• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:55

SideShow

Administrator

edie schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 22:50:
Nieuwe unique jewel Voices geeft extra jewel sockets: https://poe2db.tw/us/Voices
OK bedankt. 550 div, duidelijk héél vér boven mijn budget :D

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
SideShow schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 22:55:
[...]

Er zijn verschillende varianten, met 2, 3 of 4 extra sockets. En hoe meer extra sockets hoe hoger de prijs ;)

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:24
SideShow schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 22:55:
Dan heb je de goedkope versie. Degene met 3 sockets is een mirror en degene met 4 sockets is 6 mirrors. Daarna mag je ook nog de jewels kopen en ik kan je vertellen dat die ook niet goedkoop zijn.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
TheBrut3 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 23:21:
[...]

Dan heb je de goedkope versie. Degene met 3 sockets is een mirror en degene met 4 sockets is 6 mirrors. Daarna mag je ook nog de jewels kopen en ik kan je vertellen dat die ook niet goedkoop zijn.
Bizar joh. Je kan zo diep gaan in PoE qua upgrades 8)7 Maar items die mirrors kosten zijn voor mij ook veeeeel te hoog gegrepen. Mageblood is wel de max.

Ben weer een andere char aan het levellen, Arc Spell Totem Gemling Legionnaire :D Er zijn zoveel toffe builds dat ik bezig blijft met levellen. Gelukkig vind ik de campaign wel tof, alleen act 3 is wel echt te lang wat mij betreft.

Import the third world, become the third world

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste