Kleine waarschuwing voor mensen die net als ik te lui zijn om te lezen
M.b.t. de nieuwe merchant tabs, ik las: je kunt nu handelen direct vanuit stash tab en zonder aanwezig te zijn en ik dacht: shut up and take my money! Maar het is een scam
Die merchant stash tabs verwijderen je stash tabs. Je krijgt er een ander soort voor terug die je niet in de campaign kan gebruiken tot je ze unlocked heb in act 4 als ik het goed begrepen heb, en dus geen handige optie is als je veel items wil bewaren (al kan het technisch wel verwacht ik, maar met cooldown als ik het goed begrepen heb, en je moet dan elk item een prijs geven)
Ik zit nu met 13 merchant tabs en nog 5 normale. Had aan 2 merch tabs meer dan genoeg gehad achteraf gezien. Ben nog niet eens in act 4 dus heb ze nog niet kunnen gebruiken!
solo self found heeft ook geen toegang meer tot de merchant tabs.
PoE 1 stash tabs ben je ook kwijt (totdat ze daar merchant tabs introduceren en dan is het verwacht ik hetzelfde als bij PoE 2).
GGG wil het niet terugdraaien voor mij

rip 52 euro aan stash tabs.
Zag overigens eerder in dit topic iets over regionale prijzen die lager liggen dan hier, als ik het goed begrijp als je dit doet (al dan niet met VPN) kun je geband worden, GGG bestempeld het als fraudulent:
2e post in deze draad op hun forum
[
Voor 5% gewijzigd door
Ryan1981 op 06-09-2025 05:59
]