Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:14

Crazy D

I think we should take a look.

Royy90 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 23:31:
[...]

Nou, de hele rit een tunnelvisie gehad op Sarah en zat dus toch juist! Ben nu ook heel benieuwd of mijn eerdere observatie juist is haha.

Was weer een leuk seizoen! Molkoffer was echt een leuke twist, maar hoeft van mij volgend jaar niet weer.
Ik ben benieuwd wat we gaan zien wat er allemaal gemold is, en wat er vanuit de molkoffer is gekomen. Het idee dat je ook echt fysieke spullen hebt om op een ander manier te mollen, vind ik op zich wel leuk, maar het ligt er dan aan wat en waar er precies gemold is. Volgens Gilles is de impact van de molkoffer beperkt geweest.

Ik hoop dat het vooral dingen zijn die je ook ter plekke had kunnen bedenken alleen niet kon uitvoeren vanwege materiaal (dat plakkaat van de verdieping bijvoorbeeld). Had je amateuristisch ter plekke kunnen doen maar dan had niemand het geloofd, nu was het goed voorbereid waardoor het er ook echt uit ziet. Een gat in de meloen boren had met een mes ook wel gekund alleen dan was het direct opgevallen. Dat vind ik wel een leuk extraatje. Maar het moet dan wel "klein" blijven, het moet niet een vervanging zijn zo van, sticker geplakt of gaatje geboord, mooi nu ga ik gewoon doen alsof ik kandidaat ben. Ik weet niet precies waar die grens ligt voor mij wanneer ik het nog leuk vindt, hopelijk volgende week meer :+

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-06 10:32
rens-br schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 07:53:
[...]

De productie van De Mol kennende zullen ze volgende jaar wel weer iets nieuws verzinnen. Ze gebruiken zelden opdrachten / zaken twee maal. En sowieso nooit tweemaal achter elkaar.
Had de molkoffer niet doorgemogen dan had ze waarschijnlijk volgend jaar wel teruggekomen. Zoals ze met pandora's doos hebben gedaan (die was ook te mooi om te laten liggen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:29

Quad

Doof

Eindelijk de ontknoping kunnen zien, wat is het prachtig in beeld gebracht, zo zot (om met de Vlaming te spreken) gedaan!

Goede mol en een leuke winnaar. Al heb ik in de laatste aflevering nog Michele bedacht tot aan de hete pepers, toen was het wel definitief duidelijk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Leuke terugblik met de mol-acties. Maar volgens moet ik het nog een keer kijken en aantekeningen maken om te onthouden wat het nu allemaal was :P Wel leuk iig dat het wel lijkt dat de molkoffer wel vooral door de mol ingevuld is, en niet door de regie.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zeker, leuke aflevering! Maar geen uitsluitsel over de die reclames in de auto. Was dat nou wel of niet Sarah? Ik denk het niet, want het zou te leuk zijn om niet uit te zenden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:55
mrwolf schreef op maandag 19 mei 2025 @ 14:19:
Zeker, leuke aflevering! Maar geen uitsluitsel over de die reclames in de auto. Was dat nou wel of niet Sarah? Ik denk het niet, want het zou te leuk zijn om niet uit te zenden lijkt me.
Dat had ik al ergens gehoord of gezien (was het niet in café de mol vorige week), het was niet Sarah die het ingezongen had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Leuke laatste aflevering. Jammer dat we niets te zien kregen over de laatste opdracht van €6000,-. Had toch wel willen weten hoe ze had willen mollen en waarom dit dan mislukte.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ojjorz schreef op maandag 19 mei 2025 @ 21:33:
Leuke laatste aflevering. Jammer dat we niets te zien kregen over de laatste opdracht van €6000,-. Had toch wel willen weten hoe ze had willen mollen en waarom dit dan mislukte.
Ik denk dat het daar vooral het feit is dat je met twee kandidaten zit die 100% zeker weten dat je de mol bent en dan verlies je de stemming sowieso. Of er zat nog een gunfactor tussen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:08
Admiral Freebee schreef op maandag 19 mei 2025 @ 22:51:
[...]

Ik denk dat het daar vooral het feit is dat je met twee kandidaten zit die 100% zeker weten dat je de mol bent en dan verlies je de stemming sowieso. Of er zat nog een gunfactor tussen?
Probeerde ze daar niet gewoon een soort reverse psychology? Dus mee gaan met Alexey zodat de anderen zouden denken dat dat fout was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:46
wiljanvdb schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 07:11:
[...]

Probeerde ze daar niet gewoon een soort reverse psychology? Dus mee gaan met Alexey zodat de anderen zouden denken dat dat fout was?
Geen slechte tactiek denk ik aangezien Sarah al zeker sinds het afvallen van Pedro op zijn verdachtenlijst stond. Als je dit als mol aanvoelt (of wellicht info van de productie), dan kan je dit wel gebruiken om omgekeerde psychologie toe te passen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yf1iEnHLmalQA-VBAV8xP5bdCDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZDjChw3ETrxbEaFM6Amgfga9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Malantur op 20-05-2025 07:22 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wiljanvdb schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 07:11:
[...]

Ja, dat heeft ze ook verteld, weet niet meer waar ik dat gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakracs
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-06 00:26
Exocet schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 07:48:
[...]

Ja, dat heeft ze ook verteld, weet niet meer waar ik dat gehoord heb.
Dat was de laatste molcafé.

Daar heeft ze trouwens ook gezegd dat zij niets heeft ingezongen voor de reclames.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Een mooie afsluiter van het seizoen. Ik vind het tof dat ze de map met opdrachten kreeg en zelf de molkoffer heeft gevuld.

Geniaal van Pedro hoe hij steeds door het oog van de naald kroop. Moet bizar geweest zijn als steeds jouw mol eruit ligt en jij niet.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:18

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Mog schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 08:12:
Geniaal van Pedro hoe hij steeds door het oog van de naald kroop. Moet bizar geweest zijn als steeds jouw mol eruit ligt en jij niet.
Inderdaad :D keer op keer zat ie compleet fout. Zelfs toen hij eruit vloog "denk dat het Nimrod is", wederom fout _O-

Laatste aflevering bij De Mol blijft toch altijd erg sterk vind ik, een waardige afsluiting :)

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:25
Gisterenavond eindelijke de laatste aflevering kunnen kijken.
Hou echt van die chemie tussen Gilles en de kandidaten. Maar dat is ook wel een deel Belgisch heb ik het idee.
De Mol was ook zeker erg goed dit seizoen. Heel sterk en ik goede keuzes gemaakt. Achteraf ga je met terugkijken zien wat de verschillende reacties zijn en daarin kun je zien dat ze de mol was. Maar goed, dat is achteraf gepraat.

Wederom weer een heel mooi seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 08:37:
Gisterenavond eindelijke de laatste aflevering kunnen kijken.
Hou echt van die chemie tussen Gilles en de kandidaten. Maar dat is ook wel een deel Belgisch heb ik het idee.
De Mol was ook zeker erg goed dit seizoen. Heel sterk en ik goede keuzes gemaakt. Achteraf ga je met terugkijken zien wat de verschillende reacties zijn en daarin kun je zien dat ze de mol was. Maar goed, dat is achteraf gepraat.

Wederom weer een heel mooi seizoen.
Als je alles achter elkaar laat zien en daarbij de momenten weglaat dat Sarah wel lijkt mee te werken dan lijkt het allemaal erg duidelijk ja. Maar andere kandidaten doen ook regelmatig iets vreemd of verknoeien eigenhandig de opdracht. De proeven zijn altijd wel moeilijk genoeg met veel mogelijkheden tot mislukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Admiral Freebee schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 08:50:
[...]

Als je alles achter elkaar laat zien en daarbij de momenten weglaat dat Sarah wel lijkt mee te werken dan lijkt het allemaal erg duidelijk ja. Maar andere kandidaten doen ook regelmatig iets vreemd of verknoeien eigenhandig de opdracht. De proeven zijn altijd wel moeilijk genoeg met veel mogelijkheden tot mislukken.
Ja precies, het lastige is gewoon om het vooruit te bekijken. En dan nog, bv focus op de mensen in de helikopter omdat dat de plek is waar de mol wel moet zitten. Ja, klopt, maar geen garantie dat de mol dat lukt om daar te komen. Dus je kunt dus niet per definitie vol op die 3 gaan. Soms zie je ook niet altijd even goed hoe fanatiek een kandidaat meedoet en hoeveel geld die nu echt ophaalt. Dus als kijker kun je daar ook niet altijd op sturen. En dit jaar waren er ook wel wat opdrachten waar je geld "voorbereid" en pas later echt bepaalt hoeveel geld er verdient wordt. Kun je dus heel goed je best doen bij die "voorbereiding" en het later alsnog verpesten. Of zoals met de olifanten en de meloenen. Daar molde ze leuk met dat kortere stukje touw, maar vooral gehoopt dat die gasten zoveel mogelijk meloenen zouden slopen... Daarmee wordt je ook best wel op het verkeerde been gezet. Was leuk!

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:08
Net de afsluitende aflevering met de mol-acties teruggekeken.
Ik ben onder de indruk hoe Sarah personen groepen naar een verkeerd antwoord weet te sturen.
Erg goede mol!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-06 10:32
Mog schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 08:12:

Die blik iedere keer bij het rode scherm. Blijkt nog maar eens dat vrijstellingen en pasvragen op de lange termijn niet opleveren.

Bij de eerste eliminatie (waar niemand afviel) hadden we Jan kwijt kunnen zijn. Mogelijk hadden we dus nooit het geniale meloenenmoment gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
stijn014 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 08:41:
[...]

Die blik iedere keer bij het rode scherm. Blijkt nog maar eens dat vrijstellingen en pasvragen op de lange termijn niet opleveren.

Bij de eerste eliminatie (waar niemand afviel) hadden we Jan kwijt kunnen zijn. Mogelijk hadden we dus nooit het geniale meloenenmoment gehad.
Het levert je misschien niet per se de mol op maar Pedro zal maar al te blij zijn dat hij het zo lang heeft weten te rekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

stijn014 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 08:41:
[...]

Dat is ook wel een beetje kort door de bocht. Het kan je vooral verder laten komen, met een kans dat je op een gegeven moment wel de juiste mol vindt. Zonder pasvragen is de kans als je verkeerd zit gewoon groter dat je naar huis moet (afhankelijk van hoe fout de rest zit). Als Pedro na 3 x zijn mol naar huis gestuurd te zien worden wel Sarah in het vizier had gekregen had ie wellicht de finale weten te halen.

Maar het was natuurlijk wel goud om te zien, eerst dat steeds jouw mol naar huis moet, en daarna met 3 pasvragen toch eruit 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Crazy D op 21-05-2025 13:00 ]

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:39
Dat was achteraf niet zo heel verrassend. Hij had wel 3 pasvragen, maar de andere 3 kandidaten zaten vol op Sarah. Al had ie er 8 gehad, dan was ie waarschijnlijk alsnog naar huis gestuurd als je op de verkeerde persoon zit. Maar wel mooi inderdaad dat hij er de hele tijd zo enorm naast heeft gezeten en zo'n beetje iedereen heeft verdacht behalve de mol :P

Vond het ook wel grappig om te zien dat de winnaar er eerder bijna uitlag, scheelde blijkbaar maar een paar seconden.

Het was in ieder geval wel weer leuk om te kijken en te volgen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-06 21:38
Hier is de chat van wieisdemol.com met Gilles, na de finale: https://be.wieisdemol.com/dm2025-chat-gilles
Pagina: 1 2 3 4 Laatste