Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

garrow schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:34:
[...]

Aangezien dit EA is en er nog vaak nerfs/balance updates zullen zijn, zouden ze om de zoveel tijd een reroll token ofzo moeten introduceren.
Ben benieuwd of Mercenary is generfd nog maar lvl 12 , maar ben wel in de grenade richting te gaan. Als ik thuis ben eens de update door lezen
Ja daar hadden ze het ook over na grote veranderingen. Voor mij mogen ze iedere week er mee komen tijdens de EA. 8) Of maak respeccen gewoon gratis tijdens EA. Ze willen toch dat we experimenteren?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2024 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:26
Ik speel ook die CoF comet op mijn sorc en ja moet nu wel gaan respeccen maar ik hoef echt niet mijn hele passive leeg te vegen, gaat me zeker wel wat gold kosten maar geen 400K.

Denk dat ik max ergens rond de 200k kwijt ben en dat is toch echt sneller te farmen dan een nieuwe char lvlen in mijn ogen.

Verder maak ik me er niet te druk over, ja jammer maar het was te verwachten aangezien je bosses bijna kon perma freezen en comets bleven komen was het wel erg OP.

Nu maar weer terug naar een lightning build denk ik.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ja er moet met zon grote rebalance idd of een free respec komen of gewoon sowieso free respecs, dan gaan mensen echt testen

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:51
Tja, men hoeft natuurlijk niet de volledige tree te respeccen. Gewoon een iets andere cold build ofzo. Maar nee, men wil voornamelijk de "content creators" exact kopieren. Dus als die hun hele tree gaan respeccen moeten zijn volgers dat natuurlijk ook meteen doen. En dan gaan lopen klagen over de respec kosten omdat ze niet zoveel kunnen spelen.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:55
Dit is nu al de tweede keer in 1 week dat ik met mijn character eindelijk bij maps aan kom en een patch mijn build om zeep helpt en geen mogelijkheid heb tot respec/nieuwe items.

Ik volg geen builds, ik zoek zelf uit wat wel en niet werkt en als dan eindelijk je build online komt en het soepel loopt, komt de 'your're not supposed to have fun'-brigade langs.

Ik snap best dat er wat outliers zijn door unintended multipliers en synergies, maar om dan maar een volledige archetype om zeep te helpen gaat nergens over.... Biedt dan op zijn minst alternatieven, maar die zijn er haast niet.

Het is duidelijk dat hun visie voor PoE2 een ruthless++ is, maar houdt dit dan wel redelijk. Ge-one-shot worden door white mobs of vanaf de andere kant van de map heeft weinig met uitdaging/skill te maken en leidt alleen maar tot frustratie.

Ik ben wel weer ff klaar met de early access... zonde van mijn tijd op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Dus je build is niet langer OP waardoor je harder moeten werken voor je progress. Want je hoeft niet te respeccen. Ok, dan. Tot de final release!

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
Psyx88 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:20:
Dit is nu al de tweede keer in 1 week dat ik met mijn character eindelijk bij maps aan kom en een patch mijn build om zeep helpt en geen mogelijkheid heb tot respec/nieuwe items.

Ik volg geen builds, ik zoek zelf uit wat wel en niet werkt en als dan eindelijk je build online komt en het soepel loopt, komt de 'your're not supposed to have fun'-brigade langs.

Ik snap best dat er wat outliers zijn door unintended multipliers en synergies, maar om dan maar een volledige archetype om zeep te helpen gaat nergens over.... Biedt dan op zijn minst alternatieven, maar die zijn er haast niet.

Het is duidelijk dat hun visie voor PoE2 een ruthless++ is, maar houdt dit dan wel redelijk. Ge-one-shot worden door white mobs of vanaf de andere kant van de map heeft weinig met uitdaging/skill te maken en leidt alleen maar tot frustratie.

Ik ben wel weer ff klaar met de early access... zonde van mijn tijd op deze manier.
Ik word ook regelmatig door een mob ge oneshot maar dat komt echt doordat ik mijn defencives niet op orde heb kan daar moeilijk de game de schult voor geven.

En dat nu net de build die je speelde generfed word is klote maar je moet toegeven dat deze toch wel hard de verkeerde kant op ging, ik had de grootste moeite met de act 2 boss toen ik nog lightning was maar in act 5 met die CoF set up stelde hij geen fuck voor omdat hij perma frozen was dus ja dat er dan een nerf op komt is vrij logisch.

Maar goed ieder voor zich, tot nu toe vermaak ik me er prima mee vanavond maar eens puzzelen om een lightning build te gaan opzetten en dan ook maar meteen mijn defencives wat fixen zodat ik niet zo'n glass canon ben. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:36
Klauwhamer schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:27:
Dus je build is niet langer OP waardoor je harder moeten werken voor je progress. Want je hoeft niet te respeccen. Ok, dan. Tot de final release!
Waarom ben je altijd zo negatief? het is niet erg om gewoon valide kritiek te leveren en ik ben het compleet met hem eens. Als ze een build zodanig aanpast dat characters omgebouwd moeten worden regel dan een free respec na zo'n patch.

Het is niet erg om GGG niet met alles zo te defenden alsof het altijd maar de fout van de speler is.

Zou me exact hetzelfde voelen als ik al in maps zou zitten en dit gebeurd.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:37
Heej, ik zak niet meer naar beneden ! de bureaustoel staat :D eerst ff eten straks en dan verder met mijn merc. ben benieuwd , vind iig de movement veel beter zo !

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Ricmaniac schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:48:
[...]

Waarom ben je altijd zo negatief? het is niet erg om gewoon valide kritiek te leveren en ik ben het compleet met hem eens. Als ze een build zodanig aanpast dat characters omgebouwd moeten worden regel dan een free respec na zo'n patch.

Het is niet erg om GGG niet met alles zo te defenden alsof het altijd maar de fout van de speler is.

Zou me exact hetzelfde voelen als ik al in maps zou zitten en dit gebeurd.
Op dezelfde pagina lees je iemand die eveneens "geraakt" wordt door de rebalance, en dat het wellicht zuur is maar dat het overduidelijk noodzakelijk was en dat het niet per se het einde van de wereld is, laat staan dat je gebrickt bent.

Ik ben niet negatief maar accepteer dat aanpassingen kamerbreed zijn. En ik trek het slecht als men krokodillentranen huilt wanneer een aanpassingen hen onwelgevallig is, for a change.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:25

Dazzler2120

FP ProMod
Klauwhamer schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:55:
[...]

Op dezelfde pagina lees je iemand die eveneens "geraakt" wordt door de rebalance, en dat het wellicht zuur is maar dat het overduidelijk noodzakelijk was en dat het niet per se het einde van de wereld is, laat staan dat je gebrickt bent.

Ik ben niet negatief maar accepteer dat aanpassingen kamerbreed zijn. En ik trek het slecht als men krokodillentranen huilt wanneer een aanpassingen hen onwelgevallig is, for a change.
De manier hoe je daarop reageert komt zeker negatief over, ik zou het omschrijven als flamebaiten.

Simpel gezegd, niemand zal het ermee oneens zijn dat in het begin veel gebalanced moet worden. Sterker nog, ik hoop dat dit gedurende de complete lifecycle van de game blijft gebeuren. Maar respeccen moet dan ook een toegankelijke tool zijn. Dat is momenteel gewoon niet het geval en dat is gewoon de onderliggende kritiek van die 'krokodillentranen' die je niet kan begrijpen.

PS4 PSN: Dazzler2120

• Gixxer27
Dazzler2120 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:01:
[...]

De manier hoe je daarop reageert komt zeker negatief over, ik zou het omschrijven als flamebaiten.

Simpel gezegd, niemand zal het ermee oneens zijn dat in het begin veel gebalanced moet worden. Sterker nog, ik hoop dat dit gedurende de complete lifecycle van de game blijft gebeuren. Maar respeccen moet dan ook een toegankelijke tool zijn. Dat is momenteel gewoon niet het geval en dat is gewoon de onderliggende kritiek van die 'krokodillentranen' die je niet kan begrijpen.
Ik zou willen argumenteren dat respeccen in poe2 vele malen simpeler en haalbaarder is dan in poe1 bijv, wil er niet over nadenken die met orbs of regret 8)7 te gaan respeccen, ben wel met je eens dat er zeker in het vroege stadium misschien wel een x aantal "free respecs" gegeven zouden mogen worden omdat er een grote kans bestaat dat er build gespeeld gaat worden die TE goed presteren.

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Gixxer27 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:05:
[...]

Ik zou willen argumenteren dat respeccen in poe2 vele malen simpeler en haalbaarder is dan in poe1 bijv, wil er niet over nadenken die met orbs of regret 8)7 te gaan respeccen, ben wel met je eens dat er zeker in het vroege stadium misschien wel een x aantal "free respecs" gegevens zouden mogen worden omdat er een grote kans bestaat dat er build gespeeld gaan worden die TE goed presteren.
Ik ken het PoE1 systeem niet verder, maar heb wel gehoord dat dit nog complexer is.

Naar mijn mening is er geen reden om respecs ontoegankelijk te maken in een game met zó veel keuze als PoE. Ik begrijp dat ze een moneysink in het spel willen om te voorkomen dat gold farms helemaal los slaan, maar alles moet wel in verhouding staan. Ik verwacht ook nog wel dat ze aan die kosten gaan sleutelen, alleen nu is het dus voor sommigen extra gaar omdat hun build bricked is :P
Hoeft m.i. ook neit in free respecs ofzo, maar gewoon naar meer reasonable costs toe gaan ervoor.

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

[...]

Ah, het is de "vorm". k
[...]

De oplettende lezer weet dat ik een generic respec token gedurende de EA een goed idee heb genoemd.

Simpel gezegd: los van bovenstaande is een OP skill aangepast naar (meer) intentional. Er is dus niets gebrickt. Het is dan een keuze om op zoek te gaan naar een mechanic die even OP is, óf je gaat je build spelen zoals het bedoelt is door de devs. Maar wat iemand hierboven ook al opmerkt; als je streamers wil bijbenen in wat ze doen, tsja. Daar heeft iemand met een normale baan geen resources voor.

Nogmaals; een generic respec token juich ik toe, dat zou GGG moeten doen. Krokodillentranen not so much.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Niet voor niets bestaat de uitdrukking: "Het is de toon die de muziek maakt".

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Dazzler2120 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:11:
[...]

Niet voor niets bestaat de uitdrukking: "Het is de toon die de muziek maakt".
Tsja, ach. Vorm boven inhoud stellen is niet mijn game. Dat je wel de moeite neemt dit te posten als reactie, maar de rest negeert.. Prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Klauwhamer schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:14:
[...]

Tsja, ach. Vorm boven inhoud stellen is niet mijn game. Dat je wel de moeite neemt dit te posten als reactie, maar de rest negeert.. Prima.
Er is ook verder niks op aan te merken toch? niet alles hoeft bediscussieerd te worden :p
Een respec token op balancing patches zou een fix kunnen zijn, reduced costs zou een fix kunnen zijn en zo kunnen we natuurlijk nog wel wat oplossingen verzinnen waardoor mensen beter gemotiveerd worden om te experimenteren met de builds.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:55
@Klauwhamer wie zegt hier dat ik een OP build had? Volgens mij waren mijn woorden 'mijn build komt eindelijk online', als in 'ik wordt niet volledig geowned in maps'. Ik had geen on freeze/comet build, waar deze nerf voor bedoeld was, mijn build maakt gebruik van on ignite... en na de nerf doet dit dus 70-75% minder damage. Resultaat: back to the drawing board.

En nu dan? moet ik respeccen naar een lightning build? Ik heb geleveld als lightning en vond de damage output maar matig... en ook in die hoek zitten nerfs.

Dat er zaken rebalanced/tweaked/nerfed worden is evident aan early access, maar het gaat meer om de manier waarop.

En dit is dus al de 2de keer in 1 week dat er bij mijn build(s) op de reset knop gedrukt wordt... blijkbaar zit ik in de hoek waar de klappen vallen...

... dus ja ik vind het de tijdinvestering niet waard op het moment, want er wordt flink met de hamer rondgezwaaid door GGG.

Ik wacht wel totdat de balans wat stabiliseert, want je weet gewoon niet waar je aan toe bent op deze manier.... het opzetten/testen van een nieuwe build is namelijk een behoorlijke investering. Vooral in tijd en gold (wat uiteindelijk ook tijd is).

Verwijderd

Is zo een premium tab eigenlijk alleen voor wanneer je trade of ook handig wanneer je daar niet aan doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:45:
Is zo een premium tab eigenlijk alleen voor wanneer je trade of ook handig wanneer je daar niet aan doet?
Als je niet trade zou ik eerst voor de currency tab gaan en dan evt. een Quad tab zodat je meer ruimte hebt.

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Psyx88 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:30:
@Klauwhamer wie zegt hier dat ik een OP build had? Volgens mij waren mijn woorden 'mijn build komt eindelijk online', als in 'ik wordt niet volledig geowned in maps'. Ik had geen on freeze/comet build, waar deze nerf voor bedoeld was, mijn build maakt gebruik van on ignite... en na de nerf doet dit dus 70-75% minder damage. Resultaat: back to the drawing board.

En nu dan? moet ik respeccen naar een lightning build? Ik heb geleveld als lightning en vond de damage output maar matig... en ook in die hoek zitten nerfs.
Maar als een nerf jouw build -75% DPS geeft, was hij toch OP? Moet dit een discussie zijn, echt?

Wat je moet doen is aan jou. Er zijn allerlei opties voorhanden, waarbij je door deze aanpassing min of meer in de pas loopt met andere classes en abilities. Dus je hoeft niet per se iets te doen. Mogelijk moet ook maps en modifiers op mobs getuned worden. Dus ja, dan kan je beter een half jaar wachten, als GGG besluit dat dit de modus operandi blijft.

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:45:
Je kan ze een naam en kleur geven, dat was het.

Verwijderd

Klauwhamer schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:48:
[...]

Je kan ze een naam en kleur geven, dat was het.
De genoemde quad tabs niet? Vraag me nu af wat de beste tabs zijn voor mij. Ik wil flink tasruimte inkopen met de deals namelijk.
Maar volgens mij was er al eens een link geplaatst wat ik even moet opzoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2024 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:49:
[...]

De genoemde quad tabs niet? Vraag me nu af wat de beste tabs zijn voor mij. Ik wil flink tasruimte inkopen met de deals namelijk.
Maar volgens mij was er al eens een link geplaatst wat ik even moet opzoeken.
Ja, de x4 is ook een Premium!

Edit: ik zou beginnen met Currency, Gems, x4, en misschien nog wat Premium upgrades. De rest kan later wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Klauwhamer op 12-12-2024 16:57 ]

• edie
Van wat ik heb gezien is een currency tab niet eens nodig, zo weinig verschillende currencies zijn er ;)

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
is het een beetje netjes om count geonor op lvl 16 neer te hebben, heb namelijk geen idee waar ik sta.

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

richards3 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:05:
is het een beetje netjes om count geonor op lvl 16 neer te hebben, heb namelijk geen idee waar ik sta.
Ligt een beetje aan gear en skill maar Count is een asshole in best veel scenarios.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ben misschien wat traag, en hadden andere mensen het al gezien, maar wat mij net opviel toen ik beetje verder aan kijken was in de Skilltree dat ze de clusters die focussen op bepaalde elementen, wapens etc ook in die vorm hebben gezet :o

Bovenin voor de witch/sorc staan de fire/ice/lightning nodes gevormt in een vlam sneeuwvlok en bliksem. je kan verder ook de wapens herkennen, evenals stick figures voor minion focused nodes etc. :D Alles hebben ze geprobeerd dit keerom thematisch te vormen _O-

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Manderijn
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:22
Kom er net achter dat ctrl+click op 'The Hooded One' alles identificeert... wist ik niet. Scheelt weer klikken. En dat je relatief makkelijk je gear +20% kan maken door loot te salvagen die +% quality heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Manderijn schreef op donderdag 12 december 2024 @ 18:15:
Kom er net achter dat ctrl+click op 'The Hooded One' alles identificeert... wist ik niet. Scheelt weer klikken. En dat je relatief makkelijk je gear +20% kan maken door loot te salvagen die +% quality heeft.
Je bedoelt deckard cain? oh wacht.. :+

Fijne tip , bedankt voor het delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
YouTube: POE2 IS RUTHLESS!!! (Early Access Review) - Path of Exile 2

Filmpie van Kripp over deze game. Hij heeft best wel wat punten van kritiek , maar hij vind ook dingen wel goed. Wellicht leuk om te kijken voor mensen om te zien of ze zich er in herkennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47
MAX3400 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:37:
[...]

:? Ik heb een XSX & LG G3; speelde native 2160p rendering en haalde ongeveer 71fps in het eerste uurtje spelen. Zet je 'm op 1080p rendering (dus die 50% setting) met volledige upscaling, kom ik rond de 89fps uit.

Controller lag nog niet gemerkt (gelukkig); heb je misschien al even geprobeerd om met een kabeltje te spelen of dat beter gaat?

Ik lees wel mee met jullie avonturen hier; ik ga eerst D4 uitspelen. Het verschil in controls / buttons / speel-snelheid en gfx; ik ga dat even niet om & om spelen (helaas). Als het meezit, kan ik na het weekend vol op PoE duiken.
Ik vermoed dat er een issue was met de server die je zelf nergens kan selecteren op de xbox. Ik zag van het weekend ineens dat ik verbonden was met een aziatisch land. Weet ff niet meer welke. Geen idee of dst was omdat de Europese servers vol zaten maar als dst zo is dan verklaart het een hoop. Gisteren nieuwe poging gedaan en toen speelde het ineens wel goed. Ik heb niet gekeken op welke server ik zat maar ik vermoed zomaar dat het er nu eentje in Europa was.

• Visgek82
edie schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:58:
Van wat ik heb gezien is een currency tab niet eens nodig, zo weinig verschillende currencies zijn er ;)
Prima wat mij betreft, in PoE 1 had je er veel te veel. zorgt alleen maar voor ruis , vind het wel prettig dat het hele currency gebeuren een beetje bijgeknipt is.

• BroWohsEdis
  • Laatst online: 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

ntzv schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:16:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een map of area reset op PC?

alvast bedankt :)
CTRL + click op een area en dan new instance

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ctrl / alt click op een vendor brengt je overigens ook meteen naar sell/buy screen ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Donnie op 12-12-2024 20:13 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Manderijn
Donnie schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:35:
Ctrl click op een vendor brengt je overigens ook meteen naar sell/buy screen ;-)
Thanks, wist/gebruikte ik ook niet |:(

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:29
Vraagje, ik ben begonnnen en speel als sorc lv15.
Het lijkt leuk om sorc met witch skills te combineren.

Dus ik dacht ik koop een staff met minion skill.
Echter, de lv5 skill skeletal mage warrior minion kan ik bij de skills niet toewijzen aan mijn skillbar. Er staat open bind screen ipv set skill bind.
Iemand enig idee? Alle benodigde attributes heb ik, daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skeletal warrior minion is van een scepter neem ik aan?
deze is een auto summon. Als je het over de gem hebt, daar moet je dan spirit voor reserveren.

• r3mi3
Bokkie schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:44:
Skeletal warrior minion is van een scepter neem ik aan?
deze is een auto summon. Als je het over de gem hebt, daar moet je dan spirit voor reserveren.
Ja, dat klopt een scepter.
Ah, thanks dat wist ik niet dat het auto summon skill is.

[ Voor 9% gewijzigd door r3mi3 op 12-12-2024 19:48 ]

• Visgek82
Tip voor mensen die frostbolt spelen : bij sterkte mobs, probeer ze bij een collision object te krijgen (muur, standbeeld, whatever) en spam te frostbolts op het collision object. de explosies van de frostbolts maken snel werk van zelfs de sterkste mobs.

Verwijderd

.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2024 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Had ik al gelinked , paar posts naar boven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kripp is er1 die wat van dit genre begrijpt , GGG neemt hem ook serieus. Hij noemde een aantal zaken in die video die niet heel goed klinken in mijn oren maar waar de meeste spelers nog niet tegen aan lopen een week na launch.
Wat ik nu graag zou zien is dat Jonathan inhoudelijk reageert op die video. We hebben hem heel veel gezien overal de week voor launch en ik zou graag zijn reactie horen op Kripp zijn bevindingen. Zou mooi zijn om er achter te komen wat onbuigbare designkeuzes zijn en wat niet van Kripp’s genoemde punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vanavond opnieuw begonnen in hardcore met zijn 4e. in anderhalf uur gewoon act 1 boss dood :D
Hadden een soort speedrun met ze 4tjes :P

Nu ben ik al in een kort deel van de avond net zo ver als mijn eigen hoogste HC character was haha. Eigenlijk verder omdat ik die boss in act 2 ook al gekilled heb.

Merk ook wel echt erg dat ervaring toch ook wel veel doet hoor. ging met veel minder health en cold resistance die laatste act1 boss in enzo en je kent zijn attack patern gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
HC.. dat heb ik voor het laatste gespeeld in Diablo 2..
En ook wel in poe1 geprobeerd maar is poe1 en ook 2 zijn deaths zo fucking random dat het niet leuk is.. 7(8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:08
HC spelen in PoE2 is ook echt wel HC ;)

Nu ook lekker rustig bezig in Act3 met mijn minion witch. Ik zie de meeste mensen die build doen met de arsonists maar ik merk toch dat in ieder geval bij bosses en ook wel op mobs mijn skeletal snipers met scattershot en de poison cloud die lekker ontploft door vuur voor mij beter en sneller werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
HC is the only way voor mij hahah. Ik speelde sinds D3 RoS alleen maar hardcore in arpg's. kan daardoor niet meer terug gewoon :P tegenwoordig natuurlijk een stuk minder tijd dan pre-kinderen etc dus een aantal keer geprobeerd. vooral in een PoE1 league maar ik kom er gewoon niet in dan joh. haak pre level 15 al af omdat k gewoon geen excitement erin heb. En helemaal zo'n eerste playtrough zoals nu met PoE2. Dat kan je niet vaak ervaren :P alleen als er een nieuwe game uit komt.

Miss is het ook omdat al mijn vrienden het doen en hebben dan een soort van vriendelijke competities wie het hoogst is enzo. Niemand van ons kan na al die jaren HC nog SC spelen. Je ziet wel vaker bij mensen dat wanneer ze echt een keer dedicated HC proberen en wat verder komen ze vervolgens niet meer terug willen naar SC.

Totaal niks tegen SC spelers of iets dergelijks natuurlijk. Zou soms wel eens fijn zijn als ik daar ook mijn plezier uit kon halen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:44:
Vanavond opnieuw begonnen in hardcore met zijn 4e. in anderhalf uur gewoon act 1 boss dood :D
Hadden een soort speedrun met ze 4tjes :P

Nu ben ik al in een kort deel van de avond net zo ver als mijn eigen hoogste HC character was haha. Eigenlijk verder omdat ik die boss in act 2 ook al gekilled heb.

Merk ook wel echt erg dat ervaring toch ook wel veel doet hoor. ging met veel minder health en cold resistance die laatste act1 boss in enzo en je kent zijn attack patern gewoon veel beter.
Ja zeker. Ik heb act 1 nu al een paar keer deels doorlopen en 2 keer helemaal. Je gaat steeds sneller en het voelt steeds korter. De reden dat ze de campaign ook verplicht houden, gevoel van progressie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Gisteren begonnen, eigenlijk alles rustig aan het ontdekken.
Eerste boss maar 2 keer dood gegaan, ondertussen al wat skills bij 1 en gear ook.

Nu dat de stash tabs dit weekend in de aanbieding staan.
Heb ik maar de map tab / essence tab / gem tab gekocht.

Currency en premium had ik al van in Poe1.
Zit voorlopig wel even zoet.

Performance zit wel relatief goed, af en toe een dropje in de fps.
Volg ook geen build guide, gewoon op gevoel aan het spelen en zie wel waar ik uitkom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Stash tab sale is begonnen!

Nu ga ik er toch nog een keer een vraag over stellen.. ik heb de premium quad tab gekocht, dan is het toch onnodig om nog normale tabs om te zetten naar premium? Als ik al ooit ga traden kan dat toch via de quad. In dat geval zou ik beter meer normale tabs er bij kopen?
Currency en Gem tab heb ik al gekocht maar als het aan te raden is koop ik er meer, wil zat ruimte hebben de komende tijd.

[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2024 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:19:

Als ik al ooit ga traden kan dat toch via de quad. In dat geval zou ik beter meer normale tabs er bij kopen?
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Helaas zijn mijn latency problemen nog steeds niet opgelost :( Het topic op het PoE forum heeft er ook weer 10 pagina's bijgekregen in 1 nacht dus echt heel veel mensen met dezelfde issues. Super jammer want het maakt de game praktisch onspeelbaar. Hopelijk lost GGG het snel op. Tot die tijd kijk ik maar wat filmpjes van streamers.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:37:
Helaas zijn mijn latency problemen nog steeds niet opgelost :( Het topic op het PoE forum heeft er ook weer 10 pagina's bijgekregen in 1 nacht dus echt heel veel mensen met dezelfde issues. Super jammer want het maakt de game praktisch onspeelbaar. Hopelijk lost GGG het snel op. Tot die tijd kijk ik maar wat filmpjes van streamers.
Zitten er ook reacties bij van PoE devs of is het niet bekend wat het probleem is?
Heb je het ook als je op een andere server speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zootje tabs ingekocht. Heel vervelend wanneer je een tab geen andere naam kunt geven dus de hele boel ook maar gelijk omgezet naar premium. Heerlijk van die geordende tabs voor je neus. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:52:
[...]

Zitten er ook reacties bij van PoE devs of is het niet bekend wat het probleem is?
Heb je het ook als je op een andere server speelt?
Nee geen devs die reageren helaas.

Ik heb al geprobeerd om van server te wisselen, andere client, wifi of bedraad spelen, reboots (pc/modem etc), in de settings het netwerk op predictive zetten en nog 10 andere dingen die in die topics aangedragen werden maar ik blijf de ms spikes houden helaas. En het is sinds 1 van de hotfixes de afgelopen dagen, echt bizar.

Op Steam en Reddit lopen ook topics over hetzelfde probleem dus de devs zullen er hopelijk een keer iets mee moeten :/

[ Voor 8% gewijzigd door London op 13-12-2024 11:09 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

London schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:07:
[...]

Nee geen devs die reageren helaas.

Ik heb al geprobeerd om van server te wisselen, andere client, wifi of bedraad spelen, reboots (pc/modem etc), in de settings het netwerk op predictive zetten en nog 10 andere dingen die in die topics aangedragen werden maar ik blijf de ms spikes houden helaas. En het is sinds 1 van de hotfixes de afgelopen dagen, echt bizar.

Op Steam en Reddit lopen ook topics over hetzelfde probleem dus de devs zullen er hopelijk een keer iets mee moeten :/
Kan het geen Windows ding zijn? Die kan sinds de grote update ook wel eens vervelend doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
Het is inmiddels wel weekend in Nieuw Zeeland, dus waarschijnlijk wordt het volgende week voor een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
London schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:37:
Toch gek. Ik heb altijd een latency van 4 tot 9. Speel veel op Amsterdam en Londen. Heb je je router al eens gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Visgek82 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:43:
[...]

Toch gek. Ik heb altijd een latency van 4 tot 9. Speel veel op Amsterdam en Londen. Heb je je router al eens gereset?
Jep, het is een probleem aan de GGG kant. Heb het met PoE 1 ook wel gehad maar daar had je de mogelijkheid te switchen tussen lockstep en predictive, helaas kan dat met PoE 2 niet, of werkt het in ieder geval (nog) niet.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
London schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:45:
[...]

Jep, het is een probleem aan de GGG kant. Heb het met PoE 1 ook wel gehad maar daar had je de mogelijkheid te switchen tussen lockstep en predictive, helaas kan dat met PoE 2 niet, of werkt het in ieder geval (nog) niet.
Ik kan het zo niet vinden, maar waar loop je precies tegenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Visgek82 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 12:02:
[...]

Ik kan het zo niet vinden, maar waar loop je precies tegenaan?
Latency/ms spikes. Dus als je op F1 drukt en die graph checkt die constant network: 17ms toont maar 1x in de 10 sec spiked naar 700-800ms om weer terug te gaan naar ~17ms. Die lag spikes maken bepaalde bosses - die al behoorlijk tricky zijn - nog net iets meer tricky :P Maar in essentie is de game onspeelbaar op die manier.

Tis gekomen met een hotfix de afgelopen dagen dus hopelijk verdwijnt het ook weer op die manier :P

[ Voor 9% gewijzigd door London op 13-12-2024 12:08 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
London schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 12:07:
[...]

Latency/ms spikes. Dus als je op F1 drukt en die graph checkt die constant network: 17ms toont maar 1x in de 10 sec spiked naar 700-800ms om weer terug te gaan naar ~17ms. Die lag spikes maken bepaalde bosses - die al behoorlijk tricky zijn - nog net iets meer tricky :P Maar in essentie is de game onspeelbaar op die manier.

Tis gekomen met een hotfix de afgelopen dagen dus hopelijk verdwijnt het ook weer op die manier :P
Interessant om te horen. Ik ben verbonden met de Amsterdam server en ik hou nu al 15 minuten mijn network in de gaten via de in game tool maar ik zie helemaal geen spikes. Alles speelt soepel. Keurig stabiel tussen de 6-8 ms. Dit is via KPN glasvezel. Als het aan GGG ligt zou ik verwachten dat het universeel is en niet random. Mogelijk dat er iets aangepast in de routing waardoor jouw ISP daar nu last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Lukin schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 12:29:
[...]

Interessant om te horen. Ik ben verbonden met de Amsterdam server en ik hou nu al 15 minuten mijn network in de gaten via de in game tool maar ik zie helemaal geen spikes. Alles speelt soepel. Keurig stabiel tussen de 6-8 ms. Dit is via KPN glasvezel. Als het aan GGG ligt zou ik verwachten dat het universeel is en niet random. Mogelijk dat er iets aangepast in de routing waardoor jouw ISP daar nu last van heeft?
Zou kunnen, maar dan is het iets wat een heleboel ISP's wereldwijd treft want mensen uit alle windstreken melden zich. Nouja, prijs je maar gelukkig dat je geen issues hebt, kan je lekker spelen (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tW8PZ3roKSpIN-yHPfFjz9ekoPs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/F0ehEsrFcQ8LCsPz75JhSeYG.png?f=user_large

Deze op reddit voorbij zien komen. doe mij er maar 2 8)7

Wat een zieke rolls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

garrow

PSN: Garrow1978

LOL als je er daar 2 van hebt dan zul je daarna er nog wel meer vinden met die + in increase rarity found.
Goede res en + life...dat is inderdaad een zeer goede roll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manderijn
Zieke ring. Ik vind net deze... dacht, yes, unique ring met goede minion stats.

'300 phy damage taken on minion death'. Wat de fuck is dat. Instant death voor mij...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JZa94HpqASH_mUakBLbs6Urgh84=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/EAr91veRY8c4VBZt44SrdxXS.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
Manderijn schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:23:

'300 phy damage taken on minion death'. Wat de fuck is dat. Instant death voor mij...

[Afbeelding]
Dat is vast te verminderen met Armour of bijv. energy shield. Of een leuke 'cast when damage taken' setup als dat nog bestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
pfff, ging lekker door act1, maar bij Harka meteen ontmoedigd, wat een lastige fight, eerst weer wat levelen ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:44
Game sinds gisteren in bezit. In dit genre alleen bekend met diablo. Wat is dat dan eigenlijk een makkelijke game zeg 😆. Moet hier echt nog even in komen etc, maar dat maakt het wel leuk! Ben begonnen met een warrior, maar lees al veel dat dit niet de handigste keus is om er lekker in te komen 😅

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
[...]

Open eens een dos prompt onder admin rechten, doe eens ipconfig /release , enter , gevolgd door ipconfig /flushdns , enter , en dan ipconfig /renew , enter .

Kijk eens of het dan weg is. Mocht je na de laatste stap geen internet hebben, ff rebooten.

Nog een ding , als jij in dos prompt het volgende invult :

ping www.google.com -t

Blijft je ping dan wel gewoon constant?

[ Voor 7% gewijzigd door Visgek82 op 13-12-2024 14:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:44
Visgek82 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:59:
[...]

Open eens een dos prompt onder admin rechten, doe eens ipconfig /release , enter , gevolgd door ipconfig /flushdns , enter , en dan ipconfig /renew , enter .

Kijk eens of het dan weg is. Mocht je na de laatste stap geen internet hebben, ff rebooten.

Nog een ding , als jij in dos prompt het volgende invult :

ping www.google.com -t

Blijft je ping dan wel gewoon constant?
Ik dacht dat die skilltree al ingewikkeld genoeg was 😆😆

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Korkss schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 14:32:
[...]

Ik dacht dat die skilltree al ingewikkeld genoeg was 😆😆
Haha, tis tweakers he :D maar als het helpt , dan kan @London iig weer lekker verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
[...]

Dan heb ik nog een andere mogelijke tijdelijke oplossing voor je , installeer Proton VPN Free, dit is een volledig gratis vpn zonder datalimiet, daarmee kan je in ieder geval kijken of je met een andere verbinding (die server zit ook in nederland) , wel een goede ervaring hebt. het is zeker te proberen.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
[...]

Ik ga er van uit dat dit enkel bij POE is ?
Want na even opzoeken, dit probleem is zelf al in de vorige POE ook meerdere keer voorbij gekomen.
Speel je via Steam of de externe launcher ?

Mocht je via Steam spelen, probeer dan eens met de externe launcher.
Herriner mij vaag, dat iemand ook enorm wat problemen had op Steam.
Maar dan via de externe launcher, liep alles veel vlotter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:32
Net een wapen gekocht wat een verdubbeling van mijn DPS opleverde. Dat merk je wel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Manderijn schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:23:

[Afbeelding]
Die is leuk met SRS , dan moet je je mannetje wel "Suicide Squad" noemen _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manderijn
Khaelos schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 15:56:
[...]

Die is leuk met SRS , dan moet je je mannetje wel "Suicide Squad" noemen _O-
Dat gebeurde bij mij dus. Overleefde het max 2 seconden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:56:
Zootje tabs ingekocht. Heel vervelend wanneer je een tab geen andere naam kunt geven dus de hele boel ook maar gelijk omgezet naar premium. Heerlijk van die geordende tabs voor je neus. :9
Heb ook 2 tabs ingekocht want kom erachter dat op de XSX je toch een muis mist en daarmee is verplaatsen / rechtsklikken / etc een stuk lastiger. Vind het wel briljant hoe de devs met allerlei controller-combo's alsnog veel hebben geregeld in alle menu's.

Speel nog niet elke dag heel regelmatig maar ondertussen Merc lvl 16 en vind het heerlijk wegspelen. De relatieve rust t.o.v. frantic in D4 alleen maar op knoppen rammen; daarmee mee tijd om op de graphics en de details te letten dus top!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Wilde ook stash tabs kopen, maar blijkbaar zijn mijn coins op een ander account van mij beland. Heb een mailtje gestuurd naar GGG of ze die coins over kunnen zetten , ik denk dat het te maken heeft met de vraag of ik mijn account wilde mergen met een ouder account, toen ik PoE 2 support pack wilde kopen. niet wetende wat dit inhield heb ik op Ja geklikt.

Als ik bij het login scherm nu rechts bovenin klik staan er 2 accounts, degene die ik nu actief gebruik in POE 2 heeft geen coins, een andere (die geen chars heeft) heeft ze wel. beetje apart.

[ Voor 3% gewijzigd door Visgek82 op 13-12-2024 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Crap... ik had blijkbaar al een PoE account voor PoE met mijn alternatieve mailadres. Heb nu de PoE 2 EA op een andere account. Kan ik die laten mergen denken jullie?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Angeloonie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 16:42:
Crap... ik had blijkbaar al een PoE account voor PoE met mijn alternatieve mailadres. Heb nu de PoE 2 EA op een andere account. Kan ik die laten mergen denken jullie?
Zou even met support checken hoe dat zit. Denk dat als ze dat kunnen dat ze dat best voor je zullen regelen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bokkie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 16:44:
[...]

Zou even met support checken hoe dat zit. Denk dat als ze dat kunnen dat ze dat best voor je zullen regelen eigenlijk.
Heb ze gemailed, hoop dat het kan.

Heb in PoE1 o.a. wat cosmetics maar ook stash tabs gekocht, en die wil ik toch wel houden, naast het feit dat ik maar 1 account wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

En anders kunnen ze vast wel een nieuwe EA key voor je oude account regelen en je nieuwe account bannen :+

En met aankopen kunnen ze denk ik ook wel je gegevens koppelen om te checken

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 13-12-2024 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bokkie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 16:48:
En anders kunnen ze vast wel een nieuwe EA key voor je oude account regelen en je nieuwe account bannen :+

En met aankopen kunnen ze denk ik ook wel je gegevens koppelen om te checken
Hoop het wel ja, PoE1 heb ik op Epic, PoE2 nu op Steam. Maar de mailadressen zijn exact hetzelfde voor de @ en ze moeten ook wel kunnen zien dat beiden vanaf hetzelfde IP ingelogd zijn nu. Dus wacht in spanning af :+
Las op de website dat Support overloaded is momenteel, dus dat is wel shit.. Zeker nu er dit weekend een stash tab sale is.. Maarja ga nu niet iets kopen dat ik mogelijk al heb (geen idee wat ik heb, maar sowieso een currency tab zou ik moeten hebben vanuit PoE1).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online
KBE91 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 14:40:
[...]

Ik ga er van uit dat dit enkel bij POE is ?
Want na even opzoeken, dit probleem is zelf al in de vorige POE ook meerdere keer voorbij gekomen.
Speel je via Steam of de externe launcher ?

Mocht je via Steam spelen, probeer dan eens met de externe launcher.
Herriner mij vaag, dat iemand ook enorm wat problemen had op Steam.
Maar dan via de externe launcher, liep alles veel vlotter.
Allebei de launchers hetzelfde probleem.

@Visgek82 thanks voor alle tips maar ik had die VPN ook al geprobeerd maar ook dat helpt niet. Verschillende landen geprobeerd, ipflushes etc etc maar de freezes blijven. Inmiddels heeft het topic er weer een paar pagina's bij :z

Wel de act 3 laatste boss kunnen killen ondanks die ongein, maar het speelt gewoon kut als je steeds ff een paar sec vastloopt.

@Angeloonie als ze je niet willen/kunnen helpen moet je me maar ff DM'en, dan heb ik nog wel een EA key voor je voor nop.

[ Voor 6% gewijzigd door London op 13-12-2024 17:04 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Angeloonie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 16:54:
[...]

Hoop het wel ja, PoE1 heb ik op Epic, PoE2 nu op Steam. Maar de mailadressen zijn exact hetzelfde voor de @ en ze moeten ook wel kunnen zien dat beiden vanaf hetzelfde IP ingelogd zijn nu. Dus wacht in spanning af :+
Las op de website dat Support overloaded is momenteel, dus dat is wel shit.. Zeker nu er dit weekend een stash tab sale is.. Maarja ga nu niet iets kopen dat ik mogelijk al heb (geen idee wat ik heb, maar sowieso een currency tab zou ik moeten hebben vanuit PoE1).
Stashtab sales zijn elke maand wel, was ook zo bij poe1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:40

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Vanmiddag de support pack gekocht.
Wil ik nu mijn key ophalen op de website, ligt deze plat....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tjoen
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 17-08 14:04
Is er een Tweakers guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Man wat schijtirritant dat je portals zo snel verdwijnen.. Bossfight lukte niet, dus ff 10 min klooien in town. En portal weg... Echt de grootste bullshit ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 22:25
Ik blijf maar vastlopers krijgen tijdens het laden, ik dacht, laat ik mijn bios een updaten voor de zekerheid.
Nou MSI zegt nee, morgenochtend nieuwe ronden, nieuwe kansen. Scherm wordt zwart en doet niets meer, morgen even HDMI kabel opgraven, kijken of dat het probleem oplost.

Dus bios update doet niets, afbreken lukt nog wel en boot gewoon naar Windows.

[ Voor 12% gewijzigd door Jron667 op 13-12-2024 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 22:25
Angeloonie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 20:28:
Man wat schijtirritant dat je portals zo snel verdwijnen.. Bossfight lukte niet, dus ff 10 min klooien in town. En portal weg... Echt de grootste bullshit ooit.
Ah, daarom was mijn portal weg, niet slim zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
De Trial of Sekhemas kom ik echt niet door met random parties, wat een hel 8)7

Edit: oh ik dacht dat dit in groups moest, maar net solo geprobeerd en in 1 keer gehaald.. dat is dus de tip :+

Edit 2: ascension #2 helaas mislukt op de baas, zo nog maar een poging.

[ Voor 58% gewijzigd door stin00 op 13-12-2024 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 16:40
Mocht die er zijn dan meld ik me ook aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:57
Ik ga morgen toch maar weer ouderwets aan een guide beginnen. Ik kom er maar moeizaam doorheen. Merc gestopt met lvl 14 omdat ik de flow toch niet te pakken kreeg.

Sorc begonnen. Speelt lekker weg en is ook mijn favo class in ARPG's. Maar nu loop ik op lvl 16 tegen een muur aan. Trash gaat nog redelijk, maar de Executioner is een soort onneembare horde. Tot 50% gaat het goed maar daarna doe ik simpelweg niet genoeg damage om 't af te maken. Wil graag craften maar heb de mats niet :? Wil graag upgraden maar heb de mats niet :? Vind niks :?

Heb ergens ook wel het gevoel dat ik zelf fouten maak, maar het is tot nu toe niet helemaal wat ik mezelf er van voorgesteld had. Aan de andere kant voel je gewoon de kwaliteit van de game, en je voelt de potentie. Maar ergens klikt het nog niet helemaal. Het is wat tegenstrijdig...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
Ik probeer te traden. Tot dusver heb ik een premium tab gekocht.
So far so good. Het is me gelukt om een item verkoopbaar te maken.
Daarna wilde ik een tweede item verkoopbaar maken.
Alleen zodra ik de vraagprijs 5 augmented orbs ervan maak (vierkantje op ps5) dan is het item niet verkoopbaar gemaakt. Bij mijn eerste item staat netjes de vraagprijs.
Zit er een limiet op het traden of kunt je net zoveel aanbieden zoals je tab toelaat?

Edit, ik heb het gevonden. Het stond nog op note :+ :+

[ Voor 6% gewijzigd door r3mi3 op 13-12-2024 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Zo vind je niks, zo vind je 3 uniques op 1 avondje. Alle 3 niks waar ik wat mee kan , maar ja. Wel leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Laatst online: 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Volgens mij heb ik een bug. Ik heb Act III gecomplete, nu vind je hier ergens een quest item om in te leveren bij een altaar voor 2 skill points maar ik heb het altaar gemist. Nu zit ik in Act I cruel en kan ik niet terug naar het specifieke gedeelte in Act III :/
Denman schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:10:
Ik ga morgen toch maar weer ouderwets aan een guide beginnen. Ik kom er maar moeizaam doorheen. Merc gestopt met lvl 14 omdat ik de flow toch niet te pakken kreeg.

Sorc begonnen. Speelt lekker weg en is ook mijn favo class in ARPG's. Maar nu loop ik op lvl 16 tegen een muur aan. Trash gaat nog redelijk, maar de Executioner is een soort onneembare horde. Tot 50% gaat het goed maar daarna doe ik simpelweg niet genoeg damage om 't af te maken. Wil graag craften maar heb de mats niet :? Wil graag upgraden maar heb de mats niet :? Vind niks :?

Heb ergens ook wel het gevoel dat ik zelf fouten maak, maar het is tot nu toe niet helemaal wat ik mezelf er van voorgesteld had. Aan de andere kant voel je gewoon de kwaliteit van de game, en je voelt de potentie. Maar ergens klikt het nog niet helemaal. Het is wat tegenstrijdig...
Ik heb het gevoel date.e.a. gebugged is qua loot of het ligt aan de RNG gods. Ik zag veel mensen op het PoE forum zeggen dat er letterlijk niks voor ze dropte de eerste act.
Toen ik voor de lol 4 armor pieces met 'increased rarity' aan deed dropte er ineens een aantal uniques :+
Check de vendors ook voor gear heb al een paar goede items van ze gekocht en disenchant gele items die je vind en niet gebruikt voor de materials.

Geen idee of ik een OP class heb gekozen maar met m'n Monk ram ik overal inmiddels wel doorheen in Act 1 cruel. Zelfs de boss is niks meer dan die bell skill neergooien en blijven meppen met Ice Strike en 200% attack speed en de boss is vaak al neer zonder maar 1x te hoeven dodgen :P

edit: deze game is een stuk makkelijker met controller

[ Voor 81% gewijzigd door BroWohsEdis op 14-12-2024 00:22 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Merkte dat die video'tjes van OP build this en OP build zus en zo me weer te veel daarop lieten letten en ik juist dat aspect waarmee ik zo veel plezier had de eerste dagen een beetje begon te negeren.

Dus gisteravond toch gewoon verder gegaan met mijn sorcerer en zie wel waar mijn build gaat stranden. Voor nu doet Firewall > spark > frost bomb het nog prima en nu ook frostbold in de mix gegooid met scattershot waardoor ik 3 frostbolds gooi en merk dat dat best veel damage doet op bosses als je wat dichterbij staat en ze alle 3 hit op de target.

Act 1 boss weer verslagen en nu voor de 4e keer act 2 in :P

Heb nu nog 3 characters levend in HC.
- Mercenary
- Sorceress
- Ranger

Alle 3 spelen ze wel tof maar momenteel vind ik sorceress het leukst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Honour fucking sucks...
PoE1 niet genoeg gespeeld om het daar meegemaakt te hebben, blijkbaar is dit systeem overgenomen van een van de minst gewaardeerde league mechanics, maar vind dit echt een bagger systeem. Het straft je disproportioneel als je zowaar defenses in je build ingebouwd hebt want daar heb je dus geen ruk aan in die trial terwijl het wel je clearspeed omlaag haalt.
Lees al online dat de oplossing is om gewoon wat te overlevelen maar dat verandert niet dat het mechanisme in de basis vrij waardeloos is. En dat is dan met een sorc, ik moet er niet aan denken hoe erg dit is met een melee character.

En er lijkt een bug te zijn met de town portal vanuit de trial. Je kunt wel uit portalen, maar niet meer terug (de portal staat er wel maar je kunt er niet op klikken in town). "Oplossing" is om via
waypoint of met de caravan terug te gaan naar de trial en dan kun je verder met de openstaande trial, maar als je de vorige kamer afgerond had maar je reward nog niet gepakt had dan ben je die kwijt. Als die bug er niet geweest was had ik vorige run mogelijknog net gehaald want ik had een grote berg honour moeten krijgen die ik dus gemist heb en de boss was op iets van 20% health...

Anyway, sorc is wel erg leuk vind ik :)
Te vaak is een spellcaster in een arpg uiteindelijk gewoon een kwestie van dezelfde knop ingedrukt houden tot alles dood is, maar ben nu steeds flame wall en orb of storms neer aan het gooien en er dan sparks doorheen schieten, af en toe frost bomb voor wat gerichte dikke damage en als ik echt swarmed raak kan ik terugvallen op ice nova. Dit voelt veel meer echt als een sorc, met slim positioneren en combineren van verschillende abilities, dan domweg fireballs in plaats van arrows of granaten naar vijanden gooien.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
Deze week ook begonnen aan POE,2 ben Diablo 4 gewend maar pff wat was het begin moeilijk zeg. Aantal keer even gestopt kwam maar niet verder maar na wat uren spellen viel soms het kwartje.
Gear regelmatig updaten en een wapen met extra damage modifiers maken wel echt een groot verschil.
Waar ik in het begin op bosses vast liep loop ik in 1x tot nu toe overal redelijk simpel doorheen.
Ascension quest staat klaar maar nog geen level 22 dus nog even wat levels omhoog eerst.

Wel met een witch begonnen en minions las dat dat als beginner in POE2 wel wat gemakkelijker is om het spel te leren. En sinds ik die flamewall met spirits heb gaat het echt een stuk makkelijker.
Mercenary staat wel op de lijst maar merk meteen dat mij dat stuk moeilijker afgaat.
Wat raden jullie aan naast witch als beginner?

Het spel is ieder geval wel echt een uitdaging voor mij, diablo4 is hierbij vergeleken kinderspel en dit is pas normal moeilijkheid.
Dus als nieuwkomer met POE2 is het vooral in het begin even doorbijten en niet op te geven als tip. Nog nooit zoveel Dodge rolls moeten gebruiken in een spel :p

[ Voor 11% gewijzigd door FidoDido op 14-12-2024 09:25 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste