Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste
Acties:

• Blazings
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:10
Oeps, ik bedoelde eigenlijk in mei geleverd* die de matten nog niet hebben.
M13z1 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 16:41:
Ik kreeg ook het verzoek om op 21/11 een app te sturen om navraag te doen naar het kenteken, dat is dan bekend en hiermee kan ik dan gelijk winterbanden bestellen.

Ze denken dus prima mee, ook wel eens goed om zo'n geluid neer te schrijven.
BUX73 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 16:45:
Dus een week voor levering kennen ze je kenteken? Dat is ook handig inderdaad voor mijn winterbanden planning!
Dit advies kreeg ik ook en toen ik op maandag appte voor het kenteken (ophaaldag vrijdag) kreeg ik te horen dat het kenteken "at least Wednesday" bekend was. Vervolgens woensdagmiddag nog een appje gestuurd dat ik het kenteken nog niet had en uiteindelijk pas op donderdag bericht gehad. Ik heb die avond na het werk nog de verzekering en alles moeten regelen. Reken jezelf dus niet al te rijk :9

• Blazings
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:10
Ik werd overigens net ingehaald (ik zat op de fiets) door een zwarte 7X bij Oosterbeek. Ben benieuwd of het iemand van dit forum was haha

• RCZ
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 20:26

RCZ

M13z1 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 16:59:
[...]

Correct! Nu nog even de juiste maat van de 21" erbij zoeken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWkjtFv86fhnKLhZJ34EqUFp-eA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8EiYm2rPIDqr5zNn7QeKwQdj.png?f=user_large

• Malortje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:11
Ik heb mijn witte 7x Priveledge opgehaald! Tevreden over hoe alles werd doorlopen bij het ophalen en wat rijdt hij geweldig, wat een kanon als je van een 1.5 tsi motortje afkomt! Kom van een skoda kamiq af! Ik heb nog wel een aantal vragen die ik na me eerste rij ervaring heb!
Als ik de auto in P zet en de auto uitstap blijft de muziek gewoon spelen. Ook als ik me deur dicht laat gaan. Ik vertouw er maar op dat wanneer de auto op slot gaat omdat ik wegloop van de auto dat hij uit gaat, maar weet niet of dit normaal is? Kan iemand mij dit uitleggen?
Daarnaast is 1 keer naar beneden van je versnellingshendel je ACC toch? Kan ik deze alleen uitzetten door te remmen of heb je ook ergens een reset en off knop zodat ik niet hoeft te remmen om deze uit te zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Malortje op 05-11-2025 22:32 ]

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:22

UMD

You don't say

Malortje schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:31:
Als ik de auto in P zet en de auto uitstap blijft de muziek gewoon spelen. Ook als ik me deur dicht laat gaan. Ik vertouw er maar op dat wanneer de auto op slot gaat omdat ik wegloop van de auto dat hij uit gaat, maar weet niet of dit normaal is? Kan iemand mij dit uitleggen?
Daarnaast is 1 keer naar beneden van je versnellingshendel je ACC toch? Kan ik deze alleen uitzetten door te remmen of heb je ook ergens een reset en off knop zodat ik niet hoeft te remmen om deze uit te zetten?
De muziek gaat uiteindelijk uit. Dat deze blijft spelen is normaal, als het goed is gaat het volume ook wat zachter als je de deur open doet. Als de auto zichzelf sluit (of wanneer je dit handmatig doet) gaat het uit.

De ACC kun je uitzetten door dezelfde hendel 1 keer omhoog te tikken.

• Malortje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:11
UMD schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:47:
[...]

De muziek gaat uiteindelijk uit. Dat deze blijft spelen is normaal, als het goed is gaat het volume ook wat zachter als je de deur open doet. Als de auto zichzelf sluit (of wanneer je dit handmatig doet) gaat het uit.

Bedankt voor je antwoorden! Jij bedoelt dan richting zijn R toe bewegen? Neem aan dat hij dan niet in zijn N of R schiet tijdens het rijden :)

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 20:06
Malortje schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:20:
[...]

Bedankt voor je antwoorden! Jij bedoelt dan richting zijn R toe bewegen? Neem aan dat hij dan niet in zijn N of R schiet tijdens het rijden :)
Klopt, als je de auto in N wilt zetten moet je de hedel voor +/-1 seconde omhoog houden.

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:08
UMD schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:47:
[...]

De muziek zachter zetten wanneer de deur opengaat is een instelling, ik vermoed bij geluid :-)

• menno76
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 18:26
Ik ga alleen kijken als de LR er beste vanaf komt? Net toch maar LR ipv Privilege gekozen;)

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34
menno76 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 18:26:
[...]

Ik ga alleen kijken als de LR er beste vanaf komt? Net toch maar LR ipv Privilege gekozen;)
He he he. Ze eindigen gelijk (op range en herrie), dus dan is het een keuze op geld vs de extra features.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:45

admiral866

The King Personality Disorder

• eriksd
  • Registratie: November 2025
  • Nu online
Ik rijd een 7X Privilige en heb al enkele weken een vraag uitstaan bij Zeekr Support over welke sneeuwkettingen veilig te gebruiken zijn. De bandenmaat is natuurlijk leidend, maar de maximale schakeldikte is een open vraag. Tot nu toe geen duidelijk antwoord gekregen omdat ik begrijp dat ze diverse kettingen hebben geprobeerd met onbevredigende resultaten (veroorzaken schade, blijven niet goed zitten e.d.). Ik overweeg Konig Summit XXL K67 kettingen, maar twijfel nu door de genoemde problemen. Is er al iemand bezig met sneeuwkettingen en zo ja, wat zijn jullie bevindingen?
Pagina: 1 ... 68 69 Laatste