keuringsdienst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:57:
[...]
Ik heb het natuurlijk niet over de republikeinse partij maar over religieuze stemmers.
Die zullen kindermisbruik nooit accepteren. Vandaar dat ik dit next level noem.
Ik zeg nergens dat ik weet wat de toekomst gaat brengen maar dit is wel echt van ander niveau.
Snap ik.
...maar als er ooit iets wil veranderen moet het beginnen bij de GOP (die momenteel volledig bestaat uit MAGA cultisten). Het boeit verder niet dat 'religieuze stemmers' boos worden op Trump.
Sure, er zullen er veel zijn die nu al boos zijn op Trump, er zijn immers nogal wat democratische Christenen ook, die hebben geen bijkomend bewijs nodig om boos te zijn op Trump en de eersten te zijn om op de barricades te springen tegen hem.
Het andere deel Christelijke stemmers is al Trump-gezind, en dat zijn ze niet "ondanks" zijn gedrag en zijn persona, maar "dankzij" zijn gedrag en zijn persona.
Dat is de hele hypocrisie achter dat hele Christelijke gemekker: enerzijds beweren dat ze de lering van hun god en hun messias volgen, die armen, zieken, zwakken, werklozen en migranten de hand reikte en voedde, die de andere wang keerde en passief was, zelfs wanneer hem onrecht werd aangedaan, die bescheiden en sober was, liefhebbend was, tegen leugenaars, tegen machtsmisbruik, etc...
...maar in hun échte leven zijn ze het tegenovergestelde als hun messias die ze beweren te adoreren.
Die zitten al zo diep in the rabbit hole dat ze er nooit meer uit willen, want dat zou impliceren dat ze moeten toegeven dat ze fout waren, zullen ze nooit doen, ook niet bij bewijzen van kindermisbruik tegenTrump, ze zullen het afdoen als een zoveelste poging van de dems om hem te ontzetten uit zijn macht want voor hen is Trump hun nieuwe messias.
Het zal niet Trump zijn fout zijn...
Het zal de dems hun fout zijn
Het zal de libs hun fout zijn
Het zal wellicht ook nog 's Biden en Obama hun fout zijn
En als verandering niet van binnenuit komt, komt het niet.
[
Voor 4% gewijzigd door
PinusRigida op 06-06-2025 12:30
]