Acties:
  • +16 Henk 'm!
Zo, 1,5 dag de closed beta achter de rug, alles wel unlocked qua challengers, wapens, attachments, overal ook wel mee gespeeld, tijd om een eerste balans op te maken.

Kort maar krachtig, de beste beta die ik sinds de BF3 alpha heb gespeeld. Maar er is een hoop over te zeggen.

De movement, traversal, gunplay, erg lekker en valt weinig op af te dingen. Het tempo ligt wel echt verschrikkelijk hoog, misschien tikje te hoog voor de typische Battlefield ervaring. Heel weinig tijd om weer op adem te komen en de maps hebben nog heel veel werk nodig.

-De spawns zijn super gaar, regelmatig spawn je in het zicht van of anderen spawnen voor je neus
-Op conquest en breakthrough kan je zowel aanvallend als verdedigend best wel baserapen
-De matchmaking is verschrikkelijk, al paar keer drie keer exact dezelfde map/mode/partij voor de kiezen gekregen
-King of the Hill, domination zijn overduidelijk gericht op CoD
-Destruction gaat bij vlagen echt veel en veel te grijs
-Je kan niet met meer dan 4 man een server joinen, dan moet je weer met squads en party maken/leaven gaan klooien
-Met vier man in discord, win je elke pot
-Open of closed wapens maakt in de praktijk geen verschil voor het spelverloop
-Het draait rocksolid qua fps, weinig crashes, heel weinig bugs
-Nog altijd is een kwart of meer van de server een sniper, blijft nutteloos
-Wapenbalans is ver te zoeken. Meer dan de M4A1 carbine heb je eigenlijk niet nodig
-TTK/TTD is soms instant en op andere momenten kom je overal mee weg. Netcode is nogal twijfelachtig bij vlagen, maar dat is gelukkig sporadisch.

Maar goed, lang verhaal kort, deze game heeft verschrikkelijk veel potentie. Of ze het waar gaan maken is een tweede. Veel plezier in de open beta mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Road to Rome was supervet man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Battlefield 6 heeft een compas, maar staat standaard niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
InSanex schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:50:
[...]

Denk dat het vooral je referentie is, ik kijk naar de "histrorische" dan denk ik aan 1 en de OG 1942 (staat hier zelfs het belachelijke road to rome in de kast) , de moderne shooters , heb ik soweiso al afstand van. BF 6 is voor mij meer een opvolger van COD Modern warfare 2 (zonder perks) dan een BF titel.
Als BF fan van het tweede uur (1942 vond ik niet zo) heb ik wel een andere referentie dan alleen de moderne shooters. Daarmee gezegd heb ik alle MOH, COD en BF gespeeld. Dus ook met zo’n referentie kan je hier prima een waardige BF titel in zien ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:23
Ik mis ook een peak actie, dat je zeg maar net ff om de bocht heen kan kijken...zat al door de keybinds te kijken maar de functie die er op lijkt die draait je gewoon ineens als een bot een kwartslag om.

Gister met een paar mede-Tweakers online gespeeld, @Vuurvoske en @ProfoundValue.
Zijn er nog meer gegadigden om toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net geprobeerd met mijn 7800x3d en rtx 4090. Zelfs op low speelt het niet zo lekker als cod of fortnite. Aimen voelt "off" en het is gewoon niet helemaal top soepel... Iemand een idee?

Speel overigens op 280hz 1440p.

[ Voor 8% gewijzigd door Cobiwan op 09-08-2025 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 13-10 07:08

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Special Forces ook, of was dat een addon van bf2?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cobiwan schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:05:
Net geprobeerd met mijn 7800x3d en rtx 4090. Zelfs op low speelt het niet zo lekker als cod of fortnite. Aimen voelt "off" en het is gewoon niet helemaal top soepel... Iemand een idee?

Speel overigens op 280hz 1440p.
Speel je via EA App en heb je overlay uitstaan? Zoja; overlay aanzetten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

In-game capped op 60fps en alt-tab, fps knalt omhoog issue heb ik kunnen inverteren door Fullscreen Mode van Borderless naar Fullscreen veranderen. Nu wordt de grafische kaart in-game aan het werk gezet en alt-tab zet de 60fps cap erop om stroom te besparen.
Bassbounce schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:57:
Wat heeft mijn 5600X het zwaar, maar ik lees dat de 5800x hier ook last van heeft..

Spelt loopt hierdoor niet helemaal lekker.
Daniel Owen heeft 5600X en RTX 3080 of 6800 XT getest.

Alle threads de hele tijd op 100% en als je de CPU wat ontlast, alle threads boven 90%. Dit is een goed voorbeeld van 6 cores is niet genoeg.

Een Radeon is beter dan een GeForce in het omgaan met CPU bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SAiN ONeZ schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:06:
Was add-on voor BF2 inderdaad. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zie steeds meer berichten verschijnen van mensen die hetzelfde probleem hebben als wat ik heb. Meer en meer mensen beginnen te posten dat hun hit registratie/damage output na een dag spelen gewoon helemaal bagger is.

Niet alleen bij mij, maar ook veel andere gamers beginnen nu argwaan te worden over het SBMM systeem.

Er beginnen ook al video's te verschijnen.

[ Voor 34% gewijzigd door Toonen1988 op 09-08-2025 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Rivanov schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:09:
[...]

Speel je via EA App en heb je overlay uitstaan? Zoja; overlay aanzetten.
Staat aan. Vond net ergens dat gsync waarschijnlijk niet werkt. Dat klinkt plausibel want haal wel rond de 180-280 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-10 09:43

InSanex

serenity now!

hahah ja, maar op het gegeven moment was er geen server meer die die maps had :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Is er een manier om je settings ineens te resetten, door een cfg file ofzo te verwijderen, zodat je weer simpel vanuit scratch je favo setup kunt tweaken/vinden...?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 21:37
SAiN ONeZ schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:16:
Is er een manier om je settings ineens te resetten, door een cfg file ofzo te verwijderen, zodat je weer simpel vanuit scratch je favo setup kunt tweaken/vinden...?!
Alleen per pagina is dat mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cobiwan schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:52:
[...]

Staat aan. Vond net ergens dat gsync waarschijnlijk niet werkt. Dat klinkt plausibel want haal wel rond de 180-280 fps.
Klopt. G-Sync indicator komt ook niet in beeld.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:52:

-Je kan niet met meer dan 4 man een server joinen, dan moet je weer met squads en party maken/leaven gaan klooien
Ik hoop dat ze het eerste onmogelijk maken vanwege je volgende punt. Met meer dan 4 man op Discord in 1 server speel je gewoon op very easy. Beetje zoals die pro streamers die met een compleet team een casual mode joinen in Apex.

Of maak een aparte playlist voor randoms. Je gaat heel veel mensen geen plezier laten beleven als er 8 man samen kunnen spelen (1 van de redenen dat ik de beta uninstalled heb, want het gebeurt nu al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

b.o.n.s schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:19:
[...]

Alleen per pagina is dat mogelijk
wrs zit er ergens een config.cfg en als je die verwijdert zal ie weer alles op default zetten, ik ben alweer meer aan t kloten met de settings dan daadwerkelijk spelen, maar dat is ook leuk, dan weet je uiteindelijk wat alles doet, maar snap die stats rechtsbovenin niet echt, zet je vsync of een frame limiter aan dan pakt de cpu het wel, de gpu blijft hier overheen gaan, terwijl ik die juist gecapped wil zien, en ook vanuit amd driver zelf pakt dit niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Paar potjes gespeeld, op zich een leuke game. Ik draai een 4080 Super en 9800X3D. Performance is een beetje mwah. Er is niet echt een pijl op te trekken. Het ene moment stabiel, andere moment minder. Best wat bugs / glitches tegengekomen. Had even een soort blurry “baan” door het scherm heen, maar ook lijkt DLSS niet helemaal lekker geïmplementeerd. Ik krijg meer fps met quality dan balanced. Framepacing kan ook beter. Ik vond BF2042 uiteindelijk wel lekker draaien, dit is nog wat minder.

Verder best een aardige indruk. Heb het idee dat hit registratie nog niet op en top is en breakthrough voelt wat ongebalanceerd.

Afijn. Hopen dat dat nog wordt aangepakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Beakzz schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:25:
[...]

Ik hoop dat ze het eerste onmogelijk maken vanwege je volgende punt. Met meer dan 4 man op Discord in 1 server speel je gewoon op very easy. Beetje zoals die pro streamers die met een compleet team een casual mode joinen in Apex.

Of maak een aparte playlist voor randoms. Je gaat heel veel mensen geen plezier laten beleven als er 8 man samen kunnen spelen (1 van de redenen dat ik de beta uninstalled heb, want het gebeurt nu al).
Dat is het idee toch. Samen spelen.
Er zijn niet voor niks Squads etc.
Juist het ontbreken van een server browser zorgt er voor dat je zulke trucjes moet uithalen.
Er is juist niks niks leuker dan een server waar teamplay is. Ook in squads met randoms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:26:
[...]

wrs zit er ergens een config.cfg en als je die verwijdert zal ie weer alles op default zetten, ik ben alweer meer aan t kloten met de settings dan daadwerkelijk spelen, maar dat is ook leuk, dan weet je uiteindelijk wat alles doet, maar snap die stats rechtsbovenin niet echt, zet je vsync of een frame limiter aan dan pakt de cpu het wel, de gpu blijft hier overheen gaan, terwijl ik die juist gecapped wil zien, en ook vanuit amd driver zelf pakt dit niet..
CPU laat je daadwerkelijke FPS zien. De GPU laat zien hoeveel FPS je eigenlijk hebt.
Ik heb namelijk via RTSS m’n frames gecapped op 166 en dat staat ook bij CPU.
Maar bij GPU zie ik tegen de 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 17:27
Had ik via een twitch drop een key gekregen gisteren. Wil ik het vandaag gebruiken en een redeem doen, is het niet meer geldig/verlopen.

Gelukkig wel de open beta kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tito129 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:46:
[...]

Dat is het idee toch. Samen spelen.
Er zijn niet voor niks Squads etc.
Juist het ontbreken van een server browser zorgt er voor dat je zulke trucjes moet uithalen.
Er is juist niks niks leuker dan een server waar teamplay is. Ook in squads met randoms.
En waarom denk je dat er squads van max 4 zijn? Kijk je ook graag een sport waar van het ene team getraind is om samen te spelen tegen een team van randoms die niet van elkaar weten hoe ze spelen?

Samenwerken klinkt heel leuk en vooral als je zelf de persoon ben die in een Discord zit met bv. 8 man. Lachen met zijn allen de solo randoms oprollen en je goed voelen terwijl je de game dus op easy speelt.

Ik heb het meeste van de beta met randoms gespeeld en dan zit er 1 van mijn squad ergens achterin te snipen en een andere spawned bij C terwijl ik als ik geluk heb 1 squadmember bij mij heb op A (1 van de 1000 voorbeelden hoe randoms niet samenwerken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Rivanov schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:50:
[...]

CPU laat je daadwerkelijke FPS zien. De GPU laat zien hoeveel FPS je eigenlijk hebt.
Ik heb namelijk via RTSS m’n frames gecapped op 166 en dat staat ook bij CPU.
Maar bij GPU zie ik tegen de 250.
Ik had al zo'n vermoeden, beter die cap uitzetten dus, of opzoeken waar je hem t best kunt cappen..
Ik herkende wel dat mijn latency wel heel mooi laag blijft, en dat met een 6800xt en een 8700k, maar die word wel erg warm nu...

we gaan weer even verder kloten, we hadden vroeger een -x-[SswL]-x- clan, the Smoking Suckaz with Logix, maar die ouwe lullen hebben allemaal wat beters te doen :? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:00:
[...]

Ik had al zo'n vermoeden, beter die cap uitzetten dus, of opzoeken waar je hem t best kunt cappen..
Ik herkende wel dat mijn latency wel heel mooi laag blijft, en dat met een 6800xt en een 8700k, maar die word wel erg warm nu...

we gaan weer even verder kloten, we hadden vroeger een -x-[SswL]-x- clan, the Smoking Suckaz with Logix, maar die ouwe lullen hebben allemaal wat beters te doen :? ;(
M’n 5090 blijft rond de 53 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zo startte ik net BF5 op, en dan word er amper wat van de cpu en vga gevraagd, maar daar zit je niet met die cpu bottleneck, maar is grafisch ook niet te vergelijken, alleen apart dat het nu voornamelijk op je CPU uitkomt, en niet op die dikke vga, toch..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17:23
Vraagje ivm de wapens. Die zijn max level 20. Zouden ze bjj game release meer leveling hebben. Of zou dit de limiet zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:51
Heeft heel veel potentie maar voor mij veels te snel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49
Toonen1988 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:42:
Ik zie steeds meer berichten verschijnen van mensen die hetzelfde probleem hebben als wat ik heb. Meer en meer mensen beginnen te posten dat hun hit registratie/damage output na een dag spelen gewoon helemaal bagger is.
Ik hoor dit van meer mensen, maar deze twee videos zijn gewoon matig..
2 gasten in de verte zijn allebei al flink damaged (47 damage voor een kill op de 1e, 55 voor de 2e), en de 2 gasten daarna van dichtbij raakt die maar met 4 kogels (3 op de ene, 1 op de ander), het grootste deel van de magdump doettie rechts van ze.
Hier pompt die 5 kogels in het schild (waarna deze breekt), en raakt de gast er achter maar met 1 kogel. 2e death is een prefire van een SMG, wat verwacht men?

Er is qua TTK genoeg werk aan de winkel, ook de bloom mogen ze wat mij betreft zo op de stort gooien, maar qua hitreg heb ik tot dusver eigenlijk maar weinig te klagen gehad. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

D4NG3R schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:17:
[...]

Ik hoor dit van meer mensen, maar deze twee videos zijn gewoon matig..

[...]

2 gasten in de verte zijn allebei al flink damaged (47 damage voor een kill op de 1e, 55 voor de 2e), en de 2 gasten daarna van dichtbij raakt die maar met 4 kogels (3 op de ene, 1 op de ander), het grootste deel van de magdump doettie rechts van ze.

[...]

Hier pompt die 5 kogels in het schild (waarna deze breekt), en raakt de gast er achter maar met 1 kogel. 2e death is een prefire van een SMG, wat verwacht men?

Er is qua TTK genoeg werk aan de winkel, ook de bloom mogen ze wat mij betreft zo op de stort gooien, maar qua hitreg heb ik tot dusver eigenlijk maar weinig te klagen gehad. :)
Bloom is best realistisch en kan je counteren door te tappen ipv de trigger continue in te houden.

Zie ook : (vanaf 0:40 ongeveer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:30
Ben nummer 78.000 in de wachtrij 🙄

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Valandil schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:38:
Ben nummer 78.000 in de wachtrij 🙄
Paar minuten en je zit erin hoor :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R
kevlar01 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:38:
[...]

Bloom is best realistisch en kan je counteren door te tappen ipv de trigger continue in te houden.

[Video: 7 Key Battlefield 6 Mechanics You NEED to Know!]
Bloom is een hoop dingen, realistisch is er niet een van.

Ik weet hoe je het tegen gaat, maar ik zie liever meer recoil dan dat m'n kogels alle kanten op gaan behalve naar de crosshair wanneer je ADS'sed. Het is simpelweg niet mijn ding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

D4NG3R schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:44:
[...]

Bloom is een hoop dingen, realistisch is er niet een van.

Ik weet hoe je het tegen gaat, maar ik zie liever meer recoil dan dat m'n kogels alle kanten op gaan behalve naar de crosshair wanneer je ADS'sed. Het is simpelweg niet mijn ding. ;)
Misschien is het wat te sterk, verschilt het wel per gun of als je andere attachments probeert?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R
kevlar01 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:45:
[...]

Misschien is het wat te sterk, verschilt het wel per gun of als je andere attachments probeert?
Het maakt niet uit hoe zwak of sterk het is, ik wil het niet zien. Het hele idee van ADS is juist dat je kogels daar naartoe gaan waar je richt. Vandaar ook dat ze het wat mij betreft op de stort mogen gooien.

Momenteel krijg je de illusie een vijand strak te volgen, terwijl de kogels niet (altijd) strak naar de crosshair gaan. Dit zal deels ook de reden zijn dat veel mensen het gevoel hebben dat de hitreg niet klopt.

Laat een wapen wat harder trappen, zit de crosshair niet op de vijand dan mis je simpelweg.

[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 09-08-2025 16:54 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Beakzz schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:00:
[...]

En waarom denk je dat er squads van max 4 zijn? Kijk je ook graag een sport waar van het ene team getraind is om samen te spelen tegen een team van randoms die niet van elkaar weten hoe ze spelen?

Samenwerken klinkt heel leuk en vooral als je zelf de persoon ben die in een Discord zit met bv. 8 man. Lachen met zijn allen de solo randoms oprollen en je goed voelen terwijl je de game dus op easy speelt.

Ik heb het meeste van de beta met randoms gespeeld en dan zit er 1 van mijn squad ergens achterin te snipen en een andere spawned bij C terwijl ik als ik geluk heb 1 squadmember bij mij heb op A (1 van de 1000 voorbeelden hoe randoms niet samenwerken).
Zelden iemand horen klagen over een shooter dat er TE veel team play is 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

D4NG3R schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:48:
[...]

Het maakt niet uit hoe zwak of sterk het is, ik wil het niet zien. Het hele idee van ADS is juist dat je kogels daar naartoe gaan waar je richt. Vandaar ook dat ze het wat mij betreft op de stort mogen gooien.

Meer recoil is een substantieel betere manier van balanceren, momenteel krijg je de illusie een vijand strak te volgen, terwijl de kogels niet (altijd) strak naar de crosshair gaan.

Laat een wapen wat harder trappen, zit de crosshair niet op de vijand dan mis je simpelweg.
true dat, maar als je nu zuigt en toch die lmb inhoudt raak je nog wat.. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wolverine9000 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:15:
Vraagje ivm de wapens. Die zijn max level 20. Zouden ze bjj game release meer leveling hebben. Of zou dit de limiet zijn
Potje start rap op e. Kan wel veranderen in gane etc. Maar na game wil ook kunnen veranderen en dan lukt niet altijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Running-Genius
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-10 21:07
Nu al een aantal uren in het spel zitten, heeft wel meer weg van COD door de kleine maps.
Hoop wel dat er nog wat grotere maps komen met meer vliegtuigen.

Bugs ennzz valt reuze mee, 2X een vastloper gehad, alleen soms het aanmaken van een nieuw spel duurt erg lang, wacht op spelers zie je dan. Je zou zeggen dat er genoeg online zijn dit weekend.

Weet iemand toevallig of je stras ook weer zelf maps kan hosten, net als BF3/4 pistol only map was toen geweldig 🤩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

kevlar01 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:38:
[...]

[Video: 7 Key Battlefield 6 Mechanics You NEED to Know!]
Bloom is RNG rond de crosshair dat game devs aan hit scan weapons toevoegen. Een andere categorie is projectile weapons waar je rekening moet houden met bullet drop en "reistijd" van kogels tot aan het doel.

In games met gun attachments en recoil patterns kan je de recoil reduceren en de recoil pattern wegcompenseren totdat je een "laserbeam" hebt waarmee je spelers op 50 tot 100 meter kan "melting". Hoeverre dat de meta van andere shooters in deze game gewenst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:11
Iemand vanavond zin om een squadje proberen te maken in de discord? Ik kan opzich wel schieten maar heb er graag iemand bij met verstand van conquest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:59
Deruxian schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 09:51:
[...]

Ik heb een 11400F.. verder dezelfde pc..!!op welke resolutie speel je?

En heb je veel artifacts met DLSS? COD6 met DLSS heeft zulk lelijk haar bv..
1440p niet echt op gelet gisteravond voor het eerst gespeeld.. Zal vanavond even kijken maar het zag er best wel mooi uit op medium met balanced dlls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Jovas schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:29:
[...]

1440p niet echt op gelet gisteravond voor het eerst gespeeld.. Zal vanavond even kijken maar het zag er best wel mooi uit op medium met balanced dlls
Thx! Dus op 1080p met DLSS nog wel een degelijke framerate op medium/high waarschijnlijk. Biedt nog een beetje hoop..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:00
Beavbusi schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 17:45:
Iemand vanavond zin om een squadje proberen te maken in de discord? Ik kan opzich wel schieten maar heb er graag iemand bij met verstand van conquest :)
Vanavond gaat hem voor mij niet worden, maar ik ga wel even de discord joinen ✌🏻

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:48:
[...]

Zelden iemand horen klagen over een shooter dat er TE veel team play is 8)7
Omdat het alleen werkt als beide teams samenwerken. In een ideale BF wereld zou ik ook graag 2 x 32 man zien samenwerken. Ik snap dat het lastig is om toe te geven dat je dol bent op makkelijke potjes met hoge scores :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromhout77
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-08 18:53
weet iemand hoe het zit met raytracing in bf6? kan het nergens vinden in de settings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Beakzz schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:54:
[...]

Omdat het alleen werkt als beide teams samenwerken. In een ideale BF wereld zou ik ook graag 2 x 32 man zien samenwerken. Ik snap dat het lastig is om toe te geven dat je dol bent op makkelijke potjes met hoge scores :+
Maar wat is je punt nu eigelijk? Ga dan gewoon in team spelen? Discord's genoeg om mensen te vinden.
Met randoms vind je het niet leuk en als andere teams samenwerken kan je niet winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18:51
Als ik aan Battlefield denk, zie ik enorme maps voor me met 64 tegen 64 spelers in de lobby. Dat zal er vast nog wel komen, maar vechten op kleine maps met al die chaos is niks voor mij. Weet ook niet of ik dit spel ga kopen, ik ben meer van de Warzone-achtige gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Damn 94320 users voor me in de queue, gelukkig daalt het wel snel.
kromhout77 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 20:08:
weet iemand hoe het zit met raytracing in bf6? kan het nergens vinden in de settings
Blijkbaar zit het er niet in. Het ziet er desondanks prachtig uit. In elk geval voor de beta. Waarschijnlijk komt het wel in de daadwerkelijke release, al dan niet alleen voor campaign.

[ Voor 81% gewijzigd door kevlar01 op 09-08-2025 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Had er ook nu 106k maar gaat idd vrij snel. denk 10-15 min max.

Nog even knallen vanavond. Morgen geen tijd denk ik.

Wil vanavond nog een beetje aanklooien met de SMG's. kijken hoe long range ik ze kan maken met attachments (die tot nu beschikbaar zijn)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:30
Ik weet dat ik een dagje ouder ben geworden, maar dit spel sprak me altijd aan omdat het wat minder snel ging dan CoD.

Kolere wat gaat dit snel zeg. 🫣

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 20:42:
[...]

Maar wat is je punt nu eigelijk? Ga dan gewoon in team spelen? Discord's genoeg om mensen te vinden.
Met randoms vind je het niet leuk en als andere teams samenwerken kan je niet winnen.
Mijn punt was toch vrij duidelijk? Degene waar ik op reageerde gaf in zijn reactie aan dat je met een volle squad OP was, maar dat hij het jammer vond dat je niet makkelijk met meer dan 4 man kan samenspelen. Daarom gaf ik aan dat er niet voor niets squads van 4 max zijn.

En ja ik sprak vanuit het oogpunt van iemand die meestal met randoms speelt en dat het ook de hoofdreden was om met de beta te stoppen. Ik ga niet voor een beta een extra Squad zoeken als mijn normale vrienden niet kunnen ( wat steeds vaker zo is nu ze kinderen hebben)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:53
Toonen1988 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:42:

Niet alleen bij mij, maar ook veel andere gamers beginnen nu argwaan te worden over het SBMM systeem.

Er beginnen ook al video's te verschijnen.

[YouTube: Battlefield 6 Hit Reg TTK is Broken #shorts #battlefield6 #gaming]

[YouTube: Anybody Else Having Hit Register Issues on Battlefield 6? #fyp #battlefield6 #lag #hitreg]
Precies waar ik al een paar x over post. Mijn kogels raken geen doel terwijl de tegenstander veel makkelijker doel tref.
Hoe mooi de game ook is dit is echte heel frustrerend

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Nu online
Valandil schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:20:
Ik weet dat ik een dagje ouder ben geworden, maar dit spel sprak me altijd aan omdat het wat minder snel ging dan CoD.

Al even geen COD gespeeld zeker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

SAiN ONeZ schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:06:
[...]

Die ken ik niet. Heb geen bf2 gespeeld. Ik zat toen nog in Vietnam. Jaren e; jaren lang nog. Maar 1942 had als laatste een uitbreiding die secret weapons of the luftwaffe of zo heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hoe zet ik die irritante menu muziek uit? Kan alleen het master volume omlaag zetten maar dan is alles zacht…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
crimby schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:24:
[...]

Al even geen COD gespeeld zeker 8)7
Sinds black ops 4 niet meer gespeeld hoe is dat nu vergeleken met bf6?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:37

SomerenV

It's something!

Rush op Metro ging anders ook nogal rap en da's inmiddels ook weer 14 jaar geleden. Ik ben het er wel mee eens dat deze kleine maps meer richting CoD neigen dan richting BF. De snelheid vind ik nog wel oké, maar je ziet zo idioot slecht wie vriend en wie vijand is, als je in al het bruin überhaupt al op tijd iemand kunt spotten :+ Games zien er tegenwoordig echt prachtig uit, met als keerzijde dat soldaten nogal goed opgaan in de omgeving, zoals het hoort.

Tot nu toe vind ik Kings Battery de minst leuke map. Te close quarters, teveel puin overal, te onoverzichtelijk. Ridge huppeldepup vind ik de leukste. Die voelt van de 3 ook het meeste aan als Battlefield. Al zal het wel een reden hebben dat ze het zo doen. Enerzijds relatief kleinschalig beginnen, maar anderzijds is dit het ideale moment om CoD-spelers in te palmen en dan is dit de perfecte manier. Schijnbaar gaan ze volgend weekend de wat grotere maps testen. Ben daar heel benieuwd naar!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• balarina
  • Laatst online: 14:02
D-Ed schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:36:
Hoe zet ik die irritante menu muziek uit? Kan alleen het master volume omlaag zetten maar dan is alles zacht…
Audio en dan onder kopje volume music volume naar 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:15

RawChild

PSN: Rawchild

Jemig, meer dan 150.000 man in de wachtrij voor de ps5

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Nu online
Superman schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:37:
[...]

Sinds black ops 4 niet meer gespeeld hoe is dat nu vergeleken met bf6?
Niet meer te vergelijken qua snelheid. BF6 voelde echt traag aan.
Bij COD speel ik Hardcore of Ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 09:25
merlin1201 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:24:
[...]

Precies waar ik al een paar x over post. Mijn kogels raken geen doel terwijl de tegenstander veel makkelijker doel tref.
Hoe mooi de game ook is dit is echte heel frustrerend
Uit stilstand schieten is bij deze game vele malen effectiever dan bewegend, dit verschil is er bij bijvoorbeeld COD nauwelijks. Probeer het maar eens uit op de firing range.

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 19:05

Gaat wel sneller dan voorgaande versies, maar vind de pace zelf erg fijn in deze game. Eigenlijk precies goed. Komt wellicht ook omdat ik hiervoor BO6 gespeeld heb en dus wat gewend was :P
RawChild schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:47:
Ik begon net met 180.000 op de PC. Maar de rij gaat vele malen sneller dan afgelopen donderdag. Zat er met een kleine 10 minuten in.

Ik merk trouwens ook dat ik ineens een stuk slechter speel dan gister en eergister. Weet niet of het zozeer aan hit registratie ligt, lijkt er ineens vooral op dat ik veel sneller gezien word door de tegenstanders dan voorheen. Het feit dat ik vandaag alleen met een LMG gespeeld heb helpt ook niet om de gun sneller te dan mijn tegenstander te trekken :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:20
310.000 :+ what the fuck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 23:27

djidee

Mr. Slungel

Mja, en bij een mapchange blijft hij soms stuiteren.... Nou ja, later vanavond / vannacht nog maar weer eens kijken. Al wordt de VS dan wakker (de gamers nog niet, dat scheelt)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromhout77
  • Laatst online: 10-08 18:53
kevlar01 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:05:
Damn 94320 users voor me in de queue, gelukkig daalt het wel snel.

[...]

Blijkbaar zit het er niet in. Het ziet er desondanks prachtig uit. In elk geval voor de beta. Waarschijnlijk komt het wel in de daadwerkelijke release, al dan niet alleen voor campaign.
dankje ;) waar haal je deze info vandaan? kheb echt lopen zoeken en kan het niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Waarom ze die vlaggen weg gehaald hebben… pfff…. Dat vind ik echt jammer. Die vakken vind ik niks.

Verder wel erg kleine maps. Niet battlefield. Meer solder of fortune gameplay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GK87
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Als je minder afgeslacht wilt worden kan ik de Training Grounds aanraden, dan speel je met grotendeels bots maar ook echte spelers en kun je beter leren richten. Opeens waande ik mij een elite sniper, en is mijn sniper bijna volledig uitgerust. Tot rank 15 zijn die er in ieder geval, en je challenges tellen hier ook gewoon mee volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb moeite met het interpreteren van die performance overlay. Ik heb een 144Hz monitor die met een cap + Nvidia reflex op maximaal 138fps weergeeft. Mijn gpu fps / ms geeft eigenlijk altijd wel wat hoger weer op die performance overlay. De cpu fps / ms is dipt nog wel eens in de 120’s en 110’s. Dit terwijl mijn gpu 4080S continu op 99% belast wordt en mijn CPU (9800X3D) niet. Die tuft vrolijk door op 60-70%. Dat is gewoon de package, naar individuele cores heb ik niet gekeken. Het lijkt dus o.b.v. de overlay dat de CPU de boosdoener is, maar mijn GPU heeft geen headroom meer waardoor ik toch aanneem dat die het probleem vormt. Of ja, probleem, ik heb niet zoveel te klagen, maar vind het wel vaag. Iemand die dit kan duiden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:21
Zo, 1,5 dag de closed beta achter de rug, alles wel unlocked qua challengers, wapens, attachments, overal ook wel mee gespeeld, tijd om een eerste balans op te maken.

Kort maar krachtig, de beste beta die ik sinds de BF3 alpha heb gespeeld. Maar er is een hoop over te zeggen.

De movement, traversal, gunplay, erg lekker en valt weinig op af te dingen. Het tempo ligt wel echt verschrikkelijk hoog, misschien tikje te hoog voor de typische Battlefield ervaring. Heel weinig tijd om weer op adem te komen en de maps hebben nog heel veel werk nodig.

-De spawns zijn super gaar, regelmatig spawn je in het zicht van of anderen spawnen voor je neus
-Op conquest en breakthrough kan je zowel aanvallend als verdedigend best wel baserapen
-De matchmaking is verschrikkelijk, al paar keer drie keer exact dezelfde map/mode/partij voor de kiezen gekregen
-Wapenbalans is ver te zoeken. Meer dan de M4A1 carbine heb je eigenlijk niet nodig
-TTK/TTD is soms instant en op andere momenten kom je overal mee weg. Netcode is nogal twijfelachtig bij vlagen, maar dat is gelukkig sporadisch.

Maar goed, lang verhaal kort, deze game heeft verschrikkelijk veel potentie. Of ze het waar gaan maken is een tweede. Veel plezier in de open beta mannen!
Had het niet beter kunnen verwoorden!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Thomas schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 00:07:
Ik heb moeite met het interpreteren van die performance overlay. Ik heb een 144Hz monitor die met een cap + Nvidia reflex op maximaal 138fps weergeeft. Mijn gpu fps / ms geeft eigenlijk altijd wel wat hoger weer op die performance overlay. De cpu fps / ms is dipt nog wel eens in de 120’s en 110’s. Dit terwijl mijn gpu 4080S continu op 99% belast wordt en mijn CPU (9800X3D) niet. Die tuft vrolijk door op 60-70%. Dat is gewoon de package, naar individuele cores heb ik niet gekeken. Het lijkt dus o.b.v. de overlay dat de CPU de boosdoener is, maar mijn GPU heeft geen headroom meer waardoor ik toch aanneem dat die het probleem vormt. Of ja, probleem, ik heb niet zoveel te klagen, maar vind het wel vaag. Iemand die dit kan duiden?
Ik heb een stukje opgenomen en een screenshot gepakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kQpuIJxoOsMBQiiVEnuY3k3_fco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TmnwTMmjTZeksLJc08yNisUK.jpg?f=fotoalbum_large

In mijn geval zegt:
  • CPU doet 12,6 ms om een frame uit te rekenen op basis van waar de spelers nu op de map staan.
  • GPU kan een frame in 9,4 ms renderen en kan meer werk verzetten als de CPU ook in 9,4 ms een frame kan uitrekenen.
1/frametime is framerate voor CPU en GPU. Mijn 6800XT kan in dit voorbeeld eigenlijk 27 extra fps produceren als de CPU sneller is.

Ik weet niet wat "sim" is.

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 10-08-2025 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

rapture schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 02:40:
[...]

Ik heb een stukje opgenomen en een screenshot gepakt.

[Afbeelding]

In mijn geval zegt:
  • CPU doet 12,6 ms om een frame uit te rekenen op basis van waar de spelers nu op de map staan.
  • GPU kan een frame in 9,4 ms renderen en kan meer werk verzetten als de CPU ook in 9,4 ms een frame kan uitrekenen.
1/frametime is framerate voor CPU en GPU. Mijn 6800XT kan in dit voorbeeld eigenlijk 27 extra fps produceren als de CPU sneller is.

Ik weet niet wat "sim" is.
Thanks! Dit vermoedde ik al, maar de daadwerkelijke usage van mijn CPU en GPU lijken hier niet mee te stroken… Ik moet ook wel zeggen dat als een 9800X3D de bottleneck is in dit type game dat dat wel gefixt mag worden. Sim is input latency, maar hoe je dat leest is het internet over verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Laatst online: 12-10 13:09

CerandoX.nl

Vides

RawChild schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:47:
Dat is niet alleen de wachtrij voor PS5, maar voor alle platformen, het gaat om de server belasting van EA. Uiteindelijk log je via een platform allemaal in bij EA. Donderdag stond ik in een wachtrij van 300k en ik gebruik Steam.

[ Voor 12% gewijzigd door CerandoX.nl op 10-08-2025 07:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Claesar88
  • Registratie: Juni 2020
Na jaren geen FPS te hebben gespeeld, probeerde ik gisteravond eens een uurtje Battlefield 6.

Jawadde, 1 kill op een uur tijd 😛.

Ik stam af uit het MOHAA-tijdperk. Dat was dikke fun. Ik heb het gevoel dat ik enorm opnieuw moet bijleren. Ofwel heb ik er gewoon niet meer de reflexen voor door ouder te worden 😶.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Klein vraagje. Mss een stomme. Hoe krijg je deze naar level 1 en 2.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ZKhY5sTlpVj-wkmFm2Uc8_fkG4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G8jCduuoyF9t14R32Sn659K5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Wolverine9000 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 08:03:
[Afbeelding]
Dat vroeg ik me ook al af. Maar durfde de vraag hier eigenlijk niet te stellen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:54
Wolverine9000 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 08:03:
[Afbeelding]
Door xp te krijgen. Elk potje begin je weer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Trisjin schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 09:17:
[...]

Door xp te krijgen. Elk potje begin je weer opnieuw
Mss komen erbij release meer per class bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wolverine9000 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 09:19:
[...]

Mss komen erbij release meer per class bij
EA kijkt wel uit met zulke dingen toevoegen. Dit zijn DE gadgets van de operators. Als ze hiermee gaan liggen klooien krijgen ze weer op de zak van de community. Nu is het volgens mij prima.

Als er dalijk weer vliegende operators komen of operators met OP gadgets is het over en uit. Ze kunnen niet veroorloven dat BF6 een flop wordt. Wordt het wel een flop is dit de laatste battlefield. Dat kan ik garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 09:23:
[...]

EA kijkt wel uit met zulke dingen toevoegen. Dit zijn DE gadgets van de operators. Als ze hiermee gaan liggen klooien krijgen ze weer op de zak van de community. Nu is het volgens mij prima.

Als er dalijk weer vliegende operators komen of operators met OP gadgets is het over en uit. Ze kunnen niet veroorloven dat BF6 een flop wordt. Wordt het wel een flop is dit de laatste battlefield. Dat kan ik garanderen.
Dit zijn niet zo zeer de gadgets, maar meer de subrollen per klasse. Bijvoorbeeld de sniper vs de infiltrator voor de scout, of de combat medic vs explosieven expert voor de support.

Daar gaan zeer zeker nog meer van bijkomen, zie het als de doorontwikkelde versie van de squad perks uit bf3. Ik verwacht zeker 3 per klasse bij de release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 09:27:
[...]

Dit zijn niet zo zeer de gadgets, maar meer de subrollen per klasse. Bijvoorbeeld de sniper vs de infiltrator voor de scout, of de combat medic vs explosieven expert voor de support.

Daar gaan zeer zeker nog meer van bijkomen, zie het als de doorontwikkelde versie van de squad perks uit bf3. Ik verwacht zeker 3 per klasse bij de release.
Ik ben benieuwd. Wat ik tof vond was vroeger die Commander Modus. Je kon toen via de tablet of telefoon beetje commander spelen als je boven level X was. Dat vond ik nog eens mooi. Als je geen tijd had om te games op tv of pc kon je je tablet aanslingeren en alsnog een pot meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:27
Oxigeon schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 09:38:
[...]

Ik ben benieuwd. Wat ik tof vond was vroeger die Commander Modus. Je kon toen via de tablet of telefoon beetje commander spelen als je boven level X was. Dat vond ik nog eens mooi. Als je geen tijd had om te games op tv of pc kon je je tablet aanslingeren en alsnog een pot meedoen.
Jammer dat ze dit hebben verwijderd tijdens Battlefield 4, hopelijk gaan ze dit weer toevoegen.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
GK87 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 00:03:
Als je minder afgeslacht wilt worden kan ik de Training Grounds aanraden, dan speel je met grotendeels bots maar ook echte spelers en kun je beter leren richten. Opeens waande ik mij een elite sniper, en is mijn sniper bijna volledig uitgerust. Tot rank 15 zijn die er in ieder geval, en je challenges tellen hier ook gewoon mee volgens mij.
Ps5 krijg alleen een uitleg ipv de lobby zelf bij training grounds. misschien anders op de pc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het tempo lijkt wat hoger te liggen dan bij BF3 en BF4 maar dat kan ook door de maps komen en de wat kortere TTK. De urban maps doen met denken aan Pearl Market in BF4, dat was ook nogal chaotisch. Ik hoop dat de echt grotere maps met wat meer uitgestrekte landschappen wel terugkomen en dat ze de TTK iets langer maken. Verder speelt het wel lekker weg moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hebben ze de playlist aangepast. Zie domination niet meer bij staan. Ofwel nog niet goed wakker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

@Geronimous @RobinNL Als jullie hulp willen met de TS, voeg me gerust toe :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 21:37
Wolverine9000 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 10:26:
Hebben ze de playlist aangepast. Zie domination niet meer bij staan. Ofwel nog niet goed wakker.
Ja hier wel, de volgorde is veranderd. Domination staat hier als eerste in de rij

* All out of warfare is aan de playlist toegevoegd zie ik.

[ Voor 9% gewijzigd door b.o.n.s op 10-08-2025 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
b.o.n.s schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 10:37:
[...]

Ja hier wel, de volgorde is veranderd. Domination staat hier als eerste in de rij

* All out of warfare is aan de playlist toegevoegd zie ik.
Ah nu wel. Daar juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wordt wel in potjes gesmeten die bijna grdaan zijn soms

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ik vind BF6 zover een mix tussen Battlefield en CoD. De UI, de lijnen op de grond, de snelheid en bepaalde mode en maps zijn zo CoD. Voor mij is het allemaal net wat te snel.

Ik hoop dat ze het een en ander nog wat vertragen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
RobinNL schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:11:
[...]

Ik vind BF6 zover een mix tussen Battlefield en CoD. De UI, de lijnen op de grond, de snelheid en bepaalde mode en maps zijn zo CoD. Voor mij is het allemaal net wat te snel.

Ik hoop dat ze het een en ander nog wat vertragen.
Ik heb veel cod gespeeld. Maar vb de ttk mag wel wat trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GK87
  • Niet online
merlin1201 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 10:01:
[...]

Ps5 krijg alleen een uitleg ipv de lobby zelf bij training grounds. misschien anders op de pc?
Ook op de PS5, je moet alleen de juiste Training Ground mode kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:50
Weet iemand waar je je KD kan terug vinden tijdens de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Laatst online: 00:09
Leuk spel maar wanneer gaan ze nou eens fixen dat als je een headshot maakt ,ongeacht welke wapen, het gelijk een kill moet wezen?
Ik word hier zo knettergek van.

Acties:
  • +10 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:49:
Niet? In Battlefield draait het niet om je KD, het draait om teamwork en punten veroveren etc. Het is beter om 7-10 te staan en dat je je team helpt dan wanneer je 24-11 staat en je niks bijdraagt.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
tukkerterror90 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:49:
Nergens. Die van mij is toch negatief. Alles uittesten. Daarvoor is de beta voor .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:15

RawChild

PSN: Rawchild

Gisteren op de ps5 gespeeld met vrienden. Alle 3 zijn we rond de 40. Maar we hebben ouderwets veel plezier gehad. Bf1 en bf4 was de laatste keer dat we deze mate van fun hadden. Al hebben we ons ook nog wel tijdje met 5 vermaakt. Maar met 2042 was ik heul snel klaar,
Deze titel heeft vreselijk veel potentie, ja er zijn wat dingetjes. destruction lees ik hier en daar commentaar op. Totaal geen last van. 2042 was te min (eens) en nu te erg?
TTK heb ik geen problemen mee. Enige wat ik graag zie is wat grotere Maps. Dit lijkt soms wat op Cod. Maar dat spel vind ik ook leuk.
Maar met z’n 3en samen spelen. En weer deze gave momenten meemaken. Echt ouderwets genoten.
Lekker bezig Dice.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroopwafel57
  • Laatst online: 14-09 12:46
@ cleasar 88.

'Hahahaha..inderdaad.' Herkenbaar. :>)

Ik speel al sinds 2004 shooters maar was slecht (te langzaam) en nu ik als echte senior speel kan de tegenstander bij wijze van spreken nog even de krant lezen terwijl ik richt en mis................................:>%%%%
Het is zelfs al zo slecht geworden dat ik gisteren niet eens voorkwam in de eind rangschikking na een potje.
(Ik had er wel een paar gedood maar was waarschijnlijk van te weinig waarde).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:25:
[...]

Het is een bèta… dit is nog maar een fractie van de full game he. En daarmee doel ik op de maps en gamemodes.
Veel van deze dingen die ik aanhaalde, zullen ze echt niet oplossen in de volledige release.

En kwa mappen, eerst zien en dan pas geloven. Als er grotere mappen zijn, waar zijn deze dan in de beta? Is een beta juist niet bedoeld om te testen? Maar dan laten ze wel weer een grote map eruit... Moeten deze dan ook niet getest worden?

Ga er maar niet vanuit tot de mappen groter zijn.

Daarnaast bevat deze game matchmaking en kun je de mappen niet selecteren. Met andere worden, ik wordt dan nog altijd verplicht om op deze ongebalanceerde kleinere mappen te spelen.

Siege of Cairo is in breakthrough een NATO map. Nog nooit de NATO zien verliezen. Liberation peak is weer een echte PAX Armata map in zowel Breakthrough als Conquest. Nog nooit PAX Armata op zien verliezen.

Designs van de mappen zijn gewoon prut.

[ Voor 25% gewijzigd door Toonen1988 op 10-08-2025 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
GK87 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:44:
[...]

Ook op de PS5, je moet alleen de juiste Training Ground mode kiezen.
Weet je het zeker ik krijg alleen keuzes b.v Glass identiteit 101. een scherm opent met uitleg en kun je alleen dismis. er is geen game die start
Alleen firing range..

[ Voor 3% gewijzigd door merlin1201 op 10-08-2025 13:25 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 49 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.