Ik zal in de toekomst BF6 wel spelen, maar echt overtuigend is het niet. Eerst beginnen ze met "weapons are class locked" en dit blijkt dus enkel alleen een aparte gamemode te zijn.
Het is nog altijd een chaotische zooitje. Mensen spawnen (zowel vriendelijk als vijandelijk) om je heen. Spawn campen komt regelmatig voor. Mensen worden niet genoeg aangespoort om hun class te spelen. Denk bijv. aan support die totaal niet doet reviven of ammo dropt.
De ene potje voelt beter aan als een ander potje. Sommige potje krijg ik gewoon geen enkele kill, maakt niks uit hoeveel ik op iemand schiet en andere potjes gaan ze na twee kogels dood.
Mappen zijn voor mijn gevoel te klein, waardoor er teveel man per vierkante meter zitten. Bij 2042 was het probleem dat groot deel van de map leeg was, waar niks te doen was, waardoor er ook teveel mensen per vierkante meter zijn. Dit creëert dat chaotische gameplay.
Spelers komen van alle kanten, voor achter, boven onder, spawnen allemaal om je heen als je met een objective bezig bent. Vaker heb ik ook als recon dat ik gewoon mensen in de verte zie spawnen, headshot en ze zijn meteen weer dood.
Zal het spel wel spelen na full release, daar niet van. Maar de hele hype over "terug naar de oude Battlefield" zie ik toch echt niet.
Wat ze wel hebben opgelost in BF6, voertuigen zijn niet meer zo OP.
[
Voor 3% gewijzigd door
Toonen1988 op 07-08-2025 16:08
]