Honour fucking sucks...
PoE1 niet genoeg gespeeld om het daar meegemaakt te hebben, blijkbaar is dit systeem overgenomen van een van de minst gewaardeerde league mechanics, maar vind dit echt een bagger systeem. Het straft je disproportioneel als je zowaar defenses in je build ingebouwd hebt want daar heb je dus geen ruk aan in die trial terwijl het wel je clearspeed omlaag haalt.
Lees al online dat de oplossing is om gewoon wat te overlevelen maar dat verandert niet dat het mechanisme in de basis vrij waardeloos is. En dat is dan met een sorc, ik moet er niet aan denken hoe erg dit is met een melee character.
En er lijkt een bug te zijn met de town portal vanuit de trial. Je kunt wel uit portalen, maar niet meer terug (de portal staat er wel maar je kunt er niet op klikken in town). "Oplossing" is om via
waypoint of met de caravan terug te gaan naar de trial en dan kun je verder met de openstaande trial, maar als je de vorige kamer afgerond had maar je reward nog niet gepakt had dan ben je die kwijt. Als die bug er niet geweest was had ik vorige run mogelijknog net gehaald want ik had een grote berg honour moeten krijgen die ik dus gemist heb en de boss was op iets van 20% health...
Anyway, sorc is wel erg leuk vind ik

Te vaak is een spellcaster in een arpg uiteindelijk gewoon een kwestie van dezelfde knop ingedrukt houden tot alles dood is, maar ben nu steeds flame wall en orb of storms neer aan het gooien en er dan sparks doorheen schieten, af en toe frost bomb voor wat gerichte dikke damage en als ik echt swarmed raak kan ik terugvallen op ice nova. Dit voelt veel meer echt als een sorc, met slim positioneren en combineren van verschillende abilities, dan domweg fireballs in plaats van arrows of granaten naar vijanden gooien.