Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
Goldman schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:45:
Tevens feedback op de Endgame van mij, ik kan mij er niet toe zetten om random maps te doen. Dat is niet voor mij weg gelegd, mis echt een (korte) termijn doel. Zoals last epoch het heeft gedaan is het veel beter voor mij persoonlijk
Dit herken ik wel hoor. Ik heb eigenlijk ook een doel nodig om naar toe te werken... om iets te completen zeg maar. Net als in PoE 1 vond ik t altijd geweldig om de atlas objectives naar 115/115 te krijgen maar zodra dat voldaan was begon mijn motivatie al minder te worden. Grinden voor een duidelijk doel trek ik prima maar grinden om een uber boss te kunnen killen....meh

Ik speel nog wel elke dag wat uurtjes hier en daar in PoE 2 omdat het gewoon lekker speelt, mooi uitziet en ik nog wel wat dingen wil completen. Ben ook de league begonnen met Deadeye LA en ik heb echt een betere boog nodig maar komt maar niks op trade wat ik kan betalen. Heb 11 Div opgespaard maar trade blijft leeg.
Als er iemand zegt van.. joh met 11 Div kan ik een prima bow voor je craften.... laat me weten :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:40
Moet ik een Corrupted Nexus steeds met een hogere tier waystone clearen voor 5 extra punten? Of kan ik er gewoon altijd een tier 1 in gooien zodat ik die 5 punten zeker krijg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:52
TheBrut3 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:50:
Moet ik een Corrupted Nexus steeds met een hogere tier waystone clearen voor 5 extra punten? Of kan ik er gewoon altijd een tier 1 in gooien zodat ik die 5 punten zeker krijg?
Ze moeten steeds wat hoger worden. Staat er ook bij vermeld. Dacht dat het per 5 levels omhoog gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
TheBrut3 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:50:
Het is telkens 3 tiers hoger. Als t goed is staat ook in je quest log welke tier corrupted nexus je moet clearen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Speel al lang PoE maar eigenlijk nooit echt gecraft omdat het meer "gokken door veel curency er tegenaan te gooien is".

Nu wilde ik dus een LA bow maken, niks extreems ofzo en vond daar een guide voor.
Echter, bij stap 3 loop ik vast. Ik kan die combi niet gebruiken en ik denk doordat er geen suffix op mn bow zit maar alleen de 2 gewenste prefixes.
Moet ik dan eerst een gegarandeerde suffix toevoegen met een omen of dextral exaltation en daarna pas stap 3 doen zodat ie een suffix heeft om weg te halen? Ben een beetje bang om m weer te bricken.

Dit is de bow nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1OWXtl-AzSnFIpDwJ_gdhUqPQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ODDmhFQU3KYo6CeGWRh1pMBW.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk kunnen de ervaren crafters adviseren.

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste