Ja die dodgerolls zijn ook zeker mee genomen in het design van bossfights dat merk je aan alles haha. Het maakt het wel heel lekker spelen imo iets wat ze bij PoE1 niet hadden.FidoDido schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 09:22:
Deze week ook begonnen aan POE,2 ben Diablo 4 gewend maar pff wat was het begin moeilijk zeg. Aantal keer even gestopt kwam maar niet verder maar na wat uren spellen viel soms het kwartje.
Gear regelmatig updaten en een wapen met extra damage modifiers maken wel echt een groot verschil.
Waar ik in het begin op bosses vast liep loop ik in 1x tot nu toe overal redelijk simpel doorheen.
Ascension quest staat klaar maar nog geen level 22 dus nog even wat levels omhoog eerst.
Wel met een witch begonnen en minions las dat dat als beginner in POE2 wel wat gemakkelijker is om het spel te leren. En sinds ik die flamewall met spirits heb gaat het echt een stuk makkelijker.
Mercenary staat wel op de lijst maar merk meteen dat mij dat stuk moeilijker afgaat.
Wat raden jullie aan naast witch als beginner?
Het spel is ieder geval wel echt een uitdaging voor mij, diablo4 is hierbij vergeleken kinderspel en dit is pas normal moeilijkheid.
Dus als nieuwkomer met POE2 is het vooral in het begin even doorbijten en niet op te geven als tip. Nog nooit zoveel Dodge rolls moeten gebruiken in een spel
Als goeie beginner class kan ik je Ranger opzich wel aanraden. Goeie makkelijke base damage te fixen door voornamelijk gewoon een goeie boog.
Weet niet hoe het later is maar tot en met act 2 ga ik er heel makkelijk doorheen. (wel nadat ik al 2x eerder door act 1 ben gegaan dus kende de fights al)