Echt... Upgraden kostte dus gewoon 14 uur, waarvan een goede 4 tot 5 uur aan kalibratie. Ik liep dus tegen allemaal issues aan, zie ik vanochtend dat dit in de laatste .1 firmware is opgelost
Anyways, printkwaliteit is eigenlijk van wat ik nu kan zien verbeterd ten opzichte van de reguliere Core One (de initiele versie). Ik zie geen VFA meer. Wel hele lichte stringing, maar niet iets dat impact heeft op de kwaliteit van de print zelf, het zijn meer losse draadjes die door de kamer heenzweven. Aangezien kalibratie van de wiper niet slaagde en ik dus nu op een kalibratie van dat stuk van voor tientallen andere kalibraties en realignment van de gantry zit vind ik het nog knap

Daarnaast is dit PETG niet helemaal droog. De Nextruder had er eigenlijk ook al een beetje last van en de INDX schijnt iets meer last te hebben hiervan dus.
Al met al ongelooflijk frustrerend proces, dus ik wacht nog even met extra tools kopen en installeren.
Ohja en ik liep tegen de klassieker aan die al in de comments staat van de upgrade handleiding:
Crashlander•
3 months ago
If you didn't differentiate between your 4 mm and 5 mm screws here is where you begin to have a bad time
Dus ik moet nog even wat 5mm schroefjes gaan halen, want ben er 2 kwijt. Gelukkig is 2 het minimale dat je nodig hebt om een deur op te hangen
[
Voor 14% gewijzigd door
Caelorum op 30-09-2026 13:15
]