• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-06 22:15
Dekar schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 20:49:
Heb je veel increased rarity op je gear?
Iets van 50% in totaal. Ik zie wel veel tier 4 en 5 items hoor, maar niet veel is meer dan een exalt waard. Soms een divine, maar dat is het wel. Zit deze league toch al een uurtje of 100 in. Het is wel voor het eerst dat ik in de end game zit dus ben een beetje zoekende.

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:59
Er zijn voldoende manieren om currency te maken. Wanneer je bijvoorbeeld heel snel kunt mappen kun je op zoek gaan (zonder juice & tablets uiteraard) naar de "anomalous" plekken op de Atlas om zo te proberen een veel gewilde lineage support gem te krijgen.

Huidige prijzen op de currency exchange hier: https://poe.ninja/poe2/ec...ldur/lineage-support-gems

En dat is maar 1 optie, van de vele. Je hebt ongetwijfeld currency in je stash waar jij niks mee doet maar wat stiekum erg gewild is, en die kun je aanbieden op de currency exhange.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Abyss last je nooit in de steek! Daar haal ik de meeste currency vandaan.. Al een paar omen of light gevonden en voor 7d verkocht.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:12

jim[beam]

Mijn vis kanaal

Ik ben met een gemling merc begonnen en wow, je cleared het ene veld na het andere. Lekkere veranderingen aan de ascendancy met onvoorspelbare uitkomsten van je gems.

https://www.youtube.com/@jimgonefishing/shorts

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:20
Man de arbiter of divinity is wel een moeilijke baas hoor. Erg veel tries maar nog niet down.

Ik had ook een nieuwe chest gecraft met mijn greater/perfect orbs en die was echt top met 2500 evasion, chaos resist en alleen maar T1/T2 mods. Ik dacht yolo ik doe hem corrupten, maar helaas 500 evasion kwijt in ruil voor wat nutteloos. Nog steeds een upgrade :p

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite

Ik heb net voor de 2e keer arbiter of divinity gedaan en met de companion build is het erg makkelijk. Had ook 2 lekkere drops. "Her Declaration" skill die ik meteen kon verkopen voor 26D en een "The Ordained" speer. Kan ik weer shoppen. Upgrades worden behoorlijk prijzig als je eenmaal redelijke gear hebt. Naja, als je af en toe zulke drops hebt kun je echt wel upgrades scoren.

Inmiddels level 96 aangetikt.maar merk nu wel dat de weg naar 97 een stuk trager gaat. Nog steeds veel plezier in het spel en nog genoeg te doen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• BitBakker
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 10:43
Ik moet zeggen, heb nu een groot deel van de atlaspunten en bijv. de abyss questline gedaan maar de endgame voelt toch een beetje doelloos ofzo. Met poe 1 kun je dan een currency strategie gaan doen en een map farmen die daarbij aansluit. Hier voelt het een beetje doelloos een kant op gaan en als je dan een andere mechanic wil farmen moet je daar eerst weer heen pathen en dan die hele questline doen. Pffff… doe mij maar poe 1 endgame (met al het andere van poe 2)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 06:38:
Ik heb net voor de 2e keer arbiter of divinity gedaan en met de companion build is het erg makkelijk. Had ook 2 lekkere drops. "Her Declaration" skill die ik meteen kon verkopen voor 26D en een "The Ordained" speer. Kan ik weer shoppen. Upgrades worden behoorlijk prijzig als je eenmaal redelijke gear hebt. Naja, als je af en toe zulke drops hebt kun je echt wel upgrades scoren.

Inmiddels level 96 aangetikt.maar merk nu wel dat de weg naar 97 een stuk trager gaat. Nog steeds veel plezier in het spel en nog genoeg te doen!
Beter hoor. Ik heb mijn mageblood ook verkocht voor 525 divines een paar dagen terug dus kan ook lekker shoppen. Echter ben ik een ranger begonnen dus nu door de campaign aan het wandelen. Mooie is wel dat je de aller beste twink gear kan kopen dus alle bosses gaan binnen een paar seconde neer :+

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:20
Ik ben echt jaloers. Meeste wat ik ooit heb gehad is 14 div. Heb er nu 1 😂.

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:18
Dekar schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 09:43:
Ik ben echt jaloers. Meeste wat ik ooit heb gehad is 14 div. Heb er nu 1 😂.
Haha, 14 is voor mij al heel veel. Max was drie bij mij in drie seizoenen
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste