de GPU usage flink omhoog naar max met framedrops naar ~120fps, dus de GPU is duidelijk wel de bottleneck, niet de CPU.

Ik had ook last van rare upscaling artifacts maar die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen nu ik de sharpness naar 20 heb gezet ipv de standaard 50. Ik vermoed dat DLSS gewoon niet lekker ging op het verwerken van een oversharpened beeld.

Nouja eigenlijk best onder de indruk dus. Op een zeker moment RTSS lekker uitgezet en gewoon genoten. Ik vind Domination super fijn spelen en voelt als een BO6 killer. Conquest ook vermakelijk. Ik pre-order denk ik maar een keer wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Komen mensen nog op de Discord? We zoeken nog squadmates ;) https://discord.gg/XremNWyz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 07:49

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

1e indruk is vooralsnog goed hier (PS5). Ik heb sinds 1942 vrijwel alle BF's meegemaakt, en deze variant geeft weer een beetje het 'oude' BF gevoel terug. Die hele kleine infantery maps zijn niet per se mijn ding; ik werd vooral de 1e twee dagen helemaal tureluurs geknald maar inmiddels gaat het wat beter. En die skills komen dan weer beter tot uiting op de grotere Liberation Peak map, wat ik de leukste vindt. Voor mij is BF altijd een spel gebleven waarin het niet gaat om het maken van de meeste kills, maar om het winnen van de potjes. En dat kan dus ook heel goed met de ondersteunende taken en vooral 'play the objective'. En daarmee kom ik ook als bijna 50-jarige toch regelmatig vrij hoog in de rankings uit ;)

Er zijn nog tal van dingen die aangepakt zullen en moeten worden maar de overall feel is vooralsnog goed. Geen pre-order voor mij aangezien ik net rond de release datum op vakantie ga, maar daarna pik ik 'm denk ik wel direct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tk55 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:30:
Komen mensen nog op de Discord? We zoeken nog squadmates ;) https://discord.gg/XremNWyz
Zou wel willen. Maar aan mij ga je vocaal helaas niet veel hebben. Stembeperking waardoor communiceren helaas ni mogelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:56
Chelseamarre123 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:55:
[...]

Skill issue. Alsof er nu al veel cheats zijn
YouTube: Battlefield 6 Skill Issues 🥀

*kuch*

Nu is dat natuurlijk geen cheat (wss), echter, er gebeuren dus duidelijk rare dingen, dat is nu inmiddels wel bekend.

Zeker, ik ben oud en slecht, maar niet zò slecht en oud.

[ Voor 23% gewijzigd door Visgek82 op 10-08-2025 15:42 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Visgek82 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:39:
[...]

YouTube: Battlefield 6 Skill Issues 🥀

*kuch*

Nu is dat natuurlijk geen cheat (wss), echter, er gebeuren dus duidelijk rare dingen, dat is nu inmiddels wel bekend.

Zeker, ik ben oud en slecht, maar niet zò slecht en oud.
Dat filmpje is geen cheat? Gewoon iemand die al zijn shots mist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

kevlar01 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:38:
[...]

Bloom is best realistisch en kan je counteren door te tappen ipv de trigger continue in te houden.

Zie ook : (vanaf 0:40 ongeveer)
[Video: 7 Key Battlefield 6 Mechanics You NEED to Know!]
In 'het echt' is het aandeel 'bloom' in de totale spread slechts een fractie van de spread die gerelateerd is aan recoil control.

Het geheel van bloom (Inherente factoren van vuurwapens/munitie zoals terugslag, muzzle rise, barrel eigenschappen en munitie-inconsistentie) is eigenlijk min of meer constant tenzij je misschien je loop flink oververhit. Dan zal het oplopen. In het echt counter je bloom dus niet door te tappen want het is inherent aan het wapen/munitie.

Tappen is ceteris paribus eigenlijk altijd preciezer dan full auto omdat het moeilijker is om gedurende langere tijd je recoil control op hoog niveau te houden. Dat heeft dus niet met bloom te maken. Ook bij tappen ben je gewoon bezig met recoil control. En hoe beter je recoil control hoe beter je groepering. Ook bij full auto.

Ergo. Bloom is realistisch in de zin dat elk wapen een beetje bloom heeft maar in deze game is het way out of control. Recoil control is in het echt veruit de belangrijkste factor in de spread.

Als design keuze voor de/een game vind ik het helemaal niks en het is dus ook niet realistisch.

Maar het verklaart wel een deel van mijn mindere prestaties in deze beta.... :D 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 10-08-2025 16:14 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Chelseamarre123 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:46:
[...]

Dat filmpje is geen cheat? Gewoon iemand die al zijn shots mist.
Dat zeg ik toch ook , dat het wss geen cheat is. beter lezen.

Er zijn zeker wel hits bij , dat hoor je ook aan de hit indicator. het is gewoon brakke netcode wat je hier ziet , daarmee bedoel ik ook dat er gekke dingen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wtf. Op aanraden van een Reddit poster (en zie dat @Rivanov het ook had benoemd) EA overlay aangezet. Het is geen wereld van verschil maar opeens nauwelijks framedrops. Maf, maar verklaart. Het speelt nu op her en der een frametime spike na helemaal soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:46

rapture

Zelfs daar netwerken?

Toonen1988 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:20:
Siege of Cairo is in breakthrough een NATO map. Nog nooit de NATO zien verliezen. Liberation peak is weer een echte PAX Armata map in zowel Breakthrough als Conquest. Nog nooit PAX Armata op zien verliezen.
In Cairo heb ik als PAX Armata gewonnen, maar dan heb ik een team zoals ik dat in Delta Force gewend ben. Meer vlees op de cap zetten, meer ons vlees dan hun vlees op de cap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:52:
[...]

Dat zeg ik toch ook , dat het wss geen cheat is. beter lezen.

Er zijn zeker wel hits bij , dat hoor je ook aan de hit indicator. het is gewoon brakke netcode wat je hier ziet , daarmee bedoel ik ook dat er gekke dingen gebeuren.
Hij gebruikt ook nog eens een shotgun die een "spread" heeft. Wat deze shotgun juist so OP maakt, is dat je dus niet exact hoef te richten op target. Zelfs als je naast richt, raak je nog iemand.

Dit is inderdaad gewoon desync, netcode of SBMM rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Thomas schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:04:
Wtf. Op aanraden van een Reddit poster (en zie dat @Rivanov het ook had benoemd) EA overlay aangezet. Het is geen wereld van verschil maar opeens nauwelijks framedrops. Maf, maar verklaart. Het speelt nu op her en der een frametime spike na helemaal soepel.
Is dat ook als je via steam speelt? Of alleen ea?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57
Even dubbelcheck; de beta dit weekend stopt op maandag 10:00 s’ochtends toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:23:
Even dubbelcheck; de beta dit weekend stopt op maandag 10:00 s’ochtends toch?
Ja. Of zou moeten zijn dat ze verlengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:28

ManiacsHouse

Scheisse!

Schiet mij maar lek. Hoe kom ik überhaupt aan het spelen? Ik heb beta toegang. Game draait. Maar wat nu? :?
Kan op Play klikken maar dan gaat ding match making. En gooit dat er na minuut uit.

[ Voor 28% gewijzigd door ManiacsHouse op 10-08-2025 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:22:
[...]

Ook via Steam, maar je moet wel even de platform linken in je EA account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:51
Tot hoe laat hebben we vanavond de tijd?
Gewoon 0.00?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Aggressor schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:35:
Tot hoe laat hebben we vanavond de tijd?
Gewoon 0.00?
Letterlijk 3 posts boven je al gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

even beta gedaan en speelt lekker maar wel vaak GPU error.

wel jammer dat je MOET laats drivers hebben van Nvdia Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v60PkrYSAjdaJUdwncXxbsBJZa0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dnlpdoqc3sX4PkMVHQTglB9o.jpg?f=fotoalbum_largedie veel problemen geven in veel games

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:33
Motaro schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:40:
even beta gedaan en speelt lekker maar wel vaak GPU error.

wel jammer dat je MOET laats drivers hebben van Nvdia [Afbeelding]die veel problemen geven in veel games
Hmm hier ook een 5080, ik heb nog niet 1 error of crash gehad. (Ik heb de laatste driver) Afkloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 12:28
ManiacsHouse schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:24:
Schiet mij maar lek. Hoe kom ik überhaupt aan het spelen? Ik heb beta toegang. Game draait. Maar wat nu? :?
Kan op Play klikken maar dan gaat ding match making. En gooit dat er na minuut uit.
Heb ik ook op de PlayStation, oplossing is om game te sluiten en opnieuw opstarten....Ja wel weer in queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hun 5800X3D gaat veel harder dan de mijne.

Er zit een chapter over Reddit comments in de video en die verwijzen naar https://www.pcgameshardwa...enchmarks-Test-1479164/2/ waar hun 5800X3D vergelijkbaar met de mijne presteert.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DmLPbHfMuLejY_A0qGVr0TdbN_s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eXYDx1gTogH8GMnFlXg6ZDFj.jpg?f=fotoalbum_large

WTF 16 cores 9950X3D gaat volgens PCGH 64% harder dan 9800X3D en de E-cores boosten de performance ook enorm. Mijn hardware-upgrade zal op een jaar na Zen 6 gepland worden. BF6 is de eerste game die kan beweren dat 8 cores niet genoeg is en graag 12 of 16 cores wilt.

Er is een discussie tussen HUB wilt een reproduceerbare testmethodologie gebruiken en gamers zijn geïnteresseerd in wat er tijdens de drukste momenten (niet-reproduceerbaar) gebeurt. Is je gaming PC krachtig genoeg voor in het heetst van de strijd? Het is aan de gamer om te oordelen als de geteste situatie druk genoeg is om representatief te zijn.

Daniel Owen is in de video aangehaald. Hij is snel populair geworden door laten zien wat er gebeurd als je het spel wat langer speelt dan de reviewers en wat gebeurt er tijdens de drukste momenten. Dat het goed draait als er niets gebeurt, betekent niet veel voor de gamers.

[ Voor 20% gewijzigd door rapture op 10-08-2025 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:28

ManiacsHouse

Scheisse!

Marc3l schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:50:
[...]

Heb ik ook op de PlayStation, oplossing is om game te sluiten en opnieuw opstarten....Ja wel weer in queue.
Tis gefixed. Moest in Ea app de boel laten 'repairen'. En toen werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

EA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rapture schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:52:
[...]

Hun 5800X3D gaat veel harder dan de mijne.

Er zit een chapter over Reddit comments in de video en die verwijzen naar https://www.pcgameshardwa...enchmarks-Test-1479164/2/ waar hun 5800X3D vergelijkbaar met de mijne presteert.

[Afbeelding]

WTF 16 cores 9950X3D gaat volgens PCGH 64% harder dan 9800X3D en de E-cores boosten de performance ook enorm. Mijn hardware-upgrade zal op een jaar na Zen 6 gepland worden. BF6 is de eerste game die kan beweren dat 8 cores niet genoeg is en graag 12 of 16 cores wilt.

Er is een discussie tussen HUB wilt een reproduceerbare testmethodologie gebruiken en gamers zijn geïnteresseerd in wat er tijdens de drukste momenten (niet-reproduceerbaar) gebeurt. Is je gaming PC krachtig genoeg voor in het heetst van de strijd? Het is aan de gamer om te oordelen als de geteste situatie druk genoeg is om representatief te zijn.

Daniel Owen is in de video aangehaald. Hij is snel populair geworden door laten zien wat er gebeurd als je het spel wat langer speelt dan de reviewers en wat gebeurt er tijdens de drukste momenten. Dat het goed draait als er niets gebeurt, betekent niet veel voor de gamers.
Lol. Die PCGH benchmark klopt van geen kant. Ik haal tussen 200 - 250FPS met de 9800x3D i.c.m. 5090FE en 64GB DDR5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Leuk spel met veel potentie! Eerste Battlefield sinds BF3 die ik speel. Vind de Maps wel vrij klein vergeleken met BF3 hopen dat de andere Maps wat groter zijn. De resolutie/scherpte op de PS5 valt ook wat tegen.

Even afwachten op de tweede open bèta, hopen dat ze voor die andere maps selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 17:49:
Leuk spel met veel potentie! Eerste Battlefield sinds BF3 die ik speel. Vind de Maps wel vrij klein vergeleken met BF3 hopen dat de andere Maps wat groter zijn. De resolutie/scherpte op de PS5 valt ook wat tegen.

Even afwachten op de tweede open bèta, hopen dat ze voor die andere maps selecteren.
Enkel de map Empire komt erbij. En die is infantry focused dus close combat.

Manhattan Bridge is de grotere versie van die map, maar die zit enkel in de full game.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20:51
Ik heb over het algemeen toch best veel lol met het spel. Het heeft inderdaad een berg potentie. Voelt overall wel wat snel en chaotisch aan. Zeker op de kleine maps. En goed om te zien dat PTFO nog steeds loont :Y)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5OiifLz3WXAPKnxaX87Ah9kc3Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a59fjrT8iKGItrTjRxCssv0w.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maurice079 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 18:03:
Ik heb over het algemeen toch best veel lol met het spel. Het heeft inderdaad een berg potentie. Voelt overall wel wat snel en chaotisch aan. Zeker op de kleine maps. En goed om te zien dat PTFO nog steeds loont :Y)
[Afbeelding]
Ik merkte dat dus ook. Als je bijvoorbeeld Conquest speelt en je schiet alleen mensen neer zonder een punt over te nemen of je team mates te helpen, dan krijg je veel minder punten dan wanneer je je weinig kills maakt, je team veel helpt en de punten verovert.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RobinNL schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 18:35:
[...]

Ik merkte dat dus ook. Als je bijvoorbeeld Conquest speelt en je schiet alleen mensen neer zonder een punt over te nemen of je team mates te helpen, dan krijg je veel minder punten dan wanneer je je weinig kills maakt, je team veel helpt en de punten verovert.
Toch blijft het denk ik een lastig iets om hier een goed algo voor te maken.

Bijv op plek 4 staat iemand met een veel betere KD, een aardig betere Assist ratio maar duidelijk minder vlaggen. Echter hij maakte het misschien mogelijk voor nummer 1 om die vlaggen ook daadwerkelijk in te nemen/defenden.

En als je plek 2 met 4 vergelijkt kan ik daar zeker geen chocola van maken.... :?

Zou wel wat meer willen weten over hoe dit bij BF6 nu zit. En wat telt nu precies als een Assist.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bcHpjsijwI8P4OnFDSqvYn8gMOo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JG2ntwHaGqcbLjYcHpuoPU2e.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Help!!!! op 10-08-2025 18:46 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Dat scherm, kreeg ik vroeger met tab op de pc. Maar op de ps5 kan ik niet vinden hoe je die op zet.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie nu dus in verschillende matches mensen op daken staan rondom C in de map Siege of Cairo. Daar kan je weinig tegen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinNL schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 18:47:
Ik zie nu dus in verschillende matches mensen op daken staan rondom C in de map Siege of Cairo. Daar kan je weinig tegen beginnen.
Hoe geraak je daarop.. zou ni weten hoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

RobinNL schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 18:47:
Er is een glitch om op het viaduct te geraken en daarna kan je over de daken gaan. Misbruik het nu lekker hard zodat ze het moeten patchen.

[ Voor 8% gewijzigd door rapture op 10-08-2025 18:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

@rapture Maar om dan vervolgens die spelers eraf te krijgen... Is niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wil veel randoms reviven en dan hebben ze geen geduld. 😃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18:51
Ik heb het gevoel dat veel schoten niet worden geregistreerd. Regelmatig raak ik duidelijk een tegenstander, maar die gaat niet neer en draait zich vervolgens om, waarna zijn schoten wél tellen. Erg frustrerend. Ik weet nog niet wat ik van dit spel moet vinden; het kan leuk zijn, maar vaak ook enorm frustrerend. Wat ook niet helpt, is dat de tegenstanders in hun uniform vaak nauwelijks te onderscheiden zijn van je teamgenoten. Daar moeten ze echt meer variatie in aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 10:44

spartacusNLD

This is Sparta!!

FSR4 activeren in battlefield 4:

Hopelijk zit er met release gewoon echte FSR4 support in de game :)

[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 10-08-2025 19:00 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 18:56:
Ik wil veel randoms reviven en dan hebben ze geen geduld. 😃
Echt irritant dit daardoor ga ik onnodig dood als ze om medic vragen en gelijk respawnenen het kost tickets voor atackers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Superman schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 18:59:
[...]

Echt irritant dit daardoor ga ik onnodig dood als ze om medic vragen en gelijk respawnenen het kost tickets voor atackers.
Kom af met mijn defibrillator en dan zijn ze weg en ben ik dood. 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crimby
[...]

Andersom net zo. Ik wacht continu zo lang. Geen idee wat de meeste medics doen maar niet reviven iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:29
Snap er niks van.. zit op ps5 en elke keer als ik op start druk om game te starten hoor ik een klikkend geluid en er gebeurd niks? Iemand een idee? 😂 is vast iets sufs maar zoek al een half uur

Denk dat het die not party leader bug is.. terwijl ik solo speel atm

[ Voor 15% gewijzigd door HertogJack op 10-08-2025 19:10 ]

psn: HertogJack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Turfschipper schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 18:42:
Dat scherm, kreeg ik vroeger met tab op de pc. Maar op de ps5 kan ik niet vinden hoe je die op zet.

Iemand?
Scorebord? Start/options inhouden. Heb er ook lang achter moeten zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

R.G

Wat ik echt mis is een server browser komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 19:14:
Wat ik echt mis is een server browser komt dat?
Vooralsnog enkel in Portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:52
Wolverine9000 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 18:52:
[...]

Hoe geraak je daarop.. zou ni weten hoe.
YouTube: I already broke Battlefield 6 (Insane Exploit)

Is wel een grappig filmpje ook.

Ik heb nu 3 uur gespeeld en had net toevallig pas de eerste grote map. Battlefield, voor mij, is grote maps. En daar horen nu eenmaal tanks, choppers en jets bij als speel ik die zelf niet. Ik zit nu steeds in kleine maps tegen mensen die inmiddels al pro zijn met de shotgun en de lol is nu wel even weg.

Ik hoop op grote(re) maps want anders wordt het een no-go voor mij.

En medic spelen is ook nutteloos want ze verdwijnen alweer voordat je kan reviven.

Buiten dit hou ik wel van de snelle gameplay!

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

[...]

Ik speel via EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 12:28
HertogJack schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 19:07:
Snap er niks van.. zit op ps5 en elke keer als ik op start druk om game te starten hoor ik een klikkend geluid en er gebeurd niks? Iemand een idee? 😂 is vast iets sufs maar zoek al een half uur

Denk dat het die not party leader bug is.. terwijl ik solo speel atm
Dan lijk het net of de game begint en kom je weer terug? Ik had gisteren, stuk of 10x geprobeerd en toen game maar herstart, toen deed hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:28

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik vermaak me prima. Speel op XSX, heb wel al een paar keer gehad dat het geluid helemaal weg viel. Game afsluiten en opnieuw opstarten lost dit dan op.
Vind de grote van de maps ook nog nog best oke, maar heb ook veel te lang COD Nuke Town en Stake Out gespeeld.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze moeten echt stoppen met in potjes te smijren waarvan de stand 200 tegen 700 is
En je niet weg kan uit uw eigen spawn. Verliezen van in het begin. Geen probleem. Maar zo is niet leuk. En neen ik klaag niet.. ik heb veel plezier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
[...]

Als je even alleen speelt zonder discord groep..(i.v.m. tijd of niemand online) Vraag ik niet om medic.
Instant space bar voor snelle respawn... ga niet wachten op een medic 8)7
Terwijl je binnen 2sec weer fris en nieuw staat in je eigen game tijd.
*Zie ze soms wel op me af rennen, maar dan nog.. space bar :*)
Hahaha grappig en werkt ook nog, paar keer gedaan.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, op de valreep nog level 20 behaald. Enkel de Recon en Engineer challenge niet behaald.

Heerlijke game. :)

Op naar donderdag. 8)

Acties:
  • +8 Henk 'm!
PatRamon schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 20:42:
[...]

Als je even alleen speelt zonder discord groep..(i.v.m. tijd of niemand online) Vraag ik niet om medic.
Instant space bar voor snelle respawn... ga niet wachten op een medic 8)7
Terwijl je binnen 2sec weer fris en nieuw staat in je eigen game tijd.
*Zie ze soms wel op me af rennen, maar dan nog.. space bar :*)

[...]

Hahaha grappig en werkt ook nog, paar keer gedaan.
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

R.G

Rivanov schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 20:59:
Zo, op de valreep nog level 20 behaald. Enkel de Recon en Engineer challenge niet behaald.

Heerlijke game. :)

Op naar donderdag. 8)
Wat moet je doen Om donderdag te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 21:00:
[...]

Denk weer code? Of je huidige early access code werkt ook nog. Weet ik niet. Zit in BF Labs dus heb sowieso toegang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 21:00:
[...]

Niets. Gewoon spelen zonder code. Open voor iedereen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 00:03
Wolverine9000 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 20:34:
Ze moeten echt stoppen met in potjes te smijren waarvan de stand 200 tegen 700 is
En je niet weg kan uit uw eigen spawn. Verliezen van in het begin. Geen probleem. Maar zo is niet leuk. En neen ik klaag niet.. ik heb veel plezier.
Sowieso vind ik dat het wel heel vaak heel duidelijk 1 kant op gaat zeg maar. Bijna altijd dat ofwel mijn team ofwel de tegenstander (maar vaak de tegenstander :+ ) met een overmacht van >500 eindigt.

Maar verder speelt het heerlijk. Ik heb weinig shooters gedaan, laat staan waar ik online nog 'iets' kon, muv Battlefield 3. BF6 speelt iig net zo lekker als dat ik me BF3 heb herinnerd :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De 2 city maps vind ik echt heel vermakelijk maar die berg map :{ ik quit gewoon elke keer als ik die krijg en dan hoop ik daarna weer in n city map te komen.

Het grootste gemis aan de beta zijn wat mij betreft de ontbrekende server browser en dat er geen squad management is. Probeer maar n potje Breaktrough te doen als je team maten zitten te snipen in HQ, schiet echt niet op :{

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Behalve de nieuwe map komt er vast ook wel een patch met verbeteringen. Benieuwd wat ze al weten aan te pakken.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-10 19:48
Deze vraag is vast wel veel geweest. Hoe vinden jullie de destructability?
Zelf niet zo'n betrouwbare ervaring.
Zat een beetje met een tank op een stadsmap de boel aan gort te knallen. Wel 9de geworden (voor mij is dat hoog voot een eerst potje bij een nieuw spel, soît). Maar had niet een idee dat alles kapot kon zoals Battlefield Bad Company 2. Met die laatste game kon je echt alles naar gort knallen.

Jullie hebben meer ervaring, kan dat volgens jullie met deze game ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:58
Richh schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 21:12:
[...]

Sowieso vind ik dat het wel heel vaak heel duidelijk 1 kant op gaat zeg maar. Bijna altijd dat ofwel mijn team ofwel de tegenstander (maar vaak de tegenstander :+ ) met een overmacht van >500 eindigt.

Maar verder speelt het heerlijk. Ik heb weinig shooters gedaan, laat staan waar ik online nog 'iets' kon, muv Battlefield 3. BF6 speelt iig net zo lekker als dat ik me BF3 heb herinnerd :)
Ik heb juist net meer dan de helft van de potjes dat het echt heel gelijk op gaat. Ik eindig vaak onder de 100 tickets verschil. Mijn laatste conquest was een 000 vs 006 eindstand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rickokun schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 23:23:
Zat een beetje met een tank op een stadsmap de boel aan gort te knallen. Wel 9de geworden (voor mij is dat hoog voot een eerst potje bij een nieuw spel, soît). Maar had niet een idee dat alles kapot kon zoals Battlefield Bad Company 2. Met die laatste game kon je echt alles naar gort knallen.

Het is maar goed dat je niet alles kan slopen, anders heb je na een tijd een hele lege map. Op Liberation Peak staan een paar huisjes, die kan je bijna volledig slopen, als in dat ze niet bruikbaar meer zijn voor de tegenstander om in te schuilen of te snipen.

Wat ik met de beta niet had, maar met de pre-alpha wel, was dat ik vrijwel geen damage meer zie bij enemies door instortende stukken van gebouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rickokun schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 23:23:

Nee, niet alles gaat kapot en in veel mappen is de halve map al vernietigd wanneer de match begint. Veel gebouwen gaan ook steeds hetzelfde kapot. Veel matches zie ik toch steeds dezelfde vernietiging terug komen.

Ondanks Battlefield 6 lekker wegspeelt, heeft het nog altijd veel dingen dat het mist. Het is apart wat ik nu ga zeggen, maar Battlefield 2042 had in sommige mappen zelfs meer vernietiging. Niet in alle mappen maar in bijv. de haven map kon je gebouwen compleet laten instorten. Dit heb ik tot nu toe nog niet gezien in Battlefield 6 gezien. En als gebouwen schade krijgen, zie je toch elke keer weer precies hetzelfde.

Ook in de map Liberation Peak heb ik nog geen enkel gebouw volledig zien instorten. Wel telkens precies zelfde vernietiging zien terug komen. Steeds dezelfde gevel of muren uit een gebouw.

Kwa special effects ziet het wel beter uit, maar de uiteindelijke vernietiging is toch weer steeds hetzelfde, minder dynamisch.

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 10-08-2025 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
RobinNL schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 23:33:
[...]

Het is maar goed dat je niet alles kan slopen, anders heb je na een tijd een hele lege map. Op Liberation Peak staan een paar huisjes, die kan je bijna volledig slopen, als in dat ze niet bruikbaar meer zijn voor de tegenstander om in te schuilen of te snipen.

Wat ik met de beta niet had, maar met de pre-alpha wel, was dat ik vrijwel geen damage meer zie bij enemies door instortende stukken van gebouwen.
Thanks, maar nog niet geheeeeeel antwoord op de vraag, in hoeverre denk jij dat je alles kapot kan krijgen? Niet in de zin dat je de hele map kapot kan krijgen, maar dat je elke muur neer kan halen die je ziet.

Snap het wel hoor. Maar met BFBC2 kon je inderdaad dus (soms met moeite, afhankelijk van materiaal dingen kapot krijgen. Moet wel zeggen dat je daar volgens mij alleen infantry only had.

Klopt dat je daar aan het eind van een game veel kapotte terreinen had, mappen waren denk ik ook niet zo groot. Alleen de gebouwen gingen kapot, niet het terrein.

Misschien hamer ik er in door hoor, geen probleem als het niet kan, vraag het me gewoon af. Vind t wel een toffe feature.

Mijn eigen ervaring is dat ik het snelle actie vind, je kan meteen respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
Toonen1988 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 23:36:
[...]

Nee, niet alles gaat kapot en in veel mappen is de halve map al vernietigd wanneer de match begint. Veel gebouwen gaan ook steeds hetzelfde kapot. Veel matches zie ik toch steeds dezelfde vernietiging terug komen.

Ondanks Battlefield 6 lekker wegspeelt, heeft het nog altijd veel dingen dat het mist. Het is apart wat ik nu ga zeggen, maar Battlefield 2042 had in sommige mappen zelfs meer vernietiging. Niet in alle mappen maar in bijv. de haven map kon je gebouwen compleet laten instorten. Dit heb ik tot nu toe nog niet gezien in Battlefield 6 gezien. En als gebouwen instorten, zie je toch elke keer weer precies hetzelfde.

Ook in de map Liberation Peak heb ik nog geen enkel gebouw volledig zien instorten. Wel telkens precies zelfde vernietiging zien terug komen. Steeds dezelfde gevel of muren uit een gebouw.

Kwa special effects ziet het wel beter uit, maar de uiteindelijke vernietiging is toch weer steeds hetzelfde, minder dynamisch.
In BF BC 2 (wat dit niet is, snap ik), had je ook minder grote gebouwen, dus is natuurlijk makkelijker om de boel te laten slopen.

Ik kan echt niet heel erg.mijn mening geven. Heb 1 pot gespeeld.
Wel veel snelle actie en snelle respawns.

Bijzonder om te zien hoe mensen niet flanken. Dat ligt niet aan de game, bijzonder vond ik het wel om te zien dat mensen als gehakt door dezelfde chokepoints heen gaan.
Kon met de eerste match lekker snel overal doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 00:03
Skybullet schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 23:23:
[...]

Ik heb juist net meer dan de helft van de potjes dat het echt heel gelijk op gaat. Ik eindig vaak onder de 100 tickets verschil. Mijn laatste conquest was een 000 vs 006 eindstand.
Haha, momenteel in een game van 450 tegen 900 ongoing :+ Als je op dat berglevel alleen nog maar objective F hebt is het een zooitje.
Ik heb dit weekend een uur of 6-7 kunnen spelen en ik denk 2 games gehad waar het uberhaupt close was (sub 100).

nouja /rant, ik ben gewoon jaloers :+

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 10-08-2025 23:48 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• E2max
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-10 10:53
Ik heb wat gespeeld dit weekend. Ziet er wel vet uit en het klinkt vet. Maar ik vind de maps zo klein. Ook conquest, mijn favo mode is voor mijn gevoel klein qua schaal. Maar 5 capture points, en dan afhankelijk van de map 1 van elk voertuig. Op de website hebben ze beschrijvingen van de maps staan. Ik twijfel echt of er wel echt grotere maps in komen. Voor mijn gevoel mogen ze wel 2 keer zo groot.

Ik ga ook snel dood voordat ik kans heb te reageren. Ben niet meer de jongste, maar ook dit is voor me gevoel sneller dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
E2max schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 00:18:
Ik heb wat gespeeld dit weekend. Ziet er wel vet uit en het klinkt vet. Maar ik vind de maps zo klein. Ook conquest, mijn favo mode is voor mijn gevoel klein qua schaal. Maar 5 capture points, en dan afhankelijk van de map 1 van elk voertuig. Op de website hebben ze beschrijvingen van de maps staan. Ik twijfel echt of er wel echt grotere maps in komen. Voor mijn gevoel mogen ze wel 2 keer zo groot.

Ik ga ook snel dood voordat ik kans heb te reageren. Ben niet meer de jongste, maar ook dit is voor me gevoel sneller dan eerst.
Hier loop ik ook tegenaan, operation firestorm komt terug maar dat was wel 1 van mijn minst favoriete grote map in BF3.

Maar snel was ik nooit, meer vanaf de zijkanten met een sniper en dan voor de 1km kill gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:19
Hoe kom je eigenlijk in de training grounds? Ik krijg alleen een samenvatting wat de geselecteerde mode betekent.
Ik zie vast iets over het hoofd :)

Maar ik heb iig even wat "live" conquest kunnen doen en ben natuurlijk veel kapot geschoten. Ik begin net en moet enorm wennen aan de controls, maar dat is een kwestie van tijd en oefenen. Vandaar dat ik dus graag in de training grounds wil oefenen.

Ook kwam ik opeens in een potje Breakthrough terecht en dat was als aanvaller goed te doen met betere teamplay dan in conquest. Als verdediger maakten we geen kans.

Maar mijn reflexen zijn als oudere gamer (55+) wel een bak trager geworden zeg haha :D
Toch een leuke game weer; ik pak volgend weekend wat langer mee dan deze.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je op het scorebord kijkt. Zie je kills. Deaths. Assist. Etc
En dan paar andere symbolen. Welke zijn dit. Mss al vermeld hier...en ivm de wapens gaan die tot max level 20. Of zouden deze verhoogd worden vanaf donderdag. Of mss bij release
Weet iemand dit.

[ Voor 31% gewijzigd door Wolverine9000 op 11-08-2025 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:07
Gisteren na enige knutselwerk ook de beta kunnen spelen. Had een andere processor nodig een stapel moederbord bios updates en een secure boot schijf en toen was alles eindelijk goed om de beta te kunnen spelen. Het had dus wel wat voeten in de aarde.

Ik moest vooral wennen aan de game. Ik merk dat de sniper rifles nog niet helemaal mijn vriendjes zijn. Ik ben gewoon een stuk trager met schieten dan bijvoorbeeld bij Delta force. Maar dat is een kwestie van gewenning.
Ik had gisteren wel op liberation peak een sniper die me twee keer kilde voordat ik doorhad waar hij zat. Toen ik dat eenmaal wist was hij ongeveer 10 keer het haasje. Dus dan tikt het wel lekker aan.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vortigen schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 00:40:
Hoe kom je eigenlijk in de training grounds? Ik krijg alleen een samenvatting wat de geselecteerde mode betekent.
Ik zie vast iets over het hoofd :)

Maar ik heb iig even wat "live" conquest kunnen doen en ben natuurlijk veel kapot geschoten. Ik begin net en moet enorm wennen aan de controls, maar dat is een kwestie van tijd en oefenen. Vandaar dat ik dus graag in de training grounds wil oefenen.

Ook kwam ik opeens in een potje Breakthrough terecht en dat was als aanvaller goed te doen met betere teamplay dan in conquest. Als verdediger maakten we geen kans.

Maar mijn reflexen zijn als oudere gamer (55+) wel een bak trager geworden zeg haha :D
Toch een leuke game weer; ik pak volgend weekend wat langer mee dan deze.
Tip; speel Closed Weapon Conquest. Dáár wordt 10x beter samengewerkt dan in de Open Weapon Conquest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10 20:22
Battlefield is back!!!! Bf3/4 vibes. Speelde op de PC met alles ultra geweldig. Destruction iets minder maar gewoon weer die chaos die alleen Battlefield heeft. Maatje ging het niet snel genoeg, na 10 min in Caïro? :dit is geweldig!!!!! Squad met randoms werkte prima samen, healen, supplyen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:21
Wolverine9000 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 04:36:
Als je op het scorebord kijkt. Zie je kills. Deaths. Assist. Etc
En dan paar andere symbolen. Welke zijn dit. Mss al vermeld hier...
Het laatste symbool met het vlaggetje is, liggend aan de gamemode, hoe veel caps je hebt gemaakt of hoe lang je op de caps gezeten hebt.
en ivm de wapens gaan die tot max level 20. Of zouden deze verhoogd worden vanaf donderdag. Of mss bij release
Weet iemand dit.
Komende donderdag zou ik nog geen (grote) wijzigingen verwachten, hoe weapon progression straks in de live game gaat werken weten we nog niet. Er zullen nog genoeg unlocks bij komen.

Het 1e weekend was iig vermakelijk, komend weekend nog ff rondklooien op de map welke ze toevoegen en dan rustig de launch afwachten. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

greatgonzo

schit-te-rend!

Kun je donderdag weer spelen als je early access key hebt? Of was dit alleen voor het 1e weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:21
@greatgonzo Het komende weekend is vanaf donderdag open voor iedereen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
D4NG3R schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 08:05:
[...]

Het laatste symbool met het vlaggetje is, liggend aan de gamemode, hoe veel caps je hebt gemaakt of hoe lang je op de caps gezeten hebt.

[...]

Komende donderdag zou ik nog geen (grote) wijzigingen verwachten, hoe weapon progression straks in de live game gaat werken weten we nog niet. Er zullen nog genoeg unlocks bij komen.

Het 1e weekend was iig vermakelijk, komend weekend nog ff rondklooien op de map welke ze toevoegen en dan rustig de launch afwachten. :)
Ik verwacht donderdag eigenlijk wel een paar aanpassingen:
- level cap
- challenges (al aangekondigd)
- 1 of 2 andere maps
- weapon nerfe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Help!!!! schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 21:58:
Behalve de nieuwe map komt er vast ook wel een patch met verbeteringen. Benieuwd wat ze al weten aan te pakken.
nope. volgende week exact dezelfde build.

Nog meer nieuws (waar bovenstaande ook in wordt beantwoord:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

crimby schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 08:14:
[...]

- level cap
- 1 of 2 andere maps
- weapon nerfe
Nee, exact dezelfde build. Dus geen aanpassingen op wat al eerder aangekondigd was (game mode extra / maps)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 08:14:
[...]

- level cap
- 1 of 2 andere maps
- weapon nerfe
Verwacht ik niet. Ze gaan niet in 3 dagen een nieuwe build maken hoor. ;)
Enkel Empire als map erbij en Rush als gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 20:07
Wat een heerlijk eerste weekend was dit zeg. Gewoon weer ouderwets leuk knallen. Alle challenges kunnen completen. Maar die engineer challenge loopt echt uit te pas met de andere qua effort om die te kunnen halen. Uiteindelijk maar op een voertuig gaan liggen met m'n torch..

Deze maps zijn mij echt te klein maar wel een en al spectakel. Hopelijk komend weekend nog even spelen maar ik begin wel uit te kijken naar de release van deze game :).

iracing profiel

Pagina: 1 ... 20 ... 50 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.