Precies! Het is heel irritant dat je niet zelf de controle kunt pakken. Zeker met de vaak totaal niet kloppende schatting van het SoC bij aankomst. Dit weekend naar Oostenrijk gereden en gemiddeld minimaal 10% hogere SoC bij aankomst dan dat hij initieel berekend had. Zeer irritant dus dat hij dan onnodige tussen laadstops inplanned die je niet kunt verwijderen.4v4t4r schreef op zondag 11 januari 2026 @ 06:43:
[...]
Ik lees mee 😁 ik navigeer graag grote stukken zonder preplanned layers, ga liever gewoon rijden en zie dan wel wat ik doe.
Elke keer als ik een lader verwijder zoekt hij zelf een nieuwe op, heel irritant.
Wij reden met twee auto’s dus deden de laadstops afspreken. In dat geval is het nog irritanter dat je niet gewoon naar een (laad)punt kunt navigeren en kunt zien met hoeveel % je daar aankomt. Ook al is het in de min, ik zou zelf dan willen kunnen bepalen of ik een tussen-laadstop wil plannen.
Ik denk dat ik bij terugkomst hier een request voor in de builders app ga aanmaken, of is iemand op de hoogte dat deze er al ligt?
[ Voor 24% gewijzigd door nb90 op 11-01-2026 07:09 ]
:strip_exif()/f/image/fkmgMLFogEejR0AGuPsDJOdr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/bPfxlr3i06aQCUJsPCbq2QvS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d6X0b9IGflkJaq9YdrRT6yZR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I1qXopaBzg9bEVg6a0AjehDi.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/XtWVUfqUHLjSK2LNT0QovOX6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2GL1KzygEmNpMRjZs2HwROvY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XveES0kH7HWvom2rD7p1lB2u.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nxI46kryNgo2RtiQh6bTDpFE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oBfttxlOOXhsTV5hsqREcKk2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/DJZXRXFzlx8FIo2LgMHP87Nh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/AEuzX2fGMPMo8DZ8k7AQlafN.png?f=fotoalbum_large)