Wil ook spelen. Maar werken gaat voor och al 2 potjes kunnen spelencrimby schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:59:
BF6 speelt inmiddels heerlijk weg, al is het wel nog wat eentonig. Misschien komt dat door mij, de map roulatie of iets. Geen idee. Hoop ook wel op een Close Combat variant bij release.
Game gaat er sowieso wel komen, dus binnenkort maar eens pre-orderen.
Precies mijn gevoel. Moet sowieso veel settings nog goed gaan tunen.Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 16:02:
[...]
Ik zal in de toekomst BF6 wel spelen, maar echt overtuigend is het niet. Eerst beginnen ze met "weapons are class locked" en dit blijkt dus enkel alleen een aparte gamemode te zijn.
Het is nog altijd een chaotische zooitje. Mensen spawnen (zowel vriendelijk als vijandelijk) om je heen. Spawn campen komt regelmatig voor. Mensen worden niet genoeg aangespoort om hun class te spelen. Denk bijv. aan support die totaal niet doet reviven of ammo dropt.
De ene potje voelt beter aan als een ander potje. Sommige potje krijg ik gewoon geen enkele kill, maakt niks uit hoeveel ik op iemand schiet en andere potjes gaan ze na twee kogels dood.
Mappen zijn vor mijn gevoel te klein, waardoor er teveel man per vierkante meter zitten. Bij 2042 was het probleem dat groot deel van de map leeg was, waar niks te doen was, waardoor er ook teveel mensen per vierkante meter zijn. Dit creëert dat chaotische gameplay.
Spelers komen van alle kanten, voor achter, boven onder, spawnen allemaal om je heen als je met een objective bezig bent. Vaker heb ik ook als recon dat ik gewoon mensen in de verte zie spawnen, headshot en ze zijn meteen weer dood.
Zal het spel wel spelen na full release, daar niet van. Maar de hele hype over "terug naar de oude Battlefield" zie ik toch echt niet.
Wat ze wel hebben opgelost in BF6, voertuigen zijn niet meer zo OP.
Denk dat er nog aardig wat werk aan de winkel is om het van hun kant verder te tunen maar goed dat is eigenlijk altijd met BF en op zich niet super raar met een Beta.
Goede nieuws is, is dat deze Beta versie al 100 maal beter is dan 2042 playtest dus een stuk beter startpunt voor release. Slechte nieuws is o.a. dat ze weer keuzes hebben gemaakt die de BF feel uit de game haalt. Tja blijft jammer.
Denk dat het op termijn wel een goede game wordt waarbij wel groot vraagteken blijft of dit voor mij ooit echt als een BF game gaat voelen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Het is geen COD.Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:38:
Heb ondertussen alle Twitch drops, ik heb de assault class challenge al af. De recon hoef ik nog maar een paar. Ben ook bijna level 10.
Ik ga nu de laatste paar rondes echt lekker. Constant tegen de 30 á 40 kills en maar 5 of 6 keer dood gegaan. De shotgun in de Assault Class is ook vies OP. Met 1 shot had ik net een tripple kill, en het zijn gewoon one taps zonder te richten. Ik blijf gewoon rond rennen, zelfs tussen de vijand door en maai ze allemaal neer met de shotgun.
Dat moeten ze echt veranderen. Misschien iets minder damage of meer spread.
PTFO.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mijn broertje kwam zojuist met de oplossing, die stuurde mij een key op. Blijkbaar worden deze op Gameivo en Kinguin achtige sites verkocht. Hij kocht ze voor 31 cent per key.SAiN ONeZ schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 16:04:
wil voor wat vrienden wat keys regelen om eerder te beginnen, kan ik 2 tabbladen openzetten met bf6 keydrop streams, en op beide keys ontvangen, of is dat te makkelijk gedacht?

Net even getest, en inderdaad, het werkt prima!

ik wacht die streams nog even af, ik zie een progress balkje gaan, en anders is dat een alternatief idd
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ik weet niet of je eerder tijd hebt, maar EA verspreid codes op hun Discord kanaal :-) Ter info.ViNOK16Bit schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:55:
[...]
Van wat ik gezien heb krijg ik wel weer zin om te spelen eigenlijk. Dus ik ga het zien in de beta dit weekend!
https://discord.com/chann...40992/1402373470322429962
of je kijkt ff half uurtje een twitch streamer en dan heb je ook een codeturkeyhakan schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 16:26:
[...]
Ik weet niet of je eerder tijd hebt, maar EA verspreid codes op hun Discord kanaal :-) Ter info.
https://discord.com/chann...40992/1402373470322429962
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Speel inmiddels al vanaf 10:00 maar ben toch best positief, voelt redelijk soepel en is grafisch erg mooi.
De maps zijn wel van het soort dat ik leuk vind, minder open vlaktes voor snipers in breakthrough.
Als je in een tank kruipt maak je mega veel kils en is de scope wel een must voor mij.
Wat ik zelf heel prettig vind is de menu structuur en hoe je je wapen aanpas belangrijk dat was in 2042 en klote. Had voor mijn nog simpelere mogen zijn want ik wil zo kort mogelijk in het menu gamen.
Performance als instelling geeft bij mij PS5 wat hapering en speelt niet prettig, kortom prima shooter gaat beetje richting BF 3 en 4
De maps zijn wel van het soort dat ik leuk vind, minder open vlaktes voor snipers in breakthrough.
Als je in een tank kruipt maak je mega veel kils en is de scope wel een must voor mij.
Wat ik zelf heel prettig vind is de menu structuur en hoe je je wapen aanpas belangrijk dat was in 2042 en klote. Had voor mijn nog simpelere mogen zijn want ik wil zo kort mogelijk in het menu gamen.
Performance als instelling geeft bij mij PS5 wat hapering en speelt niet prettig, kortom prima shooter gaat beetje richting BF 3 en 4
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Zijn er wellicht al mensen actief die nog een extra persoon in hun Squad kunnen gebruiken?
Ik speel via Steam GamerBassie is de nick
Ik speel via Steam GamerBassie is de nick
Nou ik kijk al 2,5 uur en niks ontvangen. De EA website ligt er ook uit.Hubert schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 16:28:
[...]
of je kijkt ff half uurtje een twitch streamer en dan heb je ook een code
Het werkt wel.
En hoezo PTFO? Met een shotgun rond rennen, en de vijand uitdunnen op de objective is "doing the objective."
[ Voor 27% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2025 16:33 ]
Kan je crossplay ook gewoon uitzetten en wordt er dan nog steeds een match gevonden ? Of een optie console only…
xplay heb ik uit, en dat gaat een stuk beter, soms ff langer wachtenNol_NL schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 16:33:
Kan je crossplay ook gewoon uitzetten en wordt er dan nog steeds een match gevonden ? Of een optie console only…
Ik vind juist van wel, ideaal om even snel dingen te testen. En het niveau van de bots was ook verassend goed, iig voor mij goed genoeg.RobinNL schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:55:
[...]
Dat lijkt me echt niks. Met 2042 hebben we dat ook al meegemaakt, maar dat maakt een potje niet echt leuk.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Helaas niet te veel tijd gehad vandaag en moet zo ook weer weg.
1 potje kunnen spelen. Kreeg wel steeds foutmeldingen, PS5 opnieuw opgestart en daarna ging het wel goed.
- Voelt aan dat je wat tactischer/rustiger moet spelen dan in BF2042 (positief)
- Nu ook hapticfeedback, vind ik persoonlijk wel fijn
Morgen en van het weekend weer verder testen maar eerste indruk is zeker positief.
1 potje kunnen spelen. Kreeg wel steeds foutmeldingen, PS5 opnieuw opgestart en daarna ging het wel goed.
- Voelt aan dat je wat tactischer/rustiger moet spelen dan in BF2042 (positief)
- Nu ook hapticfeedback, vind ik persoonlijk wel fijn
Morgen en van het weekend weer verder testen maar eerste indruk is zeker positief.
hebben mensen die met controller op consoles spelen btw nog iets van aim assist ofzo? anders zet ik crossplay per direct uit.
Met console heb je altijd aim assist want zonder is onspeelbaar.Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 16:52:
hebben mensen die met controller op consoles spelen btw nog iets van aim assist ofzo? anders zet ik crossplay per direct uit.
Sowieso uitzetten.Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 16:52:
Definitieve versie gaat ook op input matchen (dus controller tegen controller en muis en toetsenbord tegen muis en toetsenbord), las ik.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@ Toonen 1988.
Lijkt een beetje COD-achtig als ik zo her en der de eerste ervaringen in het spel lees.
(Te) snelle gameplay ,kleine mappen en zoals ik jouw verhaal interpreteer (veel gecamp) :zoiets als TDM in het groot: (jammer! )
Enne:" Hoe zit het met het aantal Snipers in het spel"
Aan de andere kant: het is nog maar een Bèta.
(Oh ja:"PS5 speler.)
Lijkt een beetje COD-achtig als ik zo her en der de eerste ervaringen in het spel lees.
(Te) snelle gameplay ,kleine mappen en zoals ik jouw verhaal interpreteer (veel gecamp) :zoiets als TDM in het groot: (jammer! )
Enne:" Hoe zit het met het aantal Snipers in het spel"
Aan de andere kant: het is nog maar een Bèta.
(Oh ja:"PS5 speler.)
[ Voor 12% gewijzigd door stroopwafel57 op 07-08-2025 17:02 ]
Edit: volgens mij nu gebruikt
Code voor iemand :-)
Zou leuk zijn als je meld dat je hem hebt gebruikt.
Battlefield 6 Open Beta Early Access: C89X-49UN-2DTZ-87VA
[ Voor 12% gewijzigd door SlideR NL op 07-08-2025 17:23 ]
Die open map in break through is ruk zolang er snipers mee mogen doen. Je kunt er zelf nauwelijks iets tegen doen terwijl ze wel simpel een ander af kunnen knallen. Jammer dat DICE nog steeds de sniper als uitgangspunt neemt bij het ontwerp van grote maps. Beter nog zouden ze de snipers weghalen uit de game of maximaal vijf kogels per dagdeel.
In de andere maps heb ik geen last van snipers.
In de andere maps heb ik geen last van snipers.
[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 07-08-2025 17:07 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Net ook mijn eerste match gedaan en game voldoet aan mijn hoge verwachtingen. Speelt lekker weg op m’n pc, ziet er goed uit. Sommige wapens kunnen nog wel balancing gebruiken maar de basis is echt wel oké. Ik ga m pre-orderen en ondertussen lekker verder gamen.
Ohhhhhh, zojuist mijn eerste crash. Directx error met ook een geheugen foutmelding. Discord crashed ook en computer reageerde ook helemaal niet meer.
Ging ik in taakbeheer kijken (dat opende wel), stond er "Niet genoeg geheugen, sluit deze programma's" maar niks reageerde. Zowel GPU als werkgeheugen waren vol!
Tijd om 32gb maar eens up te graden naar 64gb. Eerste spel waarbij ik tegen geheugen problemen aanloop. BF6 had gewoon bijna 80% van mijn werkgeheugen in gebruik. Uiteindelijk crashte mijn GPU ook,, maar hier gebruikte ik nog net geen 14gb.
Toch tijd om een kleine pauze te houden. Ben al non-stop bezig.
Ging ik in taakbeheer kijken (dat opende wel), stond er "Niet genoeg geheugen, sluit deze programma's" maar niks reageerde. Zowel GPU als werkgeheugen waren vol!
Tijd om 32gb maar eens up te graden naar 64gb. Eerste spel waarbij ik tegen geheugen problemen aanloop. BF6 had gewoon bijna 80% van mijn werkgeheugen in gebruik. Uiteindelijk crashte mijn GPU ook,, maar hier gebruikte ik nog net geen 14gb.
[ Voor 19% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2025 17:11 ]
Thanks!SlideR NL schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:04:
Raar, vanmiddag nog gespeeld, nu (na queue) opeens alles locked 'require early access'. In mijn EA app is de game opeens ook weg, beetje jammer weer.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lijkt me eerder een memory leak bug die nog gefixed gaat worden.Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:09:
Ohhhhhh, zojuist mijn eerste crash. Directx error met ook een geheugen foutmelding. Discord crashed ook en computer reageerde ook helemaal niet meer.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Zelfde gekut. Ik dacht dat het aan het wijzigen van m’n steam ID lag. Had weer even toegang toen ik het terug wijzigde. Nu is alles weer locked en zegt bf6 dat ik geen early access heb. De pagina voor accounts linken ligt er ook uit op de EA site.SinergyX schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:16:
Raar, vanmiddag nog gespeeld, nu (na queue) opeens alles locked 'require early access'. In mijn EA app is de game opeens ook weg, beetje jammer weer.
Omdat een beta versie van een spel niet goed geoptimaliseerd is en ergens een memory leak heeft ga je totaal onnodig upgraden ? Komt je topscore in gevaar ?Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:09:
Tijd om 32gb maar eens up te graden naar 64gb.
Ik denk dat iedereen er last van gaat krijgen, ik start net het spel op en ik heb nu ook "Require early access".
Edit: Ik start mijn spel opnieuw op, en ik kan dan wel weer gamemode kiezen.
Edit: Ik start mijn spel opnieuw op, en ik kan dan wel weer gamemode kiezen.
[ Voor 26% gewijzigd door Buizerd__NL op 07-08-2025 17:22 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Yup hier hetzelfde met een key van Twitch. Uurtje geleden nog zonder problemen gespeeld op de XBox en daar voor de PC. Voor elke mode staan slotjes.SinergyX schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:16:
Mocht iemand nog een code hebben.. Wordt heel erg gewaardeerd!
Ja, volgens mij zijn de servers wat overbelast, start nu net weer op, alles werkt maar het zoeken naar match is inmiddels over de minuut heen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oh God. Ik sluit net de EA versie weer af omdat ik las dat het weer werktejOnAt schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:27:
Via de EA launcher lijkt het wel te werken.
EA app werkt idd
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 07-08-2025 17:32 ]
Bij mij lijkt het spel nu te hangen bij een match wissel.
PC Specs
Iemand nog een werkende manier om een key te krijgen behalve Twitch? Een vriend van mij krijgt zijn Twitch niet met EA gelinkt. Lijkt down te zijn. Graag een PM dan of een link waar het kan.
Net een code gekocht, redeem is gelukt. Echter bij het opstarten van bf6 kan ik nog altijd niet spelen.
Moet wel zeggen dat ik dus niet begrijp hoe ze dit weer zo complex kunnen maken.. Beseffen ze eigenlijk niet dat niet iedereen uren de tijd heeft om die klotezooi in order te krijgen.
Moet wel zeggen dat ik dus niet begrijp hoe ze dit weer zo complex kunnen maken.. Beseffen ze eigenlijk niet dat niet iedereen uren de tijd heeft om die klotezooi in order te krijgen.
Waar heb je die gekocht?Rubberen schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:44:
Net een code gekocht, redeem is gelukt. Echter bij het opstarten van bf6 kan ik nog altijd niet spelen.
Jup hier is ook alles weer locked
Formerly known as Ragdoll
Pff ipv je zo druk te maken had je al 2 uur een stream kunnen kijken en zitten splen.Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:41:
[...]
Mag jij me even uitleggen hoe al die beperkingen een groter bereik bewerkstelligen?!?
Volgens mij bereik je juist veel meer mensen als je gewoon je beta openstelt voor iedereen zonder allerlei beperkingen, voorwaarden en commerciele hoepeltjes zoals accounts van andere diensten moeten linken etc..
Dat laatste gebeurt alleen maar omdat ze denken daar meer geld mee te kunnen verdienen.. Het gaat ze helemaal niet puur om zo groot mogelijk bereik, het gaat om winstmaximalisatie met een zo groot mogelijk bereik.. Als de game gratis zou zijn hadden ze een nog veel groter bereik, maar verdienden ze er niks aan..
Had je je gewoon daarvoor moeten aanmelden voor de beta via BF Labs. Niet klagen dat je zelf te laat bent en nu toch nog opties krijgt via “commerciele hoepeltjes”.Inflatable schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:41:
[...]
Mag jij me even uitleggen hoe al die beperkingen een groter bereik bewerkstelligen?!?
Volgens mij bereik je juist veel meer mensen als je gewoon je beta openstelt voor iedereen zonder allerlei beperkingen, voorwaarden en commerciele hoepeltjes zoals accounts van andere diensten moeten linken etc..
Dat laatste gebeurt alleen maar omdat ze denken daar meer geld mee te kunnen verdienen.. Het gaat ze helemaal niet puur om zo groot mogelijk bereik, het gaat om winstmaximalisatie met een zo groot mogelijk bereik.. Als de game gratis zou zijn hadden ze een nog veel groter bereik, maar verdienden ze er niks aan..
Hier met 16GB nog helemaal geen probleem gehad. Ik denk niet dat 64GB dit gaat oplossenToonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:09:
Als iemand nog een code wilt, zag toevallig via Twitch dat ik een code had ontvangen:
https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-6/redeem
Members only:
Zelf al eerder een andere code redeemed.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 10% gewijzigd door falcon123 op 07-08-2025 18:18 ]
Thanks. Gebruikt!falcon123 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:16:
Als iemand nog een code wilt, zag toevallig via Twitch dat ik een code had ontvangen:
***members only***
Zelf al eerder een andere code redeemed.
Na het opnieuw opstarten van het spel werkt bij mij de early access weer via Steam.
Formerly known as Ragdoll
Dus? Wat wil je nou precies hiermee zeggen?Skybullet schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:21:
[...]
Omdat een beta versie van een spel niet goed geoptimaliseerd is en ergens een memory leak heeft ga je totaal onnodig upgraden ? Komt je topscore in gevaar ?
De laatste maanden heb ik sowieso een gevoel dat ik mijn werkgeheugen wil upgraden, omdat ik nogal snel tot wel 90% van mijn geheugen gebruik wanneer ik aan het gamen ben. Ook vooral door het feit dat recente games tegenwoordig ook weer iets zwaarder worden in 4k en algauw veel werkgeheugen wegsnoept.
Ik ben zelf ook bezig met belichting in 3D rendered omgevingen en personages en gebruik ook best wel veel werkgeheugen. Ik merk gewoon dat er de laatste maanden meer wordt weggesnoept.
Dus ik snap die vraag totaal niet of mijn topscore in gevaar komt. Waar haal je dit vandaan als ik vragen mag?
Dit soort opmerkingen slaan gewoon nergens op. Als je niet normaal kunt reageren, of normalere vragen kunt stellen, zeg dan gewoon niks.
[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2025 18:32 ]
Het ligt er natuurlijk ook eraan welke settings je speelt.mortal schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:13:
[...]
Hier met 16GB nog helemaal geen probleem gehad. Ik denk niet dat 64GB dit gaat oplossen
Kan je dus niet uitzetten op de pc... dat is heel gek. Nu moet ik dus tegen aimbots spelen (aim assist op console?)Jumpman schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 16:59:
[...]
Sowieso uitzetten.
Definitieve versie gaat ook op input matchen (dus controller tegen controller en muis en toetsenbord tegen muis en toetsenbord), las ik.
Ik speel nu ondertussen op medium op 1440 met een 5070TI/ I5 12600K en 32GB? Krijg het op geen enkele manier steady. Heb het gevoel dat de 30 serie het beter doet met dit spel dan de 40/50 serie van wat ik kan vinden op internet. Iemand met een 5070 (TI) wel goede performance of hebben we een nieuwe driver nodig?
Of is het heel specifiek dit spel waar mijn CPU ineens een bottleneck is?
Als ik de preformance graphs aanzet in het spel dan staat er cpu-sim-gpu-mp/s met daar boven de fps en enkel de cpu nummers schiieten in het geel. Zit nu krap op de 70 fps ..drama
Als ik de preformance graphs aanzet in het spel dan staat er cpu-sim-gpu-mp/s met daar boven de fps en enkel de cpu nummers schiieten in het geel. Zit nu krap op de 70 fps ..drama
Battlefield 2042 speelde ik ook met een 12600k en was zeer zeker de bottleneck destijds.Beakzz schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:37:
Ik speel nu ondertussen op medium op 1440 met een 5070TI/ I5 12600K en 32GB? Krijg het op geen enkele manier steady. Heb het gevoel dat de 30 serie het beter doet met dit spel dan de 40/50 serie van wat ik kan vinden op internet. Iemand met een 5070 (TI) wel goede performance of hebben we een nieuwe driver nodig?
Heb hier nog een battlefield 6 early access code in de aanbieding voor de liefhebbers.
44Y2-3HQB-2JEC-9V2L
44Y2-3HQB-2JEC-9V2L
Dank je welwth schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:44:
Heb hier nog een battlefield 6 early access code in de aanbieding voor de liefhebbers.
44Y2-3HQB-2JEC-9V2L
Op 4k ultra zonder upscaling met Discord enz aan gebruikt mijn pc maar 55% totale ram van 32gb.Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:33:
[...]
Het ligt er natuurlijk ook eraan welke settings je speelt.
Elke keer als ik naar een nieuwe map ga, laadt hij niet verder. moet ik ALT+F4 doen. Volgende keer maar gewoon exit naar main menu en dan opnieuw erin ?
Heb het idee dat er ook wel veel cheaters in zitten. ik zie soms dingen die gewoon echt niet kunnen. Ik zit klaar, gescoped en wel, komt er een of andere pipo die mij gewoon binnen 0.2 seconden afschiet terwijl hij niet wist dat ik daar zat. Ja, ja.
Tevens als het echt zo is dat pc gematched wordt met console , dan is dat wel echt een issue. Ik kan aan mijn kant schijnbaar crossplay niet uit zetten (op pc) , dus ik speel tegen aim assist. Lijkt mij niet helemaal eerlijk?
Tevens als het echt zo is dat pc gematched wordt met console , dan is dat wel echt een issue. Ik kan aan mijn kant schijnbaar crossplay niet uit zetten (op pc) , dus ik speel tegen aim assist. Lijkt mij niet helemaal eerlijk?
[ Voor 31% gewijzigd door Visgek82 op 07-08-2025 18:53 ]
Hmm ja zo te zien heb je helemaal gelijk. Mijn CPU draait met deze game 100% en de GPU maar op 40-50% Wel vaag dat ik er met andere games zo weinig last van heb. Tenminste vast wel, maar die blijven speelbaar. Dit voelt gelijk niet lekker aan als het onder de 60 fps zakt.zTz schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:41:
[...]
Battlefield 2042 speelde ik ook met een 12600k en was zeer zeker de bottleneck destijds.
Helaas pindakaas dan, want geen zin om een upgrade van 800 euro voor enkel dit spel te doen (speel meestal geen veeleisende games) BF6 dan maar op de Series X spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 07-08-2025 18:54 ]
Via EA-Laucher kan ik de game starten.
Lobby/settings geen crash.
Zodra ik in mp game ben kan ik 3 tot 10 minuten gamen en dan is ineens rage-quit de game afgesloten zonder vermelding..
Meerdere overlay's uit gezet en programma / fullscreen->bordeless ect.
Via Steam starten doet die, maar moet ik overlay aanzetten die aan staat.
De paar minuten dat ik de game kon testen liep bijzonder goed, alles op ultra max out zonder enig stutter.
Kan UE5 wat van leren.
Maar onspeelbaar als die er steeds uit klapt zonder enige melding (alles is up to date drivers)
Repairs ook an gedaan.
*Nog zo rare issue.
Start je de game op moet je niet op het zwarte venstertje klikken want dat is gelijk afsluiten
Wachten tot de game zelf open gaat.
Lobby/settings geen crash.
Zodra ik in mp game ben kan ik 3 tot 10 minuten gamen en dan is ineens rage-quit de game afgesloten zonder vermelding..
Meerdere overlay's uit gezet en programma / fullscreen->bordeless ect.
Via Steam starten doet die, maar moet ik overlay aanzetten die aan staat.
De paar minuten dat ik de game kon testen liep bijzonder goed, alles op ultra max out zonder enig stutter.
Kan UE5 wat van leren.
Maar onspeelbaar als die er steeds uit klapt zonder enige melding (alles is up to date drivers)
Repairs ook an gedaan.
*Nog zo rare issue.
Start je de game op moet je niet op het zwarte venstertje klikken want dat is gelijk afsluiten

Wachten tot de game zelf open gaat.
Skill issue. Alsof er nu al veel cheats zijnVisgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:51:
Heb het idee dat er ook wel veel cheaters in zitten. ik zie soms dingen die gewoon echt niet kunnen. Ik zit klaar, gescoped en wel, komt er een of andere pipo die mij gewoon binnen 0.2 seconden afschiet terwijl hij niet wist dat ik daar zat. Ja, ja.
BF leunt vanoudsher als ik het me goed herinner behoorlijk op de CPU.Beakzz schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:51:
[...]
Hmm ja zo te zien heb je helemaal gelijk. Mijn CPU draait met deze game 100% en de GPU maar op 40-50% Wel vaag dat ik er met andere games zo weinig last van heb. Tenminste vast wel, maar die blijven speelbaar. Dit voelt gelijk niet lekker aan als het onder de 60 fps zakt.
Helaas pindakaas dan, want geen zin om een upgrade van 800 euro voor enkel dit spel te doen (speel meestal geen veeleisende games) BF6 dan maar op de Series X spelen.
Denk dat je nog best wel wat kunt tweaken met je set. Zou lijkt me gewoon goed moeten draaien op misschien wat lagere settings.
PC Specs
Afgaande op Reddit lopen de meningen flink uit een. De maps zijn klein waardoor het meer een CoD vibe heeft. Dat kan ik wel beamen. Het is allemaal net te 'hoekje-gangetje'. Ik mis ook wel de open maps.
Naar verluidt komen er in de tweede ronde nieuwe, grotere maps.
Naar verluidt komen er in de tweede ronde nieuwe, grotere maps.
^
Eens, heb ook niet echt het BF gevoel, meer COD. Daarnaast moet er denk nog flink getweaked worden aan de TTK en TTD.
Eens, heb ook niet echt het BF gevoel, meer COD. Daarnaast moet er denk nog flink getweaked worden aan de TTK en TTD.
PC Specs
Zijn er meer mensen op de PlayStation die nadat de map geladen is niet verder kunnen?
Ik herken dit wel maar cheaters lijkt me nu ook al stug. Soms schiet ik een heel mag leeg op iemand en die loopt rustig weg en andersom pop pop en liggen maarVisgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:51:

Rapapa...
Volgens mij is er geen optie in deze early access om je character te customizen met bijvoorbeeld een andere skin toewijzen, of toch wel? Ik kan het in ieder geval nergens vinden.
Dit dus, heel apart. je gaat mij niet vertellen dat het helemaal zuiver is. Ik weet dat ik niet goed speel, maar zò traag ben ik ook niet. Sowieso vind ik dat je wel HEEL snel dood bent. mag best wel IETS minder. zal nog vast wel het e.a aan veranderen.LosGieros schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 19:00:
[...]
Ik herken dit wel maar cheaters lijkt me nu ook al stug. Soms schiet ik een heel mag leeg op iemand en die loopt rustig weg en andersom pop pop en liggen maar
[ Voor 10% gewijzigd door Visgek82 op 07-08-2025 19:05 ]
3 potjes conquest gespeeld. Het spel zelf draait hier heerlijk soepel op ultra, niks op aan te merken.
De maps tot nu toe zijn meh. Het is mij iets te chaotisch? Vooral veel rennen en hopen dat er niemand om een hoekje staat te campen, wat dus veel voorkomt. Ja, er kan best veel kapot in de maps en hier ligt imo ook iets teveel nadruk op. De maps zijn ook vrij compact waar in principe niets mis mee is, maar zoals eerder genoemd is er niet bijster veel teamwork mogelijk om alle gangetjes en andere routes te defenden.
De maps tot nu toe zijn meh. Het is mij iets te chaotisch? Vooral veel rennen en hopen dat er niemand om een hoekje staat te campen, wat dus veel voorkomt. Ja, er kan best veel kapot in de maps en hier ligt imo ook iets teveel nadruk op. De maps zijn ook vrij compact waar in principe niets mis mee is, maar zoals eerder genoemd is er niet bijster veel teamwork mogelijk om alle gangetjes en andere routes te defenden.
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ja zal morgen even kijken of ik de CPU nog wat kan overclocken. Heb er een behoorlijke koeler op zitten en anders maar zolang op medium settings of op de series X. Moet er toch een keer aan geloven, maar vond de 5070TI al pijnlijk genoeg om te kopenHelp!!!! schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:55:
[...]
BF leunt vanoudsher als ik het me goed herinner behoorlijk op de CPU.
Denk dat je nog best wel wat kunt tweaken met je set. Zou lijkt me gewoon goed moeten draaien op misschien wat lagere settings.
Kan ik de upgrade nog even uitstellen naar oktober als de beta mij blijft overuigen
Even wennen vind ik. Ik ken de maps nog niet dus ik loop meer te kijken en zoeken hoe ik moet lopen eigenlijk.
Ook de loadouts zijn anders, ik ben gewend om alles met mijn scrolwiel te doen maar krijg nu alleen mijn hoofdwapen en pistol.
En mijn crosshair (unscoped) is echt mini mini maar dat zal hopelijk wel ergens aangepast kunnen worden.
Vond de graphics niet echt heel mooi? Maar wellicht omdat dit een beta is? Ik heb nog nooit eerder een beta gespeeld volgens mij.
Bewegen ging wel lekker snel, net iets langzamer dan BF2042 voor mijn gevoel.
Ook de loadouts zijn anders, ik ben gewend om alles met mijn scrolwiel te doen maar krijg nu alleen mijn hoofdwapen en pistol.
En mijn crosshair (unscoped) is echt mini mini maar dat zal hopelijk wel ergens aangepast kunnen worden.
Vond de graphics niet echt heel mooi? Maar wellicht omdat dit een beta is? Ik heb nog nooit eerder een beta gespeeld volgens mij.
Bewegen ging wel lekker snel, net iets langzamer dan BF2042 voor mijn gevoel.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Visibility is toch nog wel iets dat ze moeten verbeteren. Zeker op een map als Siege of Caïro zie je enemies echt héél slecht.
De nieuwe Battlefield is geweldig en de fsr integratie werkt ook goed (eindelijk).
Logisch dat ze tijdens de bèta de kleinere mappen tonen na het debacle van 2042.
Logisch dat ze tijdens de bèta de kleinere mappen tonen na het debacle van 2042.
[ Voor 34% gewijzigd door Bassbounce op 07-08-2025 19:37 ]
Nou na een paar potjes kan ik wel concluderen dat dit spel geen "cod killer" is, in deze vorm IS het Cod.
- Veel kleine maps, overvol, duizend steegjes en hoekjes, verdiepingen en ramen vanaf waar je continue beschoten wordt.
- Spawncamping is weer aanwezig, vijanden die achter je spawnen ook.
- Graphics zijn oke, al is het soms lastig vijanden te spotten door en tussen de rook/stof effecten
- Hierdoor is het befaamde "schiet op het rode dorito spelletje" weer terug
- Het geluid krijgt een dikke 10/10
- TTD is heel hoog
- Voertuigen lijken zwak, zeker lucht. Nog 0 keer dood gegaan door een jet of heli.
- Wapen balans is nog ver te zoeken, maar dat is niet gek voor een beta.
- So far nog geen gekke bugs of crashes gezien dus wat betreft is het al een miljoen keer beter dan 2042
Belangrijkste punt, ik heb plezier al kijk ik wel uit naar grotere mappen.
- Veel kleine maps, overvol, duizend steegjes en hoekjes, verdiepingen en ramen vanaf waar je continue beschoten wordt.
- Spawncamping is weer aanwezig, vijanden die achter je spawnen ook.
- Graphics zijn oke, al is het soms lastig vijanden te spotten door en tussen de rook/stof effecten
- Hierdoor is het befaamde "schiet op het rode dorito spelletje" weer terug
- Het geluid krijgt een dikke 10/10
- TTD is heel hoog
- Voertuigen lijken zwak, zeker lucht. Nog 0 keer dood gegaan door een jet of heli.
- Wapen balans is nog ver te zoeken, maar dat is niet gek voor een beta.
- So far nog geen gekke bugs of crashes gezien dus wat betreft is het al een miljoen keer beter dan 2042
Belangrijkste punt, ik heb plezier al kijk ik wel uit naar grotere mappen.
Begint nu toch wel problemen te geven hier. Na elke match word ik er uitgegooid of zitten er slotjes op waardoor ik alsnog opnieuw op moet starten.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Tussen de rondjes door blijf ik op een knipperend ''battlefield 6'' (die 4 soldaten met de rug naar je toe) scherm hangen en kom ik niet terug in het menu. Meer mensen last van?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja, en opvallend gebeurt dat als er een bepaalde map geladen word.spartacusNLD schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 19:40:
Tussen de rondjes door blijf ik op een knipperend ''battlefield 6'' (die 4 soldaten met de rug naar je toe) scherm hangen en kom ik niet terug in het menu. Meer mensen last van?
Er is wel echt veel toffe shit ook nieuw in de gameplay. maar niet van alles fan. Bijv bunny hoppen al paar keer gezien dat voelt niet echt battlefield. maar wat wel weer dik is, is als je van redelijk hoog springt je getimed kan crouchen en je een roll doet waardoor je fall damage minder is.
Ik heb wat grafische settings aangepast en het ziet er nu in ieder geval erg mooi uit. Het was erg blurry, naast dat ik op Ultra speel heb je blijkbaar ook nog geavanceerde instellingen.ViNOK16Bit schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:55:
[...]
Van wat ik gezien heb krijg ik wel weer zin om te spelen eigenlijk. Dus ik ga het zien in de beta dit weekend!
De gameplay is fijn en prettig. Alleen jammer van al die snipers.
Werkt niet meer.wth schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 18:44:
44Y2-3HQB-2JEC-9V2L
De Twitch drops zijn weer bezig.This code has already been redeemed.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7PIWAfyTUdvpLqB2JQFJaI3Z.jpg?f=user_large)
Veel Delta Force streamers (speelden vroeger BF) zijn nu BF6 aan het streamen.
Ik heb een code via Twitch gekregen en de download is bezig.
Man, man, man. Ik zeg dat de shotgun erg OP is, omdat het one taps zijn en gewoon makkelijk 30 á 40 kills krijgt easy om door gewoon rond te rennen.
Krijg ik een privé bericht van "En de zin erna snap je waarschijnlijk ook wel toch ? Voor welke volwassen vent is het nu belangrijk om een score of K/D ratio op een forum te vermelden. Act your age."
En dan moet ik mij gedragen naar mijn leeftijd? Grappig, want hier klopt natuurlijk geen bal van, want anders zou ik niet zeggen dat de shotgun generfed moest worden.
Wat een fucking kinderachtig gedoe hier weer op dit forum. @Skybullet
EDIT: Deze forum naar dit forum veranderd, want daar krijg ik ook al commentaar over van de des betreffende persoon. Heb een typo gemaakt, onder het gamen. Ach, ach, wat een gedoe weer.
Krijg ik een privé bericht van "En de zin erna snap je waarschijnlijk ook wel toch ? Voor welke volwassen vent is het nu belangrijk om een score of K/D ratio op een forum te vermelden. Act your age."
En dan moet ik mij gedragen naar mijn leeftijd? Grappig, want hier klopt natuurlijk geen bal van, want anders zou ik niet zeggen dat de shotgun generfed moest worden.
Wat een fucking kinderachtig gedoe hier weer op dit forum. @Skybullet
EDIT: Deze forum naar dit forum veranderd, want daar krijg ik ook al commentaar over van de des betreffende persoon. Heb een typo gemaakt, onder het gamen. Ach, ach, wat een gedoe weer.
[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 08-08-2025 18:08 ]
Ik speel dagelijks BF4 en 6 kan me nog niet echt bekoren. Het ziet er fan-tas-tisch uit maar misschien daardoor logger en minder zichtbaarheid dan ik gewend ben.
Gewoon rapporteren en aan de mods over laten. Zegt meer over de betreffende user dan over jou.Toonen1988 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 19:57:
Wat een fucking kinderachtig gedoe hier weer op deze forum. @Skybullet
[ Voor 47% gewijzigd door Cartman! op 07-08-2025 20:00 ]
Heb tot nu toe enkel Maps in een stad gehad. Mooi hoor, maar erg chaotisch. Met wel heel veel gangetjes en dergelijke. Als ik dat vergelijkt met bf3 map seine crossing, wat ik echt fantastisch vond. Of Grand Bazaar. Dat was ook veel chaos, maar ordelijke chaos.
Moet vast nog wennen, maar dit zijn inderdaad net grote cod maps.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
RawChild schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:08:
Grand Bazaar

Mwah, ik laat het voor wat het is. Ben tegenwoordig niks anders meer gewend. Het is niks kwetsend maar het is gewoon kinderachtig dat iets uit of context wordt gehaald en dat ik alleen maar om mijn K/D ratio geef.Cartman! schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 19:57:
Ik speel dagelijks BF4 en 6 kan me nog niet echt bekoren. Het ziet er fan-tas-tisch uit maar misschien daardoor logger en minder zichtbaarheid dan ik gewend ben.
[...]
Gewoon rapporteren en aan de mods over laten. Zegt meer over de betreffende user dan over jou.
Ja overkwam mij ook vaak dus nu kies quit to menu na elke matchspartacusNLD schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 19:40:
Daar noem je net 1 die inderdaad zo is. je kan niet in meervoud praten als je er 1 hebt gespeeld tochRawChild schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:08:
snap wel helemaal wat je bedoeld met die map hoor haha. Ik vond dat overigens niet zo erg omdat het door de destructie wel echt een heel stuk anders is dan CoD imo.
Had net een 6 kill door een gebouw in te laten storten met C4
gefeliciteerd met je verjaardag! Beta drop is wel een mooi cadeau.Beakzz schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:14:
[...]
Ja overkwam mij ook vaak dus nu kies quit to menu na elke match
Bedankt voor de tip.
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 07-08-2025 20:19 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ook al een paar keren gehad inderdaad. Helaas game afsluiten en opnieuw starten.spartacusNLD schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 19:40:
Na een groot gedeelte van de dag gespeeld te hebben, ik vind de game geweldig! Het ziet er fantastisch uit, het geluid is geweldig, de vibe is heerlijk ik ga hem aanschaffen! Er zitten her en der wat kleine bugs, en oneffenheden en ja hier en daar zijn er dingen wat verkeerd getuned, maar dat was de vorige keren ook, dat zullen ze vast fixen. En ik heb met de heli heb ik prima kills gemaakt.
Is er maar 1 map nu in een stad? Dacht dat ik 2 verschillende had. Heb wel meerdere potjes gehad hoor, maar het is telkens close combat. Ene keer zit er wat meer groen in andere keer puur stenen. Nou moet je na gaan. Weinig herkenning, puur chaos.Ricmaniac schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:14:
[...]
Daar noem je net 1 die inderdaad zo is. je kan niet in meervoud praten als je er 1 hebt gespeeld toch![]()
snap wel helemaal wat je bedoeld met die map hoor haha. Ik vond dat overigens niet zo erg omdat het door de destructie wel echt een heel stuk anders is dan CoD imo.
Had net een 6 kill door een gebouw in te laten storten met C4
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Voor de players met crashes..
Dit heeft voor mij geholpen.
Ik kreeg de game wel opgestart maar binnen 5min knalde de game er uit zonder melding.
Dit aangepast op bf6event.exe
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dhuuKodDrRhq9lUmnouS7Czx.jpg?f=user_large)
Bron: https://forums.ea.com/dis...12411563/replies/12412512
Let op, doe precies wat er staat en enkel voor bf6event.exe
Mijn game draait nu zonder crashes
Dit heeft voor mij geholpen.
Ik kreeg de game wel opgestart maar binnen 5min knalde de game er uit zonder melding.
Dit aangepast op bf6event.exe
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dhuuKodDrRhq9lUmnouS7Czx.jpg?f=user_large)
Bron: https://forums.ea.com/dis...12411563/replies/12412512
Let op, doe precies wat er staat en enkel voor bf6event.exe
Mijn game draait nu zonder crashes
Wat is die liberation map toch een lelijk gedrocht, die ga ik niet meer doen man man man wat een sniperfestijn is dat en als ik ergens een hekel aan heb zijn sniper... sorry hoor maar plat op je pens en totaal niet bezig zijn met de objective baba.
Nou hopelijk komen er niet te veel van dit soort maps want werkelijk meer dan de helft speel die klasse.
ik ben positief over bf6 maar ik pas er wel voor om deze te kopen als deze ook verpest word. Ik heb gewoon te veel games zien leegstromen en onspeelbaar binnen een paar maanden met die Trent.
Die city map vind ik dan wel weer geweldig, en snipers daar zijn niet overweldigend.
Domination is ook leuk maar pittig,
Nou hopelijk komen er niet te veel van dit soort maps want werkelijk meer dan de helft speel die klasse.
ik ben positief over bf6 maar ik pas er wel voor om deze te kopen als deze ook verpest word. Ik heb gewoon te veel games zien leegstromen en onspeelbaar binnen een paar maanden met die Trent.
Die city map vind ik dan wel weer geweldig, en snipers daar zijn niet overweldigend.
Smaken verschillen. ik vind die map juist heel vetmerlin1201 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:48:
Wat is die liberation map toch een lelijk gedrocht, die ga ik niet meer doen man man man wat een sniperfestijn is dat en als ik ergens een hekel aan heb zijn sniper... sorry hoor maar plat op je pens en totaal niet bezig zijn met de objective baba.
Cairo en Gibraltar.RawChild schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:26:
[...]
Is er maar 1 map nu in een stad? Dacht dat ik 2 verschillende had. Heb wel meerdere potjes gehad hoor, maar het is telkens close combat. Ene keer zit er wat meer groen in andere keer puur stenen. Nou moet je na gaan. Weinig herkenning, puur chaos.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik vind m echt heel vet. Moest wel wat klooien met sensitivity van de muis (op ps5) want dat klopte voor geen meter. Maar op Performance loopt ie heerlijk. Wel ten koste van de graphics merk ik maar het speelt zoveel beter dan op Balanced.
Komt zeker in huis.
Komt zeker in huis.
Speel je met toetsenbord en muis op de ps5?Daan0s schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 21:01:
Ik vind m echt heel vet. Moest wel wat klooien met sensitivity van de muis (op ps5) want dat klopte voor geen meter. Maar op Performance loopt ie heerlijk. Wel ten koste van de graphics merk ik maar het speelt zoveel beter dan op Balanced.
Komt zeker in huis.
Jep, ik ben vreselijk slecht met controller met fps games. Dus gelukkig kan ik met m+k spelentumtum100 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 21:04:
[...]
Speel je met toetsenbord en muis op de ps5?
Net even kunnen knallen. Goede performance, alle toeters en bellen aan op 1440p met een RTX 4070, doet me denken aan de BF1 beta daar hadden ze dit ook zo goed voor elkaar. De gameplay voelt ook goed, lekker "grounded" en niet zon rariteitenkabinet wat het bij Call of Duty inmiddels geworden is. TTK is behoorlijk snel mag van mij een tandje minder maar een hele goede eerste indruk van BF6 😍.
Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.
Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.
Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.
Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.
Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.