Andrehj schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:02:
Ik begrijp je echt niet.
Hierboven hebben we al meermaals aangetoond dat de WP groot zat is. Die hield immers rond het vriespunt zo'n beetje op minimum vermogen je keet warm. Je lijkt slim genoeg, maar waarom snap je dat nou niet en vraag je dat alsnog aan de importeur?
En waarom zet je niet gewoon de watertemperatuur omhoog? Denk je echt dat een monteur die SD-kaart uit gaat lezen? En zelfs als ie dat al doet dat ie dan op zoek gaat naar dat ene registertje? Die monteur heeft wel wat beters te doen.
En zelfs als ie al zou kunnen zien dat je de WP hebt uitgezet. Dan is er toch niks aan de hand? Wat zouden ze moeten doen dan?
(Eigenlijk begrijp ik niet waarom ik hier nog reageer, ik heb hetzelfde al vele malen gezegd, maar jij lijkt liever te willen klagen en emails typen, dan constructief een probleem op te lossen.)
Beste Andrehj,
Ik kom bij sommigen van jullie best wel eigenwijs over. Dat is niet mijn bedoeling. En zeker niet om de behulpzame mensen op de kast te jagen. Ook jou niet. Jij hebt ook verscheidene oplossingen gegeven.
Het is ook niet de bedoeling om respectloos te zijn. Geloof me.
Ik ben hier voor serieuze hulp.
Inderdaad is mijn voorgeschiedenis(inmiddels 10 jaar geleden en door ziekte 100% afgekeurd) niks anders dan uit de praktijk (door mij) verzamelde gegevens vergelijkingen maken en grafieken uitwerken beoordelen en lezen. Dit allemaal in de mobiele telecom.
Gewerkt (12 jaar lang) voor alle providers, waaronder o.a. Orange, Telfort, Vodafoon (voorheen libertel), KPN, T-Mobile, etc. Waarbij zelfs door deze profiders regelmatig contact werd gezocht met mij voor uitleg van werking van meetapparatuur en meetgegevens te kunnen lezen. Gewerkt o.a. met apparatuur van nokia en huawei.
Het is duidelijk dat ik over de interne werking (qua opslag en geregistreerde data) niets kan weten. Daar hebben jullie en kunnen jullie mij nog goed de weg in wijzen. Ook wat betreft flow en andere aangelegenheden. Zal jullie hulp (op deze site) waarschijnlijk hard genoeg nodig hebben.
En zal ook nooit respectloos zijn of niet meer reageren. (ook al lijkt het er soms op, maar dat ligt dan aan mijn tekortkomingen en/of niet gezien)
Waarom ik er die radiatoren en WP er steeds bijhaal is om het volgende:
Heb de specs. van deze radiatoren erbij gehaald. De huidige radiatoren kunnen het niet aan bij alle aanvoertemperaturen. Lagere TA voor radiator is een lager te leveren vermogen. (logisch toch)
Bij 55/50/20 wel maar dan komt de WP te kort. (levering huidige rad. tot = 6600W)
Bij 50/45/20 nog net maar ook dan komt de WP te kort (levering huidige rad. tot = 5500W)
Bij 45/40/20 komen rad. en WP te kort (levering huidige rad. tot. = 4100W)
Bij 40/35/20 voldoet de Wp net maar rad schieten veel te kort (levering huidige rad. tot = 3100W)
Bij Ta 35 en lager zijn geen radiatoren beschikbaar die bij die lage Ta 5800Watt kunnen leveren. Deze zouden qua formaat veel te groot worden. Dan blijft alleen maar als optie bij die lage Ta vloerverwarming over.
Hopelijk weet je nu waar mijn standvastigheid vandaan komt. Heb het zelf tot in de laatste W(at) uitgerekend.
Indien jij nog steeds van mening bent waarom dat ik het fout heb, dan sta ik daarvoor open. Wel serieuze uitleg met berekeningen.
Tot dusver hoor ik alleen maar dat de radiatoren het wel doen. (zonder onderbouwing)
Hoop nog steeds dat je mij ''te woord'' wilt staan. Dat zou ik wel op prijs stellen.
En waarschijnlijk kan ik hier iemand helpen die op elektrotechnisch gebied advies nodig heeft.
Ook daar heb ik mijn diploma's in behaald. Voor ASML van 2000 t/m 2002 werkzaamheden uitgevoerd in de nieuwbouw als zzp-er (waren toentertijd zeldzaam) in opdracht van Mansveld.
En hopelijk kan iemand mij vertellen of de WP het registreert als ik hem voor korte duur uitschakel.
Het is geen uitvlucht, maar nu lukt het haast niet meer om fatsoenlijk een toets aan te raken.
Indien er iemand reageert, morgen zeer zeker antwoord. De eerste uur lukt het niet meer. Ben al 75 min. aan het typen.