Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:18:
[...]

Niet meer of minder dan jouw post , eerlijk gezegd.
Huh, ik klaag over een brak queue-systeem en dat mag niet van de battlefield fanboys? Laat ook maar, wat een triest gedoe hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eerste potje ging lekker. beginners geluk als mijn SBMM nog niet is gemaakt :P

Alle classes even kort geprobeerd en voor nu vind ik support het chillst. Gebruik hem gewoon met LMG en defib + ammo pouch. super chill dat je dat samen kan gebruiken. best raar eigenlijk gezien ik defib echt een medic ding vind eigenlijk maargoed.

Edit: oh nvm.. support is Combat medic als field spec hahah

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 07-08-2025 11:23 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vind wel dat ze de outfitjes ietsje meer mogen aanpassen dat het duidelijk is welke class iemand speelt.. alleen recon is nu soms te onderscheiden maar ook weer niet echt zeg maar.

Miss zit dat natuurlijk allemaal wel in de full game als je andere pakjes unlocked ofzo geen idee.. voor nu zie ik dat in ieder geval niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:55
BounceMeister schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:22:
[...]

Huh, ik klaag over een brak queue-systeem en dat mag niet van de battlefield fanboys? Laat ook maar, wat een triest gedoe hier.
Nee, het feit dat je het spel gedeinstalleerd hebt omdat je uit een queue gegooid wordt. zonder het uberhaupt te proberen, en vervolgens te klagen dat het een typische EA game is. dat is vrij kinderachtig.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:48

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxejrRY0WNndqSbmdBt4m1rA_ss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3haYWUNqm5FwIbVgw4snGcU8.jpg?f=fotoalbum_large

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:23
[...]

Het is een Open Beta. Geen launch. Dus je kan verwachten dat er problemen zijn, zoals foutmeldingen tijdens de queue. Dat jij daarmee meteen het (potentieel goede) product meteen afdoet als typisch EA zonder ook maar een minuut gespeeld te hebben, tja... dan kan je het beter opgeven ja.

Ik ben geen fan van EA. Gezien teleurstellingen in het recente verleden ook niet per se fan (meer) van BF. Maar dit ziet er vooralsnog gewoon goed uit.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:20
Ik heb heel veel cod gespeeld laatste jaren en nu dit proberen. En speelt gewoon lekker. De queue komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Drama dit. Was ik eindelijk rond de 20K in de queue, crashed mijn computer en boot nu steeds naar de BIOS. Alles was yeer stabiel voordat ik gisteravond secure boot inschakelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Klagen mag zeker, maar een queue systeem is beter dan wanneer iedereen tegelijk erin kan en bij het zoeken naar een server (of te wel steeds op de knop spammen om een server te zoeken) allemaal errors krijgt. Nu hebben ze het nog een beetje in de hand met spelers erin laten, anders veel minder of niet.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:43
Ik heb de main menu + intro video constant op repeat spelen. Je wordt muziek ook op ten duur erg zat ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-10 09:43

InSanex

serenity now!

Op de servers is de sfeer ook lekker in chat zeg. Helaas iets wat altijd weer aan die BF titels hangt. keep it nice :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
InSanex schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:36:
Op de servers is de sfeer ook lekker in chat zeg. Helaas iets wat altijd weer aan die BF titels hangt. keep it nice :)
Dat is helaas een fenomeen wat je in bijna alle multiplayer spellen ziet. daarom speel ik ook voornamelijk singleplayer games. Mijn plan was eigenlijk met bf6 om de beta te testen en dan een oude lullen clan te zoeken waar dat niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InSanex schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:36:
Is het negatief? Tijdens de pre-alpha was het echt positief in de chat, hoe vet het toen was etc.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
RobinNL schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:38:
[...]

Is het negatief? Tijdens de pre-alpha was het echt positief in de chat, hoe vet het toen was etc.
Mijn ervaring is is dat het erg van de server afhangt. heb nu 3 potjes gedaan , 2 waren best ok , 1 was echt vol met 14 jarige volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

RobinNL schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:38:
[...]

Mja, je aandacht trekt ook meer naar de trollen, denk dat je gewoon lekker met een leuke community moet spelen, spel leent zich daar perfect voor.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:09
Mocht iemand nog een early access beta key voor de PS5 hebben dan ben ik erg geïnteresseerd! DM me dan.
Dankjewel alvast!

[ Voor 9% gewijzigd door ThijsM op 07-08-2025 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDN4S
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NhjtDGZLOqV87MqFymjJHmNIXqM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4x2eAz6ccQ1cfeXIMPU856aW.png?f=user_large

iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:26
Ga best vaak de pijp uit maar het speelt zeker goed, prima game.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Had in mijn eerste potje e
en frag kill vier man tegelijk😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Vind vooral de destruction erg gaaf. soms lijkt het ècht alsof de halve wereld instort , super gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hoe is de recoil? Als ik de streamers zag dan kun je met een SMG nog mensen laseren op flinke afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:51
Tk55 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:45:
Hoe is de recoil? Als ik de streamers zag dan kun je met een SMG nog mensen laseren op flinke afstand.
Welke recoil? 😊 Speel support maar er is geen recoil te bekennen op de LMG.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zien jullie bij al die game modes eignelijk gewoon tekst?
Ik zie zeg maar alle plaatjes wel maar heb geen tekst in beeld waardoor ik niet weet wat ik allemaal aan kan klikken :P denk gewoon visual bugje bij mij wat opgelost wordt door herstart maar heb het nog helemaal niet gezien sinds ik ingelogd ben en wil ook niet opnieuw inloggen vanwege die queue.

EDIT: Ah heb door trial en error conquest gevonden haha

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 07-08-2025 11:50 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:25

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hey Gamers,

Even een algemene melding, probeer iedereen zijn mening te accepteren en reageer niet zo op de man, het gaat nu nog goed, en dat willen we ook graag zo houden. Maar ik zie ook wel soms een reactie dit iets netter mag. Respecteer elkaar en geniet van de game.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:49:
Zien jullie bij al die game modes eignelijk gewoon tekst?
Ik zie zeg maar alle plaatjes wel maar heb geen tekst in beeld waardoor ik niet weet wat ik allemaal aan kan klikken :P denk gewoon visual bugje bij mij wat opgelost wordt door herstart maar heb het nog helemaal niet gezien sinds ik ingelogd ben en wil ook niet opnieuw inloggen vanwege die queue.
Heb ik nu ook last van. Zelfs nadat ik terugkom in Main Menu na een game.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 07-08-2025 11:49 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Rivanov schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:49:
[...]

Heb ik nu ook last van. Zelfs nadat ik terugkom in Main Menu na een game.
Is er een methode om bugs te melden in de beta?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 10-10 17:37
Belangrijk voor LMG gebruikers. Je bipod moet je zelf activeren. Door te gaan liggen of achter een stuk verhoogde cover te gaan staan. Dan aim down sight en op F drukken. Vrijwel geen recoil dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Lekker Ventje schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:48:
[...]

Welke recoil? 😊 Speel support maar er is geen recoil te bekennen op de LMG.
Had net de lmg op kleine map gespeeld en ads nog traag als je smg of ar tegen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Het munitiesysteem verdient verbetering. Ik zet nu ergens een tas neer en een ander moet het maar zien. Maar wellicht dat er op hogere levels meer opties komen.
Wat voor mij ruk is, is dat reviven met X gebeurt en wapenwissel ook. Heb ook al enkele keren na revive een ander wapen in mijn handen gehad.
De challenges werken nog niet, maar skins boeien mij niet aangezien je ingame er zelf niets van ziet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 18:42
Hoe kom ik nu het snelst aan een beta key? Mijn twitch is gekoppeld aan EA door EA FC te kijken af en toe. Maar ik lees in de chat van al die streamers dat mensen al anderhalf uur kijken en geen beta key krijgen. Terwijl je maar een half uur hoeft te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 11:23
Potje kunnen spelen. Zeer vet.

Daarna altijd terug gegooid naar de lobby en sindsdien als ik een spel wil zoeken, keert hij voortdurend terug naar de lobby

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-10 10:20
Laan1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:53:
Hoe kom ik nu het snelst aan een beta key? Mijn twitch is gekoppeld aan EA door EA FC te kijken af en toe. Maar ik lees in de chat van al die streamers dat mensen al anderhalf uur kijken en geen beta key krijgen. Terwijl je maar een half uur hoeft te kijken.
Die van mij zojuist binnen gekregen. Vanaf 10 uur gewoon op de achtergrond een streampje aangezet. (wel een 'gekoppelde' streamer die in samenwerking is met BF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSushi
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 10-10 12:57
Weet niet of deze link nog werkt, maar hiermee lukte het bij mij: https://game.intel.com/us...closed-beta-key-giveaway/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:52

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Voor mij voorlopig geen open beta helaas.. Game wil bij mij niet starten, niet via Steam noch via EA App. Ik kom niet verder dan het splash screen van Javelin, de progress bar loopt vol tot 99% en dan klapt alles eruit. Er zijn allerlei potentiële oplossingen die ik al heb geprobeerd, geen van hen hebben bij mij effect gesorteerd. Enige wat ik niet geprobeerd heb is een complete re-install van Windows, maar dat heb ik er niet echt voor over. Tegen de tijd dat ik alles weer heb ingericht zoals ik dat wil is de open beta voor bij 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Patriot schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:57:
Voor mij voorlopig geen open beta helaas.. Game wil bij mij niet starten, niet via Steam noch via EA App. Ik kom niet verder dan het splash screen van Javelin, de progress bar loopt vol tot 99% en dan klapt alles eruit. Er zijn allerlei potentiële oplossingen die ik al heb geprobeerd, geen van hen hebben bij mij effect gesorteerd. Enige wat ik niet geprobeerd heb is een complete re-install van Windows, maar dat heb ik er niet echt voor over. Tegen de tijd dat ik alles weer heb ingericht zoals ik dat wil is de open beta voor bij 😂
Secure boot? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Nope, daar krijg je daadwerkelijk een foutmelding over. Dit is *iets* anders, maar het is een relatief heel erg klein deel van de playerbase die ermee te maken heeft en er is 0,0 feedback dus je kunt het ook niet echt troubleshooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
Je kan voor 20 cent kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 18:42
iSushi schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:57:
[...]

Weet niet of deze link nog werkt, maar hiermee lukte het bij mij: https://game.intel.com/us...closed-beta-key-giveaway/
Nope, werkt helaas niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stronkie schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:03:
[...]

iets meer contex.. lol , hier kunnen we niets mee
Mwah, ik vraag me af van welke "fouten" ze hebben geleerd. Ik vind de mappen nog te klein, nog altijd teveel spelers per vierkante meter wat totale chaos veroorzaakt. Spawns zijn nog altijd shit, ik zie regelmatig nog altijd vijanden om me heen spawnen of gewoon in mijn vizier. Alle klasse kunnen nog altijd alle wapens gebruiken, zit geen lock op. Heb ook al twee potjes gehad waarbij meer dan de helft alleen sniper was. Nog altijd geen teamplay, weinig mensen die doen reviven als voorbeeld.

Kwa, detail en grafisch is het een voorruitgang.

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2025 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:09:
[...]

Mwah, ik vraag me af van welke "fouten" ze hebben geleerd. Ik vind de mappen nog te klein, nog altijd teveel spelers per vierkante meter wat totale chaos veroorzaakt. Spawns zijn nog altijd shit, ik zie regelmatig nog altijd vijanden om me heen spawnen of gewoon in mijn vizier. Alle klasse kunnen nog altijd alle wapens gebruiken, zit geen lock op. Heb ook al twee potjes gehad waarbij meer dan de helft alleen sniper was. Nog altijd geen teamplay, weinig mensen die doen reviven als voorbeeld.

Kwa, detail en grafisch is het een voorruitgang.
* Er is een game mode waar karakter wapens class-locked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:13
Patriot schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:57:
Probeer alle overlays uit te zetten of af te sluiten, eventueel software voor je muis en toetsenbord (Steelseries engine, Razer etc) ook afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ik zou eens een clean driver install proberen. ff netjes weghalen in safe mode met ddu , dan nieuwe erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDN4S
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:08
Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:14:
[...]

Ik zou eens een clean driver install proberen. ff netjes weghalen in safe mode met ddu , dan nieuwe erop.
clean driver install van AMD adrenaline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:17
Net even gekeken. Queue is nu 16.000. En ondanks de gekte speelt het spel prima. Twee potjes gedaan. Vanmiddag maar weer even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 12:47
Patriot schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:01:
[...]

Nope, daar krijg je daadwerkelijk een foutmelding over. Dit is *iets* anders, maar het is een relatief heel erg klein deel van de playerbase die ermee te maken heeft en er is 0,0 feedback dus je kunt het ook niet echt troubleshooten.
Klopt, die melding heb ik. Was een beetje te voorzien want ik heb nog een AMD Ryzen 5 1600x. Dus voldeed niet aan de systeemeisen. Maar hij start hem dus werkelijk waar ook niet op.

Dus geen beta voor mij of ik moet een "even" een andere pc gaan bouwen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:49
Iemand al een key gekregen door het kijken van een twitchstream? Ik heb al een hele tijd een stream open, maar nog geen key. Wel een code voor een wapen oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:12:
[...]

* Er is een game mode waar karakter wapens class-locked zijn.
Dus ze zeggen eerst "wapens zijn class locked" en nu blijkt het over een game mode te gaan en niet het volledige spel?

Dit is een van de kritiek punten waar de community al jaren om schreeuwt en dan zouden ze alleen een enkel gamemode dit toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
REDN4S schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:16:
[...]

clean driver install van AMD adrenaline?
Geen ervaring mee, ik gebruik altijd display driver uninstaller in veilige modus. dat werkt volgens mij nog altijd het beste, maar als je niet weet hoe dat werkt kan je wellicht de optie van AMD gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zag iemand hier zeggen dat de SMG's sterk zijn.
Dit kan ik alleen maar beamen zeg. vooral in Domination of Teamdeathmatch mega sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:18:
[...]

Dus ze zeggen eerst "wapens zijn class locked" en nu blijkt het over een game mode te gaan en niet het volledige spel?

Dit is een van de kritiek punten waar de community al jaren om schreeuwt en dan zouden ze alleen een enkel gamemode dit toevoegen?
Geen idee, dit is alleen wat ik zag op het hoofdscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:53
GerGio schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:17:
[...]

Klopt, die melding heb ik. Was een beetje te voorzien want ik heb nog een AMD Ryzen 5 1600x. Dus voldeed niet aan de systeemeisen. Maar hij start hem dus werkelijk waar ook niet op.

Dus geen beta voor mij of ik moet een "even" een andere pc gaan bouwen
Even buiten de systeemeisen discussie om:

Zen voldoet voor Windows 11 niet aan wat er van (f)TPM wordt verwacht, wellicht voor BF6 ook niet?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:18:
Zag iemand hier zeggen dat de SMG's sterk zijn.
Dit kan ik alleen maar beamen zeg. vooral in Domination of Teamdeathmatch mega sterk.
Daar moet je idd geen lmg tegen gebruiken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:18:
[...]

Ze zeiden inderdaad dat ze met de beta beide zouden doen.. opzich niet gelogen op deze manier maar wel sneaky ja.

Nu krijg je geen duidelijk beeld wat mensen nou liever hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-10 10:20
The Jackel schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:17:
Iemand al een key gekregen door het kijken van een twitchstream? Ik heb al een hele tijd een stream open, maar nog geen key. Wel een code voor een wapen oid..
2 uurtjes op de achtergrond een stream aangehad. Heb nu een code ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:49
tillietom schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:19:
[...]

2 uurtjes op de achtergrond een stream aangehad. Heb nu een code ontvangen.
Ja dat heb ik ook.. Heb nu een andere stream open staan.

Edit: Heb nu een code ontvangen :-)

[ Voor 8% gewijzigd door The Jackel op 07-08-2025 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 23:58
Hoe is jullie performance? Ik heb een I5 12600K met 32GB mem en een 5070TI en het blijft maar onder de 60fps hangen. Durf ook niet heel de tijd opnieuw op te starten vanwege de que, maar als ik naar low gaat schiet de fps nog steeds niet omhoog. Zelf niet met framegen (wat ik niet wil gebruiken).

Heb het gevoel dat er een bepaalde setting verantwoordelijk is of dat ik gewoon vaker opnieuw moet opstarten na het veranderen van settings, maar dat is nu dus problematisch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Beakzz schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:22:
Hoe is jullie performance? Ik heb een I5 12600K met 32GB mem en een 5070TI en het blijft maar onder de 60fps hangen. Durf ook niet heel de tijd opnieuw op te starten vanwege de que, maar als ik naar low gaat schiet de fps nog steeds niet omhoog. Zelf niet met framegen (wat ik niet wil gebruiken).

Heb het gevoel dat er een bepaalde setting verantwoordelijk is of dat ik gewoon vaker opnieuw moet opstarten na het veranderen van settings, maar dat is nu dus problematisch ;)
Que? 7700x hier, 32 gb ram , 4080 super. 144 fps met alles op ultra.

Vsync op 60 hz? max framerate verkeerd ingesteld?

Waar vind je trouwens de opties voor upscaling etc? nog niet eens kunnen vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Visgek82 op 07-08-2025 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:23:
[...]

Que? 7700x hier, 32 gb ram , 4080 super. 144 fps met alles op ultra.
Hehe ja dat dacht ik al dus. Geen idee wat er voor zorgt dat ik zo'n lage fps heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Beakzz schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:22:

Hier helemaal top. geen fps drops. speelt prima weg. speel wel op low-medium though (3060TI, 7800x3d)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
@Beakzz Check de EA overlay ff, kwam deze eerder tegen: https://www.reddit.com/r/..._the_ea_app_and_stuck_at/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:11
Hier op medium, 1440p op een 4060TI en i5 14400F... heb nog nooit een Battlefield game zo smooth gezien tijdens release!

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
raiders schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:28:
Hier op medium, 1440p op een 4060TI en i5 14400F... heb nog nooit een Battlefield game zo smooth gezien tijdens release!
Lijkt inderdaad extreem goed geoptimaliseerd te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 10-10 17:37
Ik heb het even gemist, maar is Support de enige die team mates kan reviven? De rest van de classes kunnen alleen squad mates reviven, maar de Support kan zowel squad en team.

Heb ik dat goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geweldig, muis 4 en 5 zijn hardcoded. Die kan ik dus niet veranderen. Elke keer als ik op Discord wil praten, switch mijn personage naar zijn gadget.

EDIT: Het gaat wel dat ik gadget + weapon switch op muisknop 4 zetten. Waarschuwing negeren en dan werkt het wel.

[ Voor 28% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2025 12:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 09:19

On_E

Housemusic

Met 3 kills tweede worden qua score, BF is back. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
De pace bij mijn eerste CQC potje lag echt intens hoog. Véél hoger dan bij BF1! Ik werd dus continu neergemaaid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Even heel de pc opnieuw opgestart en nu rond de 100 fps op high settings zonder framegen. Nu was er ook helemaal geen que dus kan nu rustig rommelen met de settings. Het is nu iig speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Rickpm1 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:14:
[...]

Probeer alle overlays uit te zetten of af te sluiten, eventueel software voor je muis en toetsenbord (Steelseries engine, Razer etc) ook afsluiten.
Heeft allemaal geen effect gehad bij mij. Heb dit allang geprobeerd, en oplossingen die voor anderen wel werken werken voor mij niet. Enige wat ik dus nog niet geprobeerd heb is een volledige reinstall van Windows, maar dat vind ik gewoon teveel van het goede. Misschien brengen ze een patch uit die dit oplost, fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De soundtrack blijft nu doorlopen vanuit het main menu de game mode in.
Best irritant. :+

Wil alleen m'n game niet herstarten...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:12

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Oh is de beta al live? Dacht aankomende zaterdag pas. Dan weet ik wat er de aankomende dagen gespeeld gaat worden :p

offtopic:
@Beakzz Gefeliciteerd met je verjaardag

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 07-08-2025 12:48 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:31
Zoveel mensen in de queue, maar alsnog moeite om een matchmaking te starten op domination haha. Voelt wel weer vanouds met de close quarters mappen. Speelt lekker weg tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Game herstart en kom er gewoon direct in zonder queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 06:44:
[...]

Dus geen botmatch optie zoals in bf2142. Heel jammer.
Zit er gewoon in. Onder Training Grounds.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/515UTt-hI0iv5uFXhlpPrbVFf2s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5F6YY39ne1lgfXP3bxOfagOx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:25
G_Dragon schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:48:
Oh is de beta al live? Dacht aankomende zaterdag pas. Dan weet ik wat er de aankomende dagen gespeeld gaat worden :p

offtopic:
@Beakzz Gefeliciteerd met je verjaardag
Met early access, anders inderdaad zaterdag.
pina schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:01:
In de fire range Wat zitten testen maar fps is wel zeer laag op ps5. Nog mensen ondervonden? Hoop dat het in game niet zo is
In game beter? Zit nu op kantoor dus ga denk ik over een uurtje naar huis en ook eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Beakzz schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:48:
Mijn game bleef hangen tussen 2 maps dus ik kan ook de wachtrij weer in. Ook irritant dat die EA app geen fps counter heeft dus eens even kijken of ik het aan Steam kan linken en daar de beta kan spelen
Kun je volgensmij aanzetten in game onder Graphics Advanced settings helemaal onderaan.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vintelligence
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 13:48
Iemand een idee hoe het werkt met Twitch en de early access beta?

Ik heb al een half uur gekeken maar zie geen progress of key verschijnen op een early access Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/opCeROx0NJp7mCw1j8JVTSp08rc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3mzgrLGGILT0QPheY1WaYntw.png?f=fotoalbum_large

EDIT - nu ineens ook binnen

[ Voor 3% gewijzigd door Vintelligence op 07-08-2025 13:10 ]

Mac Studio M3 Ultra 256GB, MacBook Pro M2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Eerste indruk is positief. Wel enkel Caïro nog gezien maar dat is geen straf. De LMG schiet lekker weg en grafisch ziet het er prima uit op de XSX. Wel graag de muniti etas duidelijker op de minimap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Moest even herstarten ivm aanpassing graphics settings.

Gezeik met queue is gelukkig bij mij voorbij. *O* _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 07-08-2025 13:03 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:01:
Eerste indruk is positief. Wel enkel Caïro nog gezien maar dat is geen straf. De LMG schiet lekker weg en grafisch ziet het er prima uit op de XSX. Wel graag de muniti etas duidelijker op de minimap.
Sluit me hier volledig bij aan! Mijn favoriete map tot nu toe is Liberation Peak (die met die bergen) op Conquest, omdat 'ie iets minder chaotisch en stukken strategischer is dan Siege of Caïro en Iberian Offensive.

Komende van BF1, moet ik wel enorm wennen aan de, in mijn ogen, grafische 'downgrade' en gunplay. Maar ik ben zeker niet ontevreden, helemaal met in het achterhoofd dat dit nog een 'beta' is!

[ Voor 35% gewijzigd door ProfoundValue op 07-08-2025 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

yinx84 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:32:
Ik heb het even gemist, maar is Support de enige die team mates kan reviven? De rest van de classes kunnen alleen squad mates reviven, maar de Support kan zowel squad en team.

Heb ik dat goed?
Ja klopt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dennisvank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:17
Battlefield 6 Early Access: HBHM-KFCD-L89J-8CGA

Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-10 10:12
dennisvank schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:11:

Veel plezier.
Jammer, iemand heeft hem al gebruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:06
Inmiddels rank 10, gaat best oke. Wel weinig medics zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik keek net bij mijn Linked Accounts op de EA account pagina en zie daar bij twitch een code staan i.p.v. mijn Twitch username. Is dit bij jullie ook het geval?

https://myaccount.ea.com/am/ui/connected-accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:20:
Inmiddels rank 10, gaat best oke. Wel weinig medics zeg
COD players.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:29
Pff jaloers dat mensen al kunnen spelen en ik zit hier op m’n werk. Achja, nog eventjes en dan kan ik ook aan de slag. Denk dat het wel ouderwets een avondje knallen worden nadat de kleine slaapt. Heel veel zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
BinaryRun schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:22:
Ik keek net bij mijn Linked Accounts op de EA account pagina en zie daar bij twitch een code staan i.p.v. mijn Twitch username. Is dit bij jullie ook het geval?

https://myaccount.ea.com/am/ui/connected-accounts
Ja, is gewoon een generieke ID welke je account onder water heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:48
dennisvank schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:11:

Veel plezier.
zoals gezegd helaas al weg maar ik sta open voor een code :-) en anders mezelf maar inhouden tot zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSushi
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 10-10 12:57
Verschillende YouTube'rs zoals jackfrags droppen weleens codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
D4NG3R schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:23:
[...]

Ja, is gewoon een generieke ID welke je account onder water heeft.
Thank you. Mijn eerste instinct was om opnieuw te linken, maar EA geeft dan allemaal waarschuwingen dat je het alleen opnieuw kan linken aan het zelfde account, dus vanwege de code het risico niet genomen en hier maar even gevraagd. :henk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:11
Denk vooral dat het niet echt een top keuze is om assault niet de medic te maken. Rare keuze dat je nu ineens 1 box hebt voor zowel ammo als healing.

Elke rol heeft naast schieten nog een ander doel. Recon is spotten, support is ammo / healing en engineer is vehicles.

Wat is de rol van assault? Gewoon gun and run met 2 heal stims en zelfs een derde wapen...

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 11:23
Heb altijd het gevoel dat het aimen ergens minder smooth is. Precies dat het bij pakweg cod smoother is of meer dpi heeft. Ik kan het niet uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

FireBladeX schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:23:
Pff jaloers dat mensen al kunnen spelen en ik zit hier op m’n werk. Achja, nog eventjes en dan kan ik ook aan de slag. Denk dat het wel ouderwets een avondje knallen worden nadat de kleine slaapt. Heel veel zin in!
Idem :)

Heb wel de twitch streams aan staan zodat ik die rewards i.i.g. al binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Marc3l schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:53:
[...]

Met early access, anders inderdaad zaterdag.
Oh dat is zeker alleen wanneer je het spel gekocht hebt en niet wanneer je een code hebt ontvangen via Twitch? :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
G_Dragon schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:33:
[...]

Oh dat is zeker alleen wanneer je het spel gekocht hebt en niet wanneer je een code hebt ontvangen via Twitch? :P
Ook via Twitch of een van de andere plekken waar ze weggegeven worden. :)
D4NG3R schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:02:
[...]

De code welke je krijgt kan je verzilveren op je EA account, die moet gekoppeld zijn aan je PS account.

Account linken:
https://help.ea.com/en/ar...count/ea-account-linking/

Verzilveren:
https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-6/redeem
Reactie daar was op een Playstation speler, maar idem voor Steam/Xbox.

[ Voor 42% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2025 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

D4NG3R schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:35:
[...]

Ook via Twitch of een van de andere plekken waar ze weggegeven worden. :)
Oh nice! Dan kan ik aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:36
Check ook instagram/Tiktok van Battlefield, hier worden namelijk ook codes weggegeven.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
FireBladeX schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:23:
Moet je wel al de game gekocht hebben, anders kan je tot zaterdag alleen in de firingrange wat aanklooien.. Echt geweldig die early-access marketing tegenwoordig (not!).. Ik trap er niet in.. Wacht rustig de resultaten van o.a. de beta af of de game echt wel voldoet aan de hype die nu heerst voordat ik er geld aan uitgeef..
Pagina: 1 ... 12 ... 47 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.