Ik ben benieuwd wat we gaan zien wat er allemaal gemold is, en wat er vanuit de molkoffer is gekomen. Het idee dat je ook echt fysieke spullen hebt om op een ander manier te mollen, vind ik op zich wel leuk, maar het ligt er dan aan wat en waar er precies gemold is. Volgens Gilles is de impact van de molkoffer beperkt geweest.Royy90 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 23:31:
[...]
Nou, de hele rit een tunnelvisie gehad op Sarah en zat dus toch juist! Ben nu ook heel benieuwd of mijn eerdere observatie juist is haha.
Was weer een leuk seizoen! Molkoffer was echt een leuke twist, maar hoeft van mij volgend jaar niet weer.
Ik hoop dat het vooral dingen zijn die je ook ter plekke had kunnen bedenken alleen niet kon uitvoeren vanwege materiaal (dat plakkaat van de verdieping bijvoorbeeld). Had je amateuristisch ter plekke kunnen doen maar dan had niemand het geloofd, nu was het goed voorbereid waardoor het er ook echt uit ziet. Een gat in de meloen boren had met een mes ook wel gekund alleen dan was het direct opgevallen. Dat vind ik wel een leuk extraatje. Maar het moet dan wel "klein" blijven, het moet niet een vervanging zijn zo van, sticker geplakt of gaatje geboord, mooi nu ga ik gewoon doen alsof ik kandidaat ben. Ik weet niet precies waar die grens ligt voor mij wanneer ik het nog leuk vindt, hopelijk volgende week meer
Exact expert nodig?