• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:37
update is done, nog 10 minuutjes toch? :)

40648 mensen voor me :o

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 29-05-2026 21:56 ]

nothing stops this train

• Kol Nedra
nu 36866. gaat snel eraf, gelukkig :)

nothing stops this train

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:01
Ik was 19k, maar nu al 13k na 1 minuut dus veel plezier allemaal!

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
En we zijn los :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bU3lQ7vLMGRuBhs2rQAFJjqz4LY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2aqrD2GxC9NrhRYEDJU3WMzO.png?f=user_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ricmaniac
  • Nu online
RIP :P bij de league mechanic dood gegaan :P mobs deden ineens kneiter veel damage

• Dekar
Level 20 op mijn Huntress in Act 2. Gaat als een speer ;)

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:52
Gaat wel lekker.. !

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Plant Lich speelt echt heerlijk! Bosses in een paar seconden melten etc. Zit nog maar in act II maar dit smaakt naar meer 8)

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit

• Dekar
Voor de Gemling Legionnaire spelers is hier een bron van de additional hem quality bonuses te vinden: https://www.reddit.com/r/pathofexile2builds/comments/1trcw46/gemling_additional_qualities_have_some_really/#:~:text=Storm%20Lance%20%2D%20%2B2%20proj,is%20the%20new%20flame%20blast

Zit veel leuks tussen!

Om ff op mijn build te betrekken: Whirling slash +20% attack speed, twisters +30% projectile speed en +1 projectile. Barrage 20% chance not to consume charges. Barrage chance not to consume is verder te schalen met support gems of passive nodes, misschien wel richting de 100%. Damn, misschien heb ik wel de verkeerde class gekozen 😂.

[ Voor 27% gewijzigd door Dekar op 30-05-2026 11:47 ]

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:23
Ik heb zo'n haat liefde verhouding met deze game. Iedere keer die campaign opnieuw, vooral act 3 duurt zo tergend lang. Ik trek dat eigenlijk echt niet meer. Als je early game iets vindt met +x skills dan kun je dat gebruiken tot maps en als je het niet vindt: succes met de campaign en verschrikkelijke bossfights waar je uiteindelijk tegen een one shot aanloopt. Design van lik me vessie.

Daarentegen speelt het zo fijn, de buildvariatie is fantastisch. Maakt niet uit wat je maakt, maar uiteindelijk is je hele scherm een flikkerende kerstboom. Erg satisfying.

Natuurlijk sluit niet iedere game bij iedereen aan, maar ik heb gewoon een beetje medelijden met mezelf :9 Als ik speel dan geniet ik er echt van, maar ik heb minimaal 1x per sessie dat ik die controller tussen m'n tanden heb. Ook niet helemaal gezond.

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:26
Jack_Mojo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:13:
Ik heb zo'n haat liefde verhouding met deze game. Iedere keer die campaign opnieuw, vooral act 3 duurt zo tergend lang. Ik trek dat eigenlijk echt niet meer.
Heh, ben net voorbij Act 3 en het viel mij op dat waterways korter leek (en geen levers maar pressure plates). De tempels voelde ook korter, en de laatste zone met Doryani was zeker korter. Al-met-al nog steeds wat te lang, maar misschien zijn er simpelweg teveel zones in Act 3?

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:23
edie schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:37:
[...]

Heh, ben net voorbij Act 3 en het viel mij op dat waterways korter leek (en geen levers maar pressure plates). De tempels voelde ook korter, en de laatste zone met Doryani was zeker korter. Al-met-al nog steeds wat te lang, maar misschien zijn er simpelweg teveel zones in Act 3?
Oh dat is mooi nieuws. Ja en ze zijn vooral erg groot. Lijkt soms wel een speurtocht :9

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:26
Jack_Mojo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:55:
[...]

Oh dat is mooi nieuws. Ja en ze zijn vooral erg groot. Lijkt soms wel een speurtocht :9
Ik bedacht mij zojuist dat het wellicht helemaal niet te maken heeft met de zones, maar met de plaats van de waypoint in town. Die is nl vrij ver van alles waardoor het voelt alsof het langer is...

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• Ricmaniac
  • Nu online
Jack_Mojo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:13:
Iedere keer die campaign opnieuw, vooral act 3 duurt zo tergend lang. Ik trek dat eigenlijk echt niet meer.
Dit is voor mij ook altijd het nadeel van PoE. Bij deel 1 had ik dit ook. ik was zoooo klaar met de campaign dat ik niet meer kon spelen de laatste seizoenen..

Nu bij 2 heb ik het nog niet ook omdat de campaign steeds uitgebreid wordt. maar het wordt wel op een gegeven moment weer een probleem. Ik zie liever zo'n adventure mode zoals ze in diablo hebben. Maar PoE leent zich daar minder voor en ze zijn er ook altijd open in dat het niet de bedoeling is eigenlijk.

Tevens is het voor vele ook weer juist wel wat ze willen omdat ze het een challenge maken om steeds sneller die campaign door te raken.

• Kol Nedra
Dekar schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 00:28:
Level 20 op mijn Huntress in Act 2. Gaat als een speer ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mt17fDXxrGw_FY5OE-pgAp6FtEI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3CQuaUGFsI68i7983vIJ586m.gif?f=user_large

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste