Dat was wel weer een hele leuke. Erg grappig "wie houdt er van springen". Op een trampoline...
Je zou denken dat de mol graag uit het vliegtuig sprong, maar, door gewoon geen bordje af te schieten, en ze springers dus 8 vragen goed moesten hebben, was er best een kans dat daar een foutje gemaakt werd. Al is het natuurlijk wel makkelijker om daar een vraag verkeerd te antwoorden natuurlijk, maar beide plekken was wel te doen. Vond de reactie op Nimrod wel een beetje verkeerd. "Een duur foutje", gelukkig zei Gilles dat Pedro ook een fout had gemaakt zodat dat niet had uitgemaakt. Maar echt geen idee wie nu het meest aan het mollen was hier.
Hat tankstation was wel erg leuk. Beetje déjà vu met een paar jaar terug waarin ze liedjes moesten uitbeelden, maar voldoende anders om het maar een vleugje déjà vu te laten zijn. Erg geinig, handig ook om de teksten wel te laten zien op die borden maar die uit je handen te laten vallen

Kan mollerig zijn, of gewoon echt onhandig... En achteraf weten we dankzij het oortje maakte het niets uit waar de mol zat, dus dat maakt 'm qua zoektocht natuurlijk gewoon kansloos
Volgens mij hebben ze al wel eerder vragen van een opdracht die later komt in de test gestopt, maar ik vind m heel grappig. Vooral natuurlijk omdat je daarna dus moet proberen jouw antwoord 'voor elkaar te krijgen'. Puur vermaak

Ook hierbij heb ik echt 0,0 idee waar de mol zat, en wat de beste tactiek hier was. Voor de kandidaten is het denk ik vooral slim om zichzelf te noemen en iemand waarbij je zeker meent te weten dat het de mol niet is, om die vraag goed te hebben. Tenzij je 100% zeker bent wie de mol is, maar dan nog. Als mol maakt het geen moer uit dus kun je een beetje afwachtend zijn. De "zullen we deze laten mislukken" was wel erg opzichtig dat was echt puur kandidaten gedrag denk ik. Maar, geen idee ..
Wel leuke aflevering, geen idee wie de mol is. Ik heb Michele gekozen, omdat nou ja moest iets kiezen