Meer dan voldoende voor jou misschienfideba schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:29:
[...]
Kan niet anders dan glimlachen hier. Geen enkele wagen adverteert een gemiddelde laadsnelheid, enkel pieken.
En geloof mij, 190kW aan 80% is nog steeds héél erg veel vergeleken met 95% van de andere wagens. Don't worry. Laadcapaciteit van de 7X is méér dan voldoende.
Bij mij is de sleutel bijna leeg en krijg inderdaad een melding op mijn dashboard.Freedive schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 08:59:
[...]
Komt er in je auto ook een melding dat de batterij bijna leeg is ?
Is de sleutel oplaadbaar ?spacecrap schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:33:
[...]
Bij mij is de sleutel bijna leeg en krijg inderdaad een melding op mijn dashboard.
Ik dacht dat dit hetzelfde is als in de P2, bij een tik op de knop verhoogt/verlaagt hij de snelheid met 5km/h, als je de knop ingedrukt houdt dan kun je per km de snelheid van de CC verhogen/verlagen.Rickyuu schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:36:
[...]
Delay in CC, en geen CC per kilometer. Deze vallen mij ook op. Zo even in de Builder app kijken of deze al bestaan.
Je kan wel de CC per kilometer instellen door gewoon de knop wat langer ingedrukt naar boven/beneden te houden. Kort indrukken omhoog/omlaag zorgt voor stappen van 5 km omhoog of omlaagRickyuu schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:36:
[...]
Delay in CC, en geen CC per kilometer. Deze vallen mij ook op. Zo even in de Builder app kijken of deze al bestaan.
Die OPD (kom van Tesla, wist niet dat de ene OPD niet de andere zou zijn, was echt top) vind ik ook erg irritant.
whaha @Elayais je was me voor zie nu jou bericht pas over de cc uitleg
Als de batterij van de sleutel op is werkt deze nog steeds door hem op de draadloze opladerplek te leggen om de auto te kunnen starten. Althans dat is wat mij verteld is tijdens de oplevering in Zeist.mvrooij schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 09:01:
[...]
Ik heb 1x een melding gekregen dat batterij bijna leeg was, toen niet meer gezien en niks mee gedaan maar toen werkte 't op een gegeven moment niet meer.
Het openen zal op dezelfde manier als de pas werken neem ik aan. Heb dit zelf nog niet kunnen testen daar mijn batterij van de sleutel nog steeds okay is sinds ik de auto op 27 mei heb gekregen.
Ik mag over een paar weken de auto halen, is het misschien een idee om in de OP een lijstje te zetten "checklist auto halen / wat te doen met de app/ additionele vragen etc" ik zie door het bos de bomen niet zo goed meer 😆😆
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Het is goed dat je het even benoemd (het vele commentaar) want soms dacht ik echt jeetje je maakt echt overal een punt van.Ian_ schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
To be honest, ik had niet eens eraan gedacht of getwijfeld dat zoiets niet op deze 'premium' auto zou zitten.![]()
Hoop commentaar vanuit mijn kant, maar het is kritisch naar een betere auto/software. Zat vandaag nog in de auto en dacht, goh het blijft wel echt een dikke bak en blij dat ik deze heb gekozen ipv nieuwe Tesla Model Y
Begrijp me niet verkeerd iedereen heeft recht op zijn eigen mening en goed om te horen dat je wel blij bent met inderdaad een dikke bak
Zeekr, fijn bedrijf zeg… Proefrit gemaakt, 7x Privilege begin augustus besteld, morgen 29 oktober om 14.00 een afspraak om de auto op te halen, vrij genomen, treintickets en taxi geboekt naar HtH, vorige week telefoon van Zeekr gehad om de afspraak definitief te bevestigen, afgelopen dagen talloze mailtjes gekregen met “uw Zeekr avontuur gaat beginnen…”, vanmiddag nog een mail gehad over de afspraak van morgen (neem dit en dat mee) en dan net om 17.30 telefoon krijgen van Zeekr in het Engels dat je afspraak niet doorgaat omdat je auto nog niet in Europa is en op de boot staat. Mijn huidige auto gaat aanstaande vrijdag weg. Verwachting nu is dat het nog een maand gaat duren. Werkelijk krankzinnig, dit werkelijk nog nooit meegemaakt. Ben hier aardig boos over.
Dus ondanks dat dit op het eerste oog een fantastische auto lijkt, en zeker de zakelijke rijders die hem medio december gaan ontvangen, denk hier nog maar eens goed over na…
Dus ondanks dat dit op het eerste oog een fantastische auto lijkt, en zeker de zakelijke rijders die hem medio december gaan ontvangen, denk hier nog maar eens goed over na…
[ Voor 4% gewijzigd door Topposs op 28-10-2025 18:06 ]
Dat is balen zegTopposs schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:47:
Zeekr, fijn bedrijf zeg… Proefrit gemaakt, 7x Privilege begin augustus besteld, morgen 29 oktober om 14.00 een afspraak om de auto op te halen, vrij genomen, treintickets en taxi geboekt naar HtH, vorige week telefoon van Zeekr gehad om de afspraak definitief te bevestigen, afgelopen dagen talloze mailtjes gekregen met “uw Zeekr avontuur gaat beginnen…”, vanmiddag nog een mail gehad over de afspraak van morgen (neem dit en dat mee) en dan net om 17.30 telefoon krijgen van Zeekr in het Engels dat je afspraak niet doorgaat omdat je auto nog niet in Europa is en op de boot staat. Mijn huidige auto gaat aanstaande vrijdag weg. Verwachting nu is dat het nog een maand gaat duren. Werkelijk krankzinnig, dit werkelijk nog nooit meegemaakt. Ben hier aardig boos over.
Het is echt een super fijne auto, heel blij mee en elke dag een genot.clydevdl schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:23:
[...]
Het is goed dat je het even benoemd (het vele commentaar) want soms dacht ik echt jeetje je maakt echt overal een punt van.
Begrijp me niet verkeerd iedereen heeft recht op zijn eigen mening en goed om te horen dat je wel blij bent met inderdaad een dikke bak![]()
![]()
Het ‘commentaar’ of de verbeteringen zijn ook omdat ik het met markt standaard vergelijk en de directe concurrentie. Denk hierbij aan:
- Telefoon als sleutel
- Ruitenwisservloeistof niveau
- Stoplicht in je display
- AR die niet actief is
- Pre conditioning beperkt
- Grootlicht assistent
- Dataverbruik
- Beschikbare apps
Daarnaast moest je denk ik altijd een paar mensen hebben die gewoon goed overal op pushen zodat er misschien een deel toch wordt uitgevoerd.
Daarnaast wat betreft het laden, batterij enzovoort, ik zit zelf in de industrie en werk voor een OEM. Weet precies hoe het werkt en Zeekr heeft echt nog wel wat werk aan de winkel (zonder heel technisch in detail te gaan). Qua snelheid en laadcurve.
Nee, ik kom zelf van een Model Y dual motor AWD af 😂tbee schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:03:
Moet ik ter relativering nog even over regensensoren en Tesla beginnen? 😆
staat mij iets van bij dat de sleutel ook een nfc chip heeft. Kan je die dan ook niet net als het pasje gebruiken om de deur te openen en te rijden?mvrooij schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 08:43:
Hier al meer mensen hun sleutel batterij moeten vervangen? Gisteren moeten doen, werkte elke keer niet meer dus moest mijn pasje gebruiken (Omdat iPhone 17 Pro Max dus nog niet ondersteund wordt..)
En wat ik wel nice vond van de Polestar 2 is de navigatie in het display achter het stuur. Dus niet alleen de volgende actie op de route, maar meer een kleine map met de route. Is er ook bekend of zoiets kan of komt voor de 7X?
Die 3d autootjes en poppetjes zijn wel grappig, maar denk dat een dergelijke map handiger is.
Ik kreeg een tijd terug een e-mail met wat gaat komen, stond mij iets bij dat navigatie in HUD met 2.0 ging gebeurenadmiral866 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:37:
[...]
staat mij iets van bij dat de sleutel ook een nfc chip heeft. Kan je die dan ook niet net als het pasje gebruiken om de deur te openen en te rijden?
En wat ik wel nice vond van de Polestar 2 is de navigatie in het display achter het stuur. Dus niet alleen de volgende actie op de route, maar meer een kleine map met de route. Is er ook bekend of zoiets kan of komt voor de 7X?
Die 3d autootjes en poppetjes zijn wel grappig, maar denk dat een dergelijke map handiger is.
Vandaag terugkoppeling vanuit Athlon. Zij hebben nu ook contact opgenomen met Zeekr inzake zoekend stuurgedrag. Ook aan Athlon is bevestigd dat met ca. 3 weken de update moet komen die de verbetering moet geven. Athlon zal nu ook de druk erop houden.
Rickyuu schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:36:
[...]
De CC kun je per kilometer bijstellen. Dat leerde ik ook na het lezen van de manual. De CC per kilometer omhoog stellen doe je door het linkse pookje naar boven ingedrukt houden. Hij zal dan naar 101, 102, 103 gaan zolang je hem ingedrukt houdt. Naar beneden bijstellen kan ook per kilometer door het pookje naar beneden gedrukt te houden.
Die OPD (kom van Tesla, wist niet dat de ene OPD niet de andere zou zijn, was echt top) vind ik ook erg irritant.
Heeft er al iemand All season banden onder de privilage met 21 inch velgen?
Zo ja welke adviseren jullie?
Zo ja welke adviseren jullie?
Ik heb eind september mijn 7X LR opgehaald. Hij is toen geleverd met trekhaak, maar zonder trekhaakmodule. Ook de meebestelde velgen met winterbanden konden toen nog niet geleverd worden.
Ik moest hier een serviceaanvraag voor indienen. Op mijn serviceaanvraag en mijn drie mailtjes naar service.htsc.zeist@zeekr.com heb ik nog geen enkele reactie gekregen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Tot nu toe ben ik niet erg te spreken over de after-sales support van Zeekr.
Ik moest hier een serviceaanvraag voor indienen. Op mijn serviceaanvraag en mijn drie mailtjes naar service.htsc.zeist@zeekr.com heb ik nog geen enkele reactie gekregen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Tot nu toe ben ik niet erg te spreken over de after-sales support van Zeekr.
:strip_exif()/f/image/opiLNSDbUmY9VmogTJLuU29m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0znfddyrb6vOqGYE5SmglFEq.jpg?f=fotoalbum_large)