Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:19

spartacusNLD

This is Sparta!!

1440p ultra met een RX 9070 XT doet 150fps> easy. Heel blij.

Uurtje kunnen proberen bij elkaar en ben goed tevreden. Morgen wat meer tijd. Sniper werkt goed.

Er is nog genoeg op te poetsen, maar de performance zit wel snor.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-10 18:48
Net twee uurtjes gegamed en ik vond het best vet. Laatste BF is zo’n 5 jaar geleden en sindsdien bijna geen shooters gespeeld, maar wel veel gezien en meegekregen van hun eerdere flater. Dit speelde goed weg, maar ik vond het nog wel wat glitchy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:59
Daan0s schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 21:01:
Ik vind m echt heel vet. Moest wel wat klooien met sensitivity van de muis (op ps5) want dat klopte voor geen meter. Maar op Performance loopt ie heerlijk. Wel ten koste van de graphics merk ik maar het speelt zoveel beter dan op Balanced.

Komt zeker in huis.
Vanochtend ook ff een half uurtje gespeeld, en nu de kinderen op bed liggen en de vrouw een borrel aan het doen is in de stad, ben ik eens uitgebreider aan het knallen gegaan.

Heerlijke game wel hoor! Ziet er fantastisch uit op PC, speelt soepel, gunplay voelt goed en destruction is tof. Het is ook verfrissend om te zien dat veel medespelers ook voor de objectives gaan, ik gerevived wordt (en andersom :+) en er tactisch gespeeld wordt.

Denk dat deze er in oktober wel gaat komen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
doodskopje f kruis. welke is een kill en welke een dead? gek dat er geen scorebord is. ps5

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
merlin1201 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 22:17:
doodskopje f kruis. welke is een kill en welke een dead? gek dat er geen scorebord is
Ik heb gewoon een scorebord hoor? Weet niet op welk platform je speelt, maar op PC is het TAB.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:42
Vanmiddag op de PS5 nog een potje Conquest kunnen spelen, vanavond alleen maar slotjes op de spelmodes en moet ik Ps+ aanmelden. Is er iets aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:04
Ik speel enkel nog domination en heb vooralsnog geen last meer van snipers in de liberation map. De grootte van de maps zijn voor mij prima, maar ik ben meer van de TDM dus dat zal wel meespelen.
Ik ben er nog niet achter wat de functie van de engineer is want bij domination kom ik geen voertuigen tegen. Voordeel is de rpg waarmee je gebouwen kunt slopen waar campers zitten, verder voegt het niets toe.
En het valt me op dat vanochtend erg veel gerevived werd en nu kijkt men er nauwelijks meer naar om.

Van de LMG’s word ik blij maar ik ben benieuwd wat daar aangepast gaat worden omdat er weinig recoil is. Zo de game nu is zal ik weinig of geen tijd in BO7 gaan stoppen. Morgen verder😊

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De queue is gedaan zie ik. 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 22:23:
Ik speel enkel nog domination en heb vooralsnog geen last meer van snipers in de liberation map. De grootte van de maps zijn voor mij prima, maar ik ben meer van de TDM dus dat zal wel meespelen.
Ik ben er nog niet achter wat de functie van de engineer is want bij domination kom ik geen voertuigen tegen. Voordeel is de rpg waarmee je gebouwen kunt slopen waar campers zitten, verder voegt het niets toe.
En het valt me op dat vanochtend erg veel gerevived werd en nu kijkt men er nauwelijks meer naar om.

Van de LMG’s word ik blij maar ik ben benieuwd wat daar aangepast gaat worden omdat er weinig recoil is. Zo de game nu is zal ik weinig of geen tijd in BO7 gaan stoppen. Morgen verder😊
Domination idd heerlijk om los te gaan met raggen.
Vooral knifen, 8)
Kan niet wachten tot Hardcore modus komt, dat was mijn passie altijd in BF4 :z

Idd daken opblazen met c4 zodat de campers weg zijn in hun sneaky hoekjes.
Reviven doe ik niet en ook niet wachten op medic -> space = gelijk respawn meer fun.

Maar blijven nog te veel bots in de game zitten, die gaan jou eerst weg slepen en dan reviven.
Btw shotgun 1 shot 1 kill, insane...

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelzakje
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12-10 09:50
Oef krijg toch wel zin om deze bèta te proberen. Ik heb zaterdag pas toegang, dus als iemand een key over heeft dan houd ik me graag aanbevolen! 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Aardappelzakje schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 22:43:
Oef krijg toch wel zin om deze bèta te proberen. Ik heb zaterdag pas toegang, dus als iemand een key over heeft dan houd ik me graag aanbevolen! 😋
Even 30 minuutjes een Twitch stream op de achtergrond draaien. :)
https://www.ea.com/games/...-6-open-beta-twitch-drops

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03
wlchris schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 22:22:
Vanmiddag op de PS5 nog een potje Conquest kunnen spelen, vanavond alleen maar slotjes op de spelmodes en moet ik Ps+ aanmelden. Is er iets aangepast?
Dit viel mij ook op.

Blij dat ik er vanmorgen niet zoveel aandacht aan het geschonken, nu werkt alles perfect, geen queue’s meer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op ps5 zie je somss attachments dat je vrijspeelt. Maar kan het ver niet lezen. Kan je dat ergens aanpassen bij de opries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
Ik heb steeds vaker dat als ik een map start dat ik tegen achterkant van die soldaten aan zit te kijken en dan kan je volgens mij net zo goed de game weer afsluiten, want zelfs als ik minuten wacht gebeurt er dan niets.

Edit :

En yeeh nu zijn de slotjes op Steam weer terug. Dan maar weer naar de EA app 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 07-08-2025 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 23:42

R.G

enig idee hoe je de game kan spelen met een vega64?

probleem is dat de game crasht. met driver crasht

er is geen driver voor , maar ik heb met regedit het nummer aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 09:09
spartacusNLD schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 22:02:
1440p ultra met een RX 9070 XT doet 150fps> easy. Heel blij.

Uurtje kunnen proberen bij elkaar en ben goed tevreden. Morgen wat meer tijd. Sniper werkt goed.

Er is nog genoeg op te poetsen, maar de performance zit wel snor.
Bedankt voor de tip met de videokaart. Ik heb net een nieuwe samenstelling incl met een amd ryzen 7 9700x. Alleen de videokaart prijzen zijn echt bizar (voor mij nog.., en verhuizing tussendoor),. dus moet het nog even met mijn vorige samenstelling videokaart doen (Nvidia RTX 3060..) Maar ga nu ook even kijken naar jou videokaart, volgens de specs ook een sterke kaart!

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Milan1NL schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 23:26:
[...]

Bedankt voor de tip met de videokaart. Ik heb net een nieuwe samenstelling incl met een amd ryzen 7 9700x. Alleen de videokaart prijzen zijn echt bizar (voor mij nog.., en verhuizing tussendoor),. dus moet het nog even met mijn vorige samenstelling videokaart doen (Nvidia RTX 3060..) Maar ga nu ook even kijken naar jou videokaart, volgens de specs ook een sterke kaart!
zal een x470 met een ryzen 3600 en een 9070xt goed werken zoals 150fps met 1440p?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DamianW
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 17:11
R.G schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 23:45:
[...]

zal een x470 met een ryzen 3600 en een 9070xt goed werken zoals 150fps met 1440p?
ik denk dat je daar tegen een cpu bottelneck aan gaat lopen. het beste zou een 5800x3d zijn voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 17:53
R.G schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 23:45:
[...]
Met een 5600X i.c.m. een oudere GTX 1660ti haal ik op low 60 tot 80fps. Niet echt lager, ook niet als het chaos wordt. Ik denk inderdaad dat je CPU hierin de bottleneck is. Ik ga volgende week ook over op een 7800 XT of 9070 XT en ik verwacht dan wel een klein wonder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De attachments vrij spelen voor de wapens gat nog redelijk snel vind ik. Mss te snel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

vega64 gaat naar 99% en blijft 86celsius
vervolgens freezed bf6 en zie ik vega64 gaan naar 55c en 0% gebruik.. wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

eborn schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 00:01:
[...]

Met een 5600X i.c.m. een oudere GTX 1660ti haal ik op low 60 tot 80fps. Niet echt lager, ook niet als het chaos wordt. Ik denk inderdaad dat je CPU hierin de bottleneck is. Ik ga volgende week ook over op een 7800 XT of 9070 XT en ik verwacht dan wel een klein wonder :+
Oke maar wordt ik niet gebottle neckt door de x470 chipset?
en pci slot daarop met een 9070xt en geen windows 11 maar windows 10? of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
D4NG3R schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:23:
[...]

Ja, is gewoon een generieke ID welke je account onder water heeft.
Ik heb even verder gekeken en ben erachter waardoor het kan komen dat je onder https://myaccount.ea.com/am/ui/connected-accounts iets anders ziet dan je twitch gebruikersnaam.

Dit gebeurd wanneer je twitch nog wel aan je EA account gelinkt is, maar je EA account niet meer aan twitch gekoppeld is. (https://www.twitch.tv/settings/connections) Om dit op te lossen ga je naar https://www.ea.com/twitchlinking en geef je twitch opnieuw toestemming tot je EA account, daarna verschijnt je twitch naam ook weer op je EA account linked pagina. Handig als drops bijvoorbeeld niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:49
BF voelt gelukkig weer als BF qua gameplay. Zitten nog wel wat foutjes in, menu's die af en toe freezen.
Hoe kunnen we samen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
rvdlaar schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 00:13:
BF voelt gelukkig weer als BF qua gameplay. Zitten nog wel wat foutjes in, menu's die af en toe freezen.
Via Discord, hierboven Discord opzoeken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:32
Best een aantal potjes gespeeld vandaag in verschillende modes, helaas heb ik nu om de match het generieke 'Battlefield 6' loading scherm eindeloos. Tijd om naar bed te gaan. Ik heb de pre-alpha eerder ook gespeeld tijdens een van de stress test weekenden. Ik heb alle classes geprobeerd, maar niet even veel. Vooral recon valt me tegen op deze maps. Ik heb bijna alleen maar Cairo en Iberian Offensive gespeeld, maar echt grote afstanden zijn er gewoon niet. Battlefield is voor mij ook de keuze om soms even wat relaxter te spelen en van een afstandje de tegenstand op objectives uit te dunnen, of gewoon nutteloos met een andere sniper 300m weg een duel te houden. Eerdere edities hadden ook zeroing distances om juist dat leuk te maken. Ga ik assault met een shotgun voor die kleine maps, voelt het alsof ik beanbags schiet voorbij 10 meter. Ik denk dat het de maps en de TTK zijn, maar voor mij voelt het nu toch nog iets te veel als CoD zonder het circus in deze beta.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:35
rvdlaar schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 00:13:
Elkaar toevoegen via EA app.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voeg mij maar toe. Belgian_killer79

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ps en ea account. Moet ook nog eens zoeken naar de discord gegevens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aan het eind van de middag tot zojuist in totaal zo'n 7 uur kunnen spelen. Het begin ging verre van vloeiend met meerdere crashes en vastlopers. Vanaf een uur of 8 gewoon lekker kunnen gamen onder echte problemen.

Het heeft me even gekost om er lekker in te komen, dit kwam vooral doordat ik aan het spelen was met de instellingen. Bij bepaalde instellingen voelde de game traag aan en had ik het idee dat er wat vertraging in zat. Maar daarna een aantal goede potjes kunnen doen. Wel vooral gefocust op de challenges van weekend 1.

Teamplay is soms wel ver te zoeken, maar dat was het met 2042 ook al. Als je op de grond ligt en iemand op 2 meter afstand kan je reviven, dan gebeurt dat regelmatig niet helaas. Maar verder speelt de game heerlijk weg!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30
Heerlijke potjes gespeeld! Voelt goed aan. Er is zeker een boel chaos maar dat is juist wat ik ook heel tof vind aan battlefield. De chaos om een objective te veroveren. De revives, granaten en tegenstanders die om je heen vliegen en dan net het punt halen. Ik heb ook al een boel mooie flanks kunnen maken die ook het verloop van de pot een andere kant op sturen dus dat werkt goed. Al met al heel tevreden en voelt als een modernere bfbc2. Enkel de time to kill is wellicht wat kort. En ik baal er van dat de spawn beacon straks naar assault gaat. Ik vond het fijn om die als recon te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 03:31
Vandaag ook wat potjes kunnen spelen en ben erg verrast hoe de game speelt!
Afgelopen tijd aardig wat DeltaForce gespeeld maar als ik (nu al) zou moeten kiezen dan gaat mijn voorkeur uit naar Battlefield.

Wat walletje-w ook al hier boven zegt, heerlijk die chaos! Ben benieuwd als de game compleet is met alle maps, wapens etc.

Uiteindelijk de avond afgesloten met een paar potjes Domination. Lekker snelle potjes met erg snelle gameplay. Laat deze game maar snel komen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 11-10 11:32
Zo vandaag op PC en Xbox gespeeld beide lekker soepel, heerlijke sfeer, speelt lekker weg.Wat me wel erg op viel is dat de aim assist via xbox wel ze werk doet, ik speel normaal liever op pc met fps games dus zeker een voorkeur met muis toetsenbord ! Maar hier ging het met controller toch eigenlijk net zo makkelijk zo niet makkelijker.

Iemand dit ook gemerkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
BeefHazard schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 00:23:
Best een aantal potjes gespeeld vandaag in verschillende modes, helaas heb ik nu om de match het generieke 'Battlefield 6' loading scherm eindeloos. Tijd om naar bed te gaan. Ik heb de pre-alpha eerder ook gespeeld tijdens een van de stress test weekenden. Ik heb alle classes geprobeerd, maar niet even veel. Vooral recon valt me tegen op deze maps. Ik heb bijna alleen maar Cairo en Iberian Offensive gespeeld, maar echt grote afstanden zijn er gewoon niet. Battlefield is voor mij ook de keuze om soms even wat relaxter te spelen en van een afstandje de tegenstand op objectives uit te dunnen, of gewoon nutteloos met een andere sniper 300m weg een duel te houden. Eerdere edities hadden ook zeroing distances om juist dat leuk te maken. Ga ik assault met een shotgun voor die kleine maps, voelt het alsof ik beanbags schiet voorbij 10 meter. Ik denk dat het de maps en de TTK zijn, maar voor mij voelt het nu toch nog iets te veel als CoD zonder het circus in deze beta.
Dat idee heb ik ook na wat potjes gespeeld te hebben (een tijdje naar een Twitch stream zitten kijken voor een beta key, zucht), het voelt teveel als CoD.. Tempo ligt (veel) te hoog en als mensen mij te vaak nagenoeg instagiben terwijl ze springend, rennend of glijdend een hoek omkomen terwijl ik juist een beetje realistisch tactisch probeer te spelen en vanuit een crouch of prone positie mik dan ben ik er eigenlijk alweer een beetje klaar mee.. Het ziet er trouwens wel mooi uit en draait ook goed, alleen jammer dat (nog) niet alle controls te binden zijn, zo krijg ik bepaalde muisknoppen ook niet gebind etc, maargoed het is een beta.. Later nog maar eens een keer proberen..

[ Voor 7% gewijzigd door Inflatable op 08-08-2025 02:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wolverine9000 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 00:01:
De attachments vrij spelen voor de wapens gat nog redelijk snel vind ik. Mss te snel of niet?
Tot nu toe vind ik het prima. Het moet geen vervelende grind worden.
Zou kunnen dat het mogelijk voor de beta iets versneld is zodat we meer kunnen proberen etc in de korte tijd dat de beta is.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

En wat is dat wegslepen van spelers om te reviven mega chill zeg! voegt echt een niveau toe aan samenspelen.

Probleem is wel dat wanneer ik met randoms speel dit 9/10 keer niet gedaan wordt hahaha maar voor een vaste squad heel chill.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
Beetje veel uur BF6 gespeeld vandaag. Draait nog steeds niet top, maar heb het uiteindelijk op minimaal 60 fps gekregen op de zwaardere maps dus goed speelbaar. Fijn dat ze het er per onderdeel bijzetten of het zwaar is voor je CPU of GPU

Conquest was altijd mijn favo mode in ander BF games, maar ik voel hem niet echt bij deze game. Heb het gevoel dat als ik naar links kijk ze rechts op mij schieten en andersom. Enemies die naar mijn gevoel achter mij spawnen. Gewoon pure chaos (Zeker als solo). Hopelijk zijn de andere maps beter/groter.

Domination is op zich leuk, maar je merkt het heel erg als je tegen wat gevormde teams speelt als je met random speelt. Ze rennen echt over je heen met 4 man. Daar naast lijken maar weinig spelers te begrijpen dat een revive skippen tickets kost.

Breaktrough is dan wat meer behapbaar, maar dat is dan weer de Liberation map waar je helemaal gek wordt van de snipers. Je blijft kruipen :+ Het is wel fijn dat je meestal een idee hebt waar de vijand ongeveer vandaan komt.

En ik ben roestig na weinig FPS games gespeeld te hebben de laatste jaren :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
Straks deze maar eens instellen. De settings zijn zo onduidelijk en onoverzichtelijk gemaakt imo. Ook de menustructuur is slecht bedienbaar.
Iets simpel als je sensitivity aanpassen zit helemaal verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 21:33
Daan0s schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 21:21:
[...]

Jep, ik ben vreselijk slecht met controller met fps games. Dus gelukkig kan ik met m+k spelen
Is er een merkbaar verschil als je met m+k speelt op de ps5 te opzichte van een pc? En dan doel ik op input lagg en dergelijke

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 07:11:
Straks deze maar eens instellen. De settings zijn zo onduidelijk en onoverzichtelijk gemaakt imo. Ook de menustructuur is slecht bedienbaar.
Iets simpel als je sensitivity aanpassen zit helemaal verstopt.

[YouTube: Best Battlefield 6 Controller Settings for a CoD-Like Feel!]
Die van TacticalBrit worden algemeen gezien als “de beste”.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Known issues:

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 08-08-2025 08:01 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06:53
Ik blijf steeds vaker hangen in het laadscherm na of voor een match conquest.

Tot nu toe geen oplossing gevonden die werkt.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:23
Het is mij niet helemaal duidelijk. Open bèta voor PS5 pas 10 augustus toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 11:58

Vuurvoske

Nunquam cede!

Op reddit is er een topic geopend door het Battlefield Development team met known issues:

https://www.reddit.com/r/Battlefield/s/XXJdVxL85Z

Beroeps brabander

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Genoeg rondjes gedaan gisteren, behalve Breakthrough op Liberation Peak (Sniper hel..) na aardig wat lol uit het spel weten te halen. Zeker toen we een keertje met 2 volle squads in dezelfde server zaten goed ingespeeld op elkaar. :)

Ik hoop dat de TTK's wel wat langer worden, ik heb nog iets te vaak het gevoel instant dood te gaan om op de killscreen vervolgens te zien dat ik 4-5x geraakt ben voor 24-26 damage door 1 persoon.

Het drag revive systeem, geweldig.

Voertuigen voelen overigens vrij stroef, was dit in 2042 en 5 ook al het geval?

k1978 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:11:
Het is mij niet helemaal duidelijk. Open bèta voor PS5 pas 10 augustus toch?
Zaterdag (9e), de beta is het zelfde op alle beschikbare platformen.
D4NG3R schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:42:
Alle (lokale NL/BE) tijden op een rijtje:
- Pre-loaden kan vanaf vandaag 17:00
- Early access begint donderdag om 10:00
- De open beta begint zaterdag om 10:00
- De open beta sluit op maandag om 10:00

En dan bijna het zelfde de donderdag t/m maandag zondag erop: 10:00 tot 10:00, maar dan zijn de donderdag/vrijdag voor iedereen toegankelijk. :)

Edit: Correctie, de 2e beta sluit op zondagochtend 10u, niet maandag. De 1e beta sluit wel op maandag.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:51
Verkeerde conclusie

[ Voor 22% gewijzigd door Buizerd__NL op 08-08-2025 09:31 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Nu online
Bassbounce schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:02:
Ik blijf steeds vaker hangen in het laadscherm na of voor een match conquest.

Tot nu toe geen oplossing gevonden die werkt.
Same, is altijd bij de map Cairo. Moet de game 4x opnieuw opstarten voordat ik eindelijk eens een goeie map krijg. Bloed irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinotgrigio1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 11:08
Ik zit in dubio, ik heb mijn AMD Adrenalin drivers teruggezet naar versie 24.30.31.3 ivm de crash to desktop bug in BF2024

Ik wil graag BF6 gaan bekijken, maar die start niet op omdat hij detecteert dat ik niet op driver vesion 25.10.13.1 zit mmmmmmm weet iemand hoe ik dit kan omzeielen? Ik heb "vroegah" weleens in de registry editor zitten te klooien om ee game te foppen dat ik de juiste drivers heb, ik kan echter zo 123 niet meer in de editor vinden waar dit zit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:51
BF2042 niet meer spelen, en je AMD drivers update naar meest recente versie. :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Game ligt plat op het moment. Wanneer je een match wilt inladen blifjt de game hangen op het laadscherm met om de paar seconden een zwarte flicker.

/edit: Domination werkt wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 08-08-2025 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:47:
Game ligt plat op het moment. Wanneer je een match wilt inladen blifjt de game hangen op het laadscherm met om de paar seconden een zwarte flicker.

Ook nadat je de game hebt gerestart?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobinNL schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:56:
[...]

Ja na herstart van de game deed ik Domination en die werkte direct. Ga nu wederom Closed Conquest proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinotgrigio1
Buizerd__NL schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:45:
BF2042 niet meer spelen, en je AMD drivers update naar meest recente versie. :+
hahaha yes right ;-)

ik ga ze updaten en wellicht na de open beta weer downgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:00
Rivanov schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:47:

Ik dacht dat het aan mij lag maar thank you!

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Visgek82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 19:03:
[...]

Dit dus, heel apart. je gaat mij niet vertellen dat het helemaal zuiver is. Ik weet dat ik niet goed speel, maar zò traag ben ik ook niet. Sowieso vind ik dat je wel HEEL snel dood bent. mag best wel IETS minder. zal nog vast wel het e.a aan veranderen.
Of netcode en ping gok ik, herken het ook van bf5.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Gisteren ook een key ontvangen en heel kort kunnen spelen. De game loopt verrassend vloeiend. Ik was even bang dat mijn 6800XT misschien een beetje aan de lichte kant zou zijn maar lijkt mee te vallen. Mijn 9800X3D doet uiteraard zijn werk.

Verder voelde het goed aan, Cairo erg hectisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:18
LosGieros schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:07:
[...]

Of netcode en ping gok ik, herken het ook van bf5.
Mijn ping is 2 tot 5...

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobinNL schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:56:
[...]

Game herstart. Closed Weapon Conquest op Cairo.. wederom same issue.
Schijnt aan die map te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:00
Ik heb gisteren ook de nodige potjes kunnen spelen en overall voelt het heel goed aan. Echter heb ik bij de wat grotere modes wanneer ik ren toch wat last van rubber banding.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:15:
[...]

Op Reddit heb ik ook veel reacties gezien op vastlopers rondom Cairo, vooral na een potje.

Ik had gisteren deze bug. De scope werd opeens onbruikbaar. Door dood te gaan loste het probleem op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-lz-3xYmVV0QJJLQMTaFbT3PsY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z2BtUSJZnwdcmf4RNeKvq92T.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

pinotgrigio1 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:41:
Ik zit in dubio, ik heb mijn AMD Adrenalin drivers teruggezet naar versie 24.30.31.3 ivm de crash to desktop bug in BF2024

Ik wil graag BF6 gaan bekijken, maar die start niet op omdat hij detecteert dat ik niet op driver vesion 25.10.13.1 zit mmmmmmm weet iemand hoe ik dit kan omzeielen? Ik heb "vroegah" weleens in de registry editor zitten te klooien om ee game te foppen dat ik de juiste drivers heb, ik kan echter zo 123 niet meer in de editor vinden waar dit zit
Heb jij een blauwe of een rode gui in adrenalin?

Het lijkt erop dat jij pro ipv de 'gewone' versie draait. Ik had dat zelf namelijk ook en ik had precies hetzelfde probleem als jij.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Maar de tegenstanders..?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinotgrigio1
Vuurvoske schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:21:
[...]

Heb jij een blauwe of een rode gui in adrenalin?

Het lijkt erop dat jij pro ipv de 'gewone' versie draait. Ik had dat zelf namelijk ook en ik had precies hetzelfde probleem als jij.
rode gui....

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik vind het overigens jammer dat er geen Conquest Large map in de beta zit, rondbanjeren door steegjes en relatief nauwe straten is tof - maar niet echt "de" Battlefield ervaring naar mijn smaak. Ook Liberation Peak weet dat gat niet echt te vullen omdat deze zeer a-symmetrisch speelt.

Ik had net zoals in de betas van voortgaande games gehoopt op wat grootsere acties. :)

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 08-08-2025 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-10 12:49
Gisteren met een collega gezellig wat potjes kunnen spelen. Sinds 2042 is het leven toch anders, allebei vader. Dus tijd is kostbaar. BF2042, raakte bij ons gewoon niet de sweetspot. BF6 zag er goed uit, open beta aangeslingerd en ik ben positief verrast, aan Pre-orders doe ik sowieso nooit, ik zie t.z.t. wel of de tijd er is en of ik nog steeds zo enthousiast ben.

Speelt goed weg, mensen die ''klagen'' ja BF3/4 gevoel is weg, times change, get over it, grow up. Lekker als support met LMG, beetje suprresive geven voelt gewoon goed.

Enige aandachtspunt, maar ja is beta, de vijandelijke voetstappen mogen beter naar voren komen imo.
Ook hoop ik dat er een HC optie gaat komen, ik speel het liefst met DMR's en in HC mode is dat gewoon geweldig, haalt in mijn ogen iets meer MilSim naar voren.

Even kort kunnen vliegen in de heli, daarin merk je gewoon dat waarschijnlijk de map iets te klein is voor een Heli, of de Heli's gaan ''te snel''. Ook kunnen ze niks hebben.

Dat ik niet kan wachten om vanavond weer lekker te gamen is voor mij een goed teken en geeft mij hoop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 00:34
Heb een extra key over, wie het eerst komt... :)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 09:26
Aangezien ik nog 60 euro aan PS5 tegoed had gekregen heb ik de game gepreordered voor 19,99! :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 08:24
bjorntju schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:29:
Heb een extra key over, wie het eerst komt... :)

***members only***
Thanks code gebruikt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

crimby schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:31:
Aangezien ik nog 60 euro aan PS5 tegoed had gekregen heb ik de game gepreordered voor 19,99! :-)
Remember: never pre-order

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G-Sync lijkt niet te werken, althans bij mij? Krijg de G-Sync indicator niet in beeld in de rechterbovenhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:04
Jeffrey1908 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 01:48:
Zo vandaag op PC en Xbox gespeeld beide lekker soepel, heerlijke sfeer, speelt lekker weg.Wat me wel erg op viel is dat de aim assist via xbox wel ze werk doet, ik speel normaal liever op pc met fps games dus zeker een voorkeur met muis toetsenbord ! Maar hier ging het met controller toch eigenlijk net zo makkelijk zo niet makkelijker.

Iemand dit ook gemerkt?
Ik richte op een sniper maar miste door de aim assist op mijn XSX. Er rende net iemand voor de sniper langs en de aim assist lockte opeens op die persoon. En toen was ik dus dood door die sniper :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:28
crimby schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:31:
Toch blijf ik dat bijzondere rekensommen vinden..... :9

Hier ook nog een code over:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 10% gewijzigd door Cardwizard op 08-08-2025 09:52 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Visgek82
Remember: Let people do whatever the **** they wanna do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ja dat weet ik niet, maar kijk, als ik klaar zit, gescoped en wel, met zo'n ping en ik wordt er NOG uitgeschoten door iemand die de hoek om komt slingeren als een aap.... ehh...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Aangezien je tijd krijgt nu om de beta te spelen weet je al hoe de game zal aanvoelen.
Dit word geen flop zoals 2042 lijkt me. Ik ga hem ook gewoon halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:47:
[...]

Aangezien je tijd krijgt nu om de beta te spelen weet je al hoe de game zal aanvoelen.
Dit word geen flop zoals 2042 lijkt me. Ik ga hem ook gewoon halen
Heb deze ook al in pre order staan. Zoals iedereen zegt. Zijn eigen keuze pre order of niet....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
Wolverine9000 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:51:
[...]

Heb deze ook al in pre order staan. Zoals iedereen zegt. Zijn eigen keuze pre order of niet....
Inderdaad. Ik wordt zooo moe van dat gejank elke keer over pre-orders, laat mensen aub lekker zelf beslissen wat ze met hun geld doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:15:
[...]

Op ResetEra lees ik dat verifying game files in Steam het issue verhelpt.

Straks eens proberen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Daan0s
  • Nu online
Het gaat niet zozeer om wat mensen met hun geld doen, maar vooral omdat er al jaren waardeloze spellen uitkomen en iedereen deze maar blijft pre-orderen. Dan wordt de ontwikkelaar dus al beloond terwijl het spel niet af is, slecht geoptimaliseerd etc etc. Hierdoor is er voor ontwikkelaars weinig extra motivatie om het de volgende keer wel goed te doen, en blijf je dus in deze vicieuze cirkel.

Maar in dit geval lijkt me het veilig om te pre-orderen als je de beta's speelt en het bevalt. Dan heb je een goed genoeg beeld over de kwaliteit ervan. Of ze moeten het wel heel erg verknallen binnen 2 maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Daan0s schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:58:
Het gaat niet zozeer om wat mensen met hun geld doen, maar vooral omdat er al jaren waardeloze spellen uitkomen en iedereen deze maar blijft pre-orderen. Dan wordt de ontwikkelaar dus al beloond terwijl het spel niet af is, slecht geoptimaliseerd etc etc. Hierdoor is er voor ontwikkelaars weinig extra motivatie om het de volgende keer wel goed te doen, en blijf je dus in deze vicieuze cirkel.

Maar in dit geval lijkt me het veilig om te pre-orderen als je de beta's speelt en het bevalt. Dan heb je een goed genoeg beeld over de kwaliteit ervan. Of ze moeten het wel heel erg verknallen binnen 2 maanden :)
Maar dit is dus gewoon niet waar. Je kunt je spel namelijk gewoon binnen 2 uur refunden als het echt zo slecht is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:19

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dit soort dingen moeten er wel echt uit voor release :)

Er is een rots waar je in kan verstoppen..

https://x.com/timthetatman/status/1953602902322270452

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Visgek82 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:53:
[...]

Inderdaad. Ik wordt zooo moe van dat gejank elke keer over pre-orders, laat mensen aub lekker zelf beslissen wat ze met hun geld doen.
Heb zelf de phantom editon gekocht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:44
Ik weet dat als je de beta hebt gespeeld dat je speciale dingen unlocked voor als de game launched. Is dit vanaf een bepaald level pas of zodra je de game gewoon een keertje gespeeld hebt. Weet iemand dat? Vette game trouwens, weer een beetje BF3/4 gevoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Nu online
Visgek82 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:59:
[...]

Maar dit is dus gewoon niet waar. Je kunt je spel namelijk gewoon binnen 2 uur refunden als het echt zo slecht is.
Ja op Steam. Maar niet op Playstation, fysiek of digitaal. Xbox geloof ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Daan0s schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:00:
[...]

Ja op Steam. Maar niet op Playstation, fysiek of digitaal. Xbox geloof ik ook niet.
Op xbox zeker wel. en op steam. zo te zien op Playstation ook https://www.playstation.c.../ps-store-refund-request/ , volgens mij is dit een EU recht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Cardwizard schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:44:
[...]

***members only***
Niet gek, want de 60 euro heb ik gekregen dus heeft het me effectief 19,99 gekost. Ik speel eigenlijk bijna alleen maar shooters dus het zou BF6 of COD7 worden. De beta van BF6 is goed genoeg om mijn vertrouwen te winnen en verdienen. COD heeft het met hun rare getekende skins nu wel echt verpest.

Mafia old country staat ook op mijn lijstje maar ik ga niet de volle mep betalen voor een SP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 13:09

CerandoX.nl

Vides

Wat is de game opeens buggy vergeleken met gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mprkooij schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:00:
Ik weet dat als je de beta hebt gespeeld dat je speciale dingen unlocked voor als de game launched. Is dit vanaf een bepaald level pas of zodra je de game gewoon een keertje gespeeld hebt. Weet iemand dat? Vette game trouwens, weer een beetje BF3/4 gevoel!
Vb 300 mensen reviven. Level 10 15 en 20 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Nu online
Visgek82 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:01:
[...]

Op xbox zeker wel. en op steam. zo te zien op Playstation ook https://www.playstation.c.../ps-store-refund-request/ , volgens mij is dit een EU recht.
Playstation 100% niet, zodra je de aankoop al hebt gedownload vervalt je recht op refund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Wat is dit nou weer voor onzin. Je weet hoe het spel speelt. Ik weet dat ik de game digitaal bij release ga kopen. Dus ik kan kiezen voor kopen bij release zonder extra’s of pre order met extra’s.

Remember: never be stupid

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:02:
[...]

Niet gek, want de 60 euro heb ik gekregen dus heeft het me effectief 19,99 gekost. Ik speel eigenlijk bijna alleen maar shooters dus het zou BF6 of COD7 worden. De beta van BF6 is goed genoeg om mijn vertrouwen te winnen en verdienen. COD heeft het met hun rare getekende skins nu wel echt verpest.

Mafia old country staat ook op mijn lijstje maar ik ga niet de volle mep betalen voor een SP.
Voor mij ook geen cod méér. Skins zien er bf clean uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Daan0s schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:02:
[...]

Playstation 100% niet, zodra je de aankoop al hebt gedownload vervalt je recht op refund.
Dat is toch prima dan? dan wacht je gewoon even de reviews af als je gepreordered hebt. Niet zo'n big deal toch? je kunt nog steeds refunden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Visgek82 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:53:
[...]

Als de buurman zijn tuin laat verpauperen zeg ik er ook wat van, het heeft helaas niet enkel invloed op wie het geld uit geeft. ;)

Maar goed, wat de meningen ook zijn; dit topic is niet de plek om constant te vermelden dat men het spel gepre-ordered heeft, of om mensen te vertellen dat ze niet moeten pre-orderen.

En door!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Nu online
Visgek82 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:04:
[...]

Dat is toch prima dan? dan wacht je gewoon even de reviews af als je gepreordered hebt. Niet zo'n big deal toch? je kunt nog steeds refunden.
...ok. Dan is het toch totaal onzinnig om te pre-orderen. Wacht dan op de reviews en koop hem dan pas. En gamers staan nou niet bekend om hun geduld. Dus leuk in theorie maar dit gaat in praktijk natuurlijk nooit zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
mprkooij schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:00:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EthWf8QGqfPE3Qb9Sau7kf7ZKe4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jImukB1UXPd4BnaDrRp7vrU3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinotgrigio1
Cardwizard schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:44:
[...]

***members only***
thnks gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 13:09

CerandoX.nl

Vides

Spelen jullie met TAA? Wat is die heftig in deze game zeg! Speel nu helemaal zonder AA.

Daarnaast heb ik nu dat de game in het menu vaak hangt en een spinner laat zien, maar niet verder gaat. Gister niet.

[ Voor 3% gewijzigd door CerandoX.nl op 08-08-2025 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik neem aan dat de in de beta behaalde levels bij release zoals gebruikelijk wel naar nul gereset worden :?

Is daar al iets over bekend?

PC Specs

Pagina: 1 ... 15 ... 47 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.