Niet per ongeluk de mijne meenemen dan, die haal ik 24/12 op
Klinkt als enorme onzin. Bij mij zeker geen sprake van. Maar ik zit met de huidige auto ook bij Arval, dus ik kon/mocht voor December sowieso niet overstappen volgens hun eigen regels. Auto is al wel eind Maart berekend en in April besteld.pimmettjuh schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:21:
Voor de leaserijders die hem ook in december in ontvangst nemen:
Deed de LM daar nog moeilijk over?
Mijn leasemaatschappij zegt nu dat het maandbedrag hoger wordt als de auto later dan 1 december komt.
Iets met restwaarde en dat er net nog 2025 op het kentekenbewijs staat.
Ik heb al in juli besteld en hij zou eerst in oktober aankomen bij Zeekr.
M'n vermoeden is dat hij naar iemand anders is gegaan en nu komt hij pas op 8 december.
**Update** auto is terug helaas zonder vervanging. Carglass heeft nog niet de kalibratie software om het raam te kunnen vervangen. Ik moest de vervanging bij Zeekr zelf laten verrichten. Dus nu afwachten of ik het kan combineren met de installatie van de trekhaak.Roy.S schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:08:
[...]
Blijkbaar best een dingetje. Ik had een sterretje in de voorruit precies in de HUD. Laten bijmaken met Hars, maar toch een dof plekje wat heel vervelend was. Dus hele ruit vervangen. Was 1 voorruit beschikbaar bij carglass en ze hadden natuurlijk nog nooit een raam vervangen van een Zeekr. Dus ik laat mij verassen donderdag.