nothing stops this train
The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit
Zit veel leuks tussen!
Om ff op mijn build te betrekken: Whirling slash +20% attack speed, twisters +30% projectile speed en +1 projectile. Barrage 20% chance not to consume charges. Barrage chance not to consume is verder te schalen met support gems of passive nodes, misschien wel richting de 100%. Damn, misschien heb ik wel de verkeerde class gekozen 😂.
[ Voor 27% gewijzigd door Dekar op 30-05-2026 11:47 ]
Daarentegen speelt het zo fijn, de buildvariatie is fantastisch. Maakt niet uit wat je maakt, maar uiteindelijk is je hele scherm een flikkerende kerstboom. Erg satisfying.
Natuurlijk sluit niet iedere game bij iedereen aan, maar ik heb gewoon een beetje medelijden met mezelf
Heh, ben net voorbij Act 3 en het viel mij op dat waterways korter leek (en geen levers maar pressure plates). De tempels voelde ook korter, en de laatste zone met Doryani was zeker korter. Al-met-al nog steeds wat te lang, maar misschien zijn er simpelweg teveel zones in Act 3?Jack_Mojo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:13:
Ik heb zo'n haat liefde verhouding met deze game. Iedere keer die campaign opnieuw, vooral act 3 duurt zo tergend lang. Ik trek dat eigenlijk echt niet meer.
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Oh dat is mooi nieuws. Ja en ze zijn vooral erg groot. Lijkt soms wel een speurtochtedie schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:37:
[...]
Heh, ben net voorbij Act 3 en het viel mij op dat waterways korter leek (en geen levers maar pressure plates). De tempels voelde ook korter, en de laatste zone met Doryani was zeker korter. Al-met-al nog steeds wat te lang, maar misschien zijn er simpelweg teveel zones in Act 3?
Ik bedacht mij zojuist dat het wellicht helemaal niet te maken heeft met de zones, maar met de plaats van de waypoint in town. Die is nl vrij ver van alles waardoor het voelt alsof het langer is...Jack_Mojo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:55:
[...]
Oh dat is mooi nieuws. Ja en ze zijn vooral erg groot. Lijkt soms wel een speurtocht
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Dit is voor mij ook altijd het nadeel van PoE. Bij deel 1 had ik dit ook. ik was zoooo klaar met de campaign dat ik niet meer kon spelen de laatste seizoenen..Jack_Mojo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:13:
Iedere keer die campaign opnieuw, vooral act 3 duurt zo tergend lang. Ik trek dat eigenlijk echt niet meer.
Nu bij 2 heb ik het nog niet ook omdat de campaign steeds uitgebreid wordt. maar het wordt wel op een gegeven moment weer een probleem. Ik zie liever zo'n adventure mode zoals ze in diablo hebben. Maar PoE leent zich daar minder voor en ze zijn er ook altijd open in dat het niet de bedoeling is eigenlijk.
Tevens is het voor vele ook weer juist wel wat ze willen omdat ze het een challenge maken om steeds sneller die campaign door te raken.
Dekar schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 00:28:
Level 20 op mijn Huntress in Act 2. Gaat als een speer
nothing stops this train