JohnnyV76 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:28:
[...]
Volgens mij is PoE 2 gewoon niet jouw spel.
Ik bedoel, als je het nu al niet zo heel leuk vindt dan is het wellicht gewoon niet jouw ding. Hoewel er best een verschil zit tussen de campaign en de endgame maps, er gaan geen enorme dingen meer veranderen. Het is ook geen open beta maar een early access. Dit is gewoon hoe het spel gaat zijn met ongetwijfeld nog een berg tweaks maar geen wezenlijke veranderingen.
In je posts hier vergelijk je het ook telkens met andere spellen en vindt dat ze aspecten van die andere spellen zouden moeten kopieren naar PoE 2. Het zou me enorm verbazen als ze zoiets zouden doen dus zou er niet op rekenen. GGG heeft een eigen filosofie en visie en zullen daaraan vast houden. Ze kunnen nu eenmaal niet iedereen pleasen.
Ikzelf vermaak me enorm... de sfeer, de graphics, de lastige bosses en ga zo maar door. Ik ben pas level 41 dus doe het rustig aan en geniet van alles wat ik tegenkom. Ik weet zeker dat ik dit de komende jaren zal spelen, leage na league. Als je eenmaal bij de endgame komt dan besef je je wellicht wat er juist mist aan andere, soortgelijke spellen.
Niet geheel mee eens. Ik speel bijna alle aarpg's , zo ook PoE 1 , en dingen kopieren van elkaar wordt al sinds het begin der aarpg's gedaan en daar is helemaal niets mis mee. In d4 zijn er dingen bij gekomen die lijken op dingen uit andere games, en in PoE gebeurt dat net zo goed. Waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Het is logisch dat er met bepaalde dingen een vergelijk wordt getrokken, maar daarmee zeg ik niet dat A beter is dan B. Ik denk namelijk dat PoE 2 wel degelijk "mijn spel" kan zijn , maar wel met de nodige tweaks. een de afgelopen 2 patches te zien van GGG , hebben ze dat zelf ook aardig door.
Tevens, irriteerde ik mij dood aan de floaty "ballerina" movement (en het feit dat er gewoon niks dropte) en dat beinvloed natuurlijk mijn spelplezier ook, deze zijn nu gefixed, dus gaan we nu weer verder met spelen.
Tevens, een eigen filosofie hebben is prima, maar dat moet niet ten kosten gaan van je spel en de playerbase die overblijft. Bij diablo 4 hielden ze in het begin ook vast aan hun eigen filosofie, tot het spel op sterven lag. Daarrna zijn er harde keuzes gemaakt, met als resultaat dat het spel nu meer spelers heeft dan ooit , zo'n beetje. dus het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
[
Voor 13% gewijzigd door
Visgek82 op 12-12-2024 11:51
]