Sowieso zit ze in mijn allergie zone met haar halve Engels vocabulair.
[ Voor 11% gewijzigd door Henvar op 03-02-2025 19:16 ]
Sophie was de eerste die aangewezen was en wie nog meer?ZeRoC00L schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:04:
Testvraag:
Is de mol, na de opdrachte met het houtbewerken, door de groep aangewezen als één van de twee kandidaten met de hoogste beoordeling?
Ja
Nee
Roos had toch de hoogste beoordeling?Joostje123 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:02:
[...]
Sophie was de eerste die aangewezen was en wie nog meer?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Ja alleen was niet aangewezen door de groep met hoogste beoordeling.
Dat was Sophie en nog iemand maar dat ben ik vergeten.
MaaikeJoostje123 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:29:
[...]
Ja alleen was niet aangewezen door de groep met hoogste beoordeling.
Dat was Sophie en nog iemand maar dat ben ik vergeten.
Ivm mogelijk spoiler gaat die in de tags.
Ik geloof hier helemaal niets van. Hij zegt ergens dat ie de achtergrond weg haalt, maar die hoor je aan het eind alsnog gewoon. Dan alleen nog wat aan de knoppen draaien en de juiste plugin vindenSunnieNL schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:45:
De vervormde stem is teruggedraaid.. echt of niet... Het is wel een van mijn mollen die je vervolgens hoort.
[removed]
als je zo goed met audio en video om kan gaan waarom film je dan alles zo brak met je telefoon.SunnieNL schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:45:
De vervormde stem is teruggedraaid.. echt of niet... Het is wel een van mijn mollen die je vervolgens hoort.

ik verwacht er niet veel van.
Heb mijn twijfels ook bij de technische haalbaarheid. Als je vervormde stemmen terug kunt draaien heeft dat ook implicaties voor getuigen bij rechtszaken en dergelijke..
Ik gok op iemand die viral probeert te gaan. Zou zelfs nog de productie van widm zelf kunnen zijn.
Bij het seizoen met Rob Dekay was het goed gelukt.SpelFaut schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:22:
Vind het maar vaag idd. Nieuw YT-accountje, filmpje met duidelijke opbouw van spanningsboog, maar met een abrupt einde. Kort genoeg om viral te gaan, en zo achterlijk gefilmd zoals @Crysania zegt.
Heb mijn twijfels ook bij de technische haalbaarheid. Als je vervormde stemmen terug kunt draaien heeft dat ook implicaties voor getuigen bij rechtszaken en dergelijke..
Dat was minder goed vervormd waardoor het mogelijk was.
Technische zijn deze dingen heel goed mogelijk.
Maar nu met AI, en dat dit een nieuw account is zit daar wel twijfel in bij de waarheid.
Naast dit alles staat Stijn ook vaak op de juiste posities en stelt zich verdacht op.
Bij mij staat Sophie nog op 1, dan Stijn, en Maaike kijk ik met een schuin oog naar.
Zo zit ik er momenteel in
nagynl schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 19:28:
Aaaaah top nieuws, komt in het najaar weer een extra jubileum seizoen. :-)
25 jaar Wie is de Mol?. Dat moet gevierd worden!
Daarom komt er speciaal voor alle trouwe kijkers een mooi jubileumseizoen vanuit Portugal. Dit extra seizoen van Wie is de Mol? is in het najaar te zien bij AVROTROS op NPO 1.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Geen oranje sjaal
Geen olifantenbroek zwart/wit
Niet de Angkor tempel op het shirt. Maarhet shirt wat ze steeds tonen is Siem reap??
Geen blauwe tas?
Geen groene hoed
Geen witte hoed
En Sam is een volidioot
I have stability. The ability to stab.
beter goed gejat dan slecht bedacht, is wel leuk.Lanfear89 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:00:
Ahaha geinig. Deze opdracht hebben ze gejat van Netflix: Cheat.
En vervolgens het doen lijken alsof Maaike het verkeerd zei.Coenen schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:55:
Waarom zegt Stijn geen blauwe zonnebril, terwijl het om een blauwe tas ging?
Ik ga ff wat dieper tunneltje in ...
Stijn is mijn mol.
Battle.net Spud#2543
Je ziet het ook aan het simpele feit dat alle kandidaten nu echt actiever bezigt zijn met geld verdienen. In het begin is iedere kandidaat aan het mollen (want dan maak je het de anderen moeilijker). NU gaan ze gewoon voor geld, want iedereen weet het inmiddels wel. Slechts een persoon blijft consequent haar best doen om de pot de andere kant op te bewegen...
Dit viel mij ook op. Ze weten heel weinig, maar claimen vervolgens wel alles te weten. Andersom zou ook eens leuk zijn.SmurfLink schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:08:
Waarom claimen ze ook echt allemaal dat het allemaal op eigen kracht is
En dat is?Mickey77 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:09:
Het is voor mij nu wel 99,99% zeker wie de mol is en de andere kandidaten weten het inmiddels ook.
Je ziet het ook aan het simpele feit dat alle kandidaten nu echt actiever bezigt zijn met geld verdienen. In het begin is iedere kandidaat aan het mollen (want dan maak je het de anderen moeilijker). NU gaan ze gewoon voor geld, want iedereen weet het inmiddels wel. Slechts een persoon blijft consequent haar best doen om de pot de andere kant op te bewegen...
Met de foto's is Sophie echt als enige NIET haar best aan het doen
Als je zo'n foto opdracht in aflevering 1 doet dan lopen alle kandidaten alle kanten en verzamel je weinig aanwijzingen. Dan houd je dus 3 of 4 kandidaten over en is de kans dat je 2000 verdient heel klein. Nu was er gewoon niet tegenaan te mollen. Sophie zei het zelf ook: "Slecht gemold". Wat ze erna zei en is geknipt was waarschijnlijk "Helaas" of "Het is niet anders."
[ Voor 51% gewijzigd door Mickey77 op 08-02-2025 21:15 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:10
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou dat was enorm moeilijk voor de mol.
Ja hier hoeft niet gemolt te zijn.. lekker makkelijk. Wel teleurstellend dat ze niet alle seizoenen gebinged hebben toen ze hun deelname bevestigd kregen.tweakduke schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:15:
De mol kon lekker saboteren.... de eerste opdracht was met duo's wat dat al enorm lastig maakt en de tweede opdracht schakelde iedereen de malloten in.
Nou dat was enorm moeilijk voor de mol.
Oke ben wel jaloers op die massages...
Maaike was veel in beeld deze aflevering. Maar ze zit wel goed op Stijn denk ik.... dus da's bijzonder.
[ Voor 43% gewijzigd door SmurfLink op 08-02-2025 21:21 ]
Ik dacht dat Sam wel wist wie het was.....
Is al langer zo. Denk dat executie te negatief klonkSmurfLink schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:20:
Waarom heet het sinds dit seizoen nou test en eliminatie ipv executie?
Ik vond het juist zo lekker definitief klinken.Pendora schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:36:
[...]
Is al langer zo. Denk dat executie te negatief klonk
i.e. betutteling. Dat is van het zelfde soort onzin als dat ze op Youtube heel vaak zelfmoord omschrijven als 'unaliving'.Pendora schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:36:
[...]
Is al langer zo. Denk dat executie te negatief klonk
Welke makkelijke vragen?Lanfear89 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:05:
Wat zijn dit voor makkelijke vragen dan?
Ik wist er echt maar 2 ofzo
Ben zo bang dat het Nora is, die doet echt helemaal niets elke aflevering.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
OhTinusXIII schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:42:
[...]
Welke makkelijke vragen?![]()
Ik wist er echt maar 2 ofzo
Ik wist letterijk alle vragen
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ja, ik herkende Nelleke meteen! En de vragen waren inderdaad niet te moeilijk voor een echte molloot.ralpje schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:09:
Leuk, het Trust Nobody team als 'molloten'!
Ik wist letterijk alle vragenHelaas wel all-in op Bridget dus sinds vorige week al geen punten meer.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Zoek de fotograaf was wel leuk.
Waar zijn de Piccolo spellen en dat soort zaken. Nu kun je bijna alles gewoon aan de eettafel nadoen, is toch niet echt het wie is de mol wat het was.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Nou hoe slecht dat valt echt wel heel erg mee, ze hebben nu in 2 afleveringen een opdracht gehad waar ze aan een tafeltje of iets vragen beantwoorden?.Rubman schreef op zondag 9 februari 2025 @ 08:23:
Door die vragen opdracht kwam ik er wel weer achter hoe slecht de spellen zijn geworden.
Waar zijn de Piccolo spellen en dat soort zaken. Nu kun je bijna alles gewoon aan de eettafel nadoen, is toch niet echt het wie is de mol wat het was.
Meeste opdrachten waren nog steeds dat ze op zoek naar iets moesten, of ergens iets moesten uitvogelen/doen.
Al een paar seizoenen dat ik na 3, 4 afleveringen er wel klaar mee ben....
Helemaal eens met @Joosie200 dat de opdrachten allemaal zo tam en oh zo veilig en comfortabel.
Daar komt bij dat de meeste deelnemers zich te veel bewust zijn van de camera en de invloed op hun social media/imago.
[ Voor 15% gewijzigd door Shadow_Agent op 09-02-2025 10:53 ]
Do { Ping } while ( LOL )
Helaas waar, maar dan ook wel weer schattig om te zien hoe compleet blind sommige zijn, Sam zal best een aardige gozer zijn, maar hoe hij zich profileert komt hem niet ten goede.Shadow_Agent schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:49:
Daar komt bij dat de meeste deelnemers zich te veel bewust zijn van de camera en de invloed op hun social media/imago.
Mol België is echt superieur, is al zo vaak gezegd in dit topic, dus ben weer spuit 11. Maar goed, ga die kijken!!
Battle.net Spud#2543
Dat is de mol België niet Nederland, en ja de opdrachten daar zijn leuker.Joosie200 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:38:
Maar er zit nog geen durf / daredevil opdracht in. Of een meer psychologische opdracht. In Mexico gingen er paar nog een rotswand beklimmen, hier door de hitte mogelijk niet? Maar ook geen opdracht om men uit de comfortzone te halen. Nee iedereen kreeg een relaxte spa cadeau. Geen 'als iemand voor de vrijstelling gaat slaapt diegene in het bos' seizoen 2010. Of zoek je eigen tent uitrusting bij elkaar op het strand en als je het fout doet wordt er een kledingtas verbrand seizoen 2005.
'want jouw moment komt nog'
Wat mij aangeeft dat er dus weer ergens een berg geld uit de pot gespeeld kan gaan worden. En dan laat in het seizoen. Daarmee wordt follow the money theorie onderuit gehaald en is het dus nog onmogelijker om iemand aan te wijzen.
Ik begin wel een Stijn tunneltje te graven na vorige aflevering.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Sterker nog. Verwacht dat volgende aflevering. Als ik de vooruitblik op het einde van de aflevering van gisteren mag geloven.Saffie_time schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:03:
Waar ik bang voor ben is de voice over van die aangaf dat de mol blij mag zijn met de groep als er geld wordt binnen gehaald.
'want jouw moment komt nog'
Wat mij aangeeft dat er dus weer ergens een berg geld uit de pot gespeeld kan gaan worden. En dan laat in het seizoen. Daarmee wordt follow the money theorie onderuit gehaald en is het dus nog onmogelijker om iemand aan te wijzen.
Ik begin wel een Stijn tunneltje te graven na vorige aflevering.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ehm ik doel op WIDM Japan met Frits Sissing (bos) en WIDM Australië met het graven op het strand en de vuurton. Maar ja De Mol België heeft soortgelijke dilemma's getoond met het bemachtigen van de vrijstellingen.Carlos0_0 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:42:
[...]
Dat is de mol België niet Nederland, en ja de opdrachten daar zijn leuker.
Zo had ik bij die massage dus een twist ala De Mol Vietnam verwacht. Combineer zoiets met iets ludieke als een karaoke deelopdracht.
De lampen bij Roos en Noura waren paars/blauw, en bij Maaike groen.
Maaike de mol?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
In zuid Afrika met dat ze uit die helicopter springen met Janine AbbringJoosie200 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:19:
[...]
Ehm ik doel op WIDM Japan met Frits Sissing (bos) en WIDM Australië met het graven op het strand en de vuurton. Maar ja De Mol België heeft soortgelijke dilemma's getoond met het bemachtigen van de vrijstellingen.
Zo had ik bij die massage dus een twist ala De Mol Vietnam verwacht. Combineer zoiets met iets ludieke als een karaoke deelopdracht.
Ik dacht dat ze van een rots was gesprongen toen ze iets had gebroken.Shadow_Agent schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:18:
[...]
In zuid Afrika met dat ze uit die helicopter springen met Janine Abbring
Er is toch sinds dit jaar een nieuwe "spellenbedenker" Het is inderdaad een stuk minder en langdradiger.Rubman schreef op zondag 9 februari 2025 @ 08:23:
Door die vragen opdracht kwam ik er wel weer achter hoe slecht de spellen zijn geworden.
Elect a clown, expect a circus.
Ah ja! Moesten ze toen niet in zo'n leegstaande silo of zo springen?SpeedQber schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:34:
[...]
Ik dacht dat ze van een rots was gesprongen toen ze iets had gebroken.
Afgelopen jaren was het ook al saaaaai en totaal onnavolgbaarSlasher schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:37:
[...]
Er is toch sinds dit jaar een nieuwe "spellenbedenker" Het is inderdaad een stuk minder en langdradiger.
Nee gewoon in het diepe springen vanaf een rots. Alleen ze spande haar rug aan en kromde de rug bij moment van impact op het water.Shadow_Agent schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:45:
[...]
Ah ja! Moesten ze toen niet in zo'n leegstaande silo of zo springen?
Welke aanwijzign over de fotograaf heeft het duo van de mol vertaald tijdens de opdracht in angkor wat?
Geen rode zonnebril, geen wit angor wat t-shirt (Sam, Nora)
Geen oranje sjaal, geen blauwe tas, geen groene hoed (Stijn, Maaike)
Geen zwart-witte olifantenbroek, geen witte hoed (Roos, Sophie)
Dank @Chillz voor de aanvulling
[ Voor 12% gewijzigd door SmurfLink op 10-02-2025 10:25 ]
En een stuk saaier, er zijn gewoon geen spannende opdrachten meer. Fysiek worden de kandidaten nooit uitgedaagd. Je zou in een rolstoel bijna gewoon mee kunnen doen.Slasher schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:37:
[...]
Er is toch sinds dit jaar een nieuwe "spellenbedenker" Het is inderdaad een stuk minder en langdradiger.
Ze hadden met de fotograaf opdracht nog ruim tijd over en alle hints binnen. Zelfs nog kunnen daten en aapjes kijken onderweg.
Waarom was dat van de sauna zo langdradig? Er gebeurde niks, behalve een enveloppe die werd neergelegd, waarvan je verder toch niks te zien kreeg.
Waarom was de eerste ronde van de onmogelijke vragen quiz zoveel vragen en was ronde 2 zo voorbij?
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Ik zal haar ook echt niet missen, ze had er al veel eerder uit gemogen nadat ze zo slap die opdracht met de dansen oversloeg
Bron: https://old.reddit.com/r/...t_de_mol_staat_al_online/
[ Voor 48% gewijzigd door Lanfear89 op 15-02-2025 21:37 ]
Gelukkig toch maar niet gedaan hahaha.
[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 15-02-2025 21:06 ]
Begin ik me aan te storen.. het is niet een enkele aflevering dat dit zo lijkt maar het is echt het hele seizoen al zo.Carlos0_0 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:54:
Sophie is wel enorm veel in beeld, of lijkt dat maar zo ?.
I served in a company of heroes.
@Lanfear89 eindelijk!
[ Voor 17% gewijzigd door Saffie_time op 15-02-2025 21:10 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
En pff.. gegarandeerd geld uit de pot dus voor die finale vrijstelling. Dat vind ik een zwaktebod vanuit de productie

Lekker hoog optillen Stijn, Roos had geen spiegel nodig om het te zien
[ Voor 49% gewijzigd door Lanfear89 op 15-02-2025 21:25 ]
"Sean, do you have a carrot in your box?"Gijsje22 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:25:
Haha, dit is 1 op 1 carrot in a box!
Briljant.
Flickr PSN ID= cheironnl
Sean was wel iets beterGijsje22 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:25:
Maar de 1ste 2 waren wel weer lekker actief
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Voor degene die het niet direct herkennen:Gijsje22 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:25:
YouTube: "Carrot in a Box" Jimmy Carr IN TEARS After Game with Sean Lock & Jo...
RIP Sean
Battle.net Spud#2543
10de is de live met bekendmaking van de mol
Het moet toch haast wel Stijn zijn. Ik zie weinig bij de andere kandidaten waarop ik die nog als mol zou kunnen beschouwen.
En eindelijk de nietszeggend Nora eruit.
[ Voor 54% gewijzigd door Saffie_time op 15-02-2025 21:44 ]
Ja klopt. En de week daarna de bekendmaking van de winnaar, verliezer en mol.Coenen schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:39:
Nu nog 1 aflevering en dan de finale?
Dan verlies je de volgende keer sowieso geen punten.
Verlies je geen punten, maar je verdient ook geen extra punten wanneer Stijn niet de mol blijkt te zijn.streamnl schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:51:
Als je niet af bent… (wat ik al enkele weken ben), dan zet je nu toch alle punten op Stijn?
Dan verlies je de volgende keer sowieso geen punten.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Haha moest ik ook meteen aan denken. Net mijn vrouw dat filmpje laten zien.TepelStreeltje schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:42:
[...]
Voor degene die het niet direct herkennen:
YouTube: "Carrot in a Box" Jimmy Carr IN TEARS After Game with Sean Lock & Jo...
RIP Sean
Great minds think alike
Zou zoiets de volgende keer in een spoilertag kunnen? Ik vond t een beetje jammer om halverwege de aflevering al te lezen wie de afvaller is....Lanfear89 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:58:
bij de NPO hadden ze schijnbaar een foutje gemaakt waardoor een niet de mol aflevering al een tijdje online stond en de afvaller al gelekt is: Nora
Ik zal haar ook echt niet missen, ze had er al veel eerder uit gemogen nadat ze zo slap die opdracht met de dansen oversloeg
Bron: https://old.reddit.com/r/...t_de_mol_staat_al_online/
Dit gaat toch nergens over, is dit niet de laagste pot ooit?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Lijkt mij een hint naar de aflevering 😉
:strip_exif()/f/image/lY3RfBq0pbFe2ME1Nph5U6PC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 59% gewijzigd door Campo di Casa op 15-02-2025 22:18 ]
De 1e 2 opdrachten waren inderdaad wel weer leuk., maar de laatste verprutst gewoon het hele spel. Met deze opdracht gaat er standaard veel geld uit de pot op zo'n laat moment dat ze nooit meer veel kunnen verdienen. En daarbij dan ook nog met een multiple-gok opdracht waar je helemaal niets mee kunt.Carlos0_0 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:38:
Nou ja deze aflevering was wel weer leuk, ja laatste opdracht iets minder.
Maar de 1ste 2 waren wel weer lekker actief.
[removed]
Nee maar in de finale kun je dan inzetten op wie je wel denkt dat de mol is, of als je denkt dat Stijn de mol is.13art schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:52:
[...]
Verlies je geen punten, maar je verdient ook geen extra punten wanneer Stijn niet de mol blijkt te zijn.
Elect a clown, expect a circus.
Dat is de hand van Fatima of Hamsa hand, voor wat meer geluk 😉. Hoogstwaarschijnlijk niet te verkrijgen in Cambodja.Campo di Casa schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:11:
Iemand ook opgevallen dat Meike oorbellen in heeft van een hand met een gat erin?
Lijkt mij een hint naar de aflevering 😉
[Afbeelding]
Waarom kijk ik ook nog? Nja spelletjesprogramma in een mooi land is wel vermakelijk.
Zeker, maar als je voor het maximale aantal punten wil gaan en Stijn is niet je mol dan moet je dus niet op Stijn gaan zitten. Ook al heeft je dat de garantie dat je tot de finale er in zit.Slasher schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:22:
[...]
Nee maar in de finale kun je dan inzetten op wie je wel denkt dat de mol is, of als je denkt dat Stijn de mol is.
In België is een keer €10.000 eruit gespeeld. Dat zijn geen bekende mensen.DCNY schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:28:
Daarom geen BN’ers. Die geven geen fuck om het geld, als ze maar zoveel mogelijk screentime krijgen..
Waarom kijk ik ook nog? Nja spelletjesprogramma in een mooi land is wel vermakelijk.
Vertel ook ff het hele verhaal?Pendora schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 23:22:
[...]
In België is een keer €10.000 eruit gespeeld. Dat zijn geen bekende mensen.
Alsook toen ze in de min begonnen?
De dynamiek met de Belgische pot is heel anders.
Alsook wat er te verdienen valt in totaal.
Ik ken t hele verhaal, daarom ga ik er ook niet op in, en kijk ik uit naar t nieuwe seizoenmasauri schreef op zondag 16 februari 2025 @ 08:18:
[...]
Vertel ook ff het hele verhaal?
Alsook toen ze in de min begonnen?
De dynamiek met de Belgische pot is heel anders.
Alsook wat er te verdienen valt in totaal.
En heel eerlijk, dat zou ik ook doen. Het geld is mooi meegenomen maar de ervaring is onbetaalbaar en dat zou ik tot het einde willen ervaren.
Als crew / organisatie vind ik het een makkelijke manier om de pot kunstmatig laag te houden wat natuurlijk toe geschreven gaat worden aan de mol... Onzin, het zijn de kandidaten die het echt willen.
Alleen jammer voor Bart dat die er de ronde (2) erna alsnog uit lag. (Volgens mij).Joosie200 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 09:33:
Dat was Bart, aflevering 1 seizoen Griekenland. Allez we spelen niet voor Artis punten. Daarom snap ik ook Roos/Sophie haar punt. Als kandidaat ben je niet gegarandeerd van de finale en wil je alles meemaken. Met die historische laagste pot ooit quotes kun je een keertje leuk van op vakantie. Maar meer ook niet. Dus of je nu 10k wint of 5k moet nog blijken.
Als crew / organisatie vind ik het een makkelijke manier om de pot kunstmatig laag te houden wat natuurlijk toe geschreven gaat worden aan de mol... Onzin, het zijn de kandidaten die het echt willen.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Zo 'rijk' zijn deze - toch vooral B -bn'ers toch ook niet volgens mij.DCNY schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:28:
Daarom geen BN’ers. Die geven geen fuck om het geld, als ze maar zoveel mogelijk screentime krijgen..
Ik had nog nooit van Stijn en Sam gehoord, maargoed ik kijk ook nooit SBS6
[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 16-02-2025 10:03 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Haha ik ken zowat niemand van deze groep, alleen Bridget heb ik eens gezien op editieNl ofzo met zappen.Sport_Life schreef op zondag 16 februari 2025 @ 10:01:
[...]
Zo 'rijk' zijn deze - toch vooral B -bn'ers toch ook niet volgens mij.
Ik had nog nooit van Stijn en Sam gehoord, maargoed ik kijk ook nooit SBS6.
En volgens mij heb ik Sophie op het youtube kanaal gezien van npo, al die andere 8 zeggen mij niks
Tweakers WIDM poule: https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=HEJGV-A82MP