Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 92 ... 104 Laatste
Acties:

• ubzY3.eMBstiLL
  • Registratie: April 2025
  • Niet online
Ian_ schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 16:51:
[...]
  • Nappa leer
  • 21 speakers
  • Heads up Display
  • 100 kWh accu
  • Geur systeem
  • Elektrisch verstelbaar stuur
  • Spiegels automatisch dimbaar midden en bestuurder
[Afbeelding]
Spiegel midden dimt wel, beide buiten niet, voor de rest klopt als een Zeekr. @Wicked-Game

Zeekr 7x | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.

• Tommyniesje1980
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 14:27
Wicked-Game schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 15:12:
Is er hier iemand die toevallig een Core rijdt? Ben vooral benieuwd of het gemis van de features die de LR bijvoorbeeld (optioneel heeft) heel veel extra is of dat de Core (nu business edition) al en voldoende package oplevert. Fiscaal is namelijk die Business Edition heel interessant.
Ik zat beetje met hetzelfde, voor mij is de 135km aan minder range de dealbreker geweest, ik ga dat toch missen op de lange termijn. (5 jaar met auto doen) ik maak ook veel kilometers dus dat is natuurlijk wel persoonlijk…en nog een caravan😉
Succes!

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
Tommyniesje1980 schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 20:51:
[...]

Ik zat beetje met hetzelfde, voor mij is de 135km aan minder range de dealbreker geweest, ik ga dat toch missen op de lange termijn. (5 jaar met auto doen) ik maak ook veel kilometers dus dat is natuurlijk wel persoonlijk…en nog een caravan😉
Succes!
Eigenlijk zou Bjorn ff een Core vs LR 1000km challenge moeten doen om te kijken naar LFP & NMC range en charge speeds. Zo krijgen we een betere inzicht.

Ff een PM sturen of hij in de toekomst nog wat op de planning heeft staan. Kunnen we weer in de statistieken duiken 😎.

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 15:07
ubzY3.eMBstiLL schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 21:10:
[...]

Eigenlijk zou Bjorn ff een Core vs LR 1000km challenge moeten doen om te kijken naar LFP & NMC range en charge speeds. Zo krijgen we een betere inzicht.

Ff een PM sturen of hij in de toekomst nog wat op de planning heeft staan. Kunnen we weer in de statistieken duiken 😎.
Dan zou je wel twee testen moeten doen
  • +25C
  • -5C
LFP is namelijk minder goed bij koud weer en gezien Nederland niet het mooie Spaanse weer heeft zal dat best veel invloed hebben.

Charging speeds (kW) zijn van de LFP iets hoger dan de NMC (450- versus 425 kW). Wacht momenteel op reactie nog van Zeekr met druk van de LM maar in gebreke worden ze deze maand wel gesteld als het antwoord niet 480 kW is.

Voor iemand een heel verhaal over piek en gemiddeld begint, ik snap precies hoe laden werkt. Een USP voor mij was 480 kW en dat haalt die niet 425,5 kW is maximaal wat ik gehaald heb. Daarnaast staan de volgende punten in de e-mail:
  • 480 kW
  • HUD AR
  • Dolby Atmos
  • Internet fair use policy
  • Streaming and video apps

[ Voor 32% gewijzigd door Ian_ op 08-01-2026 21:20 ]

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 10-03 23:15
The future is here, Donut Lab lanceert de solid state batterij en Donut motor.
YouTube: World's First All-Solid-State Battery in Production Vehicles | Donut...
Indrukwekkend, kijk het wel uit.

• EV angelist
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 11-03 20:00
Ian_ schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 18:21:
[...]

Kijk maar naar de voorkant LED-bar, die auto komt niet naar Nederland

[Afbeelding]
Ik zou zelf ook niet snel voor zo'n chromen neus kiezen, in het zwart komt hij overigens een stuk beter uit zag ik op de 9X.

• nosfertu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:25
ubzY3.eMBstiLL schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 20:49:
[...]

Spiegel midden dimt wel, beide buiten niet, voor de rest klopt als een Zeekr. @Wicked-Game
De linkerspiegel(bestuurder kant)buiten dimt wel. De rechter kant niet.

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:31
Ian_ schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 19:22:
[...]

10 jaar lang al leren bekleding en gebruik altijd deze twee voor het reinigen en onderhouden
  • 2x per maand reinigen
  • 1x per maand onderhoud
Nooit last van en ziet er altijd als nieuw uit.

https://www.autoglym.nl/leather-cleaner
https://www.autoglym.nl/leather-care-balm
Je bent duidelijk zuiniger op de auto dan ik. 😆

• tbee
WizzyBrown schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 21:34:
YouTube: World's First All-Solid-State Battery in Production Vehicles | Donut...
Revolutionary! (If true).

• menno76
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 11-03 13:04
EV angelist schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 17:43:
[...]

Ik denk ze in Brussel de 8X introduceren, die is namelijk net ook in China gereleased en voor de 7 GT houd je geen teaser campagne.
"The Zeekr 8X is built on the SEA-S (Sustainable Experience Architecture) platform and is expected to feature a 900V high-voltage architecture, Haohan AI Digital Chassis, and a similar plug-in hybrid powertrain as the Zeekr 9X, including three electric motors and 6C fast-charging battery."
Denk dat deze qua afmeting dicht tegen de Bmw X5 en Porsche Cayenne zit
Zeekr heeft al bevestigd dat gt maar nederland komt en zal binnen week gereleased worden en zou mij verbazen als die morgen niet gereleased wordt. Ze hebben even gewacht vermoed ik om ook niet succes van 7x te ondermijnen/kanibaliseren. Grootste start volume 7x nu klaar mede door bijtelling 2025 en nu kan de 7gt prima toegevoegd worden. Ben benieuwd naar de prijs en specs.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:09
Het is 100% de 7gt. Heeft een medewerker me verteld toen ik de 7x proefrit had. Of er dan ook een ander model komt, dat weet ik natuurlijk niet.

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
nosfertu schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 22:13:
[...]

De linkerspiegel(bestuurder kant)buiten dimt wel. De rechter kant niet.
Oh, meen je? Dan ga ik er eens goed op letten, want dat is me nog niet echt opgevallen.
Wel het verschil aan de binnenkant t.o.v. de buitenrand (dat is vrij normaal) en dat zie je meteen.

• Elayais
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06-02 11:09

Elayais

Die ene daar

patrickelectric schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 07:45:
Krypton (moderator van de builders app), is begonnen zichzelf te filmen in zijn 7X. Dit vind ik wel top, omdat een medewerker gewoon in die auto rijdt dagelijks en dus ook alles meemaakt wat beter kan. Wel de Aziatische varianten, te zien aan het beige leer.

Best grappig om te zien; https://youtube.com/@car360-q2t?si=OL71liZpOIjmMeRB
Krypton is niet 1 persoon, maar onderdeel van de naam van Zeekr. Origineel komt Zeekr van:

Zero - the starting point of infinite possibilities
e - Evolving the Electric Era
krypton - a rare gas that emits light when electrified

Dit is waarom je soms in communicatie of op andere vlakken Krypton terug ziet komen.

• Elayais

Elayais

Die ene daar

EV angelist schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 17:43:
[...]

Ik denk ze in Brussel de 8X introduceren, die is namelijk net ook in China gereleased en voor de 7 GT houd je geen teaser campagne.
"The Zeekr 8X is built on the SEA-S (Sustainable Experience Architecture) platform and is expected to feature a 900V high-voltage architecture, Haohan AI Digital Chassis, and a similar plug-in hybrid powertrain as the Zeekr 9X, including three electric motors and 6C fast-charging battery."
Denk dat deze qua afmeting dicht tegen de Bmw X5 en Porsche Cayenne zit
Op basis van al het promotie materiaal is al duidelijk te zien dat het de 7GT gaat worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2idtZBKJPMkEFLlVXXlp923CmhA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sa9fN2NF6ssLJHe2PbRBKVpY.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YooscJCdNWD4zPP9n4o3IvXzbAs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mWB5jjy48mXVbNS02lWDSF0r.png?f=user_large

• Elayais

Elayais

Die ene daar

WizzyBrown schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 21:34:
https://www.reddit.com/r/...uber_ziroth_investigates/

Het is nog wel erg vaag allemaal en als het echt waar zou zijn, zijn ze mijlenver vooruit op alle andere bedrijven wereldwijd. Zeker gezien er vooralsnog weinig bewijs wordt geleverd voor de claims.

• menno76
Ian_ schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 21:15:
[...]

Dan zou je wel twee testen moeten doen
  • +25C
  • -5C
LFP is namelijk minder goed bij koud weer en gezien Nederland niet het mooie Spaanse weer heeft zal dat best veel invloed hebben.

Charging speeds (kW) zijn van de LFP iets hoger dan de NMC (450- versus 425 kW). Wacht momenteel op reactie nog van Zeekr met druk van de LM maar in gebreke worden ze deze maand wel gesteld als het antwoord niet 480 kW is.

Voor iemand een heel verhaal over piek en gemiddeld begint, ik snap precies hoe laden werkt. Een USP voor mij was 480 kW en dat haalt die niet 425,5 kW is maximaal wat ik gehaald heb. Daarnaast staan de volgende punten in de e-mail:
  • 480 kW
  • HUD AR
  • Dolby Atmos
  • Internet fair use policy
  • Streaming and video apps
En wat is je doel met de in gebreke stelling? Auto terug geven voor die 30KW verschil of schadevergoeding want dat laatste gaat denk ik never nooit gebeuren. Of is het meer een principe kwestie van je?

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Als ik het goed lees zegt men nu in Australië 400+ (420 max)

Zeekr 7x Privilege AWD

• Ian_
menno76 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 06:43:
[...]

En wat is je doel met de in gebreke stelling? Auto terug geven voor die 30KW verschil of schadevergoeding want dat laatste gaat denk ik never nooit gebeuren. Of is het meer een principe kwestie van je?
Zelf rijdt ik een Long Range, scheelt iets meer 425- versus 480 kW.

Wat voor mij de opties zijn is:

Deadline om de functies alsnog te implementeren
- HUD AR
- Dolby Atmos (licentie)
- Fair use policy (heb ik al schriftelijk bevestigd gekregen dat ik deze krijg 1 jaar lang)

Laadsnelheid
Dit is een lastige, de ‘drivetrain’ is 800V (720V nominaal) en die wordt never aangepast. De inlet van de CCS poort is gebouwd voor de amperage’s, dus in theorie zou dit met software aangepast kunnen worden. Als de batterijstrings het niet toelaten dan is het wat het is.

Dan kan er gecompenseerd worden door:
- Prijsverlaging leasebedrag tijdelijk
- Gratis accessoires
- 4 jaar Lease periode premium connectivity

• Ian_
4v4t4r schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 07:06:
Als ik het goed lees zegt men nu in Australië 400+ (420 max)
Dit heb ik op de Australische website gevonden terwijl de specificaties van EU zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zcp6YeRf7NcUhK3Kg_PxDhE2wqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G65bLS4xdbc55qRyjC83JW9U.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3EPxL1jtV9xXC5QAO-NDwX3b08=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fjwSOSHWlSB4tAqlBNKtaTFT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MO1LpmPjDIZkvrTANy82wkb3v9I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z9KPK3t4e6YK9BHyWlBpjZ9T.jpg?f=fotoalbum_large

• 4v4t4r
  • Nu online
Ian_ schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 07:41:
[...]

Dit heb ik op de Australische website gevonden terwijl de specificaties van EU zijn:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vermoed dat iemand op de marketing afdeling wakker is geworden :)
Ze zullen vast de stukken bij ons ook aanpassen (zoals met AR)

Zeekr 7x Privilege AWD

• tbee
Ian_ schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 07:40:
[...]

Zelf rijdt ik een Long Range, scheelt iets meer 425- versus 480 kW.

Wat voor mij de opties zijn is:

Deadline om de functies alsnog te implementeren
- HUD AR
- Dolby Atmos (licentie)
- Fair use policy (heb ik al schriftelijk bevestigd gekregen dat ik deze krijg 1 jaar lang)

Laadsnelheid
Dit is een lastige, de ‘drivetrain’ is 800V (720V nominaal) en die wordt never aangepast. De inlet van de CCS poort is gebouwd voor de amperage’s, dus in theorie zou dit met software aangepast kunnen worden. Als de batterijstrings het niet toelaten dan is het wat het is.

Dan kan er gecompenseerd worden door:
- Prijsverlaging leasebedrag tijdelijk
- Gratis accessoires
- 4 jaar Lease periode premium connectivity
De communicatie over wat welke versie precies kan is rommelig, ze mixen vaak maar wat door elkaar. Uiteindelijk heb je de specsheet en daarin staat geen disclaimer over drukfouten, alleen:

De beschikbaarheid van voertuigmodellen, opties, specificaties en kleuren kan per markt verschillen en Zeekr behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen zonder voorafgaande kennisgeving. Getoonde voertuigen kunnen optionele uitrusting bevatten die niet in alle markten beschikbaar is en/of extra functies die afwijken van de standaardversie.

Dat refereert duidelijk naar de afbeeldingen.

En op de laatste pagina staat voor alle modellen laadsnelheid 480. Dus, ja, dat is niet juist.

• menno76
tbee schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 08:06:
[...]

De communicatie over wat welke versie precies kan is rommelig, ze mixen vaak maar wat door elkaar. Uiteindelijk heb je de specsheet en daarin staat geen disclaimer over drukfouten, alleen:

De beschikbaarheid van voertuigmodellen, opties, specificaties en kleuren kan per markt verschillen en Zeekr behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen zonder voorafgaande kennisgeving. Getoonde voertuigen kunnen optionele uitrusting bevatten die niet in alle markten beschikbaar is en/of extra functies die afwijken van de standaardversie.

Het is zeker niet juist alleen verwacht ik dat ze dit snel aanpassen, sorry zeggen en je idd wat compenseren als je maar snel verder je mond houdt voor de rest van zeekr rijdens ook korting willen;)
Dat refereert duidelijk naar de afbeeldingen.

En op de laatste pagina staat voor alle modellen laadsnelheid 480. Dus, ja, dat is niet juist.
Het is zeker niet juist alleen verwacht ik dat ze dit snel aanpassen, sorry zeggen en je idd wat compenseren als je maar snel verder je mond houdt voor de rest van zeekr 7X rijders ook korting willen;) Is er uberhaupt iemand in dit forum geweest die wel 480 gehaald heeft al is het maar 5 seconden?

• 4v4t4r
  • Nu online
menno76 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 08:14:
[...]

Het is zeker niet juist alleen verwacht ik dat ze dit snel aanpassen, sorry zeggen en je idd wat compenseren als je maar snel verder je mond houdt voor de rest van zeekr 7X rijders ook korting willen;) Is er uberhaupt iemand in dit forum geweest die wel 480 gehaald heeft al is het maar 5 seconden?
Nee 425 volgens mij de max.
Wie weet richting de zomer?

Zeekr 7x Privilege AWD

• Ian_
4v4t4r schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 08:16:
[...]

Nee 425 volgens mij de max.
Wie weet richting de zomer?
Dit was tijdens de zomer op een 680 A boost kabel
Weinig vertrouwen de 480 kW

Bij deze SoC zou je hoogste snelheid moeten halen. 480 kW = 480.000 W / 722 V = 665 A, dat heb je nodig voor de 480 kW
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T5YNK5zFapRxv1KkVsma4jLcnZM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/16lCAdMCEGygG1x0FZlKHCuX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Ian_ op 09-01-2026 09:01 ]

• menno76
Ian_ schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 08:56:
[...]

Dit was tijdens de zomer op een 680 A boost kabel
Weinig vertrouwen de 480 kW

Bij deze SoC zou je hoogste snelheid moeten halen. 480 kW = 480.000 W / 722 V = 665 A, dat heb je nodig voor de 480 kW
[Afbeelding]
Misschien Zeekr vragen even een printscreen/foto te sturen van een 7X ergens ter wereld die wel 480 kW laadt. Zou niet moelijk moeten zijn

• Jasper-NL
  • Laatst online: 11-03 22:16
Hebben mensen recent een verzekering privé afgesloten voor de 7x? (In mijn geval een business edition/core model).

Via Zeekr hoor ik, wat ik ook al terug las in dit topic, dat ze geen gecertificeerde alarm klasse hebben. Iemand ervaring met een verzekeringsmaatschappij die daar niet zo veel moeite mee heeft? Hoor graag jullie tips.

• tbee
Jasper-NL schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 09:16:
Hebben mensen recent een verzekering privé afgesloten voor de 7x? (In mijn geval een business edition/core model).

Via Zeekr hoor ik, wat ik ook al terug las in dit topic, dat ze geen gecertificeerde alarm klasse hebben. Iemand ervaring met een verzekeringsmaatschappij die daar niet zo veel moeite mee heeft? Hoor graag jullie tips.
Ik heb al een paar jaar een "hoog risico" auto i.v.m. het vermogen, Model S valt daar ook onder, en ben bij Interpolis / Rabobank uitgekomen. Zowel zakelijk als privé. Op zich een prima en betrouwbare verzekeraar, niet de goedkoopste. Maar geen enkele budget verzekeraar gaat de 7X verzekeren.

• Fredo
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 13:49
De 8X is geen auto voor de Europese markt, meer voor Amerika. Het is 100% de 7GT

• Erik Achterberg
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 09-01 13:19
Hallo, Ik ervaar na de update dat de rechtdoor stabiliteit bij snelheden boven de 100 km/uur beter is maar nog steeds moet ik bijsturen. Hebben jullie dat ook of ben ik één van de enigen ? ik ga volgende week een proefrit maken in een Core uitvoering om te kunnen vergelijken.

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 10:00
Fredo schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 09:47:
[...]

De 8X is geen auto voor de Europese markt, meer voor Amerika. Het is 100% de 7GT
Inmiddels ook bevestigd tijdens de lancering zojuist dat het de 7GT wordt. Prijs vanaf 45,990 (Core), dus dat is een nette prijs!

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:56

Freedive

] Ken sent me _

En ook online;
https://www.zeekr.eu/nl-nl/models/7gt

Met AR HUD en 480KW laden @Ian_ ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Freedive op 09-01-2026 10:26 ]

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:13
Hier ook nog wat info:
https://www.autoweek.nl/a...3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Wel gave auto, maar geen spijt van de 7X overigens :)

• Mitchigan
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 11-03 09:38

• Ian_
menno76 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 09:15:
[...]

Misschien Zeekr vragen even een printscreen/foto te sturen van een 7X ergens ter wereld die wel 480 kW laadt. Zou niet moelijk moeten zijn
Gevraagd maar het is radiostilte op het moment en dit duurt al maanden!

• Ian_
Ja, net als 480 kW maar goed dat staat er ook bij de 7X...

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03 18:42

• WizzyBrown
Tijdens de 7GT announcement zei men:
Remote parking, Adaptieve Cruise Control met Aanhangwagen Assistent en ook Traffic light assistance...
Zie de brochure screenshots, dat biedt hoop voor ons....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RnZXbWcjxG9mpf_vUNeqcOqpmNc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6kdANqgcn3qqvRhwm0lysnSi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sFhnZOdfvuSFxQ5Tbd1C6jDjdAE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qLmMbomxtWC7uLhXS3oSnFwo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 101% gewijzigd door WizzyBrown op 09-01-2026 10:47 ]

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

WizzyBrown schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:39:
Tijdens de 7GT announcement zei men:
Remote parking en ook Traffic light assistance...

[Afbeelding]
Nou kom maar door!

• Fatburner
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:14
Erik Achterberg schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:07:
Hallo, Ik ervaar na de update dat de rechtdoor stabiliteit bij snelheden boven de 100 km/uur beter is maar nog steeds moet ik bijsturen. Hebben jullie dat ook of ben ik één van de enigen ? ik ga volgende week een proefrit maken in een Core uitvoering om te kunnen vergelijken.
In mijn Privilege is het sturen stukken beter geworden maar nog niet helemaal top. De middenstand is regelmatig (maar niet altijd) wat zwaarder/stroef waardoor strak rechtdoor niet altijd lukt.

Ik ben al heel blij met de update rondom het sturen maar het kan zeker nog beter qua gevoel rond de middenstand wat mij betreft.

Edit: Dit is overigens bij alle standen van comfort, standaard en sport.

[ Voor 4% gewijzigd door Fatburner op 09-01-2026 10:50 ]

• sjakie02
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:54
Wat een vreselijk saaie kleuren voor die 7GT

• 4v4t4r
  • Nu online
nb90 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 13:20:
Ik heb contact opgenomen met de verkoper en hij gaf aan dat ik het beste een service request kon aanmaken in de app bij Zeist. Dit gedaan en hij ging intern ook het doorzetten. Paar uurtjes later had ik de update binnen. De weken daarvoor had ik met support mail-contact maar die zeiden niks te kunnen doen. Bij Zeist meiden heeft dus een stuk meer effect!
Dit ook maar even gedaan... eens zien ! Dit weekend een lange rit, ik wil echt wel graag die update.

Zeekr 7x Privilege AWD

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03 18:42
sjakie02 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:48:
Wat een vreselijk saaie kleuren voor die 7GT
Mystic Lilac ? Maar ziet er gewoon donkergrijs uit ;-)

• MvRtje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:14
We weten zeker dat de 7GT exact dezelfde software/computer/hardware gaat krijgen als de 7x toch? Misschien dat @Hensley60 dit kan bevestigen want dat zou wel echt top zijn voor de ontwikkeling komende jaren voor de 7x gebruikers.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart / Navimow H3000E-VF / Dreame X40 Ultra

• tbee
Ik ben vooral benieuwd naar de ruimte op de achterbank. Dat is waarom in voor de 7X gegaan ben.

• Ian_
MvRtje schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 11:15:
We weten zeker dat de 7GT exact dezelfde software/computer/hardware gaat krijgen als de 7x toch? Misschien dat @Hensley60 dit kan bevestigen want dat zou wel echt top zijn voor de ontwikkeling komende jaren voor de 7x gebruikers.
Beide brochures gedownload en vergeleken met elkaar. Zowel de 7X en de 7GT maken gebruiken van:
Digital Power: Qualcomm Snapdragon 8295 chip with 4 GB memory & 32 GB storage

Verschillen:

Acceleratie (0-100 km/u):
Zeekr 7GT: 3,3 seconden.

Zeekr 7X: 3,8 seconden.

Centraal Display:
Zeekr 7GT: 15-inch OLED scherm.

Zeekr 7X: 16-inch 3.5K mini-LED scherm.

Head-Up Display (HUD):
Zeekr 7GT: Beschikt over 35,5-inch AR-HUD.

Zeekr 7X: Beschikt over 36,2-inch AR-HUD.

Audio:
Zeekr 7GT: Zeekr Premium Sound System met 23 speakers (2.160W) en speakers in de hoofdsteun van de bestuurder.

Zeekr 7X: Zeekr Premium Sound System met 21 speakers en speakers in de hoofdsteun van de bestuurder.

[ Voor 34% gewijzigd door Ian_ op 09-01-2026 12:00 ]

• menno76
tbee schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 11:31:
Ik ben vooral benieuwd naar de ruimte op de achterbank. Dat is waarom in voor de 7X gegaan ben.
Gezien GT langer is dan de 7X zal de achterbankruimte minstens zo groot zijn vermoed ik

• menno76
menno76 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 12:15:
[...]

Gezien GT langer is dan de 7X zal de achterbankruimte minstens zo groot zijn vermoed ik
Even gecheckt, wielbasis (wat vaak bepalend is voor achterzit ruimte) is voor 7GT en 7X vrijwel gelijk 2,9 meter.

• tbee
menno76 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 12:24:
[...]

Even gecheckt, wielbasis (wat vaak bepalend is voor achterzit ruimte) is voor 7GT en 7X vrijwel gelijk 2,9 meter.
Ik denk alleen dat je weer met opgetrokken knietjes zit. De audi e-tron GT had dat wel mooi opgelost met een kuil in het accupack precies waar de voeten van de achterbank zitten.

• menno76
tbee schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 12:27:
[...]

Ik denk alleen dat je weer met opgetrokken knietjes zit. De audi e-tron GT had dat wel mooi opgelost met een kuil in het accupack precies waar de voeten van de achterbank zitten.
Aah omdat de auto lager is bedoel je? Dat zou heel goed kunnen. komen vast heel binnenkort de exacte afmetingen van 7GT online, sinds auto nu te bestellen is.

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Ik had in elk geval wel begrepen dat de 007, de 007 X en de 007 GT op min of meer dezelfde software draaien, en hoewel er altijd wel wat verschillen zullen zijn tussen de modellen, zou het voor de ontwikkeling van de software als geheel redelijk gelijk moeten lopen. Ze hebben ook allemaal hetzelfde platform.

En de AR-HUD, als je het plaatje op de site ziet van de AR-HUD bij de 7GT ziet dit hetzelfde eruit als dat we nu zien in de 7X.

Ik kan me daar verder allemaal niet zo druk om maken.

• Ian_
Elayais schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 12:44:
Ik had in elk geval wel begrepen dat de 007, de 007 X en de 007 GT op min of meer dezelfde software draaien, en hoewel er altijd wel wat verschillen zullen zijn tussen de modellen, zou het voor de ontwikkeling van de software als geheel redelijk gelijk moeten lopen. Ze hebben ook allemaal hetzelfde platform.

En de AR-HUD, als je het plaatje op de site ziet van de AR-HUD bij de 7GT ziet dit hetzelfde eruit als dat we nu zien in de 7X.

Ik kan me daar verder allemaal niet zo druk om maken.
Snap het, maar stel je betaald hiervoor en krijgt het niet?

Nu is het een AR optie maar het had ook iets anders kunnen zijn zoals geen leer ipv wel. Zijn principe kwesties maar sommige mensen kopen een auto voor zulke features.

Een TV zonder dolby vision en alleen HDR terwijl wel geadverteerd breng je ook terug.

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Tommyniesje1980 schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 20:51:
[...]

Succes!
Zal hem binnenkort eens door de calculator heen halen als ik toegang heb. LR heeft wel de voorkeur uiteraard. Maar eens zien, en anders een 7gt LR 😁.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• WizzyBrown
Alle software screenshots en de videos die ik gezien heb van de 7GT ziet er 100% identiek uit aan de 7x. Dus het OS, navigatie etc. is identiek.

• mitchelljb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-02 16:14
Live from Brussels: Something new is coming..

YouTube: Live from Brussels: Something new is coming..

• menno76
Gaat heel snel release vanochtend en 7GT nu al te bestellen online

• Hensley60
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 14:56
Ik ga het nog voor de zekerheid uitzoeken. Wat ik nu weet dat de ADAS > wordt Bosch systeem. Nu Mobile Eye.

• Tommyniesje1980
  • Laatst online: 14:27
Wicked-Game schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 13:49:
[...]

Zal hem binnenkort eens door de calculator heen halen als ik toegang heb. LR heeft wel de voorkeur uiteraard. Maar eens zien, en anders een 7gt LR 😁.
Haha ja, maar dan wel wachten tot/na de zomer op de auto….😆😆😜😜

• 4v4t4r
  • Nu online
Ik heb eindelijk in de app staan dat er een update is - maar in de auto niets te zien ?

Zeekr 7x Privilege AWD

• MvRtje
4v4t4r schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:16:
Ik heb eindelijk in de app staan dat er een update is - maar in de auto niets te zien ?
Dit had ik toen ook en paar uur later kon ik hem ook werkelijk installeren.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart / Navimow H3000E-VF / Dreame X40 Ultra

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Tommyniesje1980 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 14:56:
[...]

Haha ja, maar dan wel wachten tot/na de zomer op de auto….😆😆😜😜
Moet ik sowieso, de Enyaq moet er uiterlijk eind juli echt uit. Dus kan die paar maanden wel overbruggen 😁

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• 4v4t4r
  • Nu online
MvRtje schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:18:
[...]

Dit had ik toen ook en paar uur later kon ik hem ook werkelijk installeren.
Bijzonder proces :) Maar als het werkt !

Zeekr 7x Privilege AWD

• sjakie02
4v4t4r schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:16:
Ik ook, maar wel heel knullig allemaal. Op de tile staat een badge met 'Nieuwe update', maar klik je daarop dan zien je dat 2.0.4 nog steeds geïnstalleerd is en bij klikken op 'Controleren op updates' zegt hij doodleuk dat je de laatste versie hebt. En de auto zegt dat ook.

• 4v4t4r
  • Nu online
sjakie02 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:29:
[...]

Ik ook, maar wel heel knullig allemaal. Op de tile staat een badge met 'Nieuwe update', maar klik je daarop dan zien je dat 2.0.4 nog steeds geïnstalleerd is en bij klikken op 'Controleren op updates' zegt hij doodleuk dat je de laatste versie hebt. En de auto zegt dat ook.
ik keek net weer in de app - en toen stond er ineens 2.1 en kon ik op afstand de update starten.

Zeekr 7x Privilege AWD

• MvRtje
sjakie02 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:29:
[...]

Wat ik al aangaf duurt dit paar uur en dan kun je hem installeren.

• sjakie02
MvRtje schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:37:
[...]

Wat ik al aangaf duurt dit paar uur en dan kun je hem installeren.
Ja dat is ook geen probleem, ik doelde op de inconsistentie in de UI.

• WizzyBrown
Er is de afgelopen weken op dit forum o.a. gesproken over het verkeerd weergeven van de max snelheid in het bestuurdersdisplay. En dan met name over lokale N wegen en woonwijken. In de bouwersapp hebben al veel mensen aangegeven hier ook last van te hebben en ook in Zeist is het bekend.
Zowel Krypton in de bouwersapp alswel 1 iemand op dit forum gaf aan dat men bij een Zeekr service centrum de software hiervoor kan updaten.
Vanmiddag was ik weer bij Zeekr in Huis ter Heide en heb hier nog eens met technische mensen over gesproken. Het antwoord: Er is geen aparte software die borden herkenning of map data kan updaten. Als er iets aangepast wordt met betrekking tot dit topic, dan komt ie via een OTA update binnen.
Na 4 maanden met de 7x gereden te hebben merk ik dat hij geen moeite heeft om borden die langs de weg staan goed te lezen, waarna de snelheid juist wordt weergegeven. Echter als je lange tijd, of in een stad weinig snelheidsborden ziet, dan geeft ie willekeurig 15, 30 aan waar je 50 mag, of 50,60 aan waar die 80 mag of zelfs 80 waar je 50 mag aan.
Het beste gaven hun ook aan, is om in de software via de feedback knop rechts meteen aan te geven wat er fout is. Dit komt dan direct bij het s/w team uit, die dan de mapdata en jouw ingesproken tekst (wel in Engels) heeft wat er niet klopt. Ik heb er vandaag al weer 5 gemeld. Als iedereen dat regelmatig doet, dan veranderd er misschien wat en hoeven we niet op Flitsmeister te vertrouwen die zoals ik doe in onbekende steden met het scherm aan op de draadloze lader ligt. Dit om dure overtredingen te voorkomen.

• MvRtje
WizzyBrown schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:41:
Er is de afgelopen weken op dit forum o.a. gesproken over het verkeerd weergeven van de max snelheid in het bestuurdersdisplay. En dan met name over lokale N wegen en woonwijken. In de bouwersapp hebben al veel mensen aangegeven hier ook last van te hebben en ook in Zeist is het bekend.
Zowel Krypton in de bouwersapp alswel 1 iemand op dit forum gaf aan dat men bij een Zeekr service centrum de software hiervoor kan updaten.
Vanmiddag was ik weer bij Zeekr in Huis ter Heide en heb hier nog eens met technische mensen over gesproken. Het antwoord: Er is geen aparte software die borden herkenning of map data kan updaten. Als er iets aangepast wordt met betrekking tot dit topic, dan komt ie via een OTA update binnen.
Na 4 maanden met de 7x gereden te hebben merk ik dat hij geen moeite heeft om borden die langs de weg staan goed te lezen, waarna de snelheid juist wordt weergegeven. Echter als je lange tijd, of in een stad weinig snelheidsborden ziet, dan geeft ie willekeurig 15, 30 aan waar je 50 mag, of 50,60 aan waar die 80 mag of zelfs 80 waar je 50 mag aan.
Het beste gaven hun ook aan, is om in de software via de feedback knop rechts meteen aan te geven wat er fout is. Dit komt dan direct bij het s/w team uit, die dan de mapdata en jouw ingesproken tekst (wel in Engels) heeft wat er niet klopt. Ik heb er vandaag al weer 5 gemeld. Als iedereen dat regelmatig doet, dan veranderd er misschien wat en hoeven we niet op Flitsmeister te vertrouwen die zoals ik doe in onbekende steden met het scherm aan op de draadloze lader ligt. Dit om dure overtredingen te voorkomen.
Ik zal dit voor jou en andere die er last van hebben ook eens doen, ik zie het nu vaker hier op het forum voorbij komen. Ik let daar echt werkelijk never op dus voor mij is het totaal geen punt of storend maar zal er ook rekening mee houden.

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 10:00
Ian_ schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:31:
[...]

Gevraagd maar het is radiostilte op het moment en dit duurt al maanden!
Het hoogst wat ik ooit heb gezien is 460 KW - wel in China en met de Core (Golden Battery).

• tbee
menno76 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 12:31:
[...]

Aah omdat de auto lager is bedoel je? Dat zou heel goed kunnen. komen vast heel binnenkort de exacte afmetingen van 7GT online, sinds auto nu te bestellen is.
Ah, kijk de meneer zitten. :*) De 7X was de goede keuze.
YouTube: Live from Brussels: Something new is coming..

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 11-03 19:14
Mooi ding, en qua prijsstelling zou het bij 45k beginnen.

• Ian_
mailis schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 17:19:
[...]

Het hoogst wat ik ooit heb gezien is 460 KW - wel in China en met de Core (Golden Battery).
GB/T standard was ook nog uitmaakt maar goed dat is idd ook de gene die ik had gezien.

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:49
Prachtige auto en nette prijs voor de 7GT.

Alleen vraag ik me wel af hoe praktisch deze is qua interieur- en bagageruimte (465ltr + 65ltr volgens autoweek). De auto is toch als ik het goed zie ~20cm lager dan de gemiddelde SUV EV en met twee kinderen die voorlopig nog in kinderstoelen zitten is wat ruimte in de hoogte wel prettig. Ook qua vakantiebagage. Ik ben nu een achterbak van 585ltr (geen frunk) gewend.

Paar vragen:
- Enig idee wanneer deze te proefrijden valt?
- Ik krijg de brochure niet gedownload, iemand anders wel?
- Aangezien de 7GT wel een aanhanger modus+acc heeft, vroeg of ik mij af of dit de kans groter maakt dat dit ook bij de 7x wordt opgelost?

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16:21
@FJP84 Misschien in het 7GT topic deze vragen stellen? Idem voor de andere reacties over de 7GT.
Het grote Zeekr 7GT topic

• FJP84
Franciesco schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 19:16:
@FJP84 Misschien in het 7GT topic deze vragen stellen? Idem voor de andere reacties over de 7GT.
Het grote Zeekr 7GT topic
Goeie. Tnx!

• Ian_
Deze vandaag nog gehaald met het koude weer! Limiterend is de omdat er “maar” een 500A boost kabel op zat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Myzj0gcWe6DmWXbThOTgH6xWriM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jhXjcRcmlO2iYhjdT58gmBQu.jpg?f=user_large

• 4v4t4r
  • Nu online
Vraagje, ik las ergens dat we 32GB beschikbare ruimte hebben in de auto.

Nou heb ik niet alle landen nodig, maar stel van wel, hoe gaat dat ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSmhBw-oKloyeftafdYi_n1ytss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uLvEUPJV7qzAPUlCS4CkMsE0.jpg?f=fotoalbum_large

Zeekr 7x Privilege AWD

• bullseye1977
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:39
Ian_ schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 19:22:
Deze vandaag nog gehaald met het koude weer! Limiterend is de omdat er “maar” een 500A boost kabel op zat

[Afbeelding]
Mijn batt was vandaag 17% kwam direct van mijn werk bij de snellader. Totaal maar 6 min gereden en toen ook voor verwarmd. Maar kwam niet boven de 110Kw uit

• Ian_
bullseye1977 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 19:55:
[...]

Mijn batt was vandaag 17% kwam direct van mijn werk bij de snellader. Totaal maar 6 min gereden en toen ook voor verwarmd. Maar kwam niet boven de 110Kw uit
Dat is dus waar het misgaat, onder de 20% verwarm de accu niet meer voor. Je kan de knop indrukken wat je wilt maar doet fysiek niks.

Heb hier een ticket voor aangemaakt paar maanden geleden.

[ Voor 6% gewijzigd door Ian_ op 09-01-2026 20:04 ]

• 4v4t4r
  • Nu online
Ian_ schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 20:02:
[...]

Dat is dus waar het misgaat, onder de 20% verwarm de accu niet meer voor. Je kan de knop indrukken wat je wilt maar doet fysiek niks.

Heb hier een ticket voor aangemaakt paar maanden geleden.
Hoe vind ik deze in de bouwers app zodat ik hem kan upvoten?

Zeekr 7x Privilege AWD

• Ian_
4v4t4r schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 20:24:
[...]

Hoe vind ik deze in de bouwers app zodat ik hem kan upvoten?
Hieronder een lijst met tickets die ik heb openstaan en namen op te zoeken om te reageren of upvoten.

Dit zijn de relevante in ieder geval nog behalve Chinese en van ADAS:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ugjo4fmiwH8e8M5JjHNGDizXH8w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oCkqKS43KvzjW6jZ02VYtoDY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMGl_uAqsvtSqDRoa5HK-DKHFbE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YFdEWQqGw65eAz9Z6BzdVLtt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJ08vN-wkM6qF1cRgzlOy40KJA4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tE8RVS8ecaXNSIII8InAuDJV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pRxwOwCbgh66d0pRjZbcXAUpJ0A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zox0TDO1sFB57BttcottFYQZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kOdhhjyuIMWyL0-o_VFpdPi3R9s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lCR5IOXFJvND3huDhfRAa7xV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-S6qvHJ9e6Vrd5JVA1VcUJoHUU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yRMpDkZ4DBSw5MiCln2Y3pWH.png?f=fotoalbum_large

• menno76
Die man zit idd flink met zijn knieeen omhoog! Nou denk ik wel dat er in ongeveer 1 op 1000 7GT zullen zijn waar 1.9 meter lange mannen achterin gaan zitten veelvuldig. Nou misschien tijdens vervoer van het voetbal team voor senioren;) Alhoewel sinds kinderen nu tot hun 40ste thuis blijven wonen ivm onbetaalbare huizen heb je wel een punt met dat achterin zitten......

• Redevned
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 07-03 07:49
Heeft iemand al ervaring met Bosch aerotwin ruitenwissers? Enig idee welk type past?

[ Voor 5% gewijzigd door Redevned op 10-01-2026 08:14 ]

• tbee
menno76 schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 06:44:
[...]

Die man zit idd flink met zijn knieeen omhoog! Nou denk ik wel dat er in ongeveer 1 op 1000 7GT zullen zijn waar 1.9 meter lange mannen achterin gaan zitten veelvuldig. Nou misschien tijdens vervoer van het voetbal team voor senioren;) Alhoewel sinds kinderen nu tot hun 40ste thuis blijven wonen ivm onbetaalbare huizen heb je wel een punt met dat achterin zitten......
Je denkt vaak niet zo ver vooruit. Toen ik mijn model S kocht, was zoonlief 12, nu is hij 19 en 1.90m inderdaad. En hij basketbalt, is de kleinste van het team, dus ik heb al eens 4x 1.90m+ in de auto meegenomen. Minder dan optimaal, laten we het zo zeggen. 😆

• Ian_
Redevned schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 08:12:
Heeft iemand al ervaring met Bosch aerotwin ruitenwissers? Enig idee welk type past?
Nee, zoals de handleiding aangeeft ze besteld via Zeekr / Partner

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-LYU5B7NCdewZnsByI3FWQl2nY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T399zMzy2gXvLCuc7tw0djxW.jpg?f=fotoalbum_large

• 4v4t4r
  • Nu online
Karel Apple schreef op zondag 4 januari 2026 @ 11:59:
[...]

- Fold Side Mirrors
- Single peddle drive (off) below that Auto hold (off)
- Carwash mode (on)
- Car in N
Deze werkt voor mij. Enige wat ik lastig vind is dat wasstraat wil dat je gelijk doorrijd terwijl ik echt stil moet staan om die modus te activeren , maar dat was kleine moeite.

Zeekr 7x Privilege AWD

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-03 22:31
Begreep van een vriend van me die een G6 rijdt, dat die software een soort van "if this, then that" constructie heeft. Daarmee kun je dan bijvoorbeeld makkelijk 'programmeren' dat de waarschuwingen uit gaan wanneer je de auto in drive zet. Zoiets zou dan voor de wasstraat ook een goede oplossing zijn. Ik zou geneigd zijn om het aan de builders app toe te voegen, maar laat ze eerst maar eens aan de slag gaan met wat er nu al in staat...

• FJP84
jsiegmund schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 16:23:
Begreep van een vriend van me die een G6 rijdt, dat die software een soort van "if this, then that" constructie heeft. Daarmee kun je dan bijvoorbeeld makkelijk 'programmeren' dat de waarschuwingen uit gaan wanneer je de auto in drive zet. Zoiets zou dan voor de wasstraat ook een goede oplossing zijn. Ik zou geneigd zijn om het aan de builders app toe te voegen, maar laat ze eerst maar eens aan de slag gaan met wat er nu al in staat...
Heb ik over gelezen. Dat zijn de Xcombo's. Zou wel mooi zijn als Zeekr ook met zo'n functie komt.

• Elayais

Elayais

Die ene daar

WizzyBrown schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 15:41:
Ik moet wel zeggen dat ik laatst na 19:00 op de snelweg reed, ik reed in een zone van 100 tussen 6 en 19 en 120 tussen 19 en 6 en daarna ging het over in een zone van 100 tussen 6 en 19 en hij sprong op het moment van het bord over naar 130 max. Dus dat deed die netjes.

• Jaap09
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 11-03 19:24
Als je de lengtes weet kan je toch gewoon Bosch erop zetten?
Wie weet de lengtes?
Ian_ schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 08:24:
[...]

Nee, zoals de handleiding aangeeft ze besteld via Zeekr / Partner

[Afbeelding]

• Ian_
Jaap09 schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 19:39:
Wie weet de lengtes?

[...]
Het is een Lease, geen zin in gedoe en wordt aan hun gefactureerd.

• Sander28
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06-03 15:59
Ik zat vandaag met 5 personen in de auto en alle zij ramen waren beslagen, ik heb verschillende aanpassingen in de airco gedaan maar de ventilatie bij de ramen lijkt niet voldoende, hebben andere dit ook al ervaren?

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

Sander28 schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:11:
Ik zat vandaag met 5 personen in de auto en alle zij ramen waren beslagen, ik heb verschillende aanpassingen in de airco gedaan maar de ventilatie bij de ramen lijkt niet voldoende, hebben andere dit ook al ervaren?
Jep, zeker als er wat sneeuw / regen bij komt kijken.

• 4v4t4r
  • Nu online
Helaas ook mijn ervaring zojuist. Met 2 man erin en de blower moest best hard om de zijramen enigzins vrij te krijgen (irritant hard)

Zeekr 7x Privilege AWD

• Redevned
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 07-03 07:49
Jaap09 schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 19:39:
Wie weet de lengtes?

[...]
De lengtes zijn 600 en 450mm, echter, ik twijfel of de kliksluiting dan hetzelfde is. Een setje 600/450 is wel beschikbaar, maar welke aansluiting dan?

• Ian_
Geen last van gehad, 19.5 graden, 3/5 blower aan, AUTO, circulatie AUTO

• coconed
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10-03 21:01
Zelf ook last van gehad, circulatie van auto afhalen en lucht van buitenaf selecteren lijkt te helpen.

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04:48
Redevned schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 21:36:
[...]

De lengtes zijn 600 en 450mm, echter, ik twijfel of de kliksluiting dan hetzelfde is. Een setje 600/450 is wel beschikbaar, maar welke aansluiting dan?
Bij de Profile gaven ze aan geen wissers te kunnen bestellen, vanwege de aansluiting….

• Sander28
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06-03 15:59
coconed schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 22:41:
[...]

Zelf ook last van gehad, circulatie van auto afhalen en lucht van buitenaf selecteren lijkt te helpen.
Dat zal ik van de week nog eens proberen.

• nb90
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06:54
Heeft iemand al een workaround gevonden voor dit “probleem”?

Stel ik navigeer naar en bepaald punt omdat ik weet dat ik daar ga eten en daar een lader is. Ik stel die laadpaal in als eindbestemming. De verwachte SoC is bij aankomst onder de 10%, bijvoorbeeld 9%. Dat gooit die continue een extra laadstop er tussen terwijl ik het gewoon makkelijk haal, en vervolgens daar kan laden.

Idem als je naar huis navigeert en onder de 10% aankomt, stuurt die me ineens langs een lader 100 meter naast de snelweg.

Weet iemand of je dit uit kunt zetten dat hij zelf laders er tussen planned? Of de minimale
SoC bij aankomst lager dan 10% kunt zetten?

• 4v4t4r
  • Nu online
nb90 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 00:16:
Heeft iemand al een workaround gevonden voor dit “probleem”?

Stel ik navigeer naar en bepaald punt omdat ik weet dat ik daar ga eten en daar een lader is. Ik stel die laadpaal in als eindbestemming. De verwachte SoC is bij aankomst onder de 10%, bijvoorbeeld 9%. Dat gooit die continue een extra laadstop er tussen terwijl ik het gewoon makkelijk haal, en vervolgens daar kan laden.

Idem als je naar huis navigeert en onder de 10% aankomt, stuurt die me ineens langs een lader 100 meter naast de snelweg.

Weet iemand of je dit uit kunt zetten dat hij zelf laders er tussen planned? Of de minimale
SoC bij aankomst lager dan 10% kunt zetten?
Ik lees mee 😁 ik navigeer graag grote stukken zonder preplanned layers, ga liever gewoon rijden en zie dan wel wat ik doe.

Elke keer als ik een lader verwijder zoekt hij zelf een nieuwe op, heel irritant.

Zeekr 7x Privilege AWD

Pagina: 1 ... 92 ... 104 Laatste