WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[3D printer] Prusa Core One

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:28
Ik hebt ook zo'n Biqu Criogrip Glacier plaat , ik print er ook alles op van pla , petg , petg-cf , tpu en abs .

sommige kleine prints 10x10mm krijgt ik er bijna niet af ook als ik de plaat buigt .

• leejoow
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

leejoow

Dat ben ik!

Hoe ziet het printopperblak eruit? Ik gebruik de textured in combinatie met de PETG, maar vooral omdat ik structuur erg mooi vind.

Ontwikkelaar van de Heatpump Listener en Itho Daalderop warmtepomp control module

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:10

Sabbi

je denkt aan mij.

Minder structuur dan de textured sheet, maar meer dan de satin sheet in zou ik zeggen.

• Nozzit
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 19:58
wim62 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 20:42:
sommige kleine prints 10x10mm krijgt ik er bijna niet af ook als ik de plaat buigt .
Fijn dat dat bij jou dan wel zo goed werkt, bij mijn vriend had hij enorme warping issues en kwam de print ook regelmatig gewoon helemaal los.

Maar nu ik al deze goede ervaringen hier en op andere plekken op het internet lees overweeg ik toch om er zelf één aan te schaffen voor mn prusa mini +

[ Voor 20% gewijzigd door Nozzit op 02-06-2026 08:35 ]

LLM's zijn als mannen, ze praten vol zelfvertrouwen over dingen waar ze niets van begrijpen.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste