Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03:18
Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:37:
[...]

Moet je wel al de game gekocht hebben, anders kan je tot zaterdag alleen in de firingrange wat aanklooien.. Echt geweldig die early-access marketing tegenwoordig (not!).. Ik trap er niet in.. Wacht rustig de resultaten van o.a. de beta af of de game echt wel voldoet aan de hype die nu heerst voordat ik er geld aan uitgeef..
Nou dan doet de marketing het niet echt goed want alles wat je zegt is verkeerd... codes zijn gewoon gratis en kun je niet kopen |:(

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:53
@Inflatable Zie dus hierboven, nee. Sterker nog, zo heel breed hebben ze geneens reclame lopen maken voor early access beta toegang d.m.v. pre-orders. :P dat is compleet geen ding. Zat het te verwarren met hun abonnementsdienst.

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2025 13:44 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:31
[...]

Moet je wel al de game gekocht hebben, anders kan je tot zaterdag alleen in de firingrange wat aanklooien.. Echt geweldig die early-access marketing tegenwoordig (not!).. Ik trap er niet in.. Wacht rustig de resultaten van o.a. de beta af of de game echt wel voldoet aan de hype die nu heerst voordat ik er geld aan uitgeef..
Je hoeft de game nog niet gekocht te hebben, je kunt al een key krijgen door minimaal 30 minuten naar een BF6 stream te kijken.

https://www.ea.com/games/...-6-open-beta-twitch-drops

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En dit is nog enkel Steam.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2ZnacMDhyZxtushX-AK4tu2aZY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wDF4VS2tjhwi0ww4jI0ssuHF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 07-08-2025 13:40 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:24
Op mijn EA acces heb ik vanuit LABS early acces op de Beta (daar destijds PS5 aangegeven), weet iemand of de PC versie dan ook gewerkt (PlayStation en PC zelfde EA account) alvorens ik de Beta download, alle drivers update en Secure boor aanzet, etc.?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yinx84 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:51:
Belangrijk voor LMG gebruikers. Je bipod moet je zelf activeren. Door te gaan liggen of achter een stuk verhoogde cover te gaan staan. Dan aim down sight en op F drukken. Vrijwel geen recoil dan!
Net even in de lunch gespeeld, LMG gaat hem niet worden, de ADS is mij te traag, op heel veel plekken (waar je zou denken) kan je bipod niet deployen en is maar beperkt qua richting bruikbaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

_O-

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:41:
Op mijn EA acces heb ik vanuit LABS early acces op de Beta (daar destijds PS5 aangegeven), weet iemand of de PC versie dan ook gewerkt (PlayStation en PC zelfde EA account) alvorens ik de Beta download, alle drivers update en Secure boor aanzet, etc.?
Je hebt gewoon op alle platforms toegang, zolang je al je accounts maar gelinked hebt aan je EA account.
Dus PS5, Xbox, Steam, EA App etc.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Jumpman schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:41:
Alle platformen welke gelinked zijn aan je EA account. :)

https://myaccount.ea.com/am/ui/connected-accounts

En inderdaad, SB aan, (f)TPM aan, nieuwste GPU driver pakken, en dan veel succes. :7

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2025 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De drag & revive werkt wel echt nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-10 15:35
Ik kom de ea launcher niet eens in.. beloofd al weer veel goeds dit 😆😆

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
D4NG3R schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:51:
[...]

Het is bijna alsof het om een bedrijf gaat welke reclame maakt om een product onder de aandacht te brengen. ;)

Zaterdagochtend gaat de boel open voor alles en iedereen.
Verkochten ze BF6 maar hiermee.. Het zijn vooral Twitch accounts die ze hiermee verkopen.. Mijn animo om BF6 te kopen wordt door dit soort bullshit alleen maar minder..

Voor mij is de BF gameserie sowieso al bergafwaarts gegaan sinds BF2, nadat EA met zogenaamde progressie kwam die ze mooi commercieel konden gaan uitmelken.. De bekende onzin met battlepasses etc tegenwoordig.. En nu braaf een half uur naar een Twitch stream kijken voor early-access in een beta..

[ Voor 63% gewijzigd door Inflatable op 07-08-2025 14:03 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-10 14:55
Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:46:
[...]

Dus ik moet 30 min van mijn tijd verdoen om naar iets gaan kijken om een beta (demo versie) te kunnen/mogen spelen?!?

Ook dat is gewoon allemaal bullshit marketing.. Geef gewoon iedereen die dat wil meteen toegang zonder allerlei debiele voorwaarden zoals naar een Stream te moeten gaan kijken.. En waarom moet ik dit in een Tweakers.net forum lezen en staat dit nergens op de store page van de game of in de game zelf?!?
Beetje gefrustreerd? tis maar een spelletje, hoor...

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
[...]

Dus ik moet 30 min van mijn tijd verdoen om naar iets gaan kijken om een beta (demo versie) te kunnen/mogen spelen?!?

Ook dat is gewoon allemaal bullshit marketing.. Geef gewoon iedereen die dat wil meteen toegang zonder allerlei debiele voorwaarden zoals naar een Stream te moeten gaan kijken.. En waarom moet ik in een Tweakers.net forum lezen van hoe of wat en lees ik dat nergens op de store page van de game of in de game zelf?!?
Het is bijna alsof het om een bedrijf gaat welke reclame maakt om een product onder de aandacht te brengen. ;)

Zaterdagochtend gaat de boel open voor alles en iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:29
[...]

Ook dat is gewoon allemaal bullshit marketing.. Geef gewoon iedereen die dat wil meteen toegang zonder allerlei debiele voorwaarden zoals naar een Stream te moeten gaan kijken.. En waarom moet ik dit in een Tweakers.net forum lezen en staat dit nergens op de store page van de game of in de game zelf?!?
Zo creëren ze hype.
En er wordt inmiddels veel gestrooid online met vervroegde beta toegang. En het is maar 1 dag he. Volgens mij is die morgen voor iedereen. Ik heb zonder enig moeite gewoon mail vanuit E.A. met code gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:59
[...]

Dat krijg je toch ook gewoon, vanaf zaterdag. Wil je vandaag al spelen, dan moet je er een kleine handeling voor verrichten. Is een keuze, maar als je achterover blijft leunen, kom je veelal niet als eerste aan de beurt. Het is net het echte leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik zet Twitch altijd op de achtergrond aan en als ik de drops binnen heb, duw ik het weg. Je bent niet verplicht om te kijken, je kunt het gewoon op de achtergrond laten draaien.

Ik heb ondertussen twee keys gekregen, die ik weg heb gegeven en alle skins heb ik zo goed als ook binnen. Alleen de laatste nog, die nu op 90% zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2025 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:36
FireBladeX schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:52:
[...]

Zo creëren ze hype.
En er wordt inmiddels veel gestrooid online met vervroegde beta toegang. En het is maar 1 dag he. Volgens mij is die morgen voor iedereen. Ik heb zonder enig moeite gewoon mail vanuit E.A. met code gekregen.
Nee zaterdag is die voor iedereen. ;)

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hij heeft volgens mij nog geen beta invite, en daarvoor moet hij zich wrs bij EA labs eerst aanmelden..
dan kan hij za en zo, en met een twitch key vanaf nu..

Zo ingewikkeld is het niet, hoop geschreeuw om niks..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
De tandjes.. ik ben zoooooooo slecht in deze game. ik eindig meestal ergens onderaan, toch vermaak ik me uitstekend :D zal wel een beetje te oud zijn om in de top mee te kunnen, gok ik zo

Zal ook nog wel een beetje wennen zijn, ik vind het nog erg chaotisch.

[ Voor 16% gewijzigd door Visgek82 op 07-08-2025 13:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Audio op Wartapes V.A.L. is trouwens _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Rivanov schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:55:
Ik zag hier iets van langs komen. War Tapes was in de oudere titels altijd al m'n favoriete audioweergave, is de boosted versie nog beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powerplay
[...]

Het is en blijft een commercieel bedrijf/product. Natuurlijk willen ze zoveel mogelijk hype creeeren. Verder verplichten ze jou niks om de "beta (demo versie)" te kunnen spelen. Zaterdag ben jij ook gewoon de beurt. Mits je door de queue heen komt ;-)

Verder hoef je je tijd niet te verdoen, je kunt de stream gewoon openen op een tabblad en er niet meer naar omkijken.

Maar zou proberen me er iets minder druk om te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door powerplay op 07-08-2025 14:04 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Game speelt echt ontzettend lekker weg.

Probeer nu te denken van "is gewoon pink cloud, even doorspelen".. Maar toch voelt het zo veel beter als Battlefield dan de vorige editie deed. De destruction is ontzettend veel beter en al meerdere mooie plays nu gemaakt met RPG en C4 op tanks I love it.. Echte #BattlefieldThings

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
@Inflatable Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, niemand verplicht je iets te doen/kopen/spelen. :)

Ik geef alleen maar aan dat er geen pre-order early access onzin gaande is, dat het zeer gemakkelijk is om aan een code te komen, en dat ze er zelf ook geen geheim van maken vanuit de berichtgeving.

Ik ben zelf op vrijwel alle vlakken juist zeer positief verrast hoe ze het aanpakken, dit is totaal niet wat ik van EA verwacht had.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:49
Motion blur op pc uitgezet tering wat een verschil in beeldkwaliteit. Van 720p ogend naar crispy 1440p.

Vind de game wel leuk, maar het is me allemaal net iets te chaotisch / klein. Ik mis vooralsnog een beetje de ruimte. 2042 was hier veel te overdreven in maar tot nu toe word ik in de beta 7/10 vermoord uit random hoeken. Iets meer rust past wmb. ook wel bij battlefield, de ttk is ook wel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:50
Als kersverse vader heb je dan eens een moment dat je denkt we gaan eens kijken wat de nieuwe battlefield inhoud. Heb ik alles gedownload etc, zie ik dat ik in wachtrij sta om de beta te kunnen spelen? Plaats 2314?!
Dit is toch wel weer nieuw, en vrij teleurstellend..

Edit; ik heb trouwens geen code, kan ik het dan wel spelen na die wachtrij te doorlopen?

[ Voor 14% gewijzigd door Rubberen op 07-08-2025 14:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
swoutr schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:09:
Motion blur op pc uitgezet tering wat een verschil in beeldkwaliteit. Van 720p ogend naar crispy 1440p.

Vind de game wel leuk, maar het is me allemaal net iets te chaotisch / klein. Ik mis vooralsnog een beetje de ruimte. 2042 was hier veel te overdreven in maar tot nu toe word ik in de beta 7/10 vermoord uit random hoeken. Iets meer rust past wmb. ook wel bij battlefield, de ttk is ook wel erg snel.
Eerste wat ik standaard doe bij elk spel : Motion blur uit . vreselijke feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-10 12:07
Rubberen schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:12:
Heb ik alles gedownload etc, zie ik dat ik in wachtrij sta om de beta te kunnen spelen? Plaats 2314?!
Dit is toch wel weer nieuw, en vrij teleurstellend..
Vanochtend had je op plek 212.124 kunnen staan bij wijze van spreken. Als ze geen queue hadden, had alles plat gelegen en was er ook kritiek geweest. Wat dat betreft kun je het nooit goed doen :+

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
powerplay schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:03:
[...]

Het is en blijft een commercieel bedrijf/product. Natuurlijk willen ze zoveel mogelijk hype creeeren. Verder verplichten ze jou niks om de "beta (demo versie)" te kunnen spelen. Zaterdag ben jij ook gewoon de beurt. Mits je door de queue heen komt ;-)

Verder hoef je je tijd niet te verdoen, je kunt de stream gewoon openen op een tabblad en er niet meer naar omkijken.

Maar zou proberen me er iets minder druk om te maken.
Die hype is bij mij alweer een stuk minder nu ze me weer dwingen door allerlei marketing hoepels te springen om een beta te kunnen spelen.. Zaterdag heb ik sowieso geen tijd, dus zal het zondag dan wel even proberen, maar lang zal het niet worden.. ik weet eigenlijk alweer genoeg.. Het blijft EA.. Ik begrijp de hype rondom deze game dan ook niet zo goed.. Ze gaan het waarschijnmlijk toch weer verkloten met allerlei commerciele bullshit.. Zoals de BF serie al verkloot is sinds BF2 toen ze er progressie inbouwden die ze commercieel konden gaan uitmelken.. Net zoals het verwijderen van servertools etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:24
Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:14:
[...]

Die hype is bij mij alweer een stuk minder nu ze me weer dwingen door allerlei marketing hoepels te springen om een beta te kunnen spelen.. Zaterdag heb ik sowieso geen tijd, dus zal het zondag dan wel even proberen, maar lang zal het niet worden.. ik weet eigenlijk alweer genoeg.. Het blijft EA.. Ik begrijp de hype rondom deze game dan ook niet zo goed.. Ze gaan het waarschijnmlijk toch weer verkloten met allerlei commerciele bullshit.. Zoals de BF serie al verkloot is sinds BF2 toen ze er progressie inbouwden die ze commercieel konden gaan uitmelken.. Net zoals het verwijderen van servertools etc..
Tot nog toe allemaal aannames. En je kan eerder de Beta spelen door marketing hoepels, in het weekend hoeft dit niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 07-08-2025 14:16 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
[...]

Niemand dwingt jou tot iets. Waar haal je die onzin vandaan?

Voor de rest zie ik hier alleen maar aannames... beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:50
Ik kan enkel maar de training range doen. Als je geen code hebt kan je maar vanaf 10 augustus de beta spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Rubberen schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:19:
Ik kan enkel maar de training range doen. Als je geen code hebt kan je maar vanaf 10 augustus de beta spelen?
Voor zover ik weet, klopt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Rubberen schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:19:
Zaterdag, vanaf 10:00 om specifiek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
[...]

Nogmaals, niemand verplicht jou om de beta, laat staan de game te spelen. Je doet allerlei aannames, die nergens op gebaseerd zijn. Maar eventueel wel weg te nemen zijn door de beta te spelen.

Maar ik ben wel benieuwd naar welke "allerlei marketing hoepels" jij dan verwijst? Ik hoef alleen maar een stream aan te zetten om nu toegang te krijgen of rustig wachten en dan kan ik zaterdag/zondag aan de slag.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
D4NG3R schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:09:

Ik geef alleen maar aan dat er geen pre-order early access onzin gaande is, dat het zeer gemakkelijk is om aan een code te komen, en dat ze er zelf ook geen geheim van maken vanuit de berichtgeving.
Ja, zeer gemakkelijk.. Je hoeft alleen maar een Twitch account aan te maken als je die nog niet had en die dan linken aan je EA account en vervolgens nog even naar een stream kijken etc..

Het was misschien nog makkelijker geweest als je gewoon meteen de beta kon spelen nadat je die gedownload hebt via Steam of de EA app.. Zonder al dat gedoe met Twitch.. Ik ben niet geintereseerd in Twitch, ik wil alleen de beta van BF6 even kunnen proberen tegelijk met iedereen.. Dus niet alleen de laatste 2 dagen waarvan ik er 1 sowieso al geen tijd heb.. Ze noemen het zogenaamd early-access, maar infeite is het gewoon toegang ontzeggen aan mensen die niet aan je commerciele eisen willen voldoen, in dit geval dus even een Twitch account linken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D4NG3R schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:57:
[...]

Ik zag hier iets van langs komen. War Tapes was in de oudere titels altijd al m'n favoriete audioweergave, is de boosted versie nog beter?
Is niet zozeer boosted. V.A.L. = Very Aggresive Language. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:49
Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:24:
[...]

Ja, zeer gemakkelijk.. Je hoeft alleen maar een Twitch account aan te maken als je die nog niet had en die dan linken aan je EA account en vervolgens nog even naar een stream kijken etc..

Het was misschien nog makkelijker geweest als je gewoon meteen de beta kon spelen nadat je die gedownload hebt via Steam of de EA app.. Zonder al dat gedoe met Twitch.. Ik ben niet geintereseerd in Twitch, ik wil alleen de beta van BF6 even kunnen proberen tegelijk met iedereen.. Dus niet alleen de laatste 2 dagen waarvan ik er 1 sowieso al geen tijd heb.. Ze noemen het zogenaamd early-access, maar infeite is het gewoon toegang ontzeggen aan mensen die niet aan je commerciele eisen willen voldoen, in dit geval dus even een Twitch account linken..
Ja het is een commercieel bedrijf die een commercieel middel inzitten om een groter bereik te hebben. Welkom in de wereld, wacht 2 dagen en je kunt spelen als het je allemaal teveel gedoe vind.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D4NG3R
@Inflatable Eerst is het wijzen naar pre-orders, dan is het wijzen naar de berichtgeving, en nu is het wijzen naar 30 minuutjes een stream kijken, zullen we stoppen de doelpalen te verplaatsen? Je hele manier van schrijven komt alleen maar over alsof je het idee hebt ergens recht op te hebben, en naar redenen zoekt om dat goed te praten.

Zoals genoeg mensen je inmiddels medegedeeld hebben; niks moet, het staat je vrij de hele beta/game aan je voorbij te laten gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2025 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vintelligence
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 13:48
Wat een prachtig spel is dit. Iemand een idee hoe ik de feedback in de triggers op mijn PS5 controller uitzet in het spel?

Mac Studio M3 Ultra 256GB, MacBook Pro M2

Acties:
  • +2 Henk 'm!
powerplay schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:24:
[...]

Nogmaals, niemand verplicht jou om de beta, laat staan de game te spelen. Je doet allerlei aannames, die nergens op gebaseerd zijn. Maar eventueel wel weg te nemen zijn door de beta te spelen.

Maar ik ben wel benieuwd naar welke "allerlei marketing hoepels" jij dan verwijst? Ik hoef alleen maar een stream aan te zetten om nu toegang te krijgen of rustig wachten en dan kan ik zaterdag/zondag aan de slag.
Twitch drops is een marketing tool, voor zowel de streamers als ontwikkelaars. Daar is waar hij naar verwijst. Je wordt verplicht om derde te gebruiken om aan een beta key te komen. Ongeacht of het nu een half uur, uur of 4 uur duurt. Maakt even niks uit, het gaat om het principe.

Daarnaast verwijst hij naar hoe Battlefield is veranderd tussen BF2 en BF3. Een progressie systeem met grind, die je ook kunt skippen om extra geld uit te geven. Daarna zijn ze met skins gekomen die je kunt kopen. Als je kijkt naar de content van de laatste jaren, is het echt achteruit gegaan tegenover oudere games. Minder content, meer achter een grind en paywall, maar wel meer betaalde skins, progressie skips etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2025 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
Ik heb een key gekocht ipv een Twitch stream kijken. Natuurlijk het kost geld, maar voor die euro heb ik in ieder geval alvast een beeld kunnen vormen of ik het spel wil gaan kopen of niet. Dus dat is die euro wel waard. Plus ik heb een aantal uurtjes plezier. Was overigens op de xbox en daar had ik totaal geen que.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ok, wel 100x beter dan die 2042 playtest.

Hele korte eerste indruk na uurtje gamen. Tot nu toe vooral chaos en nog niet echt Battlefield gevoel.

Moet nog heel veel instellingen gaan tunen merk ik al.

Destruction is too much. Was ik al bang voor.
Melkachtige rook overal in de city maps. Geen fan.
Textures zien er heel scherp uit. Beetje onnatuurlijk.
Wat zijn die groene cirkels op de muren. Ammo volgensmij?
Dat iedereen alle wapens kan kiezen vind ik maar verwarrend en geeft geen BF gevoel.
TTD is heel snel bij mij.
Erg weinig ammo.
Hoe repareer ik die tank?

Het voelt voor mij nog allemaal behoorlijk onwennig aan tov eerdere BF's.

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 07-08-2025 14:51 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor diegene op PC, vergeet niet via NPI even de DLSS settings op Latest Available te zetten. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ykag8qH.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:18
[...]

Je bent inmiddels door meer "hoepels" aan het springen om alleen maar te klagen. Mijn hemel, doe het dan niet. En dan zeggen "ja maar zaterdag heb ik geen tijd". Hoe durft EA geen rekening te houden met jouw agenda? Als enige speler ter wereld is het bijzonder dat ze niet aan jou denken. Je klinkt enorm entitled. Je boodschap is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Rivanov schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:26:
[...]

Is niet zozeer boosted. V.A.L. = Very Aggresive Language. ;)
Wat houdt war tapes precies in?

En kan iemand mij vertellen waar ik upscaling settings kan vinden op pc? ik heb ze volgens mij niet :D niet dat ik zeg nodig heb , maar wilde even kijken.

[ Voor 26% gewijzigd door Visgek82 op 07-08-2025 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10 01:01
Voor wie niet 30 min een tabje met Twich open wil/kan hebben:

39HQ-5ZV7-N942-J6TK

https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-6/redeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:30:
[...]

Twitch drops is een marketing tool, voor zowel de streamers als ontwikkelaars. Daar is waar hij naar verwijst. Je wordt verplicht om derde te gebruiken om aan een beta key te komen. Ongeacht of het nu een half uur, uur of 4 uur duurt. Maakt even niks uit, het gaat om het principe.

Daarnaast verwijst hij naar hoe Battlefield is veranderd tussen BF2 en BF3. Een progressie systeem met grind, die je ook kunt skippen om extra geld uit te geven. Daarna zijn ze met skins gekomen die je kunt kopen. Als je kijkt naar de content van de laatste jaren, is het echt achteruit gegaan tegenover oudere games. Minder content, meer achter een grind en paywall, maar wel meer betaalde skins, progressie skips etc.
Maar quote me als ik het verkeerd heb, maar "progressie systeem met grind, die je ook kunt skippen" betreft alsnog alleen maar skins/cosmetische items toch? En je skipt alleen tiers op de battlepass.

XP wat je ingame verdient om te lvlen / weapons te unlocken is voor zover ik weet voor iedereen gelijk.

En wat betreft de toegang tot de beta, je wordt toch niks verplicht om access tot de beta te krijgen. Je kunt ook gewoon wachten tot zaterdag/zondag, zodat je niet afhankelijk bent van de Twitch Drops.

Verbaasd me weer dat mensen denken dat EA hun wat verplicht is, terwijl hun je juist de keuze geven tot een beta. Je kunt ook de beta overslaan, game bij launch aanschaffen (en eventueel refunden) of gebruiken maken van EA play.

Het is ook wel beetje zeuren om te zeuren.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:36:
[...]

Wat houdt war tapes precies in?
Bepaalde manier van audioweergave, zit ergens tussen realistisch en filmisch in.

Ik wou een YT filmpje droppen van het verschil in vorige titels, maar dat is echt iets wat je in-game moet proberen. Opnames doen het geen recht toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
swoutr schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:29:
[...]

Ja het is een commercieel bedrijf die een commercieel middel inzitten om een groter bereik te hebben. Welkom in de wereld, wacht 2 dagen en je kunt spelen als het je allemaal teveel gedoe is.
Mag jij me even uitleggen hoe al die beperkingen een groter bereik bewerkstelligen?!?

Volgens mij bereik je juist veel meer mensen als je gewoon je beta openstelt voor iedereen zonder allerlei beperkingen, voorwaarden en commerciele hoepeltjes zoals accounts van andere diensten moeten linken etc..

Dat laatste gebeurt alleen maar omdat ze denken daar meer geld mee te kunnen verdienen.. Het gaat ze helemaal niet puur om zo groot mogelijk bereik, het gaat om winstmaximalisatie met een zo groot mogelijk bereik.. Als de game gratis zou zijn hadden ze een nog veel groter bereik, maar verdienden ze er niks aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
powerplay schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:39:
[...]

Maar quote me als ik het verkeerd heb, maar "progressie systeem met grind, die je ook kunt skippen" betreft alsnog alleen maar skins/cosmetische items toch? En je skipt alleen tiers op de battlepass.

XP wat je ingame verdient om te lvlen / weapons te unlocken is voor zover ik weet voor iedereen gelijk.

En wat betreft de toegang tot de beta, je wordt toch niks verplicht om access tot de beta te krijgen. Je kunt ook gewoon wachten tot zaterdag/zondag, zodat je niet afhankelijk bent van de Twitch Drops.

Verbaasd me weer dat mensen denken dat EA hun wat verplicht is, terwijl hun je juist de keuze geven tot een beta. Je kunt ook de beta overslaan, game bij launch aanschaffen (en eventueel refunden) of gebruiken maken van EA play.

Het is ook wel beetje zeuren om te zeuren hoor.
Nee hoor, je kunt in de meeste Battlefields ook class skips kopen. Zo hoef je dus niet te grinden om bepaalde wapens te krijgen. Je koopt als ware dan alle class unlocks.

De battlepass concept in de meeste games is gewoon een makkelijke manier om geld te verdienen zonder veel content uit te brengen. De grind is lang en je krijgt alleen skins voor terug. Doordat de grind lang lijkt, lijkt het net of ze een boel content hebben toegevoegd maar op papier juist niet.

Dit was allemaal in de oudere games niet en daar verwijst hij naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Running-Genius
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20:20
jOnAt schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:38:
Voor wie niet 30 min een tabje met Twich open wil/kan hebben:

39HQ-5ZV7-N942-J6TK

https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-6/redeem
Thnx ik kan nu eindelijk gaan spelen 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
D4NG3R schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:40:
[...]

Bepaalde manier van audioweergave, zit ergens tussen realistisch en filmisch in.

Ik wou een YT filmpje droppen van het verschil in vorige titels, maar dat is echt iets wat je in-game moet proberen. Opnames doen het geen recht toe. :)
Aight, thanks. zal het straks eens aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:41:
[...]

Mag jij me even uitleggen hoe al die beperkingen een groter bereik bewerkstelligen?!?

Volgens mij bereik je juist veel meer mensen als je gewoon je beta openstelt voor iedereen zonder allerlei beperkingen, voorwaarden en commerciele hoepeltjes zoals accounts van andere diensten moeten linken etc..

Dat laatste gebeurt alleen maar omdat ze denken daar meer geld mee te kunnen verdienen.. Het gaat ze helemaal niet puur om zo groot mogelijk bereik, het gaat om winstmaximalisatie met een zo groot mogelijk bereik.. Als de game gratis zou zijn hadden ze een nog veel groter bereik, maar verdienden ze er niks aan..
Gek he, dat een dev die tientallen miljoenen in een game pompt met meerdere studio's daar graag iets van terug wil zien?

Sorry, maar je zeurt echt een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:55:
Heb je toevallig een voorbeeld wat er wordt gezegd? Ik kan nu nog niet spelen, maar ik ben wel erg benieuwd. Is het echt een stuk beter?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinNL schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:47:
[...]

Heb je toevallig een voorbeeld wat er wordt gezegd? Ik kan nu nog niet spelen, maar ik ben wel erg benieuwd. Is het echt een stuk beter?
De sniper rifle geeft echt een kick op Wartapes V.A.L audio. Wapens klinken wat harder en heftiger maar kan me vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik zit met mijn secure boot melding, secure boot staat aan in bios ook tpm en UEFI
echter in msinfo32 staat deze uit, ook na uit en inschakelen in het bios..

met als gevolg dat EA roept dat secureboot niet enabled is, hoe zorg ik dat msinfo32 deze setting weer enabled?

MSI Z390 mobo en 8700k cpu?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja die audio modus is echt top. ik gebruik gewoon Wartapes though niet de V.A.L.. die vind ik net even iets TE ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:48:
[...]

De sniper rifle geeft echt een kick op Wartapes V.A.L audio. Wapens klinken wat harder en heftiger maar kan me vergissen.
Ik zit hier met werk de tijd af te tellen zodat ik kan spelen 😅 Over 1,5 uur mag ik los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:50:
Ja die audio modus is echt top. ik gebruik gewoon Wartapes though niet de V.A.L.. die vind ik net even iets TE ofzo
Maar waardoor is het te als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-10 20:22

ScreamGT

joejoe

Rivanov schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:33:
Voor diegene op PC, vergeet niet via NPI even de DLSS settings op Latest Available te zetten. :)

[Afbeelding]
Wat is hier eventueel de toegevoegde waarde van?

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:30:
[...]

Fijn om te lezen dat er hier ook nog mensen zijn die mijn punt wel begrijpen.. (y)

Ik wil BF6 best kopen en spelen.. Ken de serie al sinds het begin op PC met BF1942.. Ik erger me alleen mateloos aan alle commerciele onzin die rond dit soort games hangt tegenwoordig.. Helaas zijn er veel mensen die dat allemaal kennelijk normaal vinden, zelfs lopen te verdedigen en "boos" worden dat ik kritiek durf te leveren op wat nu ff hype is.. Men heeft iets teveel last van hypes tegenwoordig denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
RobinNL schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:50:
[...]

Van wat ik tot nu toe gelezen heb is V.A.L. effectief de "bass boosted" variant van de normale Wartapes.

En die waren in vorige games soms al aardig lomp. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:48

spartacusNLD

This is Sparta!!

SAiN ONeZ schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:49:
ik zit met mijn secure boot melding, secure boot staat aan in bios ook tpm en UEFI
echter in msinfo32 staat deze uit, ook na uit en inschakelen in het bios..

met als gevolg dat EA roept dat secureboot niet enabled is, hoe zorg ik dat msinfo32 deze setting weer enabled?

MSI Z390 mobo en 8700k cpu?
Je bios is geüpdatet naar de laatste versie?

Werkt de oplossing in dit topic? https://www.reddit.com/r/...nd_tpm_settings_msi_z390/

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
ScreamGT schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:51:
[...]

Wat is hier eventueel de toegevoegde waarde van?
Zodat je de nieuwste DLSS versie gebruikt die de beste beeldkwaliteit oplevert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Even snel een screenshot gemaakt onder het spelen. Rechts zie je een verschil in de verschillende opties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QsghJH8mzR9twgQ6agi2ud8MVY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q5AGUufFrPEpUNQKh46qX3cg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDKpWXJn9kud2bf0vmSB93_4-Ec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rFAkjefDfnWIT0SCs0Iuar6B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:51:
[...]

Fijn om te lezen dat er hier ook nog mensen zijn die mijn punt wel begrijpen.. (y)

Ik wil BF6 best kopen en spelen.. Ken de serie al sinds het begin op PC met BF1942.. Ik erger me alleen mateloos aan alle commerciele onzin die rond dit soort games hangt tegenwoordig.. Helaas zijn er veel mensen die dat allemaal kennelijk normaal vinden, zelfs lopen te verdedigen en "boos" worden dat ik kritiek durf te leveren op wat nu ff hype is.. Men heeft iets teveel last van hypes tegenwoordig denk ik..
Eerlijk, ik denk dat je echt heel sterk in de minderheid bent. Je kunt gewoon zaterdag spelen. helemaal niets aan de hand. Je maakt van een mug een olifant. dus ja, ik denk dat velen dit inderdaad normaal vinden. en dat is het ook. Boos wordt ik niet hoor, ik vind het wel enigzins lachwekkend, dat moet ik eerlijk toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Klopt, vroeger had je nog goede expansion packs die veel content toevoegde. Helaas is dat allemaal niet meer. Betaalde je misschien wel 30 euro voor, maar je kreeg wel veel content. Nu betaal je dit voor een simpele skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Gewoon te veel bass.. ik heb mijn headse al op meer bass equalized en dan is het met dit erbij net iets te extreem. Maar vet dat de optie er is hoor. het klinkt wel echt dik allemaal

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 07-08-2025 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:48

spartacusNLD

This is Sparta!!

spartacusNLD schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:53:
[...]

Je bios is geüpdatet naar de laatste versie?

Werkt de oplossing in dit topic? https://www.reddit.com/r/...nd_tpm_settings_msi_z390/
@SAiN ONeZ wat ik zover kan vinden is dat er op meerdere plekken in de BIOS EUFI moet zijn geactiveerd. Zoek even uit waar dit allemaal zit verstopt op jou moederbord. Daarnaast zorgen dat je de laatste BIOS versie gebruikt.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:00:
[...]

Gewoon te veel bass.. ik heb mijn headse al op meer bass equalized en dan is het met dit erbij net iets te extreem. Maar vet dat de optie er is hoor. het klinkt wel echt dik allemaal
Oh, dat maakt mij niks uit. Ik speel via mijn home cinema set. Krijg heerlijke voet massage door mijn subwoofer. Maar de buren zullen er misschien wel iets minder blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Daan0s schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:36:
[...]

Je bent inmiddels door meer "hoepels" aan het springen om alleen maar te klagen. Mijn hemel, doe het dan niet. En dan zeggen "ja maar zaterdag heb ik geen tijd". Hoe durft EA geen rekening te houden met jouw agenda? Als enige speler ter wereld is het bijzonder dat ze niet aan jou denken. Je klinkt enorm entitled. Je boodschap is duidelijk.
Nee, ik erger me eraan dat ze 4 dagen een beta draaien maar mij de toegang ontzeggen voor de helft van die dagen tenzij ik door allerlei commerciele hoepeltjes van ze ga springen.. Dat ik me dus gedwongen voel dat te doen omdat ik anders slechts 1 dag overhou waarop ik de beta even kan proberen.. Daar erger ik me aan.. Dat bedrijven als EA mijn beperkte tijd als commercieel dwangmiddel misbruiken.. Ik had vandaag even tijd maar moet dus kennelijk eerst allerlei dingen doen met Twitch voordat ik "mag" spelen, nee dank je..

Zelfde principe met battlepasses etc.. Wat grotendeels het afkopen van tijd is, zodat je minder lang hoeft te grinden in de progressie om zaken te unlocken etc.. Ook een uitvinding van EA wat nu gemeengoed is in veel games helaas..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:05:
[...]

Nee, ik erger me eraan dat ze 4 dagen een beta draaien maar mij de toegang ontzeggen voor de helft van die dagen tenzij ik door allerlei commerciele hoepeltjes van ze ga springen.. Dat ik me dus gedwongen voel dat te doen omdat ik anders slechts 1 dag overhou waarop ik de beta even kan proberen.. Daar erger ik me aan.. Dat bedrijven als EA mijn beperkte tijd als commercieel dwangmiddel misbruiken.. Ik had vandaag even tijd maar moet dus kennelijk eerst allerlei dingen doen met Twitch voordat ik "mag" spelen, nee dank je..

Zelfde principe met battlepasses etc.. Wat grotendeels het afkopen van tijd is, zodat je minder lang hoeft te grinden in de progressie om zaken te unlocken etc.. Ook een uitvinding van EA wat nu gemeengoed is in veel games helaas..
Precies. je VOELT je gedwongen. dat is 0,0% de fout van EA , dat moet je toch ècht bij jezelf zoeken. Kan je dat zelf niet inzien? en een dwangmiddel nog wel... serieus? Zie je zelf niet in dat dit een beejte problematisch is?

Helemaal prima als je er zo over denkt hoor, maar pak dan gewoon je verlies en skip de beta als het allemaal zo erg is , en ga niet de hele tijd zitten zeuren erover.

[ Voor 7% gewijzigd door Visgek82 op 07-08-2025 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pff, snap niet dat mensen dat gare EA gaan zitten verdedigen. Dat hele Twitch gedoe is gewoon BS.

Whatever.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Help!!!! schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:13:
Pff, snap niet dat mensen dat gare EA gaan zitten verdedigen. Dat hele Twitch gedoe is gewoon BS.

Whatever.
Nou ja, weet je, ik verdedig niks. ik heb er ook niet eens echt een mening over. het is gewoon wat het is, je dealt ermee of je doet het niet. als ik geen key had gekregen in mijn mailbox , had ik gewoon gewacht tot zaterdag. boeien jongens? volgende week en de week erop weer een beta. Daar kan iedereen gewoon mee doen. en het spel komt al over 2 maanden uit.... waar maak je je druk om?

Ik zeg niet dat ik het eens ben met EA , maar ik begrijp het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58

Whatever.
Omdat het gewoon marketing is en het werkt (kijk maar naar het aantal kijkers op Twitch).

Daarnaast wordt het nog steeds gratis beschikbaar gesteld, maar moet je 2 dagen langer wachten of eerder toegang krijgen d.m.v. keys krijgen via andere partijen (bijv. Razer > ook marketing). We hebben het hier nog steeds over een bedrijf dat een spel wilt verkopen. En het liefst zoveel mogelijk.

Ik denk ook dat de vorige Battlefield een stuk minder populair was en dat deze voor wat betere cijfers moet gaan zorgen. Niks mis mee imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:05:
[...]

Het gebruik/misgebruik van Battlepasses ben ik zeker met je eens.

Maar je mening over de beta toegang echt niet. Niemand dwingt je om de beta te spelen, niemand ontzegt je toegang tot de beta, niemand kan rekening houden met jouw persoonlijke agenda. En je hoeft niet "allerlei" dingen met Twitch te doen voordat je "mag" spelen.

Ze geven je meerdere mogelijkheden om de beta te spelen, vanaf vandaag, aankomend weekend of volgend weekend.

Maar ik zal hier verder over ophouden, brengt de sfeer verder niet ten goede en draagt inhoudelijk ook niet echt bij aan het topic. (Deze discussie gaat verder dan alleen BF6, zelfs EA).

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D4NG3R
[...]

Niemand weerspreekt je argumenten rondom progressie in oudere titels. Sterker nog, daar gaat enkel @Toonen1988 op in.

Je wordt boos, of uit je op z'n minst onnodig negatief, over zaken waar je feitelijk geen gelijk in hebt. Dat begon al direct met de aanname dat de twee early access daagjes achter een pre-order verstopt zouden zitten, wat niet waar is.
[...]

Moet je wel al de game gekocht hebben, anders kan je tot zaterdag alleen in de firingrange wat aanklooien.. Echt geweldig die early-access marketing tegenwoordig (not!)..
Wordt je daar op gewezen schuift het opeens door naar berichtgeving, wat niet waar is.
En waarom moet ik in een Tweakers.net forum lezen van hoe of wat en lees ik dat nergens op de store page van de game of in de game zelf?!?
En dan vervolgens is het probleem opeens Twitch al dan niet de manier van reclame maken?

Dit heeft niks met kritiek hebben te maken, dit is klagen om het klagen, een ander geen gelijk willen geven.

Maar goed, voor de laatste keer; Niemand verplicht je iets te doen. Zullen we het weer inhoudelijk over de beta hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:08:
[...]

Precies. je VOELT je gedwongen. dat is 0,0% de fout van EA , dat moet je toch ècht bij jezelf zoeken. Kan je dat zelf niet inzien? en een dwangmiddel nog wel... serieus? Zie je zelf niet in dat dit een beejte problematisch is?

Helemaal prima als je er zo over denkt hoor, maar pak dan gewoon je verlies en skip de beta als het allemaal zo erg is , en ga niet de hele tijd zitten zeuren erover.
Het is EA dat DICE in 2006 kocht en één van mijn favoriete gameseries daarna "verkracht" heeft met hun commericele BS.. Ik heb de series daardoor al een flink aantal versies niet meer aangeraakt maar werd nu weer even bevangen door de hype rondom deze nieuwe BF6.. Ik denk dat daar de onderliggende frustratie bij mij ligt die nu ook weer omhoog komt zodra ik weer met de bekende EA commerciele BS wordt geconfronteerd.. Een Twitch account moeten linken en stream bekijken om een beta eerder en langer te mogen spelen..

Het is maar wat je normaal vindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Whatever.
Eens in principe hoor.. en dat zeg ik die elke dag op twitch zit :P
is gewoon een manier van marketing voor ze.

Dit is ook alles behalve beta imo want dan zou je een grote "Give Feedback" knop ergens in je menu moeten hebben :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:21:
[...]

Het is EA dat DICE in 2006 kocht en één van mijn favoriete gameseries daarna "verkracht" heeft met hun commericele BS.. Ik heb de series daardoor al een flink aantal versies niet meer aangeraakt maar werd nu weer even bevangen door de hype rondom deze nieuwe BF6.. Ik denk dat daar de onderliggende frustratie bij mij ligt die nu ook weer omhoog komt zodra ik weer met de bekende EA commerciele BS wordt geconfronteerd.. Een Twitch account moeten linken en stream bekijken om een beta eerder en langer te mogen spelen..

Het is maar wat je normaal vindt..
Oke. als dat je zo serieus aangegrepen heeft zou ik hulp zoeken daarmee. dat is niet gezond. wat het nog erger maakt is dat wat iedereen hier ook zegt, je daar niet ontvankelijk voor bent (of wil zijn).

Nogmaals, pak gewoon je verlies en start zaterdag.

En nu ga ik weer bf6 in , hier wordt ik een beetje moe van.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:06
[...]

Je hoefde je alleen maar op tijd aan te melden bij BF Labs. Ben je te laat heb je dmv meer moeite toch nog een kans. Zeur gewoon niet zo en ga spelen of niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DamianW
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 17:11
Waar mensen zich druk om maken. Het is gewoon marketing, wees blij dat je niet hoeft te pre-orderen vopr 80 euro om toegang te hebben voor een beta...

Je kunt gewoon even een streampje aanzetten voor 30 minuten, wat anders gaan doen en hop je kunt spelen... en als je dat allemaal te veel moeite vind kun je ook voor 70 cent een key kopen..

Het is echt zeiken om het zeiken..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:31
De bèta is op de PlayStation te spelen zonder een actief plus abonnement, misschien was het al gemeld maar anders bij deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Cardwizard schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:26:
De bèta is op de PlayStation te spelen zonder een actief plus abonnement, misschien was het al gemeld maar anders bij deze
Oeh, dat is goed om te horen. Met die informatie kan ik iemand best wel blij maken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DamianW
Wat betreft de game zelf: speelt heerlijk weg. Heel vloeiend met alles op max settings en het ziet er prachtig uit. Af en toe wel even een grafische glitch maar die verdween gelukkig weer.

Gameplay zelf is ietsje aan de snelle kant voor een battlefield maar de hitreg lijkt goed te zijn. Geen problemen met crashes (tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ondertussen alle Twitch drops, ik heb de assault class challenge al af. De recon hoef ik nog maar een paar. Ben ook bijna level 10.

Ik ga nu de laatste paar rondes echt lekker. Constant tegen de 30 á 40 kills en maar 5 of 6 keer dood gegaan. De shotgun in de Assault Class is ook vies OP. Met 1 shot had ik net een tripple kill, en het zijn gewoon one taps zonder te richten. Ik blijf gewoon rond rennen, zelfs tussen de vijand door en maai ze allemaal neer met de shotgun.

Dat moeten ze echt veranderen. Misschien iets minder damage of meer spread.

[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2025 15:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Clarification on AI Soldiers within Open Beta.

AI Soldiers are only present on the "Training Grounds" playlists within the Open Beta. This week is "Breakthrough Initiation".

Breakthrough Initiation is a playlist that allows you to experience Breakthrough alongside 15 other players, with additional AI Soldiers filling up the match thereafter.

Training Grounds playlists are here to introduce people to the core elements of Breakthrough, and offer a smoother experience than a full lobby.

Additionally, you can experience Breakthrough without AI Soldiers by playing Breakthrough from the "Featured" playlist row.

Training Grounds is only available for the first 15 ranks, at which point it will disappear from the front end.

https://x.com/BattlefieldComm/status/1953431583223943500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
RobinNL schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:42:
Clarification on AI Soldiers within Open Beta.

AI Soldiers are only present on the "Training Grounds" playlists within the Open Beta. This week is "Breakthrough Initiation".

Breakthrough Initiation is a playlist that allows you to experience Breakthrough alongside 15 other players, with additional AI Soldiers filling up the match thereafter.

Training Grounds playlists are here to introduce people to the core elements of Breakthrough, and offer a smoother experience than a full lobby.

Additionally, you can experience Breakthrough without AI Soldiers by playing Breakthrough from the "Featured" playlist row.

Training Grounds is only available for the first 15 ranks, at which point it will disappear from the front end.

https://x.com/BattlefieldComm/status/1953431583223943500
Hoop toch wel dat er later ook nog een echte mogelijkheid in komt voor een pure-bot match.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MBR kapot na het inschakelen van secure boot. Na veel gekut met DOS commands in repair mode weten te fixen. Daarna bij de tweede poging weer hetzelfde gezeik.

Ga Windows maar opnieuw installeren, dan ben ik in ieder geval future proof.

Ik verwacht een shit show, want dit gaat de gemiddelde gamer te ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:55
Ik weet het nog niet helemaal zeker, ben nog niet helemaal overtuigd van BF6. Jullie wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 23:20
turkeyhakan schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:52:
Ik weet het nog niet helemaal zeker, ben nog niet helemaal overtuigd van BF6. Jullie wel?
Van wat ik gezien heb krijg ik wel weer zin om te spelen eigenlijk. Dus ik ga het zien in de beta dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:44:
[...]

Hoop toch wel dat er later ook nog een echte mogelijkheid in komt voor een pure-bot match.
Dat lijkt me echt niks. Met 2042 hebben we dat ook al meegemaakt, maar dat maakt een potje niet echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamianW
ik krijg toch wel sterk bad company 2 vibes met destruction. ook met support en ressen, als je in de flow komt vind ik het echt wel een lekkere battlefield. 2042 links laten liggen na wat spelen want dat was een shit show.

heb battlefield 2, battlefield 3 en bad company 2 echt veel gespeeld en ik vind dat battlefield 6 wel doet denken aan bad company, alleen een tikje snellere gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

spartacusNLD schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:02:
[...]

@SAiN ONeZ wat ik zover kan vinden is dat er op meerdere plekken in de BIOS EUFI moet zijn geactiveerd. Zoek even uit waar dit allemaal zit verstopt op jou moederbord. Daarnaast zorgen dat je de laatste BIOS versie gebruikt.
Thnx matti, is al gelukt en heb al even conquest gespeeld, dat viel niet tegen...
Mijn casefans werken niet meer en de rgb, dus even mijn kast inspecteren, liep ook erg goed idd op 4k met mijn 6800xt, en meteen een veel beter gevoel dan bij 2042, dus nu hopen dat die oude lullen waar ik altijd mee speelde, ook nog te porren zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:06
BF6 speelt inmiddels heerlijk weg, al is het wel nog wat eentonig. Misschien komt dat door mij, de map roulatie of iets. Geen idee. Hoop ook wel op een Close Combat variant bij release.

Game gaat er sowieso wel komen, dus binnenkort maar eens pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:32

RawChild

PSN: Rawchild

Echt nog maar 15 minuten gespeeld. Vond de ADS enkel traag bij assault. Verder nog wat fine tunen vanavond. Maar van wat ik heb gezien. Top. En qua gameplay en Maps tot nu toe ook goed.
Ik kijk er weer naar uit om vanavond als de kinderen liggen weer achter de laptop te kruipen.
Of de PS5 versie even proberen

[ Voor 3% gewijzigd door RawChild op 07-08-2025 16:01 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zal in de toekomst BF6 wel spelen, maar echt overtuigend is het niet. Eerst beginnen ze met "weapons are class locked" en dit blijkt dus enkel alleen een aparte gamemode te zijn.

Het is nog altijd een chaotische zooitje. Mensen spawnen (zowel vriendelijk als vijandelijk) om je heen. Spawn campen komt regelmatig voor. Mensen worden niet genoeg aangespoort om hun class te spelen. Denk bijv. aan support die totaal niet doet reviven of ammo dropt.

De ene potje voelt beter aan als een ander potje. Sommige potje krijg ik gewoon geen enkele kill, maakt niks uit hoeveel ik op iemand schiet en andere potjes gaan ze na twee kogels dood.

Mappen zijn voor mijn gevoel te klein, waardoor er teveel man per vierkante meter zitten. Bij 2042 was het probleem dat groot deel van de map leeg was, waar niks te doen was, waardoor er ook teveel mensen per vierkante meter zijn. Dit creëert dat chaotische gameplay.

Spelers komen van alle kanten, voor achter, boven onder, spawnen allemaal om je heen als je met een objective bezig bent. Vaker heb ik ook als recon dat ik gewoon mensen in de verte zie spawnen, headshot en ze zijn meteen weer dood.

Zal het spel wel spelen na full release, daar niet van. Maar de hele hype over "terug naar de oude Battlefield" zie ik toch echt niet.

Wat ze wel hebben opgelost in BF6, voertuigen zijn niet meer zo OP.

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2025 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wil voor wat vrienden wat keys regelen om eerder te beginnen, kan ik 2 tabbladen openzetten met bf6 keydrop streams, en op beide keys ontvangen, of is dat te makkelijk gedacht?

Pagina: 1 ... 13 ... 47 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.