SideShow schreef op zondag 21 juni 2026 @ 18:32:
Heb nu een build van laat ons zeggen 50 div. Ik doe wat T15 mapjes.
Ik kan niet craften, en slaag er niet in om maps te doen die consistent enkele divines maken.
Aangezien volgende gear upgrades in de 100-den divines gaan nu, is het wellicht game over?
De kakafonie van video op youtube (DO THIS AND MAKE 500div/h) helpt eigenlijk niet echt.
Mn gear is te zwak op full deli T15+ juiced maps te doen, of ik doe er een half uur over...
Niet zeker wat te doen, heb echt maar 3 of 4 raw divines per uur ofzo, met hier en daar wat verkopen raak ik misschien aan 5 of 6 per uur, als ik geluk heb. De marktwaarde van goede items is nu ook in vrije val, dus een goed wapen dat vandaag 100div kost, kost morgen 130 div...
Not sure what to do. Ik probeer hoge item rarity + monster rarity + monster effectiveness te hebben op waystones en tablets. Maar ja, blijkbaar allemaal niet goed genoeg. Momenteel slaag ik er niet in om consistent minimum 1 div per map te hebben haha. Pretty sad eigenlijk.
Het klinkt alsof de content die je doet te moeilijk is voor je karakter. Wanneer je doel div/uur is (waardeloze metric btw) dan is in jouw geval minder juice beter, omdat je sneller door de maps heen komt. Je gaat misschien van 3 div/map naar 1 div/map, maar omdat je de maps 10 keer sneller kan doen maak je meer div/uur.
Al die videos op youtube over farming strats met 500 div/h zijn onzin. Die strats vereisen dat je erg efficient bent in je mapping, en max 3 minuten oid per map doet. Tevens heb je al een 300+ div build nodig om het uberhaupt aan te kunnen met alle juice.
Mijn tip: gebruik de currency exchange. Check poe.ninja oid voor items die je karakter makkelijk kan farmen. Bijvoorbeeld:
- Expedition Logbooks
- Soul cores (Trial of Chaos)
- Abyssal desecration bones en Omen of Light
- Omens (Ritual)
- Uncut Sprit Gem Level 8 (veel gevraagd vanwege levellen nieuwe karakters)
- Boss fragments
Andere items buiten de currency exchange:
- Unique Tablets (en soms Normal Tablets)
- Relics (magic) met de juiste modifiers (Trail of Sekhemas)
- Nieuwe Breach amulet base types
Voor geen van deze zaken is het nodig om te craften. Maps zijn simpel alch & go met wat tablets (ook met simpel alch & go) voor hetgeen je wilt doen. Elk tablet-slot dat niet is gevuld met een tablet waar een Atlas tree voor is (Breach, Delerium, etc) geeft een kans op extra random content.
Let er wel op de de currency exchange informatie op websites niet real-time zijn - ze lopen een uur achter, en de data komt ook beschikbaar in batches per uur. De in-game ratio's zijn wel actueel.
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert